معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

گیفت کارت چه چیزی است ؟

 گیفت کارت را در‌حالتی که مخلوق بخواهم به زبانی بسیار مضاعف معمولی ابلاغ کنم به این شکل هست که تقریبا همه شما خط تلفن همراه خود را با کارت شارژ های ایرانسل و یا یار اول جهت ارتقاء اعتبار شارژ نموده اید اکنون کارت شارژ را یا بصورت فیزیکی از مغازه تهیه کرده اید یا بصورت الکترونیکی خرید کرده اید که هردو یک فعالیت را برای شما انجام می دهند گیفت کارت هم به همین صورت است شما هرنوع گیفت کارتی (گیفت کارت اپل ، پلی اسیتشن ( psn )، گوگل پلی ،گیفت کارت امازون گیفت کارت اسکایپ ، اسپاتیفای و… . ) را که تنظیم می فرمایید برای شارژ یک عدد از اکانت های ذکر گردیده می‌باشد ویا خرید از جایی، برای بخش خرید از جایی نیز یک نمونه دیگری میزنم که کاملا متوجه شوید شما احتمالا بارها شنیده باشید که خزانه ها کارت کادو ارائه ارائه میکنند که به شخصی شما هدیه می دهید که آن شخص قادر است آن کارت را هرجا که ببردخرید خود را انجام دهد ، که انواع گیفت کارت هایی که در مسئله بخواهم اسم ببرم گیفت کارت روادید ( visa ) ، گیفت کارت مستر ( Master )، مینت کارت ( Mint card )، ریکستی ( Rixty ) و… . 

خرید گیفت کارت

ردیم 

کردن چیست ردیم 

(Redeem) درترجمه به معنای آزاد سازی ویا رها کردن می باشد و این اصطلاح به این خواسته به فعالیت می رود که شما زمانی که کد گیفت کارت خود را در اکانت مربوط به آن گیفت کارت وارد می نمایید به آن ردیم کردن می گویند 

خرید 

گیفت کارت ، گیفت کارت ، گیفت کارت چیست 

یادگرفتن 

خرید گیفت کارت در مقدمه شما وارد وب سایت دایو سنتر می شوید و برروی واژه و کلمه دکان یا برروی یک عدد گزینه های گیفت کارت که واژه و کلمه “خرید” دارااست کلیک فرمایید آن گاه شما به شاپ یا این که همان مغازه سوق‌دهی می شوید . 


خرید 

گیفت کارت ، گیفت کارت ، گیفت کارت چه است 







همان طور که در تصویر زیرمشخص می شود شما می بایست گیفت کارت قضیه نیاز خود را گزینش نمائید در مرحله بعد اندازه آن و در آخر ورود داده ها جهت ثبت نام… . 


نکته : ثبت داده ها تنها یک رتبه صورت میگیرد و پس از آن شما با ورود به پنل کاربری می‌توانید هرتعداد گیفت کارتی که احتیاج دارید خرید کنید . 


خرید 

گیفت کارت ، گیفت کارت چه می باشد 

پس از زدن دکمه پرداخت کدی برای خط شما ارسال می شود کاربران عزیز توجه داشته باشید که در حالتی که شما اسمس تبلیغاتی خودرا غیر فعال کرده باشید ، اسمس برای وریفای ارسال نخواهد شد و میبایست از طرز فرم تماس با ما درصورت بروز هرگونه خلل در روند تصویب اسم و یا این که قسمت های دیگر با پشتیبانی دایو سنتر تماس با ما حاصل نمایید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.