معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

قواعد و اصول پباده سازی سایت


برای این‌که بتوانید ترافیک سایت خود را ارتقا داده و کسب عمل خود را رونق اعطا کرد باید این نکات را در طراحی وب تارنما خود رعایت کنید . پس به نکات ذیل توجه کرده و پیشین از صرف هزینه برای رفع مشکلات سپس از پباده سازی سایت، آن ها را در فرایند طراحی اینترنت تارنما خویش پیاده نمایید تا نیز در بازه و هم در وقت صرفه جویی کرده باشید . 

اصول 
طراحی سایت 
گرافیک 
١) در این موضوع بایستی بگوییم که \"کوچک تامل کنید\" یعنی حدود ١۰ تا ١٢ کیلو بایت برای هر تصویر . عملکرد نمایید در طراحی اینترنت سایت خود از تصاویر کم حجم و کوچک به کار گیری فرمایید تا سرعت بارگذاری شدن کاغذ تحت نیاید . تصاویر بزرگ، یک عدد از کلیدی ترین عوارض پایین آمدن سرعت بارگذاری شدن ورقه است . سرعت ذیل بار گذاری شدن صفحه، یعنی هدر دادن برهه زمانی بازدیدکننده، که مسلماً هر بازدیدکننده ای می خواهد در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن به آن چه نیاز دارااست دست پیدا کند . پس سود آن کنار گذاشتن وب وبسایت شما بوسیله بازدید کننده خواهد بود . 

٢) مدام از گرافیک هایی به کار گیری نمایید که با محتوای شما تناسب و هماهنگی داشته باشد . از تصاویر و گرافیک هایی استفاده فرمائید که به متون، محتوا، مطالب و مورد کاری شما دارای ربط باشد . تصاویر و گرافیک های پباده سازی شده، از عناصری میباشند که طراحی وبسایت شما را تشکیل می دهند و می توانند محتوای شما را به خیر شرح داده و به نمایش در بیاورند، که این به تفهیم و ادراک بهتر محتوا و مطالب درون سایت، بسیار یاری می کند . 

٣) از تصاویر متحرک، چشمک زن و متغیر به کار گیری نکنید . و یا تا حد قابلیت و امکان از آن ها فراوان اندک استعمال نمایید . مطالعات متعددی که در سال های اخیر انجام شده، نشان می دهد که تصاویر چشمک زن در طراحی اینترنت تارنما برای بازدیدکنندگان آزار دهنده و مزاحم هستند . در حقیقت طبق مطالعاتی که رو یک تیم از مرورگرها انجام شد، مشاهده شد که بسیاری از آن ها برای این که بتوانند سایر مطالب و محتوای داخل وبسایت را بخوانند، به طور قلم و فیزیکی از نشان دادن و یا چه بسا باز کردن این تصاویر جان دار در طراحی سایت، صرف لحاظ می نمایند . 
فونت 
۴) در طراحی وب وبسایت خود برای هدینگ ها از فونت Serif و برای متن‌ها داخل سایت از Sans-Serif استعمال نمایید . فونت های Sans-Serif برای مطالعه متن ها در صفحه های وب دوچندان سهل خیس از فونت های دیگر میباشند . 

۵) مقدار فونت ها را محدود کنید . یکی از بهترین راه ها برای این که نشان دهید که طراحی تارنما شما بسیار ابتدایی انجام شده، آن هست که میزان فونت های متن ها داخل وبسایت را مکرراً عوض کنید . اما این غیر ممکن نیست، شما می توانید از هزاران مقدار فونت به کار گیری فرمایید . البته به کارگیری از ٢ و یا این که حداکثر ٣ سایز متعدد فونت و محدود کردن مقدار متون سایت به آن سایز ها، تلاوت مطالب سایت را آسوده خیس و طراحی اینترنت وب سایت شما را رشته ای تر نشان می دهد . 
تبلیغات 
۶) بر روی تبلیغات داخل وبسایت و تعداد آن ها در دست گرفتن داشته باشید . بازدیدکنندگان شما برای دیدن تبلیغات به سایت شما نمی آیند . آن ها برای محتوای وبسایت شما می آیند . درصورتی که تبلیغات داخل وبسایت سرتاسر محتوا را بپوشاند، بازدیدکنندگان سوای تلف کردن وقت، از وبسایت شما بیرون می شوند . ولی زیاد اصلی می‌باشد که از اینترنت تارنما خود کسب درآمد کنید، البته در حالتی که تبلیغات بیش از حد وب سایت شما، بازدیدکنندگان را از آن دور کند، شما پول خویش را نیز از دست خواهید داد . 

٧) همان گونه که با تصاویر باطن وب سایت برخورد می کنید، با تبلیغات برخورد فرمایید . 

تمامی تبلیغات داخل وبسایت را کوچک، بدون چشمک زدن و یا تحرک قرار دهید و تبلیغاتی را در تارنما قرار دهید که با محتوای شما دارای ارتباط باشد . این که می توانید در باطن وبسایت خویش تبلیغات کنید، کاملاً واضح و شفاف می‌باشد . البته به این معنا نمی باشد که حتماً می بایست در پباده سازی اینترنت وب سایت خود، تبلیغ قرار دهید . فقط در صورتی که محتوای شما برای بازدیدکنندگان و خواننده‌گان جالب باشد و با چیزی که آن ها می خواهند ارتباط داشته باشد، آن گاه بر روی تبلیغات کلیک خواهند کرد . 
خواننده‌گان 
را در نظر داشته باشید ٨) صفحه های وب وبسایت خویش را در مرورگرهای مختلف امتحان نمایید . طراحی سایت که فقط بر روی مدرن ترین مرورگر عمل کرده و به سناریو در آید، آزار دهنده خواهد بود . زیرا هر کسی نمی تواند وب تارنما شما را مشاهده نماید . و این به شدت ترافیک وبسایت شما را کاهش می دهد و بازدیدکنندگان را دفع خواهد کرد . پباده سازی اینترنت تارنما خود را طوری انجام دهید که عموم مردمان بتوانند آن را ببینند . 

٩) محتوایی بنویسید که مردمان و بازار انگیزه شما می خواهد . مگر این که قصد بر این داشته باشید که وب وب سایت را برای خودتان طراحی کنید، در صورتیکه به این نوع است، پس چرا آن را در وب منتشر می کنید؟ از متناسب بودن محتوای وب سایت با نیاز های خواننده گان و بازدیدکنندگان، اطمینان حاصل فرمائید . چیزی بنویسید که آن ها قصد قرائت آن را داشته باشند . 

بهینه سازی تصاویر در پباده سازی سایت

سئو درمشهد 

در طراحی وب سایت و طراحی پرتال و بهینه سازی آن ها تصاویر بخش زیادی از صفحه های پباده سازی سایت شما را دربرگیرنده می شوند .به این ترتیب سئو وب سایت تصاویر برای موتورهای کاوش از اهمیت بسیار زیادی داراست . 

توانایی alt در یک تگ تصویری این بضاعت را برای شما به ارمغان می آورد تا توضیحی جایگزین را برای یک تصویر بنویسید . در پباده سازی اینترنت وبسایت و طراحی پرتال و طی پروسه بهینه سازی آن ها اگراین تصاویر در صفحه ها طراحی تارنما شما بالا نیاید ، این توضیحات خودکار جایگزین تصاویر می شوند و این تصاویر به توسط موتورهای جستجو خوانده وتجزیه و نظارت خواهند شد . 

در پباده سازی سایت و پباده سازی پرتال وقتی از یک تصویر به عنوان یک لینک و پیوند به کار گیری می شود متن های متن شده در alt از اهمیت خاصی برخوردار خواهند شد و نشانگر محتوای برگه پیوند شده هست . 

موتورهای جستجوی تصاویر مانند گوگل یا این که یاهو از این توضیحات برای خوب تر شدن جستجو به کار گیری می نمایند . 

در 

طراحی وبسایت و پباده سازی پرتال، تصاویر را در زیر شاخه های اختصاصی ذخیره کرده و از فرمت های استاندارد استعمال نمایید برای ساخت یک ساختار مطلوب ،سعی نمایید تصاویر را در یک زیرشاخه ی مستقل ذخیره کرده وحتما\" از فرمت های استاندارد در پباده سازی سایت و طراحی پرتال خویش به کارگیری شود .از اسم و توضیحات در خور برای تصاویر خود به کارگیری کنید .به کار گیری ی مطلوب از گونه بندی، اسم گذاری و توضیحات تصاویر در طراحی وب سایت و طراحی پرتال به توسط موتورهای جستجو،مورد تجزیه و چک قرار خواهند گرفت . از اسامی و توضیحات کوتاه،اما کاربردی به کارگیری فرمائید . 

برای نام گذاری تصاویر از این قاعده پیروی نمائید .صحبت 

اولیه کلمه و واژه ی اول کوچک و در لغت ها بعدی از حرف اولیه والا استفاده نمائید : EX) noNegarPardazesh .jpg , productName .gif 


در 

راستای با صرفه سازی سایت، پباده سازی وب سایت و طراحی پرتال جدا\" از انجام مورد ها زیر اجتناب فرمائید : • به کار گیری از نامهای معمولی و عمومی برای تصاویر ( image .jpg , pic .gif ,1 .jpg ) چون در طراحی وب تارنما و طراحی پرتال حجم مضاعف زیادی از تصاویروجود دارد می بایست توجه بیشتری نامگذاری تصاویر داشته باشید . 

• 

استفاده از نامهای بلند و مفصل • 

لبریز کردن بیش از حد توضیحات تصاویر در طراحی اینترنت سایت و طراحی پرتال به وسیله عبارات با اهمیت و غیر مرتبط • 

استعمال از توضیح طولانی به عنوان یک حقه • 

استفاده از تصاویر به تیتر لینک و پیوند های دسترسی با اهمیت و منو در وب سایت • 

استفاده از توضیح تصویر هنگام به کار گیری از تصاویر به عنوان لینک

نکات مربوط به تحقیق درباره‌ی کلمه‌ی کلیدی (Keyword Research)

سئو سایت  در مشهد 

تحقیق درباره کلمه کلیدی

۱. تا وقتی‌که یک تحقیق کامل درباره‌ی کلمه‌ی کلیدی انجام نداده‌اید، مطلب دیگه‌ای در بلاگ ننویسید

تحقیق درباره کلمه‌ی کلیدی باید نقطه شروع هر کمپین سئو یا بازاریابی محتوایی باشه.


اگه درباره‌ی اینکه مردم واقعاً از چه کلمات کلیدی‌‌ای برای جستجو در نیش شما استفاده می‌کنند تحقیق نکنید، به‌جای اینکه برای تصمیم‌گیری‌هاتون از داده‌ها کمک بگیرید، دارید به شانس‌تون تکیه می‌کنید.


و این اصلاً روش درستی برای مدیریت کسب‌وکارتون نیست.


بعد از اینکه ما استراتژی محتوایی‌‌مون رو به روش «تمرکز بر کلمه‌‌ی کلیدی» تغییر دادیم، ترافیک جستجوی ما فقط در 3 ماه 89% رشد کرد.


استراتژی سئو

با انجام یک تحقیق مفصل درباره‌ی کلمه کلیدی شما هم می‌تونید نتیجه مشابهی رو بگیرید.


۲. وب‌سایت جدید یا اتوریتی (Authority) پایین؟ کلمات کلیدی که رقابت کمتری برای اون‌ها وجود داره رو پیدا کنید تا خیلی سریع بتونید رتبه بگیرید

وقتی‌که وب‌سایت شما جدید باشه یا اتوریتی (Authority) پایینی داشته باشه، رتبه‌بندی شما برای کلمات کلیدیِ رقابتی، سخت‌تر می‌شه.


مسلماً می‌شه این کار رو انجام داد اما باید تلاش ویژه‎ای رو انجام بدید و یک محتوای فوق‌العاده رو ایجاد کنید و بعد تا می‌تونید اون رو به اشتراک بذارید (Promote).


بنابراین وقتی دنبال این هستید که ترافیک سایت‌تون رو بالا ببرید، منطقیه که اول استفاده از کلمات کلیدی با رقابت کم رو هدف بگیرید.


خوشبختانه، فهمیدن میزان دشواری برای رتبه گرفتن در هر کلمه کلیدی با استفاده از Ahrefs Keywords Explorer و معیار «دشواری کلمه‌ی کلیدی – Keyword Difficulty» خیلی آسون شده. [همچنین از Keyword Planner گوگل می‌تونید استفاده کنید.]


در نمونه‌ی زیر می‌بینیم که اکثر پیشنهادها برای عبارت search engine optimization امتیاز دشواری (KD) خیلی بالایی دارن. اما یکی از اون‌ها امتیاز دشواری پایین‌تری داره و رتبه گرفتن برای اون باید آسون‌تر باشه.


دشواری کلمه کلیدی Keyword Difficulty

نحوه‌ی محاسبه‌ی دشواری یه کلمه‌ کلیدی رو می‌تونید در اینجا بیابید.


۳. اون دسته از کلمات کلیدی که باعث افزایش ترافیک جستجوی رقبای شما شده‌اند رو پیدا کنید. بعد اون‌ها رو سرقت کنید و در سایت خودتون به کار ببرید!

خیلی باحال نبود اگه می‌دونستید رقباتون از چه کلمات کلیدی‌ای برای افزایش رتبه‌بندی استفاده می‌کنن و این کلمات کلیدی چقدر ترافیک براشون به همراه داره؟


آره واقعاً باحال بود… و هست!


درواقع، می‌تونید این کار رو با استفاده از Ahrefs Site Explorer طی چند ثانیه انجام بدید. [همچنین می‌تونید از ۵ ابزار رایگان دیگه که در اینجا معرفی شده هم استفاده کنید.]


در Ahrefs Site Explorer فقط کافیه آدرس دامین رقیب‌تون رو وارد کنید و بعد به بخش « Organic keywords report» برید. در این بخش، فهرستی از تمام کلمات کلیدی اصلی رقیب شما که در حال حاضر برای اون‌ها رتبه گرفته، ارائه می‌شه.


به صفحه‌ی Site Explorer مراجعه کنید.

دامنه‌ی رقیب‌تون رو وارد کنید و روی Explore کلیک کنید.

از ستون سمت چپ به بخش Organic search برید.

بعد روی Organic keywords کلیک کنید.

کلمات کلیدی ارگانیک organic keyword

 


۴. کلمات کلیدی سودآوری که حجم استفاده بالایی دارند رو در کشور هدف‌تون پیدا کنید

برای ایجاد ترافیک جستجو به سمت سایت‌تون، باید از دسته‌ای از کلمات کلیدی برای رتبه‌بندی استفاده کنید که به‌طور ماهانه حجم قابل قبولی از جستجو رو در کشور هدف شما داشته باشن.


اولین قدم در این فرایند اینه که موضوع‌تون رو در Ahrefs Keywords Explorer وارد کنید تا ایده‌هایی رو به شما بده. [اینجا لیستی از ابزارها و روش‌های دیگری برای یافتن «کلمات کلیدی با حجم بالای جستجو» رو می‌تونید مشاهده کنید.]


برای دسترسی به این بخش در Ahrefs Keywords Explorer به‌این‌ترتیب عمل کنید:


به صفحه‌ی Keyword Explorer مراجعه کنید.

موضوع رو تایپ کنید.

کشور رو انتخاب کنید.

روی Explore کلیک کنید.

این گزارش بر اساس میزان جستجو دسته‌بندی‌شده، پس شما می‌‎تونید خیلی سریع کلمات کلیدی جذاب رو پیدا کرده و در برنامه‌ی محتواتون اون‌ها رو بکار ببرید.


اگرچه…


۵. کلمات کلیدی مشابه رو در یک موضوع دسته‌بندی کنید (و بعد رتبه‌بندی رو برای همه‌ی اون‌ها انجام بدید)

گوگل داره در فهمیدن روابط بین کلمات کلیدی خیلی هوشمندانه‌تر از قبل عمل می‌کنه.


مثلاً کلمات کلیدی « guest blogging» و « guest posting» خیلی شبیه همدیگه‌اند درسته؟


چند سال پیش، برای اینکه در هر دو کلمه‌ی کلیدی رتبه بگیرید باید دو مقاله مجزا می‌نوشتید.


اما امروز اگه شما یه مقاله عالی با کلمه‌ی کلیدی «guest blogging» بنویسید، گوگل می‌دونه که مطلب شما رو باید برای کلیدواژه‌ی «guest posting» هم رتبه‌بندی کنه. حتی اگه در هیچ جای صفحه به این عبارت اشاره نکرده باشین.


کلمات کلیدی مشابه Similar Keywords

بنابراین، با اینکه انتخاب کلمات کلیدی «اصلی» و صحیح اهمیت داره اما نیازی نیست که حتماً برای کلمات کلیدی‌ای که قصد رتبه گرفتن در اون‌ها رو دارید محتوای جداگانه‌ای تولید کنید.


ضرری نداره اگه از چند مورد از این کلمات کلیدی مرتبط در محتواتون استفاده کنید اما زیاده‌روی نکنید.


مهم‌ترین چیز اینه که برای موضوع کلمه‌ی کلیدی‌ای که مدنظرتون هست، بهترین محتوای در دسترس رو تولید کنید و چندین لینک باکیفیت رو برای اون بسازید.


۶. حواستون به کلمات کلیدی جدید باشه و سعی کنید جزو اولین افرادی باشید که از این مهمونی ترافیکی نهایت سود رو می‌برن

داده‌های مربوطه به کلمات کلیدی بسیار عالی‌اند اما یه مشکل خیلی اساسی دارن – این داده‌ها همیشه یه کم قدیمی‌اند. خُب بالاخره داریم به داده‌های گذشته نگاه می‌کنیم.


پس حواستون به کلمات کلیدی «جدید و در حال پیشرفت» و اونایی که دارن مُد میشن باشه؛ کلماتی که حجم جستجوی اون‌ها در حال بالا رفتنه.


Google Trends یه ابزار خیلی خوب برای اینه که بفهمیم منحنی یه کلمه‌ی کلیدی خاص چه روندی رو در پیش‌گرفته.


شاید یکی از این آخرین «چالش‌هایی» که در فیس‌بوک مطرح شده بود رو دیده باشید. چالش اینه که هرروز 22 حرکت شنا سوئدی انجام بشه و این کار برای 22 روز ادامه داشته باشه تا آگاهی عمومی نسبت به پیشگیری از خودکشی کهنه سربازها بالا بره.


اگه الآن داده‌های مربوط به کلمه‌ی کلیدی «22 pushup challenge» رو بررسی کنیم، چیز خاصی نمی‌بینیم.


حجم جستجوی 22 pushup challenge

اما اگه همین کلمه‌ی کلیدی رو در Google Trends وارد کنیم، می‌بینیم که در حال حاضر، جستجوی خیلی زیادی با استفاده از اون داره انجام می‌شه.

طراحی اپلیکیشن موبایل چه تاثیری بر کسب و کار می گذارد؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی 
نرم افزار تلفن همراه چه تاثیری بر کسب و عمل می گذارد؟ تلفن های یار تجهیزات زیادی را در اختیار یوزرها قرار داده می‌باشد . اندروید به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم استدلال هایی میباشد که در حال حاضر در بازار وجود دارد . این سیستم برهان در اختیار تعدادی کمپانی خالق موبایل هم پا قرار داراست و ایجاد اپلیکشن برای آنان آزاد هست . 

پباده سازی 
نرم افزار موبایل چه تاثیری بر کسب و عمل می گذارد؟ 
همین فرمان موجب ترغیب اکثری از برنامه نویسان برای پباده سازی نرم افزار های متعدد و متنوع گردیده میباشد . هر چندین وقت یکبار نیز شاهد ورود نرم افزارهای تازه در بازار هستیم که بر روی گوشی های یار نصب می شوند که کاربردهای متعددی دارند . 

مزایای 
طراحی اپلیکشن اپلیکشن ها به راحتی بر روی تلفن همراه نصب می شوند و یوزرها می توانند با استفاده از محفظه معمولی و کاربری آسان، از آن ها به کارگیری نمایند . برای مثال یک اپلیکیشن که برای فروش کالاهای دست دوم پباده سازی گردیده است، به کاربران یاری می کند تا هر چیزی که نیاز دارا‌هستند را در اپلیکیشن پیدا نمایند . در حالی که برای مراجعه به تارنما می بایست به دنبال کلمه و واژه مهم متناسب بگردند و از سوی دیگر انتخاب یک تارنما از در بین یک سری گزینه نیز زمانبر است . 

یک عدد دیگر از مزایای اپلیکشن ها، امکان تبلیغات و معرفی محصول ها می‌باشد که به صورت مختصر و اثرگذار در یک محفظه کاربردی در معرض روئت کرد کاربران قرار می گیرد . در واقع طراحی اپلیکشن به یک عدد از جدیدترین راهکار های بازاریابی اینترنتی بدل گردیده میباشد . به طوری که اکثری از اینترنت تارنما ها و فروشگاه های اینترنتی برای تبلیغات کار خویش مبادرت به طراحی می نمایند . 
از جمله مزایای اپلیکیشن ها می توانایی به مورد ها پایین اشاره کرد: 
1- 
امکان ارسال پیام 
یک عدد از مهمترین امتیازات اپلیکیشن ها امکان ارسال پیام می باشد که ارتباط در بین یوزرها را سهل و آسان کرده می‌باشد . به طوری که یک عدد از اعضا می تواند به راحتی با دیگر اعضا رابطه برقرار و در رابطه با تخفیفات، معاملات، پیشنهادات تجاری و . . . صحبت نماید . در ارسال پیام هیچ هزینه ای بر دوش یوزرها نمی گذارد و از این بابت یک صرفه جویی اقتصادی میباشد . 

2- 
بهبود تعامل با مشتری 
اگر یک اینترنت وبسایت داشته باشیم و یوزرها بخواهند محصول ها مورد نظر خویش را در تارنما جستجو کنند، می بایست مقطع زیادی را صرف جستجو در فی مابین چند کاغذ کنند . در آخر نیز محتواهای طولانی اذن مشاهده کالا قضیه حیث را از آن ها می گیرد . ولی در اپلیکشن از محتواهای طولانی خبری نمی باشد و کاربر می توانند براحتی و با کلیک کردن بر روی عبارت معلوم شده، متاع مورد نظر خویش را پس از چندین لحظه مشاهده کند . 

3- 
ایجاد اسم تجاری و شناخته تر شدن شرکت 
اپلیکشن ها قابلیت و امکان نصب بنر در مقیاس کوچک را نیز دارا هستند . می توان در انتهای صفحه های به راحتی بنرهای تبلیغاتی را منتشر کرد . همینطور قراردادن لوگو و نام تجاری مارک در نرم افزار به شناخته شدن بیشتر کمپانی در ذهن مخاطبان می انجامد . 

4- 
فروش آسانتر محصولات 
در صورتیکه چه مغازه های اینترنتی یک وب سایت جامع برای فروش محصول ها میباشند که یوزرها می توانند در فضای گسترده آن به هر چیزی که نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند؛ ولی یوزرها در محیط نرم افزار ها به دلیل کاربرد راحت خیس و دسترسی سهل وآسان می توانند تولیدها قضیه نیاز خویش را سریعتر پیدا و خریداری نمایند . 

10 ویژگی وب سایت حرفه ای

10 
خصوصیت وب تارنما حرفه ای : 1- یک طرح و نقشه راه منطقی برای پباده سازی و پیاده سازی اینترنت تارنما به شکلی که کاربر پس از ورود به اینترنت وبسایت به راحتی متوجه عمکرد وب تارنما و نیز متوجه کاربرد بخش های متفاوت آن بشود . داشتن یک طرح و نقشه راه و روش استاندارد در پباده سازی سایت سبب ساز کاربرپسند بودن و امتیاز خوبتر در سئو اینترنت وب سایت شما خواهد شد . 

2- سناریو اطلاعات دارای اهمیت مربوط به کسب و کار در نصیب های اساسی وب تارنما : استفاده کننده در اینترنت سایت شما به دنبال سرویس ها و یا محصولات اساسی شما می باشد . برای همین بایستی به کاربر این داده ها کلیدی را در قسمت های با اهمیت اینترنت سایت نمایش دهیم به جای این که استفاده کننده را با لینک و پیوند های شبیه در رابطه ما و داده ها غیرضروری دیگر کلافه کنیم . برای مثال در اینترنت تارنما رستوران، استفاده کننده به دنبال منو غذا، فضای رستوران، ساعات فعالیت و آدرس رستوران می گردد و به بخش های دیگر توجه چندانی ندارد . 

3- در طرا حی سایت اطلاعات تماس با ما را در دسترس و جلوی دیده کاربر قرار دهید . هیج چیز بدتر از آن نمی باشد که استفاده کننده در وب وبسایت شما به دنبال اطلاعات تماس بگردد . در داده ها تماس شیوه های تماسی را در اینترنت سایت قرار دهید که همیشه به آنها پاسخگو باشید . در‌صورتی‌که گوشی تلفن خود را هرزگاهی از دسترس خارج می نمائید خوبتر است آن را در اطلاعات تماس وب سایت قرار ندهید و صرفا از ایمیل استفاده کنید . حتما از ایمیلی به کار گیری کنید که برای آن دامنه می باشد و از پست الکرونیکی gmail یا این که سایر ایمیل های شخصی به هیچ وجه به کارگیری نکنید . 



4- در پباده سازی اینترنت وبسایت از لینک دهی مشخص و معلوم و اسم های صریح برای منوها و لینک ها استفاده فرمائید . استفاده از اسم های مشخص و استاندارد به استفاده کننده وب وبسایت رشته ای شما حس خیر و خوبی خواهد بخشید و وی را مبتلا سردرگمی نخواهد کرد . در پیوند دهی همت نمایید متن پیوند مشخص و معلوم باشد که برای ورود به کدام برگه و انجام چه کاری میباشد . 

5- امنیت یک عدد از حیاتی ترین خصوصیت های اینترنت سایت رشته ای می باشد . در طراحی وب تارنما کسب و شغل های اساسی به نکات امنیتی بیشتر توجه کنید .می توانید با گذاشتن یک گواهی امنیت ssl بر روی وب سایت خود اعتبار اینترنت تارنما خود را افزایش دهید و در سود اعتماد یوزرها را به اینترنت وبسایت حرفه ای خویش ارتقا دهید . 

6- به کار گیری از قابلیت تکثیر مطالب و خدمات وب سایت شما در شبکه های اجتماعی . رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی کسب و عمل شما خواهند داشت . پس در طراحی وب وبسایت حرفه ای امکانی را مهیا فرمائید که کاربر در چهره رغبت بتواند برگه زمینه نظرش را در شبکه اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد . 

7- سناریو مطلوب وب تارنما شما در تلفن همراه یکی از با اهمیت ترین ویژگی های اینترنت وبسایت فن ای می باشد . طراحی شما می بایست خود را بعد ها نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همگی کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند . 



8- صفحه سوالات همگانی را در اینترنت سایت حرفه ای خود مسلما قرار دهید . مدام برای کاربران و مشتریان سوال های همگانی وجود دارد که ذهن آنان را مشغول کرده و آن ها را در گیر استرس می کند . بخش اعظم این سوالات بین یوزرها تکراری و معلوم می باشد . این سوالات را جمع آوری نمایید و برای آن ها جواب های مطلوب و کوتاه پیدا کرده و در صفحه سوالهای همگانی اینترنت وب سایت رشته ای خود قرار دهید . 

9- برای اینترنت تارنما حرفه ای عالی یک میزبان رشته ای پیدا کنید . حتما به دنبال یک خدمت دهنده میزبانی(هاستینگ) کیفیت خوب و رشته ای باشید . در گزینش چنین میزبانی به کیفیت سرویس دهی، برهه زمانی مقطع پاسخگویی به مشکل‌ها و در دسترس بودن توجه زیادی فرمایید . 

10- لطفا از خصوصیت های تحت در پباده سازی اینترنت تارنما حرفه ای استفاده نکنید . 

- استعمال از موسیقی 
- استفاده از Flash - هر چیزی که به رخ مداد آغاز به پخش یا این که اجرا نماید . 
- اطلاعات بیشتر مانند نوشته، تصویر و فیلم – استعمال از اینها سبب ساز کندی و مضاعف شدن مدت مقطع بار گذاری صفحه می شود . 

10 ویژگی وب وبسایت فن ای را با یکدیگر نظارت نمودیم . درحال حاضر می توانید با رعایت نکات بالا در پباده سازی اینترنت سایت های خود، اینترنت وب سایت فن ای ساخت فرمایید و مقدار رضایت یوزرها و مشتریان اینترنت وبسایت خود را ارتقا دهید .