معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

شایسته ترین روش های پباده سازی UX Design 

طراحی سایت در مشهد

صلی در مسئله پباده سازی وبسایت , پباده سازی تجربه کاربری یا این که ( User Experience Design ) می‌باشد . در پباده سازی کاربری تلاش می گردد با ارتقا کیفیت پباده سازی وب سایت رضایت استفاده کننده ارتقاء یابد . بطوری که می توان اظهار کرد در سالهای اخیر انگیزه پایانی طراحان , کسب رضایت یوزرها است . 


در‌این مقاله و مقاله بعدی پباده سازی تارنما , 5 روش پباده سازی UX را که هر طراح می بایست به آن دقت نماید را با نیز مرور می‌کنیم . 


1 . پباده سازی خدماتی وب سایت ( Web Service Design ) 

یک وبسایت , فقط شامل صفحه های متفاوت نیست بلکه بایستی سرویس ها ارزنده ای به استفاده کننده بدهد . برای مثال , در‌حالتی که تارنما شما در مورد فروش بلیت کنسرت فعالیت دارد خوب تر است خیر صرفا در مورد فروش , بلکه در بقیه موردها هنری از قبیل معرفی رویدادهای موسیقی , هنرمندان و سبک های متنوع موسیقی هم داده ها با ارزشی در اختیار یوزرها قرار دهد . در چنین قوانینی , پباده سازی وبسایت بایستی بگونه ای باشد که موضوع فرضی استفاده کننده درمورد بقیه تارنما های شبیه را هم مدنظر قرار دهد . امروزه , مبحث UX Design از اهمیت متعددی برخوردار شده و مضاعف پرکاربرد هست . 


عوارض تلاش بالای این پباده سازی عبارتند از : 


موفق های مختلف : در UX Designمی توان از وردپرس , چیره های باکیفیت کیفیت خوب , کادر ورک های ( Framework ) همگانی و پباده سازی های متعددی استفاده کرد . 


الگوهای UI ( User Interface ) مطمئن : نکته کلیدی در الگوهای , UIسادگی کاربرد آن هاست . از آنجایی که الگوهای UI از اطمینان بالایی برخوردار می‌باشند در سود فضای بیشتری برای استفاده از UX Design موجود است . 


در سالهای اخیر با اعتنا به توسعه گوشی تلفن های هوشمند و وسایل قابل حمل , عمده طراحان اعتنا دارای اهمیت به پباده سازی ریسپانسیو ( Responsive Design ) دارا هستند و در حالتی که بخواهید سایتی با پباده سازی ریسپانسیو داشته باشید , باید داده ها کافی از UX Desgin داشته باشید . 


شایسته ترین استراتژی‌ها در این باره عبارتند از : 


- به دست‌کم رساندن عوامل غیرضروری : هرگونه سطح , نوشته و کلیک بیشتر را حذف نمایید و بایستی روشی را بکار بگیرید که یوزرها درکمترین زمان به انگیزه خویش برسند . شما می‌توانید با استفاده از یک نمودار پروسه هر مراحل را پیش روی استفاده کننده قرار دهید . 


- خوبتر است در هر سطح از پروسه پباده سازی , دسته متبوع خویش را بارها مرور فرمایید . 


- خوبتر است در طول پباده سازی کلیه امور را به یک نفر محول نکید . فرایند پباده سازی سایت یک فعالیت تیمی است و خیر شخصی به این دلیل که در حین پباده سازی , همگی اشخاص کارشناس در موضوع های متفاوت از قبیل فروش , گسترش , بازاریابی و غیره بایستی در انجام فعالیت شرکت کردن داشته باشند . 


2 . فردی سازی ( ( Personalisation 





یکی دیگر از تکنیک های پباده سازی UX Design , فردی سازی یا این که Personalisation است . هر شخصی مایل است شم خاص بودن داشته باشد . در مبحث Personalisation , ارائه سرویس ها دلخواه یوزرها مدنظر است سوای این‌که آنان دراین باره درخواستی کرده باشند . فردی سازی مفهومی دوچندان گسترده داراست که یکی نمونه های مرسوم آن می‌تواند تذکر هر رخداد مهمی از قبیل به دنیاآمدن باشد . 


شایسته ترین استراتژی‌ها در این مورد عبارتند از : 


آشنایی استفاده کننده : اولی و مهم‌ترین گام , آشنایی یوزرها است که‌این پروسه می‌تواند به وسیله ارائه پرسشنامه و یا این که انجام مطالعات صورت پذیرد . با آشنایی یوزرها می - توان سایتی متناسب با عشق و علاقه آنان پباده سازی کرد . 


طرح سوال های : هنگامی که احتیاج به اخذ اطلاعاتی از استفاده کننده دارید خوب تر است آن را در جای دلخواه مطرح نمایید به این دلیل که طرح یک سوال در شرایط غیرمناسب مثل فرم نام نویسی می‌تواند یک امتیاز منفی در ذهن استفاده کننده ساخت نماید . 


مستندسازی تجربیات یوزرها : استفاده از داده ها و سناریوی افراد , یکی‌از ابزارهای کارآمد در فردی سازی است . طبقه بندی داده ها کسب شده خویش میتواند نقش موثری در پباده سازی هرچه خوبتر تارنما داشته باشد .


اصطلاحات اول در پباده سازی سایت! ( بخش دوم )

طراحی سایت در مشهد


مقاله مجموعه سایت عملکرد کرد تا شما‌را با تنی چند از اصطلاحات کلیدی و نخستین در قضیه پباده سازی وبسایت در اختیار شما قرار دهد . در نصیب دوم هم به ادامه این دعوا میپردازیم . پس با سایت همراه باشید : 

1 - Ranker یا این که رنکر : 

در واقع بعداز پباده سازی تارنما Rank به عبارتی منزلت یک وبسایت در نتایج کاوش است و این قضیه به الگوریتم هایی که موتور کاوش برای رنک بندی استفاده می نماید گشوده می گردد . Ranker نیز قسمتی است که وظیفه استفاده از الگوریتم و دکوراسیون نتایج را بر عهده دارااست . 


2 - Page Rank یا این که پیج رنک : 

یک سیستم انحصاری مرتبط با کمپانی گوگل است که بعداز پباده سازی وب سایت برای انتخاب کردن اهمیت صفحه های یک تارنما به عمل می‌رود و در واقع فاکتوری از یکسری فاکتور Ranking است . 


3 - Keywords یا این که کیوردس : 

در پباده سازی وب سایت در واقع کلمه ها و عباراتی می‌باشند که یک ورقه اینترنت را معرفی می نمایند . وقتی که یک استفاده کننده واژه و کلمه خاصی را در موتور های کاوش , کاوش می نماید , موتور های کاوش عملکرد می نمایند تا برگه هایی را که بیشترین انطباق را دارااست نمایش دهد . 


4 - Page title یا این که پیج تایتل : 

در واقع به عبارتی تیتر ورقه ای است که برفراز پنجره مرورگر به نمایش در می‌آید و بین تگ های Title قرار می‌گیرد . اعتنا داشته باشید که در پباده سازی وبسایت این یک رمز کاغذ و یا این که هیچ نوشته بزرگی که احتمال دارد در مانیتور داده شود نیست . 


5 - On - Page Factors یا این که آن پیج فکتورز : 

فاکتور هایی از سئو میباشند که در پباده سازی وبسایت بر روی رنک شما تاثیر گذارند و این فاکتور ها محتویات وبسایت شما یعنی لینک و پیوند ها , متن ها , تگ ها و غیره بستگی دارا‌هستند . 


6 - Off - Page factor یا این که آف پیج فکتور : 

فاکتور هایی از سئو هستند که در پباده سازی وب سایت بروی رنک شما تاثیر گذار می‌باشند و این فاکتور به عنصرها دیگر تارنما ها بستگی دارا‌هستند پیوند های مهم که به وبسایت شما رجوع داده می گردند . 


7 - Spider , Crawler , Robot : 

قابل انعطاف افزاری است که فعالیت گردآوری داده ها از صفحه ها سایتهای متفاوت را بر عهده دارااست . 


8 - Directory یا این که دایرکتوری : 

فهرست : نوعی از موتورهای جستجو گر که مقر داده آن به وسیله ویراستاران کامل شدن می گردد . در آن‌ها سایتها در گروههایی موضوعی جور بندی می گردند . 


9 - Keyword کیورد : 

بــه کلمه ها ی حساس ( با اهمیت ) هر ورقه گفته می گردد . ولی غالبا خواسته کلماتی است که دوست داریم با آنان درجه های قابل قبولی کسب کنیم . 


10 - Keyword Density : 

چگالی واژه و کلمه , مراد تعداد دفعات تکرار واژه و کلمه های اصلی در مقایسه با بقیه عبارات نوشته است . 


11 - Keyword Staffing : 

تکرار یک واژه و کلمه به دفعات و متواتر به خواسته بالا بردن چگالی کلمه و واژه , این عمل تقلب به حساب آورده می شود . 


12 - Tinny Text : 

نوشتن نوشته با میزان های فراوان کوچک و ریز به طوری که عبارات بخش اعظمی به این ترتیب در یک خط قرار داده میشود و به رنج هم در برگه قابل رویت می باشند . نوشتن مطالب به‌این صورت , تقلب محسوب است . 


13 - Invisible Text : 

نوشته نامرئی : خواسته استفاده از نوشته های همرنگ با دورنما کاغذ است . نوشته هایی که از حیث یوزرها نهفته می‌ماند . مثلا در شرایطی که دور‌نما یک برگه سیاه است , نوشته کاغذ هم با رنگ سیاه متن میشود تا چشم نشود . این گونه متون از مصادیق تقلب هستند . 


14 - Spam : 

تقلب : به تمام همت هایی گفته میگردد که به امداد آن تلاش میگردد از روش های غیر معمول , سکو های بالایی کسب شود . یا این که در اختیار گذاردن اطلاعاتی که موتورهای جستجو گر آنرا دوست ندارند . نظیر تکرار یک واژه و کلمه به دفعات و پی در پی , استفاده از نوشته های نیز رنگ موضوع و . . . است . 


15 - ALT tag : 

محتوای این شناسه , متنی است که یک عکس را توضیح میدهد . 


16 - Deep Crawl : 

به معنای این است که موتور کاوشگر , قادر است صفحه های متعددی از یک وبسایت را در مقر داده اش قرار دهد . موتور کاوش گر هرچه مقر داده اش بزرگتر باشد , صفحه ها بیشتری از یک وب سایت را می‌تواند در مقر داده اش قرار دهد . تمامی موتورهای جستجو گر دارنده این خصوصیت نمی باشند . 


17 - Robots . txt : 

با این پوشه متنی و معمولی , میزان دسترسی موتور جستجو گر به محتوای یک تارنما را می توان در اختیار گرفتن کرد . 


18 - META robots tag : 

به امداد این شناسه میزان دسترسی موتور کاوشگر به محتوای یک کاغذ را می توان در دست گرفتن کرد . 


19 - Link : 

لینک : در واقع پلی بین دو برگه است . به امداد آن می توان از یک برگه به ورقه دیگر رفت . 


20 - Link Popularity : 

غرض این است که چه تعداد از وبسایت های دیگر به سایتی مشخص و معلوم لینک و پیوند کرده اند یا این که این که از یک‌سری وب سایت دیگر می شود به یاری پیوندها به سایتی مشخص و معلوم رفت . 


21 - Link Reputation : 

اشاره بدین داراست که بقیه سایتها در رابطه سایتی که بدان لینک و پیوند داده اند , چه میگویند . عموما در‌این موردها تیتر , نوشته لینک و پیوند و عبارات اطراف پیوند در وب سایت مقصد , بررسی می‌شوند . 


22 - Learn Frequency : 

برخی از موتورهای جستجو گر می‌توانند تشخیص دهند که محتوای صفحه ها بعد از چه مدتی عوض میشود ( آپ تو دیت می گردد ) و آن گاه بازه زمانی به آن صفحه ها مراجعه می نمایند . 


23 - URL - Uniform Resource Locator : 

به نشانی منحصربه‌فرد هر منبع مو جود در وب گفته می گردد . این منبع میتواند یک ورقه اینترنت , یک پوشه متنی و . . . باشد 


24 - Stop Word : 

به کلماتی گفته میگردد که در کل وب از آن ها دوچندان مستعمل شده‌است . کلماتی نظیرthe , a , an , web www , home page , و . . . 


25 - Meta tags : 

به یاری این شناسه ها , اطلاعاتی از ورقه در اختیار بینندگان ( موتور کاوش گر , مرورگرها و . . . ) قرار داده میگردد . 


26 - META Keywords : 

به امداد آن , عبارات با اهمیت کاغذ در اختیار موتورهای جستجو گر قرار داده می گردد . 


27 - META Description : 

به یاری آن , توضیحی مختصر از برگه در اختیار موتورهای کاوش گر قرار داده می‌شود . 


28 - Stemming : 

به معنای این است که موتور کاوشگر می‌تواند صورت های متفاوت یک کلمه و واژه را کاوش نماید . برای مثال با جستجوی swim موتور کاوش گر در پی swimmer , swimming هم می گردد . کلیه موتورهای کاوشگر دارنده این خصوصیت نمی باشند . 


29 - Rank : 

جایگاه یک برگه در نتایج کاوش است وقتی که جستجویی مربوط به محتوای آن برگه انجام می‌شود . 


30 - Spamdexing : 

مختصر شده spam indexing است . مراد پباده سازی و معرفی صفحاتی به موتورهای کاوشگر است که کیفیت نتایج کاوش را ذیل می‌آورند . موتورهای کاوش گر رغبت دارا‌هستند که یوزرها بارها و بارها به آن ها مراجعه نمایند و کیفیت بالای نتایج می‌تواند این فرآیند را تضمین نماید . لذا آنان هر مورد به نوعی سعی بر تشخیص صفحاتی دارا هستند که کیفیت نتایج کاوش را ذیل می‌آورد . بعضی از این مورد ها عبارتند از : ساختن صفحاتی که تمامی دارنده محتوای یکسانی اند , تکرار یک کلمه و واژه بیش تر از حد و . . . 


31 - Comment : 

توضیحاتی است که طراحان تارنما در بین به لای کدهای HTML می گنجانند تا برای دانستن وظیفه قسمت های مختلف کدهای HTML در مراجعات آینده نیازی به گذراندن زمان زیاد نداشته باشند .


طراحی سایت در مشهد

انتظاراتی که میتوان از سئو داشت 

رتبه شما روی برگه اولیه نتایج گوگل تضمین شدست! 

ارتقاء 500 درصدی بازدید! 

این ها وعده ها<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

خوبین و اگه انجام بشن خیلی به نفع سایتتون میشه , درسته؟ 

متاسفانه خیلی از مدیران وب سایت ها فریب این موسسه موسسه ها سئوکار رو میخورن و تامل می کنن که میتونن یه شبه بازدید وب سایت رو بالا ببرن و مرتبه سایتشونو روی برگه اولیه نتایج تضمین کنن . حقیقت اینه که درجه های موتورهای کاوش به شدت متغیرند و چه بسا خودِ گوگل نیز گفته که ( هیچ کس نمی تونه مرتبه اولیه گوگل رو تضمین کنه ( . 

پس تحت عنوان هر که مدیریت یه سایته , بایستی چه انتظاراتی از سئوی سایتتون داشته باشید؟ ابدا چرا بایستی روی سئو سپرده گذاری نمائید هنگامی که هیچ تضمینی برای نتایجش وجود نداره؟ 


پروسه سئو 

پیش از این با صرفه سازی برای موتورهای کاوش عمدتا به هدفگیری کلیدواژه ها و لینک و پیوند سازی توکل داشت . حال حاضر هنوز نیز این عوامل در سئو دخیلند البته روند سئو گسترده خیس شده و عوامل دیگه ای رو نیز در بر میگیره , ساخت محتوا , تجربه کاربری , دسترسی و سرعت صفحه ها , سازش با موبایل , نظارت رقبا , قابلیت و امکان خزیدن روبات ها , بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی و غیره . موتورهای کاوش برای انتخاب درجه تارنما ها صدها استدلال رو بررسی می کنن . به حیث شما این چه معنا داره؟ یعنی اگه کسی رو نداشته باشید که براتون این عوامل رو تهیه و تنظیم یا این که تعبیر و تفسیر کنه و به صورت تروتمیز روی بهبود سایتتون وقت نذاره از سایر جا میمونید . میتونید به یاری یه شرکتی که سوای استفاده از راهکار های کوتاه زمان روی سئوی سایتتون فعالیت کنه , تو بازی جایگاه گیری از گوگل کمپانی فرمائید . می بایست شرکتی رو تعیین نمائید که علم این عمل رو داشته باشه و با این عوامل آشنا باشه و در کنار تمامی این ها بایستی برای فرآیند ساخت تغییرات یه زمانبدی داشته باشه تا بتونید در زمان زمان شاهد تغییرات باشید . البته این فرایند چیه؟ 

یکی‌از سرویس ها کمپانی سئو و پباده سازی وبسایت دارکوب , بهبود درجه سئو و بروزرسانی تر و تمیز وب سایت هاست . این فرآیند میتونه به فرآیند زیر تقسیم بشه : 


هنگامی دو طرف با قرارداد سئو موافقت کردند , متخصص سئو , یه بررسی از وب سایت انجام میده که دربرگیرنده اینهاست : یه تحقیق از کلیدواژه ها انجام میشه تا ببینیم کدوم عبارت ها بها سپرده گذاری دارا‌هستند و بعد از آن وبسایت رو تا اونجا که قابلیت داره برای اون کلیدواژه ها فراتر از رقبا بیاریم . این عمل نیازمند تجزیه و ارزیابی های زیادیه تا شایسته ترین مخلوط برای جذب مخاطب حقیقی و واقعی محتوا و تجربه کاربری تارنما و شبکه‌های‌عمومی پیدا بشه . این پروسه بایستی دائما تاوقتی‌که قرارداد پابرجاست ادامه داشته باشه . تحلیلگر به صورت تروتمیز وب سایت رو بررسی می کنه تا ببینه چه کارهایی میشه برای بهبود تارنما انجام اعطا کرد و شایسته ترین روش برای جذب مخاطب چیه . 

هم‌زمان با بررسی تارنما , تحلیلگر سئو بایستی ببینه رو چه چیزهایی میشه سپرده گذاری کرد و رجوع و برگشت سرمایه کدوم بیشتره . برای مثال الآن سازش وب سایت ها با گوشی تلفن های همراه داره برای گوگل هر آن مهمتر میشه , پس می ارزه که رو یه تارنما برخورد گرا سپرده گذاری بشه . 

تحلیلگر بازاریابی دیجیتالی دارکوب بایستی به امداد مشتری به پروژه ها لباس کار بپوشونه . اضافه کردن مطالب تازه به تارنما , بهبود نوشته , بهبود تجربه کاربری و اضافه کردن داده ها به صفحه ها شبکه های عمومی اعم از این پروژه هاست . 

عمل روی علامتها باطن و خارج وب سایت با انگیزه این که مردمان بیشتری وب سایت رو ببینن . بعضا از شغل های این بخش رو تحلیلگر بازاریابی دیجیتالی تو گام سوم انجام داده , ولی مدیرهای وب سایت ها میتونن یه لطفی به خودشون بکنن و روی ارتباط ها همگانی و بازاریابیشون فعالیت کنن . برای مثال تحلیلگر تلاششو می کنه که صفحه ها شبکه‌های‌عمومی پیدایش بمونه , ولی اگه مطلبی نداشته باشه که به نمایندگی از مدیریت وب سایت پست کنه , بیشتر مواقع به عهده خویش دستگاه ها میمونه . اگه رئیس تارنما آپ دیت هایی داشته باشه به عنوان مثال خبری داره , عکسی داره , اتفاقی افتاده , محصولی آف خورده , یا این که محتوای خاصی از فعالیت روزانش به فکرش رسیده که راجع بهش میخوان چیزی پست کنه , یا این که چه بسا یه جمله کوتاه تنها محض این که یه چیزی روی ورقه داشته باشه , خیلی خیلی بهتره . خیلی از مدیرها اینجای کارو غلط می کنن و تمامی اختیارات رو به تحلیلگر میسپرن و چه بسا ازش یه سوال نمی کنن که بدونن تو وب سایت و کانال های اجتماعیشون داره چی میگذره . 

طاقت فرمایید و نتایج ماهها همت رو مشاهده کنید . این شایسته ترین بخش سئوئه و کلیه این نصیب رو بلدند . وسیع ترین استدلال سئو , زمانه!!! نتایج یه شبه به توشه نمیان و گه گاه نتایج بزرگ چه بسا ماهها یا این که چه بسا یکسال چشم نمیشن . متاسفانه این داستان میتونه برای تحلیلگر و رئیس وب سایت ناامیدکننده باشه اما حقیقت همینه . 

انتظارات سئو 

خب درحال حاضر که با روند عمل آشنا شدید , میدونید که هر گام منوط به گام قبلیست . تحلیلگرهای بازاریابی دیجیتالی دارکوب مرتبه خاصی رو تضمین نمی کنن , ولی سایتتونو بررسی می کنن , مشخص و معلوم می کنن چه چیزهایی می بایست روی سایتتون تصحیح بشن و اون ها رو حق تقدم بندی می کنن , مشخص و معلوم می کنن مدیرسایت روی چه مسائلی بهتره سپرده گذاری کنه , روی مساله برون - تارنما عمل می کنن و در حین زمان به نتایج متبوع میرسن . درضمن ما نمیتونیم به انقطاع بگیم چقدر زمان میبره تا نتایج حاصل شن , زیرا غیره ممکنه که با اطمینان یه زمان ظریف مشخص و معلوم کرد . پس به صورت خلاصه : 


نتایج مرتبه برگه هیچ گاه قابل ضمانت نیستند . تحلیلگرهای ما مدام برای جایگاه نخستین همت می کنن , البته قرار نیست تمامی وب سایت هایی که سئو میشن به اونجا برسن . برای جذب ترافیک و تبدیل به مشتری راههای دیگه ای نیز است . بدین ترتیب نباید سعی سئو رو تنها از روی مرتبه تارنما قضاوت کرد . 

سئو زمان میبره و پشت صحنه خیلی شغل های دیگه انجام میشه که هرگز به صورت فیزیکی برای مدیریت وب سایت ملموس نیست . 

بی تردید نتایج رو خواهید روءیت کرد , ولی زمانش بستگی به شما داره که چقدر می خواهید زمان و هزینه صرف این فعالیت نمایید . 

حال میدونید چرا می بایست روی سئو سپرده گذاری کرد؟ زیرا چه بسا ترقی های کوچیکی که در مقطع های وقتی کوتاه به دست بین , میتونن روی جذب مشتری اثر بذارن طراحی سایت در مشهد

خوبین و اگه انجام بشن خیلی به نفع سایتتون میشه , درسته؟ 

متاسفانه خیلی از مدیران وب سایت ها فریب این موسسه موسسه ها سئوکار رو میخورن و تامل می کنن که میتونن یه شبه بازدید وب سایت رو بالا ببرن و مرتبه سایتشونو روی برگه اولیه نتایج تضمین کنن . حقیقت اینه که درجه های موتورهای کاوش به شدت متغیرند و چه بسا خودِ گوگل نیز گفته که ( هیچ کس نمی تونه مرتبه اولیه گوگل رو تضمین کنه ( . 

پس تحت عنوان هر که مدیریت یه سایته , بایستی چه انتظاراتی از سئوی سایتتون داشته باشید؟ ابدا چرا بایستی روی سئو سپرده گذاری نمائید هنگامی که هیچ تضمینی برای نتایجش وجود نداره؟ 


پروسه سئو 

پیش از این با صرفه سازی برای موتورهای کاوش عمدتا به هدفگیری کلیدواژه ها و لینک و پیوند سازی توکل داشت . حال حاضر هنوز نیز این عوامل در سئو دخیلند البته روند سئو گسترده خیس شده و عوامل دیگه ای رو نیز در بر میگیره , ساخت محتوا , تجربه کاربری , دسترسی و سرعت صفحه ها , سازش با موبایل , نظارت رقبا , قابلیت و امکان خزیدن روبات ها , بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی و غیره . موتورهای کاوش برای انتخاب درجه تارنما ها صدها استدلال رو بررسی می کنن . به حیث شما این چه معنا داره؟ یعنی اگه کسی رو نداشته باشید که براتون این عوامل رو تهیه و تنظیم یا این که تعبیر و تفسیر کنه و به صورت تروتمیز روی بهبود سایتتون وقت نذاره از سایر جا میمونید . میتونید به یاری یه شرکتی که سوای استفاده از راهکار های کوتاه زمان روی سئوی سایتتون فعالیت کنه , تو بازی جایگاه گیری از گوگل کمپانی فرمائید . می بایست شرکتی رو تعیین نمائید که علم این عمل رو داشته باشه و با این عوامل آشنا باشه و در کنار تمامی این ها بایستی برای فرآیند ساخت تغییرات یه زمانبدی داشته باشه تا بتونید در زمان زمان شاهد تغییرات باشید . البته این فرایند چیه؟ 

یکی‌از سرویس ها کمپانی سئو و پباده سازی وبسایت دارکوب , بهبود درجه سئو و بروزرسانی تر و تمیز وب سایت هاست . این فرآیند میتونه به فرآیند زیر تقسیم بشه : 


هنگامی دو طرف با قرارداد سئو موافقت کردند , متخصص سئو , یه بررسی از وب سایت انجام میده که دربرگیرنده اینهاست : یه تحقیق از کلیدواژه ها انجام میشه تا ببینیم کدوم عبارت ها بها سپرده گذاری دارا‌هستند و بعد از آن وبسایت رو تا اونجا که قابلیت داره برای اون کلیدواژه ها فراتر از رقبا بیاریم . این عمل نیازمند تجزیه و ارزیابی های زیادیه تا شایسته ترین مخلوط برای جذب مخاطب حقیقی و واقعی محتوا و تجربه کاربری تارنما و شبکه‌های‌عمومی پیدا بشه . این پروسه بایستی دائما تاوقتی‌که قرارداد پابرجاست ادامه داشته باشه . تحلیلگر به صورت تروتمیز وب سایت رو بررسی می کنه تا ببینه چه کارهایی میشه برای بهبود تارنما انجام اعطا کرد و شایسته ترین روش برای جذب مخاطب چیه . 

هم‌زمان با بررسی تارنما , تحلیلگر سئو بایستی ببینه رو چه چیزهایی میشه سپرده گذاری کرد و رجوع و برگشت سرمایه کدوم بیشتره . برای مثال الآن سازش وب سایت ها با گوشی تلفن های همراه داره برای گوگل هر آن مهمتر میشه , پس می ارزه که رو یه تارنما برخورد گرا سپرده گذاری بشه . 

تحلیلگر بازاریابی دیجیتالی دارکوب بایستی به امداد مشتری به پروژه ها لباس کار بپوشونه . اضافه کردن مطالب تازه به تارنما , بهبود نوشته , بهبود تجربه کاربری و اضافه کردن داده ها به صفحه ها شبکه های عمومی اعم از این پروژه هاست . 

عمل روی علامتها باطن و خارج وب سایت با انگیزه این که مردمان بیشتری وب سایت رو ببینن . بعضا از شغل های این بخش رو تحلیلگر بازاریابی دیجیتالی تو گام سوم انجام داده , ولی مدیرهای وب سایت ها میتونن یه لطفی به خودشون بکنن و روی ارتباط ها همگانی و بازاریابیشون فعالیت کنن . برای مثال تحلیلگر تلاششو می کنه که صفحه ها شبکه‌های‌عمومی پیدایش بمونه , ولی اگه مطلبی نداشته باشه که به نمایندگی از مدیریت وب سایت پست کنه , بیشتر مواقع به عهده خویش دستگاه ها میمونه . اگه رئیس تارنما آپ دیت هایی داشته باشه به عنوان مثال خبری داره , عکسی داره , اتفاقی افتاده , محصولی آف خورده , یا این که محتوای خاصی از فعالیت روزانش به فکرش رسیده که راجع بهش میخوان چیزی پست کنه , یا این که چه بسا یه جمله کوتاه تنها محض این که یه چیزی روی ورقه داشته باشه , خیلی خیلی بهتره . خیلی از مدیرها اینجای کارو غلط می کنن و تمامی اختیارات رو به تحلیلگر میسپرن و چه بسا ازش یه سوال نمی کنن که بدونن تو وب سایت و کانال های اجتماعیشون داره چی میگذره . 

طاقت فرمایید و نتایج ماهها همت رو مشاهده کنید . این شایسته ترین بخش سئوئه و کلیه این نصیب رو بلدند . وسیع ترین استدلال سئو , زمانه!!! نتایج یه شبه به توشه نمیان و گه گاه نتایج بزرگ چه بسا ماهها یا این که چه بسا یکسال چشم نمیشن . متاسفانه این داستان میتونه برای تحلیلگر و رئیس وب سایت ناامیدکننده باشه اما حقیقت همینه . 

انتظارات سئو 

خب درحال حاضر که با روند عمل آشنا شدید , میدونید که هر گام منوط به گام قبلیست . تحلیلگرهای بازاریابی دیجیتالی دارکوب مرتبه خاصی رو تضمین نمی کنن , ولی سایتتونو بررسی می کنن , مشخص و معلوم می کنن چه چیزهایی می بایست روی سایتتون تصحیح بشن و اون ها رو حق تقدم بندی می کنن , مشخص و معلوم می کنن مدیرسایت روی چه مسائلی بهتره سپرده گذاری کنه , روی مساله برون - تارنما عمل می کنن و در حین زمان به نتایج متبوع میرسن . درضمن ما نمیتونیم به انقطاع بگیم چقدر زمان میبره تا نتایج حاصل شن , زیرا غیره ممکنه که با اطمینان یه زمان ظریف مشخص و معلوم کرد . پس به صورت خلاصه : 


نتایج مرتبه برگه هیچ گاه قابل ضمانت نیستند . تحلیلگرهای ما مدام برای جایگاه نخستین همت می کنن , البته قرار نیست تمامی وب سایت هایی که سئو میشن به اونجا برسن . برای جذب ترافیک و تبدیل به مشتری راههای دیگه ای نیز است . بدین ترتیب نباید سعی سئو رو تنها از روی مرتبه تارنما قضاوت کرد . 

سئو زمان میبره و پشت صحنه خیلی شغل های دیگه انجام میشه که هرگز به صورت فیزیکی برای مدیریت وب سایت ملموس نیست . 

بی تردید نتایج رو خواهید روءیت کرد , ولی زمانش بستگی به شما داره که چقدر می خواهید زمان و هزینه صرف این فعالیت نمایید . 

حال میدونید چرا می بایست روی سئو سپرده گذاری کرد؟ زیرا چه بسا ترقی های کوچیکی که در مقطع های وقتی کوتاه به دست بین , میتونن روی جذب مشتری اثر بذارن 

چگونگی درج محتوای صفحه در صفحه ها دیگر در وردپرس با Insert Pages - پباده سازی تارنما


در کاغذ متبوع خویش محتوایی را طولانی تر کنیم که مرتبط با یک کاغذ خاص است ولی راه‌حل آن چیست؟

درین مقاله , ما به شما چگونگی درج محتوای صفحه در صفحه های دیگر در وردپرس و یا این که هر گونه پست سفارشی را نشان می‌دهیم .

درج محتوای ورقه در صفحه ها دیگر در وردپرس با Insert pages

طراحی سایت در مشهد

برای استارت مبادرت به نصب و فعال‌ساز‌ی افزونه Insert Pages نمایید . بعداز فعال‌ساز‌ی به آسانی به نصیب متن ها >> اضافه کردن متن رجوع نمایید تا طرز کارکرد آن را مشاهده کنید .


insert page - درج محتوای کاغذ در صفحه ها دیگر در وردپرس


درصورتی که شما از ویرایشگر بصری ( دیداری ) استفاده می‌کنید , متوجه خواهید شد که دکمه جدیدی باعنوان Insert Page به منوی شما بیشتر شده‌است و مرتبط با درج محتوای کاغذ در صفحه ها دیگر در وردپرس است . برای اضافه کردن کاغذ می بایست بر روی این دکمه کلیک کرد . مطابق تصویر زیر :


add button - درج محتوای کاغذ در صفحه ها دیگر در وردپرس


با کلیک بر روی دکمه Insert page پنجره پاپ آپی به نمایش در خواهد آمد که میتوان با استفاده ازآن برگه , پست یا این که جور پست سفارشی که میخواهید بیش تر فرمایید را گزینش نمایید .


show page - درج محتوای صفحه در صفحه ها دیگر در وردپرس


این قابلیت در افزونه آماده شده که به طور دستی بتوانید تنظیماتی را اعمال فرمائید . برای این فعالیت بر روی Options کلیک نمائید . بااین حال می‌توانید روش نمایش کاغذ یا این که پست متبوع را گزینش نمائید . به طور پیش فرض قابلیت درج محتوای کاغذ در صفحه های دیگر در وردپرس با تیتر , لینک و پیوند , جزو محتوا , یا این که گزینش یک الگوی خاص موجود هست . در پی در باب سفارشی سازی قالب ها بیشتر توضیح خوا هیم بخشید .


بعد از گزینش پست یا این که برگه متبوع در لیست , بر روی دکمه Insert pageکلیک نمایید . این افزونه چندین شورت کد های مایحتاج برای نمایش کاغذ یاپست متبوع شمارا بیشتر می نماید .

دستورها ویرایشگر نوشته


همینطور درصورتی که برای ارسال پست های خویش از نصیب ویرایشگر نوشته ( نوشته ) استفاده می‌کنید میتوانید به طور دستی کدهای کوتاهی را وارد فرمائید . فعالیت با پارامترهای کوتاه تماما معمولی است .

1


[insert page= ' page - slug|ID ' display= ' title|link|content|all|custom - template . php ' ]


پارامترهای کاغذ برای ساخت شورت کدها , اسلاگ و یا این که ID کاغذ را حتمی دارا هستند . مدام به‌این نکته توجه فرمائید که استفاده از اسلاگ برگه تنها به‌این معنی نیست که صرفا و تنها می‌توانید صفحه ها را وارد فرمایید . بلکه اسلاگ هر متن و یا این که پست سفارشی را هم میتوانید وارد فرمایید . به غیر از اسلاگ از آیدی متن ها نیز می توان استفاده کرد .

1

2

3

4


[insert page= ' author - syed - balkhi ' display= ' content ' ]

[insert page= ' 128 ' display= ' content ' ]

[insert page= ' 128 ' display= ' all ' ]

[insert page= ' 128 ' display= ' custom - author . php ' ]

افزودن اشکال متفاوت پست های سفارشی در متن


با استفاده از وردپرس شما می‌توانید هر جور محتوایی را فراخوانی فرمایید . افزونه Insert Pages این اذن رابه شما میدهد تا اشکال گوناگون پست تایپ سفارشی خویش را به متن ها و صفحه های بیشتر فرمائید . مثلا , شما می‌توانید یک پست تایپ برای آلبوم تصاویر ساخت و بعد با استفاده از افزونه Insert Pages آن آلبوم رابه بقیه صفحه های و متن ها بیش تر فرمایید و در واقع درج محتوای کاغذ در صفحه های دیگر در وردپرس را انجام دهید .


post type - درج محتوای ورقه در صفحه های دیگر در وردپرس


به صورت شبیه , شما میتوانید اشکال پست تایپ ها را برای فیلم ها , مثال امور , توصیفات مشتری , و غیره ساخت وبه بقیه صفحه های و یا این که پست های خویش طولانی تر نمائید .

استفاده از تمپلت های خاص برای نمایش صفحه های مندرج


افزونه Insert Pages این قابلیت را آماده کرده تا بتوانید محتوای مورد نظرتان را براساس تیتر , پیوند , محتوا , و یا این که با هر فیلد دیگری در بقیه صفحه های درج نمایید . با این وجود هنوز نیز قابلیت و امکان دارااست که بعضی از یوزرها رغبت داشته باشند که جور نمایش محتوا را براساس علایق و نیاز خویش تهیه و تنظیم نمایند . برای این عمل می توان با استفاده از قالب های سفارشی کاغذ را خاص ترکرد .


تمام کاری که بایستی انجام دهید این است که یک فولدر پی اچ پی خالی ساخت نمائید و به دایرکتوری تم خویش بفرستید . گزینش اسم فولدر ذوق وسلیقه ای است و از هر نامی برای فولدر می توان استفاده کرد . مثلا : custom - author . php

طرز تلاش


روش کارکرد این قالب سفارشی نیز دقیقا مثل بقیه پوشه های تم شماست . اینجا یک مثال پوشه قالب که برای نمایش صفحه ها مولف تولید کرده ایم را مشاهده میکنید .

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


< ? php the _ post ( ) ; ? >

<h3 class="author - name">< ? php the _ title ( ) ; ? ></h3>

< ? php if ( has _ post _ thumbnail ( ) ) : ? >

<div class="author - thumbnail">

< ? php the _ post _ thumbnail ( ) ; ? >

</div>

< ? php endif; ? >

<div class="author - bio">

< ? php the _ content ( ) ? >

</div>


شما میتوانید کلاس های CSS خاص در پوشه قالب خویش وارد و آن گاه از آن سبک متبوع در تم استایل شیت خویش استفاده فرمایید . ما از این استایل برای نمایش صفحه های تالیف کننده استفاده کردیم .


</pre>

<pre>h3 . author - name {

font - size : 16px;

}

. author - thumbnail {

float : left;

padding : 10px;

}

. author - bio {

font - style : italic;

font - family : Lora , Georgia , Serif;

}</pre>

<pre>


امید واریم که‌این مقاله در چگونگی درج محتوای ورقه در صفحه های دیگر در وردپرس به شما امداد کرده باشد!