معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ارتباط بیماری های متعدد با مصرف گوشت قرمز


زیاده روی در مصرف گوشت قرمز به عارضه های مختلفی در گیر خواهید شد این دسته غذایی تاثیرات منفی بر قلب و عروق می گذارد همینطور منجر افزایش سنگ همه در افرادی که همگی سنگ ساز دارا هستند می شود می خوا‌هیم در زمینه بعضا دیگر از زخم های ناشی از مصرف گوشت قرمز‌رنگ بگوییم 


خرید اینترنتی گوشت

نکته در قضیه نخوردن گوشت 



مصرف یا عدم مصرف گوشت کاملاً یک انتخاب شخصی می باشد . در حالی‌که برخی اشخاص نمی‌توانند دوری از مواد گوشتی را در ذهن خود تصور کنند، برخی اشخاص ممکن است، ادراک نمایند رژیم غذایی گیاهی سالم‌تر و قابل تحمل‌تر می‌باشد . تاکسی سرطان سازمانی جهانی سالم (WHO) گزارش هشدار دهنده‌ایی در اکتبر ۲۰۱۵ منتشر کرد . 


گوشت قرمز


گزارش بر پایه پژوهش ها ۲۰ ساله در مورد پتانسیل دلیل سرطان در ۲ تیم هواداران گوشت قرمز رنگ و گوشت فرآوری گردیده انجام گردیده بود . گوشت قرمز دربرگیرنده همه انواع گوشت از گزاره گوشت گاو، بره، گوساله، گوسفند، خوک و اسب میگردد . گوشت فرآوری گردیده مشتمل بر گوشتی می باشد که فرآیندهای نمک‌زنی، نگه‌داری، دودزنی و تخمیر بر روی آن انجام شده و دیگر به صورت ارگانیک نیست . از جمله گوشت‌های فرآوری گردیده می‌توان به سوسیس، هات داگ، گوشت کنسرو شده، گوشت دودی، همبرگر و غیره اشاره کرد . 




زیاده 

روی در مصرف گوشت چه عوارضی داراست و کاهش مصرف چه فوایدی دارد؟ بر پایه تحقیقات، مصرف منظم گوشت‌های فرآوری گردیده با سرطان روده رابطه بی واسطه دارد . مصرف روزمره ۵۰ گرم گوشت فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان را در شخص بالا می‌برد . پیش‌تر از این پژوهشگران اثبات کرده بودند که مصرف گوشت‌های فرآوری شده به تنهایی سرطان زا نیستند . خطر سرطان وقتی فراتر میرود که فرد از همگی مدل گوشت قرمز و فرآوری شده استعمال نماید . 




در حالی‌که فواید تغذیه‌ایی گوشت قرمز قابل توجه هستند، خطرهای سالمی برای شخصی که مرتباً گوشت قرمز مصرف می کند از فواید آن مهم‌تر می‌باشد . هنگامی پای سلامتی و تغذیه در در بین می باشد بایستی بهترین تصمیم را بگیرید . با ما هم پا گردید تا بدانید زمانی تصمیم به جدا مصرف گوشت در رژیم غذایی را دارید، باید بدانید بدن شما چطور تخت تأثیر این زمینه قرار می‌گیرد . 




۱- 

ارتقای تندستی قلب التهاب، مکانیزم واکنش دفاعی بدن در مقابل هجوم میکروارگانیزم‌ها و ویروس‌هایی میباشد که موجب بیماری میگردند . به هرحال، غذاهایی مثل گوشت التهاب‌آور هستند و ممکن میباشد موجب استمرار التهاب شوند . تداوم التهاب عامل بخش اعظمی از بیماری‌ها نظیر بیماری قلبی میباشد . 




Neu5Gc یک مولکول هست که در بدن تولید نشده و در گوشت قرمز‌رنگ یافت می‌شود . بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، هنگامی شما گوشت قرمز رنگ مصرف می‌کنید، بدن شما با فعال سازی التهاب به عنوان جواب سیستم ایمنی به این مولکول فرنگی پاسخ می دهد . با مصرف منظم گوشت قرمز رنگ بدن مرتباً با دوام التهاب به این موضوع جواب می‌دهد . 




همینطور بر پایه نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۳، گوشت قرمز‌رنگ ترکیبی به اسم ال-کارنتین (L-carnitine) دارد، زمانی‌که این مخلوط با باکتری روده برخورد نشان دهد موجب بسته شدن رگ‌های خونی میشود . رگ‌های خونی مسدود گردیده یک عدد از عوامل بیماری‌های قلبی عروقی وابسته به مرگ است . از طرف دیگر، رژیم غذایی گیاهی عمدتاً ضد التهاب میباشند و موجب سلامتی قلب میشوند . 




۲- 

جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان تورم یکی از عارضه ها بیماری‌هایی که موجب مرگ می شوند از پاراگراف سرطان می باشد . تحقیقات اخیر ارتباط فی مابین ارتقا خطر ابتلا به سرطان و مصرف گوشت قرمز‌رنگ را ثابت کرده‌اند . بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۴ مصرف گوشت فراوان با شیوع سرطان روده (سرطان روده بزرگ، راست روده و شکم) رابطه داراست . 




هنگامی گوشت با جایگاه حرارت بالا پخته یا دودی می‌شود، باعث آزاد سازی مواد شیمیایی می گردد که DNA آدم را تغییر داده و آنها را مستعد ابتلا به سرطان می‌نماید . رژیم غذایی گیاهی چنین مشکل ها و پیامدهایی را در بر ندارد . گیاه خواران نسبت به گوشت خواران کمتر مستعد و در خطر ابتلا به سرطان میباشند . 




تغییر‌و تحول رژیم غذایی از گوشت به گیاه، ساخت و ترشح اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی را کاهش داده و متعاقباً موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده میشود . اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی بخشی از کارداران خطرناک ابتلا به سرطان روده میباشند . 




۳- 

مجال معاش طولانی‌تر بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۳ در موضوع الگوی زندگی افراد گیاه‌خوار و گوشت‌خوار، دانشمندان دریافتند اشخاص گیاه‌خوار زندگی طولانی‌تری نسبت به اشخاص گوشت خوار دارا هستند . براساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۲، اشخاصی که عمده گوشت قرمز رنگ مصرف کرده بودند زودتر به سرطان و مرگ دچار شده بودند . 




۴- 

کاهش وزن تغییر رژیم غذایی از گوشت به رژیم اندک کالری گیاهی موجب استارت فرایند کاهش وزن در تمامی افراد می گردد . بر پایه نتایج تحقیقی در سال ۲۰۰۷ معین شد، رژیم غذایی کاملاً گیاهی با کاهش وزن اشخاص دارای بیش تر وزن در ارتفاع دوره یک الی دو ساله رژیم گیاهی مرتبط می باشد . رژیم گیاهی بی نیاز از فیبر هست و فیبر با شاخص عده بدنی زیر و وزن رابطه بی واسطه داراست . غذاهای گیاهی در مواد مغذی غنی‌تر و در کالری پایین‌تر از غذاهای گوشتی می‌باشند . 




۵- 

دوری از دیابت مقاومت به انسولین شرایطی است که تن آغاز به تقابل با انسولین می نماید . انسولین هورمونی می باشد که سطح بالای قند خون را کنترل می‌نماید . ارتقاء وزن به خصوص در حیطه شکم با توسعه و گسترش دیابت دارای ربط هست . رژیم ناچیز کالری گیاهی موجب در دست گرفتن وزن و تهیه و تنظیم حساسیت انسولین در بیماران دیابتی میشود . 




گوشت قرمز به خصوص جور فرآوری گردیده دربرگیرنده مقدار متعددی سدیم، نیترات و نیتریت می‌باشد . تمامی این مواد از طرز پرهیز از کار سلول‌های بتا مسئول ساخت انسولین، آلرژی انسولین را بالا می مارک . غذاهای گیاهی خطر دیابت را کاهش می دهند . 




۶- 

در دست گرفتن فشار خون براساس فیض یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، گوشت قرمز‌رنگ با فشار خون بالا رابطه بی واسطه دارد . زمانی باکتری‌های روده گوشت قرمز رنگ را تجزیه مینمایند ترکیبی به نام trimethylamine-N-oxide آزاد شده که موجب بالا رفتن فشار خون می گردد . علاوه بر این، گوشت قرمز دربردارنده اندازه زیادی چربی‌های اشباع گردیده و سدیم میباشد که موجب مسدود شدن رگ‌های خونی و سبب بالا رفتن فشار خون می شود . یک تحقیق در سال ۲۰۱۴ ارتباط رژیم غذایی گیاهی و فشار خون زیر را به ثابت رساند . 




۷- 

خلاص شدن از دردهای روماتیسم مفاصل تحقیقات نشان داده‌اند، رژیم های غذایی منحصر به فرد می‌تواند سبب بهبود و تغییر تحول میکروارگانیسم‌هایی شود که در کاهش درد روماتیسم مفاصل نقش با اهمیت دارا هستند . بیمارانی که روماتیسم متوسط تا شدید دارند با تغییر و تحول رژیم غذایی خود به رژیم گیاهی اندک کالری کاهش معنادار علامتها روماتیسم و درد را گزارش کردند . 




۸– 

بهبود جوش‌های بدن گوشت مرجع غنی از ویتامین B12 میباشد . ارتقاء این ویتامین می تواند موجب بروز جوش و آکنه شود . بر پایه نتایج تحقیقات، منفذهای پوست در اشخاصی که دچار آکنه گردیده نسبت به سایرافراد متعدد میباشد و همچنین تزریق این ویتامین موجب بروز جوش در تن می شود . بنابراین زیرا مواد گوشتی بی نیاز از ویتامین B12 هستند، مصرف فراوان مواد گوشتی ممکن می‌باشد موجب پیدایش جوش بر روی پوست شود . 


کد QR چیست؟


سئو در مشهد  شما ممکن میباشد تاکنون مطالبی را درمورد کد QR (کد کیو آر) شنیده باشید اما دقیقا معنی کد QR چیست؟ کد Quick Response (کد جواب سریع)، یک جور بارکد دو بعدی می‌باشد که می تواند با به کار گیری از گوشی های هوشمند و دستگاه های منحصربه‌فرد تلاوت کد QR خوانده شود، که به طور بدون واسطه به متن، ایمیل، وب سایت، شماره تلفن و… لینک و پیوند می گردد . شما حتی ممکن است با اسکن یک کد QR به وبسایت مربوطه متصل شوید . 

QR چیست؟ شما ممکن میباشد تاکنون مطالبی را درمورد کد QR (کد کیو آر) شنیده باشید اما دقیقا معنا کد QR چیست؟ کد Quick Response (کد پاسخ سریع)، یک دسته بارکد دو بعدی می‌باشد که می تواند با استعمال از گوشی های هوشمند و دستگاه های اختصاصی قرائت کد QR خوانده شود، که به طور مستقیم به متن، ایمیل، اینترنت سایت، شماره گوشی تلفن و… پیوند می گردد . شما حتی ممکن می باشد با کپی یک کد QR به وب سایت ذی‌ربط متصل گردید . 
کد QR در ژاپن و سراسر شرق با وسعت زیاد و در غرب به آرامی شروع به تبدیل شدن به امری عادی کرده است . به زودی شما بیش از پیش با کد QR بر روی بسته بندی محصول، نمایش فروشگاه، تبلیغات چاپی و هر تبلیغاتی که روی دیوار نصب شود و همینطور در ایمیل و اینترنت سایت روبرو خواهید شد . دامنه استفاده از کد QR بسیار وسیع است، به خصوص برای بازاریابی و تبلیغات محصولات، نشانه های تجاری، خدمات و هر چیز دیگری که به تفکر شما می‌رسد . 

چرا 
بایستی به کد QR اهمیت دهیم؟ بیش از نیمی از ما در حالا حاضر گوشی های هوشمند داریم که این تعداد به چهره روزانه در درحال حاضر رویش است، کد QR این پتانسیل را دارااست که صرفا با یک کپی از خط مش دور، تأثیر بخش اعظم ای بر تبلیغات، بازاریابی و سرویس ها به مشتریان داشته باشد و حجم اطلاعات مشخصی از جنس را به سادگی بدست مشتریان برساند . 

کد 
QR چه تفاوتی با بارکد UPC1D (یک بعدی) دارد؟ معمولا توصیف ما از یک بارکد مجموعه ای از خطوط عمودی می‌باشد ؛ بارکد دوبعدی (2D) یا این که کد QR این قابلیت و امکان را دارااست که داده ها در هر دو جهت ذخیره شوند و می تواند به صورت عمودی یا این که افقی نسخه برداری گردد . 
همچنین بارکد (UPC / EAN) فروشگاه تا 30 عدد را نشان میدهد، در حالیکه یک بارکد QR می تواند اطلاعاتی به وسعت 7089 عدد را ذخیره کند! این مقدار عظیمی از اطلاعات است که پیوند دهی به چیزهایی از قبیل فیلم ها، صورت بوک یا توییتر و یا گروه ای از صفحات وب وبسایت های دیگر بوسیله کد QR را ممکن می سازد . 

چه گونه 
یک کد QR را اسکن کنم؟ چنانچه شما یک گوشی هوشمند مثل آی فون، آندروید و یا بلک بری داشته باشید، چندین از برنامه های مختلف اسکنر بارکد را در اختیار خواهید داشت، نظیر Red Laser و Barcode Scanner . اسکنر QR قدرتمند به تلاوت و رمزگشایی داده ها از یک کد QR است . اکثریت این امکانات کاملا بدون پول بوده و شما برای استفاده از آن کافیست یکبار آن را نصب نمایید و با به کارگیری از دوربین موبایل خود کد QR را کپی فرمایید تا تلفن همراه شما به طور قلم داده های کد گذاری شده را برای شما رمزگشایی نماید . 

چه 
چیزی را میتوان به صورت یک QR کد درآورد؟ در ساده ترین معنا ، کد QR یک تصویر مبتنی بر لینک و پیوند ابرمتن (hypertext) میباشد که می تواند به چهره آنلاین به کارگیری شود ، هر نشانی اینترنتی یا URL می تواند به یک کد QR تبدیل شود و اساسا هر برگه وب را می بضاعت و توان به طور مداد به عنوان یک سود از نسخه برداری بارکد معرفی کرد . درصورتی که شما می خواهید کسی را تشویق فرمایید که از ورقه صورت بوک شما دیدن کند میتوانید برگه پروفایل چهره بوک خویش را به تیتر URL به صورت کد QR درآورید . 

علاوه براین شما می‌توانید کد QR را طوری برنامه ریزی نمایید که پس از اسکن، گوشی استفاده کننده با شماره خاصی تماس بگیرد و یا این که یک اس ام اس متنی محتوی داده ها از پیش تعیین گردیده به شما ارسال کند . تلفن همراه هوشمند شما براحتی اوامر کد QR را تشخیص داده و قابل انعطاف افزارهای موضوع نیاز را فراخوان می نماید . تجهیزات بی نظیر این کدها به کارگیری از آنان در تبلیغات را هرروز عمده از پیش می کند . 

کد 
QR را چه جاهایی میتوان قرار داد؟ جواب این میباشد که تقریبا در هر نقطه، کد QR چاپ گردیده را می بضاعت در مجله ها، مجلات، جزوه و بر روی کارت های ویزیت قرار داد . علاوه بر این می بضاعت و توان آنها را بر روی بسته بندی فرآورده و یا این که برچسب، یا در تابلوهای تبلیغاتی و یا این که حتی دیوار به سناریو گذاشت . 
شما حتی می توانید یک کد QR را بر روی تن خویش خال کوبی کنید! 
شما می توانید کدهای QR را بر روی یک اینترنت تارنما به کارگیری کنید، ولی آن‌ها را نباید به طور کلی به تیتر یک جایگزین برای لینک های دیرین استفاده کرد، چون واضح می باشد که استفاده کننده آنلاین هنوز ترجیح میدهد که بجای کپی یک کد QR با تلفن همراه، بر روی لینک و پیوند وبسایت کلیک نماید . 

استفاده 
از کد QR در بازاریابی: در صورتیکه شما می خواهید از کدهای QR برای کسب و عمل و یا اهداف بازاریابی خود به کارگیری کنید، بایستی در حیث بگیرید که مردمان از نسخه برداری یک کد QR انتظارات بیشتری از ورود به یک تارنما را دارند چرا که این عمل را به آسانی کلیک کردن بر روی یک لینک و پیوند در یک وب سایت هم میتوان انجام اعطا کرد . شما باید برای افرادی که دوران صرف مینمایند و برای اسکن بارکد عملکرد کرده اند چیزی مختص و اختصاصی به فرد ارائه دهید . 
همچنین به خاطره داشته باشید که بسیاری از مردم نمیدانند که کد QR چه چیزی است و یا به چه شکل میتوان از آن به کار گیری کرد . تا هنگامی که به کارگیری از کد QR بسط یابد، شما می بایست امر العمل به کار گیری از آن را در اختیار مخاطب قرار دهید . 

چه‌گونه 
می توانم کد QR بسازم؟ شما می توانید کدهای QR را با استعمال از برنامه های طراحی بارکد 2 بعدی بسازید . با این درحال حاضر در آغاز شما باید در لحاظ بگیرید که چه استفاده ای میخواهید از آن داشته باشید . اطلاعات عمده در زمینه کدهای QR برای بخش بازاریابی را می‌توانید در این وبسایت ها ببینید . 
وبسایت 
های بدون‌پول ایجاد کد QR که در حال حاضر در دسترس هستند عبارتند از: 


http://www .qrstuff .com/ 
http://qrcode .kaywa .com/ 
http://quikqr .com/ 

گوگل آنالیتیک - 10 نکته کلیدی گوگل


آنالیتیک - 10 نکته کلیدی گوگل آنالیتیک - 10 نکته کلیدی:گوگل آنالیتیک ساده ترین ابزار محاسبه وب سایت می‌باشد . گوگل آنالیتیک ارائه گردیده به وسیله گوگل امکان های متعددی در اختیار شما قرار می دهید . نکات با اهمیت گوگل آنالیتیک در این مطلب آمده میباشد . 
گوگل آنالیتیک یک سرویس چک اینترنت وب سایت ارائه شده به وسیله گوگل می باشد . سرویس گوگل آنالیتیک برای اولین بار در سال 2005 برای بررسی آماری اینترنت وب سایت ها ارائه شد . گوگل آنالیتیک درحال حاضر مطرح ترین خدمت برای محاسبه اینترنت سایت ها روی وب می باشد . 

گوگل آنالیتیک محبوب ترین ابزار مجانی می‌باشد که شما می توانید همه تلاشهایی که برای بازاریابی انجام می دهید را اندازه گیری فرمائید . به وسیله گوگل آنالیتیک می توانید ترافیک اینترنت سایت، پیگیری کاربران از وب وب سایت هایی که به سمت وب وبسایت شما هدایت شده اند را پیگیری نمایید . همینطور به وسیله این ابزار می توانید بازدید هایی که از صفحه ها وب تارنما شما در بازه های متفاوت هنگامی شده می‌باشد را مشاهده نمائید . 

در شرایطی که 
شما از کاربران فعلی گوگل آنالیتیک می باشید در پایین 10 نکته دارای اهمیت آورده گردیده هست که برای پیروزی بیشتر در کمپین های خویش به آن ها اعتنا نمایید: 



1-تعریف 
اهداف اهداف یک عدد از معمولی ترین قابلیت ها در به کارگیری از گوگل آنالیتیک میباشد . قبل از شروع هر کاری می بایست یک سری اهداف برای خویش تعریف کنید . گوگل برای انجام این عمل قالب های مختلفی فراهم نموده هست . در صورت تهیه انگیزه در گوگل آنالیتیک شما می توانید ترقی خویش را در دوران های هنگامی به اعتنا مقدار گیری نمائید . 

2- 
ساخت داشبوردهای سفارشی داشبوردها در گوگل آنالیتیک این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید هر جور داده آماری را در قالب نمودارهای آماری مشاده فرمایید . با ساخت داشبوردهای سفارشی شما می توانید تا حداکثر 20 داده آماری با به کار گیری از طولانی تر کردن ویجت هایی که مسئله علاقه شما می باشند را مشاهده نمائید . با ساخت داشبوردهای سفارشی می توانید داده های حقیقی را بر اساس معیارهای مسئله نظرتان مشاهده و اندازه گیری نمائید . 

3- 
ساخت آلارم های سفارشی بخش اعظمی از اشخاص زمان ندارند هر روز گوگل آنالیتیک را نظارت نمایند . با تولید آلارم های سفارشی می توانید از فعالیت ها و رفتارهای متفاوت با خبر شوید . به تیتر مثال شما می توانید با ایجاد آلارم سفارشی برای ترافیک اینترنت وب سایت خود در صورتی که کمتر از میزان معینی شد، از نحوه آدرس اینترنتی به شما اطلاع رسانی شود . 

4- 
متوقف کردن پیگیری بوسیله شما در حالتی که شما بدقت مراقب اینترنت وب سایت خویش می‌باشید و محتوای وب وبسایت خویش را همیشه پیدایش نگه می دارید، گهگاه تایم ها ممکن می‌باشد بخواهید بعضا از نتایج بازدید را از ترافیک اینترنت سایت خود حذف فرمائید و یا این که بعبارتی دیگر بعضا از پیگیری ها را متوقف سازید برای انجام این فعالیت کافی میباشد بعنوان نمونه اگر بازدید ها وب وبسایت شما از نحوه IP ثابتی انجام می شود، آن IP را فیلتر فرمایید تا نتایج آن از ترافیک وب سایت شما در حیث گرفته نشود . 

5- 
دارای ربط کردن گوگل آنالیتیک با ابزار گوگل وبمستر در حالتی که شما تا کنون گوگل وبمستر را برای وب وب سایت خویش روش اندازی نکرده اید سفارش می شود که هر چه سریعتر این عمل را انجام دهید . با به کار گیری از گوگل وبمستر می توانید تعداد دفعاتی که کلمه ها حساس اینترنت سایت شما در صفحه نتایج گوگل نمایش داده شده است، مقام لغت ها کلیدی، تعداد دفعاتی که روی لغات با اهمیت اینترنت وبسایت شما کلیک گردیده هست و . . . را مشاهده نمایید . درصورتی که گوگل آنالیتیک را با ابزار گوگل وبمستر مرتبط فرمائید می توانید به گزارشات جدید، پرس و جو های جدید و نمودارهای جغرافیایی دسترسی داشته باشید . 

6- 
سفارشی کردن سگمنت ها شما ممکن می‌باشد چند تیم بیننده برای وب وب سایت خویش داشته باشید و برایتان اصلی باشد که این تیم های در گوگل آنالیتیک قابل تفکیک باشند . در گوگل آنالیتیک می توانید با سفارشی کردن سگمنت ها گروه های گوناگون از بینندگان توصیف نمائید . با سفارشی کردن سگمنت ها می بضاعت سن، زبان، جنسیت، محل، تکنولوژی و اخلاق و رفتار کاربران وب سایت را تشخیص بخشید . 

7- 
مقدار گیری سرعت سرعت اینترنت تارنما یک عدد از معیارهای اساسی در باصرفه سازی موتور کاوش یا این که سئو است . با ارتقاء سرعت وب تارنما خویش می توانید کاربران جدیدی را به سمت وب وبسایت خود هدایت کنید . با میزان گیری سرعت اینترنت تارنما و صفحه ها مسئله نظرتان می توانید به مشکل ها صفحه ها موضوع نظرتان پی ببرید و آنها را برطرف نمائید . گوگل آنالیتیک سرویس اندازه گیری سرعت صفحات را در اختیار شما قرار می دهد . 

8- 
چک کردن مرورگرهای مختلف وب تارنما شما ممکن می‌باشد تنظیمات مختلفی در مرورگرهای گوناگون داشته باشد . گوگل آنالیتیک مقایسه جامعی از این موردها را در اختیار شما قرار می دهد . در‌حالتی که شما اطلاعات جامعی از مرورگرهایی که اینترنت وبسایت شما در آن‌ها لود می شود داشته باشید براحتی می توانید به نقاط ضعف اینترنت تارنما خویش پی برید و آن ها را برطرف فرمایید . 

9- 
دریافت تصویر بلادرنگ از اینترنت سایت یک عدد از قابلیت های گوگل آنالیتیک ارائه تصویر بلادرنگ از وب تارنما بر شالوده بعضی معیارها میباشد . با به کار گیری از این قابلیت می توانید تعداد کاربران آنلاین اینترنت وبسایت و روش دسترسی به اینترنت تارنما شما را مشاهده کنید . 



10- 
مشاهده جریان رفتار کاربران جریان اخلاق و رفتار یوزرها در واقع نشان دهنده نقشه ای از اخلاق و رفتار کاربران در مواجه شدن با وب وب سایت شما هست . با به کارگیری از جریان اخلاق کاربران در گوگل آنالیتیک می توانید تشخیص دهید چرا کاربران وب تارنما شما را جهت بازدید گزینش نموده اند و چگونه از صفحه ها آن استعمال می نمایند . 

طراحی تارنما و معیارهای انتخاب کمپانی پباده سازی سایت پباده سازی


وبسایت و معیارهای تعیین کمپانی طراحی سایت برای یک شرکت یا این که تیم تجاری برخورداری از یک تارنما کارکشته و کارآمد واضح بنظر می رسد ولی اولی قدم برای آغاز طراحی سایت، تعیین بهترین شرکت پباده سازی تارنما خواهد بود . به منظور پیروزی در بازار رقابتی، شما نیاز دارید بهترین تجربه را برای مشتریان خویش رقم بزنید . پباده سازی وب سایت اولی گام شما در تبلیغات و ارائه کالا به مشتریان می باشد پس واضح است اصلی ترین عمل تعیین شرکت پباده سازی وب سایت مناسب و حرفه‌ای می باشد تا طراحی سایت با کمترین هزینه برای شما چهره پذیرد . 

سئو در مشهد

گزینش 

بهترین کمپانی طراحی سایت برای یک شرکت یا تیم تجاری برخورداری از یک وبسایت حاذق و کارآمد واضح بنظر میرسد ولی او‌لین گام برای شروع، انتخاب شایسته ترین کمپانی پباده سازی تارنما خواهد بود . به مراد پیروزی در بازار رقابتی، شما نیاز دارید شایسته ترین تجربه را برای مشتریان خویش رقم بزنید . 

با تغییرات وسیع بازاریابی در طول سالها، سایت های اینترنتی و قابل انعطاف افزارهای موبایل به قدری در در میان مردمان و بخصوص جوانان جا باز کرده اند که هرکسی در تامل رویکرد اندازی یک وبسایت یا این که تجارت در فضای وب می باشد . معیارهای گزینش کمپانی پباده سازی وب سایت متعلق به کاربرد سایت موضوع نظر شما و همچنین میزان دارایی در لحاظ گرفته گردیده مختلف خواهد بود در سود همواره نمیتوان یک گزینه را به تمامی پیشنهاد کرد . 

اولین تدبیری که شما می بایست بیندیشید این می باشد که با استعمال از سایت خویش و تجارت آنلاین خویش می خواهید به چه چیزی دست یابید . شما نیازدارید که هدف خود را معلوم نمائید و قبل از تعیین کمپانی پباده سازی وبسایت انتخاب فرمائید میزان پیروزی شما چه چیزی خواهد بود . 

برای مثال اگر وبسایت شما یک فروشگاه اینترنتی است، تمرکز شما بر برگشت سرمایه گذاری تان، تغییر و تحول بازار فروش و محافظت مشتریان دائم خواهد بود . 

در شرایطی که شما در حال شیوه اندازی یک شرکت جدید هستید و نیاز به معرفی مارک خود دارید، سایتتان بایستی حاوی داده ها و مطالب دارای ربط با تولید ها و خدمات ارائه گردیده توسط شرکت و همچنین ارائه راه های ارتباط با مشتریان تازه و کهن باشد . 


هنگامی که شما می دانید که به چه چیزی برای به انجام رسانیدن هدفتان نیازدارید، توانمند خواهید بود تا یک کمپانی پباده سازی وب سایت متناسب با خواسته خود بیابید . 

کاری که شما بایستی در این تراز انجام دهید: قبل از هر چیز هدف خویش را از منش اندازی تارنما مشخص و معلوم نمائید و پس از آن از کمپانی پباده سازی وبسایت موردنظر خود بخواهید که بضاعت و توان هایش را به شما ثابت کنند . آنها بایستی به شما نمونه ای از عمل های خویش که طی آن چیره به رفع نیاز خاصی شده اند را معرفی کرده و چگونگی تنظیم ی روش حل های خویش را به شما نشان دهند . 

این به معنی داشتن یک نمونه فعالیت دقیقا در موضوع کاری شما نیست! بلکه به مفهوم توان شعور نیازها و پتانسیل های تجارت شماست . بعنوان نمونه چنانچه آموزشگاه موسیقی دارید کار کمپانی پباده سازی وب سایت در مورد معرفی آموزشگاه ها در هر زمینه ای میتواند معیار تصمیم گیری شما باشد . 


هزینه 

ی طراحی وبسایت را در نظر داشته باشید مانند هرچیز دیگری که می خرید، عبارت “هرچقدر پول دهی به عبارتی قدر آش می خوری” در دنیای پباده سازی وبسایت نیز راست گو است . درصورتی که قیمت زیر یک شرکت طراحی وبسایت شما را برای سپردن عمل خود به آنها وسوسه کند ممکن هست دوران و هزینه زیادی را برای این نادرست از دست بدهید . 


این به مضمون‌ پرداخت هزینه های بالا نمی‌باشد البته شما باید بها و زحمت حقیقی وواقعی تارنما خویش را بسنجید و متناسب با به عبارتی هزینه فرمائید . 

چگونه می توانید هزینه پروژه را تخمین بزنید؟ این حقیقتا یک معادله ی بی آلایش می‌باشد . به عنوان مالک یک تجارت، اینجا همان جایی می باشد که می بایست مکث فرمایید و کمی تحقیق فرمایید . 

سال قبلی چه میزان هزینه صرف تبلیغات و بازاریابی کرده اید؟ پنج سال قبل چطور؟ چه‌طور این سعی ها سبب ساز بازگشت سرمایه تان شد؟ کاری که در مرحله دوم می بایست انجام دهید: از شرکت طراحی سایت درخواست کنید تا دلایلی واضح از ارزشی که در فیض ی فعالیت تولید می شود و بها انجام آن به شما بدهد . به خاطر داشته باشید که در مسئله ارزش و پیچیدگی فعالیت حرف می‌کنیم و خیر برهه زمانی . 

مردی از پیکاسو خواست تا روی دستمال کاغذی برای وی نقاشی بکشد و به او بفروشد، پیکاسو در یک سری دقیقه طرحی برای وی کشید و درخواست یک میلیون دلار کرد . مرد با تعجب پرسید که شما تنها یک‌سری دقیقه روی این نگارگری زمان گذاشتید چرا این پول را درخواست میکنید؟ پیکاسو پاسخ اعطا کرد آری ولی 50 سال زحمت کشیدم تا بتوانم در چند دقیقه این نقاشی را بکشم . 

در شرایطی که کمپانی طراحی وبسایت می تواند سایتی برای شما پباده سازی نماید و یا سرویسی را ارائه دهد که سرمایه شما را بازمی گرداند بنابراین هزینه برآورد گردیده نباید باعث برهم تناول کردن داد و ستد ی شما با آن‌ها شود .اجازه ندهید که برچسب بها شما را از هدفی که در سطح یک معین کرده اید، بدور نماید . یک محاسبه ساده نشان میدهد که شما هزینه های بخش اعظمی در جای غیر مناسب (مانند مجلات تبلیغاتی چاپی) صرف می کنید اما به هیچ تیتر بازدهی ضروری را از آن اخذ نمی نمایید . 


سابقه 

ی کمپانی پباده سازی تارنما را نظارت کنید اساسی نیست که سابقه ی یک کمپانی طراحی سایت یکسری سال باشد، در حقیقت اکثری از شرکت های جدید، ایده های براق و تکنیک های امروزی تری نسبت به رقبای سابق خود دارند . 

نکته اینجاست که شرکت طراحی سایت چقدر با صنعت شما آشنا باشد و این که آیا راه حلی شبیه با کار شما برای مشتریان دیگر خویش انجام داده اند؟ چقدر در پروژه های قبلی خود خلاقیت داشته اند و در جلب رضایت مشتریان پیشین چیره بوده اند؟ کاری که شما باید انجام دهید: از شرکت طراحی وب سایت در خواست نمایید تا تکنولوژی های مورد استفاده خود، مشتریان غالب و منش حل های انتخابی شان را به شما معرفی کنند . 


با 

کمپانی پباده سازی سایت در تعامل باشید و از آنان یاد بگیرید تغییرات مستمر وب سایت ها و تکنولوژی ها کلیه چیز را چه بسا برای ما که با وب سایت نفس می کشیم و زندگی می کنیم، سخت و بحران برانگیز کرده می‌باشد . براین اساس اصلی می باشد که بدانید که شرکت موضوع حیث شما درمورد چه چیزی حرف می کند و در درحال حاضر انجام چه کاری می‌باشد . 

زمانی که شما با یک شرکت پباده سازی تارنما وارد مذاکره می شوید، آن ها بایستی درکنار شما باشند و عملکرد کنند تا شما را مجاب نمایند که چه کاری انجام می دهند و چه‌طور این کار را انجام داده اند و از همه با اهمیت تر چرا این کار را انجام می دهند . 


در صورتی شما در منتخب از مذاکرات سردرگم شدید و یا این که متوجه منتخب از اصطلاحات و لغات نشدید، این تقصیر شما نیست، تقصیر کار شرکت پباده سازی تارنما شما است . 

کاری که شما بایستی انجام دهید:از کمپانی پباده سازی سایت، در رابطه ی فرایند و رویکرد کارشان سوال فرمائید و همچنین درباره ی عامل توصیه هایشان و تصمیماتشان سوال بپرسید . در حالتی که متوجه گوشه ای از پروژه نشدید حتما سوال کنید . صحیح می‌باشد که شما وظیفه های و گرفتاری های خودتان را دارید البته این نیز صحیح نمی باشد که در باره ی آنچه در آن سرمایه گذاری می فرمائید دیدی نداشته باشید . 


تهیه و تنظیم 

محتوا وظیفه شماست خیر کمپانی پباده سازی سایت شما فارغ از شک وتردید برای تولید و یا این که راه اندازی دوباره یک سایت دلایل مختص خویش را دارید .اکثر زمان ها وقت ها اولی چیزی که به ذهن می رسد، ظواهر تارنما و قابلیت های آن میباشد .اما که اینها فاکتور های با اهمیتی می باشند اما فاکتور مهمتر که اکثرا نیز نادیده گرفته می شود، محتوای مطلوب میباشد . 

طراح و مشاور وبسایت شما می بایست عمیقتر به مسائل نگاه کند، آنها بایستی در رابطه ی مشتریان شما، تجارت و صنعت مورد لحاظ شما سوالاتی بپرسند، در‌حالتی که چنین سوالاتی از شما پرسیده نشد، خوبتر است که سریعتر آنجا را ترک نمائید . با این که این مورد به عنوان گام پنجم ابلاغ شد، ولی صادقانه باید اعتراف کرد که مهم‌ترین جنبه ی گزینش کمپانی طراحی سایت، در همین تراز می باشد . یک شرکت طراحی سایت می بایست در ابتدا اهمیت محتوا را بداند . 

می بایست دقیقا معلوم نمائید که چه اطلاعاتی بایستی در مشاهده کرد مشتریان و مخاطبان شما قرار گیرند و انگیزه شما ارائه چه محتوایی در نگاه نخستین است . در نظر داشته باشید که تهیه محتوا وظیفه طراح سایت شما نمی‌باشد و هیچ کس خوب تر از خود شما نمیتواند متون ارائه شده در وب سایت را تنظیم کند . انجام این مورد ها شما را مطمئن می کند که سایت شما حمل کننده پیام زمینه نظرتان خواهد بود و کیفیت کار سالها باقی می ماند . 


کاری که شما باید انجام دهید: از محتوای خویش برای کمک به مشتریانتان به کار گیری فرمائید . محتوا مشتمل بر هرچیزی مثل نوشته ها، تصاویر، کلیپ و مواقعی از این قبیل است . شرکت طراحی وب سایت مسئله نظر شما باید قبل ازهنر، به ارائه صحیح محتوا اهمیت دهد . 


صحیح میباشد که کمپانی طراحی وب سایت خود محتوا را برای شما ایجاد نمی کند، اما می بایست با تیم بازاریابی و ساخت محتوای شما در ارتباط باشد . 

بدانید 

که می خواهید به چه چیزی برسید، واقع در بین باشید به انگیزه و انتظارات خود از کمپانی پباده سازی سایت اندیشه فرمایید و یه خرده مقطع به آن اختصاص دهید . به این بیندیشید که چه اتفاقی در شش ماه تا یک سال روبرو ممکن می باشد صورت دهد که شما را مطمئن کند که پول خویش را صحیح خرج کرده اید . 


فراتر از ‘نفر نخستین بودن در نتایج گوگل’ و ‘کسب بازدیدکنندگان بیشتر’ تاءمل فرمائید . 

برخی 

از اهداف اصولی که شما می توانید به آن دست یابید، عبارتند از: 

ارتقا 

اندازه فروش آنلاین معرفی 

نام تجاری خود در فضای اینترنت ارائه 

داده ها و محتوای مطلوب به مشتریان کسب 

درآمد از تبلیغات کاری که شما باید انجام دهید: از شرکت پباده سازی وبسایت موردنظر خویش بپرسید که از چه ابزار و سرویس هایی برای مقدار گیری اندازه بازدیدکنندگان تارنما شما به کار گیری می کنند . شرکت طراحی وب سایت می بایست پروسه فروش شما را بداند تا بتواند خط مش حل قابل قبولی برای بهبود آن بیابد تا بتواند یک قیمت حقیقی برای وبسایت نو شما ایجاد نمایند . 


استراتژی 

خویش را بشناسید در مراحل گذشته انگیزه گذاری و انتظارات خود را معین کردید، در ادامه بایستی مسیر و برنامه مشخصی برای دست یابی به آنها تنظیم کنید . 

چه طور میتوانید در فضای وب بیشتر دیده شوید؟ بازدیدکنندگان شما از شیوه موتورهای جستجو به وبسایت وارد میشوند و یا تبلیغات هدفمند اینترنتی؟ 

شرکت طراحی سایت خوب می بایست توضیح مختصری از اینترنت و خط مش های موفقیت در آن به شما ارائه دهد، یک راهکار عالی به شما شم توان و اعتماد می دهد . زمانی که شما یک نقشه ی مطمئن داشته باشید، قابلیت برنامه ریزی و پیروزی هم خواهید داشت و بنابراین می توانید تصمیمات صدق بر شالوده ی اطلاعات حقیقی و واقعی بگیرید؛ در سود بازدیدکنندگان سایت شما به مشتریان شما تبدیل خواهند شد . 

کاری که شما بایستی انجام دهید:از کمپانی طراحی تارنما خود بخواهید که متد مشخصی را با ابلاغ جزئیات بی نقص در جهت وصال به اهداف از پیش انتخاب شده به شما معرفی کنند . مطمئن گردید که استراتژی آنها شما را به هدفی که در تراز یک برای خویش مشخص کرده اید می رساند . 


خدمات 

پس از فروش و پشتیبانی را بدون شوخی بگیرید بعد از آن از رویکرد اندازی وب سایت جدید، یک شرکت پباده سازی سایت معتبر، از تندرست سایت شما محافظت می نماید . بسته به این که چقدر شما، سرگرم محافظت و نشر محتوا باشید در گزارشات تحلیلی به شما کمک خواهد کرد و شما را مطمئن می سازد که تارنما جدیدتان، شما را به هدفتان می رساند . 


در صورتی مستضعف تغییرات ظاهری و یا افزودن تجهیزات تازه به وب سایت هستید بایستی بتوانید با پرداخت هزینه متناسب وبسایت خویش را افزایش دهید . حتی دسترسی بدون نقص به مدیریت و کدهای وب سایت اهمیت زیاد بالایی داراست چون وابستگی مطلق شما به آن شرکت را از دربین می برد . 


در شرایطی‌که شرکت زمینه حیث شما از یک هسته و سیستم مدیریت محتوای منحصر به کار گیری می کند همیشه و برای هر تغییر و تحول کوچکی به آنها متعلق خواهید بود . 

کاری که باید انجام دهید: از کمپانی پباده سازی وبسایت خویش در رابطه ی خدمات پس از فروش و موقعیت پشتیبانی سوال نمایید . 

چطور به مشتریان دیگر کمک می کنند؟ آیا امکان ارتباط مستقیم و رفع مشکلات احتمالی پس از تحویل وب سایت را به شما می دهند؟ 

سخن 

پایانی به جرئت میتوان ذکر کرد که بهترین شرکت طراحی وبسایت خیر در کشور ایران و خیر در هیچ کجای عالم نمی‌توان یافت زیرا مهم ترین برهان در برد شما تعامل مناسب و دسترسی به نگرش مشترک با طراح می باشد . ممکن می‌باشد شرکتی همه موارد بالا را بخوبی داشته باشد ولی شما شیوه برخورد آنها و نگاهشان به مشتری را نپسندید و یا حتی در موضوع طراحی اجرا مضاعف خلاق و حاذق باشد اما از سلیقه و نیاز شما به به دور باشد . 


در نتیجه همیشه باید یکسری آیتم را در ذهن خود داشته و با چک همگی مورد ها بالا شایسته ترین شرکت پباده سازی وب سایت را برای خود برگزینید . 

خرید اینترنتی گوشت

خاصیت 
های گوشت بوقلمون 
یکی از انواع پرندگان بوقلمون می‌باشد که گونهٔ بزرگی به حساب می آید .بوقلمون از راسته Galliformes(ماکیان سانان)،از متاع Meleagris(ملیگریس) و بومی آمریکای شمالی می باشد .گوشت بوقلمون از ویتامین A فایده می موفقیت و در تقویت سیستم ایمنی تن نقش موثری را ایفا میکند .پیشنهاد میگردد که سالمندان و کودکان در فصل فصل‌زمستان گوشت بوقلمون مصرف نمایند . 

بوقلمون پرنده‌ای از نژاد قرقاولان و بزرگ‌ترین و سنگین‌وزن‌ترین پرنده خانگی می باشد . گوشت این پرنده حاوی هر دو جور گوشت سپید و قرمز رنگ می‌باشد . 65 درصد گوشت بوقلمون سپید و در حوزه‌ سینه و 35 درصد آن تیره و در منطقه ران‌ها قرار دارااست . هرمورد از این گوشت‌ها از لحاظ مزه و طعم باهم متفاوتند . گوشت سینه و بال‌ها سپید و لذیذ و از نظر مزه شبیه گوشت گوساله می‌باشد و گوشت قرمز رنگ آن که اکثر زمان ها در ران‌ها یافت می‌شود، بسیار نرم و طعمی شبیه گوشت طیوران وحشی یا این که شکاری را دارد . افزایش حجم توده گوشت قسمت‌های سینه و ران نسبت به حجم استخوان و در فیض ضایعات کمتر نسبت به گوشت‌های مشابه ویژگی پررنگ بوقلمون میباشد . 

گوشت بوقلمون به برهان بافت ویژه‌ای که داراست هنگام طبخ حجم خود را از دست نمی‌دهد و به استدلال داشتن پروتئین بالا، دستکم چربی اشباع، کمترین سطح کلسترول و فقدان چربی در بین بافتی در مقایسه با گوشت قرمز‌رنگ از اهمیت بخش اعظمی برخوردار است و مبداء خوبی از ویتامین‌های A، B1، B3، B6، B12 و املاحی چون سلنیوم، منیزیم، مس، آهن، روی، پتاسیم و اسید آمینه تریپتوفان به شمار میرود . 
یک عدد از ویژگی‌های منحصر به فرد بفرد گوشت بوقلمون نسبت به سایر گوشت‌های سفید، ویتامین A و نقش اصلی تقویت سیستم ایمنی آن هست که بویژه در فصل سرما، مصرف آن به خردسالان و سالمندان سفارش می‌شود . 
خواص 
گوشت بوقلمون!! در صورتی که نمی خواهید مبتلا بیماریهای سرطان سینه، پروستات، بیماری MS، آرتروز، افسردگی و روان گردید و در ضمن اسید اوریک، اوره و چربی خونتان بالا نرود، گوشت بوقلمون مصرف فرمائید . 
1 . طبق آزمایشات انجام شده فسفر جان دار در بوقلمون چهار برابر میگو می باشد که یک غذای دریایی هست همچنین خوب تر می باشد که بدانید 80% دلیل تشکیل کلسیم در استخوان های بدن فسفر می باشد و اندازه فسفر در بوقلمون 238mg/100g می باشد . 
2 . 
پروتئین موجود در بوقلمون 81/28 بیشتر از هر گوشتی است؟ 3 .
آیا می دانستید بوقلمون فاقد اوره و اسید اوریک نسبت به گوشت های دیگر می‌باشد که طبق تحقیقات انجام گردیده اسید اوریک یک عدد از دست اندرکاران سکته مغزی می باشد؟ 4 . 
آیا می دانستید گوشت بوقلمون به علت عدم وجود چربی دربین بافتی حجم گوشت در هنگام پخت بعکس گوشت مرغ گوساله/ گوسفند و … کم نمی شودو در غایت مرغ آن گاه از پختن 55%، گوشت 60% و بوقلمون 85% گوشت پخته به دست می آید؟ 5 . آیا می دانستید بوقلمون دارای انواع ویتامین B از پاراگراف B1/B3/B6/B12 به میزان 7 .7mg/100gr می باشد و برای خودداری از افسردگی و بیماری MS و از دربین بردن ناچیز خونی مؤثر است . 
6 . آیا می دانستید در بوقلمون میزان زیادی امگا 3 وجود دارد که منجر گشوده شدن مجاری عروق تن و پائین آورنده کلسترول می شود و از مزمن شدن بیماری ها خودداری می نماید . 
7 . آیا می دانستید اسیدهای آمینه ای به نام تریپتوفان 35mg/100g می باشد که در بدن تبدیل به پروتئین می شود که عامل شادابی میباشد . اسیدهای آمینه در بازسازی سلول های ماهیچه ای و اندام بدن، ناخن، پوست، موی و غدد ترشحی نقش فراوان بسزایی داراست و برای ورزشکاران مضاعف اثرگذار می باشد . 
8 . 
در بوقلمون کلسیم 98mg/100g و برای همگی اشخاص بخصوص خانم ها فراوان موثر می باشد و همینطور کلسیم منجر کاهش کلسترول و فشار خون می شود؟ 9 . آیا می دانستید که چربی و کلسترول موجود در بوقلمون کمترین چربی و کلسترول نسبت به گوشت گوساله/ گوسفند مرغ و بقیه گوشت هاست یعنی تا دیگر گوشت هاست . 
10 . 
آیا می دانستید پتاسیم موجود در بوقلمون 935mg/100g بیشترین پتاسیم در تمام گوشتها است؟ پتاسیم ضد سرطان می‌باشد و برای خودداری از سرطان سینه در خانم ها دوچندان مؤثر بوده همچنین در ساختمان قلب و ماهیچه ها و خون نقش مهمی دارد، وجود آن عامل مهمی برای بسته نشدن سرخرگها و خلل ها وریدی هست همینطور پتاسیم در کاهش کلسترول نقش مهمی دارااست . 
پادرد عمدتاً فیض فقدان پتاسیم و منیزم بدن، اسپاسم ماهیچه انسداد و تنگ شدن سرخرگ، مشکلات وریدی تأثیر سوء دیابت روی عضلات، اعصاب پا، رگ گرفتگی و … تورم مفاصل میباشد . 
به کارگیری از گوشت بوقلمون در خانواده به معنی بالا رفتن فرهنگ مصرف خانواده می باشد . 
11 . 
آیا می دانستید 45mg/100g سلنیوم در بوقلمون چه اهمیتی دارد؟ سلنیوم هم پا با کلسیم، پتاسیم و ویتامین B6-C-D و روی که همه در گوشت بوقلمون می‌باشد ضد کلیه سرطان ها بخصوص سرطان پروستات و سینه می باشد . سلنیوم تهیه و تنظیم متابولیسم را به عهده داراست و برای از در میان بردن سلول های غیر نرمال مؤثر بوده و در‌صورتی‌که گوشت بوقلمون با قارچ و گوجه فرنگی میل شود خاصیت ضد سرطانی آن افزایش پیدا می نماید . 
12 . 
آیا می دانستید مقدار سدیم 33mg/100g در گوشت بوقلمون می باشد از بیماری های قلبی جلوگیری می نماید و باعث تهیه و تنظیم فشار خون می شود و همینطور سدیم عامل جذب کلسیم و فسفر در تن می باشد؟ 13 . آیا می دانستید روی در بوقلمون 63mg/100g بوده و روی سبب ساز پرورش کودک ها می شود ضد آنفو لانزا است و به ساختن DNA و هورمون مردانه در بدن یاری می کند و همینطور روی باعث تنظیم سن بلوغ در افراد می شود . 
14 . و بالاخره آیا می دانستید بوقلمون دارای ماده ای به اسم COQ 10 (اکسیر جوانی) می باشد که برای پرهیز از پیری زودرس اثر گذار می باشد . پس بی جهت نمی باشد طبق تحقیقات کالج کالیفرنیا در خبر نامه خبر مورخه 28/2/87 گوشت بوقلمون گوشت اعجاز گر چه بسا خوب تر از ماهی معرفی شده می باشد . 
توصیه‌ها 
گوشت بوقلمون فارغ از پوست به طور طبیعی چربی کمی داراست و در هر 100 گرم آن صرفا یک گرم چربی مو جود می باشد . تقریبا همگی چربی بوقلمون در پوست آن جان دار است و گوشت تیره رنگ آن چربی بیشتری نسبت به گوشت سپید آن دارد . به این ترتیب افراد دچار به چربی خون بالا بهتر هست از گوشت سفید سینه این پرنده استعمال نمایند . 
بد نمی‌باشد بدانید گوشت سفید سوای پوست بوقلمون چربی اشباع و کلسترول کمتری از گوشت مرغ و گاو دارااست . این گوشت به عامل دارا بودن اسید آمینه تریپتوفان به ترشح بخش اعظم سروتونین کمک کرده و سبب سرحالی و ادب در افراد دچار علائم افسردگی موقت میشود . مصرف 150 گرم گوشت بوقلمون حدود نیمی از اسیدفولیک مورد نیاز روزمره را تامین کرده و مصرف میزان متعادل آن برای خانم‌های آبستن اثر گذار است . اسید آمینه تریپتوفان جانور در گوشت بوقلمون به استدلال تقویت سیستم ایمنی تن می‌تواند نشانه ها بیماری ام‌اس را کاهش دهد، نقش مهمی در خوابیدن داراست و سبب ساز بهبود خواب در مبتلایان به بی‌خوابی مزمن می گردد . این گوشت در‌حالتی که فاقد مواد هورمونی باشد، قادر است اندازه هورمون تستوسترون را در بدن آقایان در حد مطلوب نگه داشته و سبب ساز به ارتقا سعی جنسی و ارتقاء گلبول‌های قرمز خون شده و از پوکی استخوان جلوگیری کند . بوقلمون‌ها به دلیل پاهای فعال در حیطه ران‌ها دارنده رگ‌های خونی اکثری می‌باشند . این رگ‌ها دربردارنده هموگلوبین‌های دربردارنده آهن میباشند که اکسیژن را به عضلات می‌رسانند . براین اساس هرچه رنگ ماهیچه ران‌ تیره‌تر باشد مصرف آن برای کسانی که نبود آهن دارا‌هستند مفیدتر می‌باشد . اسید آمینه موجود در گوشت بوقلمون می‌تواند از تجمع سرب و جیوه در بدن جلوگیری کرده و با امداد به تلاش کبد، سموم تن را دفع کند . 
خواص درمانی گوشت بوقلمون برای ام .اس 
و دیگر بیماریها اسید آمینه تریپتوفان جان دار در بوقلمون نقش مهمی در خوابیدن دارااست و سبب ساز بهبود خواب در مبتلایان به بی‏خوابی مزمن می‏شود . 
گوشت بوقلمون بدون پوست، به طور طبیعی چربی کمی داراست که معادل 1 گرم چربی در هر 30 گرم گوشت است، لذا کسانی که دارای رژیم غذایی کم‏ چربی هستند، می‏توانند از آن استعمال کنن . 
150 گرم گوشت بوقلمون حدود نیمی از اسید فولیک مسئله نیاز روزمره را تامین می کند . همینطور منشا نیکی از پروتئین، سلنیوم، روی و پتاسیم و ویتامین‏های B1 ، B3 ، B6 و B12 و اسید آمینه تریپتوفان هست . 
بوقلمون کلسترول بد خون را کاهش می‏‏دهد، آرامش و سرحالی ساخت می‏کند، از سرطان پرهیز می‏کند، ترشح هورمون تستوسترون را ارتقاء می‏دهد، سیستم ایمنی را تقویت می‏کند . 
گوشت سفید و بدون پوست بوقلمون، یک ماده غذایی با پروتئین بالا و چربی کم می باشد . افرادی که بایستی غذاهای قلیل چرب بخورند، می‏توانند از نصیب سفید گوشت بوقلمون استعمال نمایند . 
حال هر یک از اثرات موءثر گوشت بوقلمون بر تن درستی بدن را به طور غیروابسته برایتان توضیح می دهیم . 
– 
کاهش کلسترول بد خون: نصیب روشن‏تر گوشت بوقلمون که فارغ از پوست باشد، دارای چربی، چربی اشباع و کلسترول کمتری از گوشت مرغ و گاو هست . 
– 
خودداری از سرطان: اسید آمینه تریپتوفان برای کار سلول‏های T لازم می باشد . سلول‏های T یک نوع از سلول‏های سیستم ایمنی بدن می‌باشند که سلول‏های سرطانی را از در بین می‏برند . در فقدان تریپتوفان، سلول T فعال می‏میرند . 
– 
تولید وقار و سرحالی: ناقلین عصبی از اسیدهای آمینه تشکیل می‏شوند و ناقل عصبی به نام “سروتونین” از اسید آمینه تریپتوفان تشکیل شده می باشد . سروتونین سبب سرحالی و متانت در تن می‏شود . لذا مصرف غذاهایی مانند بوقلمون سبب ساز سرحالی می‏شود . 
در یک بررسی، به 15 خانمی که سابقه ی ابتلا به افسردگی داشتند، دو جور ادغام اسید آمینه‏‏ای دادند . یک مدل مخلوط دارنده اسید آمینه تریپتوفان بود و دیگری آن را نداشت . بعد از مصرف ادغام فارغ از تریپتوفان، 10تا از این خانم‏ها مبتلا نشانه ها افسردگی موقتی، البته قابل اعتنا شدند . اما بعد از مصرف مخلوط حاوی اسید آمینه تریپتوفان هیچ گونه تغییری در روحیه و حالت کم عقل این خانم‏ها مشاهده نشد . 
– 
تقویت سیستم ایمنی بدن مدارک متعددی وجود دارد که نشان می‏دهد اسیدآمینه تریپتوفان، نقش با اهمیت در سیستم ایمنی تن به عهده دارااست . یک مطالعه روی موش‏ها نشان اعطا کرد که متابولیت‏های تریپتوفان (مولکول‏های ناشی از تجزیه تریپتوفان در بدن) اثر داروهایی را دارا هستند که برای کاهش علامتها بیماری ام اس به کار گیری می‏شوند . بیماری ام اس یک گونه بیماری‏ مربوط به سیستم ایمنی بدن می‌باشد . 
– 
ارتقاء هورمون تستوسترون پروتئین مو جود در گوشت بوقلمونی که به طور ارگانیک (بدون به کارگیری از مواد شیمیایی و هورمونی) رشد داده گردیده است، اندازه هورمون تستوسترون را در تن آقایان، در حد مناسب نگه می‏دارد . البته هورمون‏هایی که در رویش بوقلمون‏های صنعتی استعمال می‏شوند، ایجاد هورمون استروژن (هورمون زنانه) را ارتقاء و هورمون تستوترون را کاهش می دهند . 
کمبود پروتئین در برنامه غذایی مردان مسّن، باعث به ارتقا گلوبولین باند گردیده با هورمون جنسی و کاهش عمل هورمون تستوسترون می‏شود . کاهش اثر تستوسترون منجر کاهش سعی جنسی و توده عضلانی و گلبول‏های قرمز خون می‏شود و منجر به پوکی استخوان می‏گردد . 
– 
بهبود ناچیز ‏خوابی اسید آمینه تریپتوفان نقش مهمی در خوابیدن دارد و منجر بهبود خواب در مبتلایان به بی‏خوابی مزمن می‏شود . 
غیر مناسب 
برای بیماران مبتلایان به فشار خون نمک جانور در بوقلمون پاره ای بالاست، از این رو مصرف مداوم آن برای بیماران در گیر به فشار خون یا این که خانم‌های حامله سفارش نمی شود . علاوه بر این بوقلمون به برهان داشتن اسیدآمینه پورین برای بیماران دچار به نقرس اثرگذار نیست و این بیماران در شرایطی که بوقلمون دوست دارند باید این گوشت را به اندازه مضاعف اندک مصرف کنند . 
هشدارها 1- گوشت بوقلمون دارای اسید آمینه پورین است، لذا مبتلایان به نقرس باید آن را به مقدار خیلی کم مصرف نمایند .
2- گوشت بوقلمون دارنده مقدار مقداری اگزالات هست . لذا بیماران مبتلا به سنگ همگی اگزالاتی، خیلی اندک باید آن را بخورند . 
3- بوقلمون‏هایی که به طور ارگانیک و ارگانیک رشد داده می‏شوند، هیچ جور هورمون و آنتی بیوتیکی در بدن خود ندارند . 
4- نسبتاً همگی چربی بوقلمون در پوست آن جانور است . همچنین گوشت تیره رنگ آن چربی بیشتری از گوشت روشن‏تر (سفید) آن دارااست . لذا قبل از پختن گوشت بوقلمون، کلیه پوست آن را انقطاع نمایید . همینطور اشخاص دچار به چربی خون بالا بهتر هست از گوشت روشن‏تر آن استعمال نمایند . 
بهترین 
منش پخت بوقلمون چیست؟ در صورتی‌که میخواهید غذای تن درستی را با بوقلمون بپزید، پیشنهاد می شود بوقلمون را به چهره بخارپز یا این که کبابی مصرف کنید . این راه طبخ بهتر از سرخ کردن هست . 
چندین 
بار در هفته بوقلمون بخوریم؟ توصیه می شود تمامی افراد تندرست در برنامه غذایی روزانه‌شان انواعی از منابع پروتئینی و گوشت‌های گوناگون را داشته باشند . صرف‌نظر از ذوق و سلیقه و ذائقه غذایی تفاوت چندانی میان گوشت مرغ و بوقلمون وجود ندارد . در مجموع به خانم‌ها توصیه می‌کنیم در برنامه روزانه‌شان گوشت‌ها را داشته باشند و آقایان هم سه یا چهار بار در هفته گوشت بخورند .