معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

اهمیت سئو (SEO)

اهمیت 
سئو (SEO) سئو مخفف (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو می باشد . اما چه مفهومی دارد؟ سئو برای یک شخص معمولی اهمیت متعددی ندارد ولی برای یک صاحب و مالک سایت کلیه چیز محسوب میگردد . هدف سئو به فعالیت بردن کلیدواژه‌ها اساسی ست که زمانی فردی به طور تصادفی یکی از آن ها را جستجو می‌کند، باعث شود وی مستقیما به اینترنت وبسایت شما مراجعه کرده و در نتیجه شمار بازدیدکنندگان از سایت عمده شود . 



نقش 
سئو در یک وب تارنما چیست؟ سئو سبب می شود صفحات یک سایت وخواندن آنها برای بازدیدکنندگان بسیار ساده شود . همچنین سبب می شود بازدیدکنندگان به جای سرگردان شدن در گونه های و اقسام موضوعات و اطلاعات، دقیقا به عبارتی اطلات لازمی که به دنبالش هستند را پیدا نمایند . در حقیقت هر وب سایتی در مقدمه باید از یک نقطه ای آغاز به کار کند و ممکن است در مقدمه ترافیک بر روی آن فراوان قلیل باشد یا این که اصلا وجود نداشته باشد . بدون داشتن ترافیک، سایت شما پیروز نخواهد بود و در این فیس تنها وقت خود را هدر می دهید و در حالتی که می خواهید اشخاص از وبسایت تان دیدن کنند، سئو کلید حل این خلل شماست . 
شیوه 
هایی که سئو به سایتتان یاری می کند: به کار گیری از سئو ترافیک اکثر بر روی تارنما را به همراه می آورد که برای تمام اینترنت وبسایت ها امری مهم میباشد . بازدیدکنندگان نو را به هم پا داراست . ممکن می‌باشد سایت شما از قبلی تعدادی بیننده داشته باشد البته با استفاده از سئو، هزاران بازدید کننده با وارد کردن کلمه و واژه های مهم در کاوش به سایت شما سوق دهی می شوند . به شما در کسب درآمد بیشتر کمک می کند . به عنوان مثال در شرای وبلاگ دارید و برای کسب درآمد از وبسایت تان از Google Adsense استعمال می کنید، هر بار که بر روی اطلاع رسانی ها کلیک می شود، سئو بازیدکنندگان بیشتری را به وبسایت تان سوق‌دهی می نماید که این به نفع شماست . 

وب تارنما خود را برپایه کسب موفقیت بسازید . در صورتی‌که می خواهید وب وب سایت موفقی داشته باشید، قبل از به کار گیری از سئو بایستی مطمئن گردید که وبسایت تان، فن ای ساخته گردیده هست زیرا وقتی که از سئو به کار گیری میکنید بازدیدکنندگان سایت عمده می شوند و برای نگهداری کردن آنان و ترغیب کردنشان برای مراجعه به سایت، این کار مضاعف با اهمیت میباشد . 

چطور 
می بضاعت و توان ظاهر تارنما را خوب کرد؟ تمام محتوای بر روی تارنما را تر و تمیز و سازماندهی کنید . 
داده ها کلیدی را به فیس برجسته (bold) یا ایتالیک (italic) نشان دهید . 
با به کارگیری از یک سیستم راهنما بازدیدکنندگان را در سریع و ساده گشتن در تارنما امداد فرمایید . 
یک قالب یا این که الگویی که نشان دهنده تارنما شماست را تهیه نمایید . 
این عمل طاقت فرسا نیست و می توانید با استفاده از یک برنامه قابل انعطاف افزاری خویش آن را انجام دهید . 
همچنین می توانید الگوهای از پیش طراحی گردیده را خریداری نمایید یا این که از کسی بخواهید آن را برای شما بسازد . 
هر مکان حتمی است از تصاویر به کار گیری کنید . 
برای این کار تصاویر یا عکس هایی را که خودتان با دوربین رشته ای گرفته اید، به عمل ببرید . 
همت نمایید محتوای وبسایت را با جزئیات البته مربوط به موضوع و فارغ از حاشیه ابلاغ فرمائید . 
از فونت مناسب و معمول به کار گیری فرمایید . 

در‌صورتی‌که 
تا الان به ظاهرسایتتان اهمیت نمی دادید از هم اکنون به آن‌گاه روی آن کار کنید، مسلما ادامه مقاله را بخوانید: بیشتر سایتها فونتهای نا مناسب و مسخره ای که به نظرشان عالی می‌باشد را گزینش می نمایند در حالی که این عمل سبب ساز می شود بازدیدکنندگان تارنما کمتر شوند . هنگامی که دارید محتوای وب سایت را می نویسید باید در آن واژه و کلمه های حیاتی را که اکثر اوقات کاوش می شوند را به عمل ببرید و در این رخ ترافیک بیشتری به تارنما خویش جذب می فرمایید . این انگیزه اولیه در به کارگیری از سئو میباشد و منجر می شود سایت شما در صفحه ها نخستین کاوش بیاید . نتیجه با به کارگیری از سئو آن گاه از مدتی متوجه بروز تغییراتی خواهید شد، مانند ارتقاء شمار بازدیدگان از وبسایت که دوچندان خوشایند خواهد بود . درصورتی که تازه وارد دنیای اینترنت وب سایت شده اید باید بدانید که برای یک اینترنت وبسایت موفق، استعمال از سئو امری اساسی می‌باشد . در حالتی که با طرز به کارگیری از آن شناخت ندارید، در اینترنت اشخاص و سایتهای متخصصی نظیر Elance و oDesk در این زمینه می‌باشند که می توانند به شما یاری نمایند . 
البته برای آشنا شدن با سئو خوب تر میباشد که مقاله ها دارای ربط با با صرفه سازی در وبلاگ اینترنت سر را مطالعه کنید و همچنین سفارش می کنم برای گزینش کلمه ها اساسی دارای اهمیت از عبارات دارای اهمیت طولانی استارت کنید تا رقابت در این عرصه را موفق شوید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.