معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

تصوراتی خطا از پباده سازی تارنما


طراحی اینترنت یه عمل تخصصیه و هر کسی نمیتونه انجامش بده . ارگانیک نیز است , طراح روی این فعالیت وقت میذاره و تمرین میکنه . کسای دیگه ای نیز که تخصص این کارو ندارن , هر وقت بخوان اینترنت پباده سازی نمایند از یه طراح امداد می‌گیرند . طراح اینترنت داده های محل ورود شما رو میگیره و با گذراندن وقت و ایده­پردازی یه پباده سازی کردار میکنه . اگه می‌خواهید محصول فعالیت دقیقا همون چیزی باشه که تو ذهن شماست , بایستی بتونید صحیح اون چیزی رو که تو ذهنتونه منتقل فرمائید . اما اشخاصی نیز که تو عمل پباده سازی اینترنت کار می‌کنند , فراگیری دیده­اند و عالی میتونن متوجه چیزی که شما می خواهید بشن . اگه شک و تردید دارید که طراح استخدام نمایید یا این که خیر , تو این پست از یه خصوصی تصوارت غلطی که راجع به پباده سازی اینترنت وجود داره سخن خوا‌هیم کرد تا بتونید با آگاهی جلو برید و دقیقا همون چیزی رو بدست بیارید که ضروری دارید . 
یک کدام از این تصورات خطا اینه که بعضا ها می‌پندارند هر چی موادتشکیل دهنده کلیک کردنی روی تارنما بیشتر بشه بهتره . بعضا ها هر کاری که بلدند روی سایتشون پیاده می نمایند و فکر‌میکنند اینطوری ترافیک اینترنت سایتشون بالا میره . اعتنا فرمائید که هر چی تجهیزات و عنصرها بیشتری روی سایتتون بذارید , قابلیت و امکان غلط نیز بالا میره . وب سایت می بایست براحتی دراختیار باشه . اگه استفاده کننده نتونه سایتتونو براحتی مسیریابی کنه و به داده ها مورد نظرش دست پیدا کنه , توجهشو از دست میده و میره سراغ یه وبسایت دیگه . 
یه تصور نادرست دیگه اینه که بعضا ها فکر می کنند مردمان برای خوندن وب­شون وقت میذارن , در حالی که بخش اعظم مردمان به صورت میانگین 3 دقیقه برای هر مقاله اختصاص میدن . این یعنی می بایست داده ها رو کوتاه و مختصر ارائه بدید . حدود 300 تا 400 واژه و کلمه برای موضوعات بزرگ خوبه . کاغذ با اهمیت یا این که موضوعات جزئی نیز زیر 100 کلمه و واژه باشند . 
یک تصور خیلی نادرست اینه که کسی تامل کنه به محض اینکه سایتشو همگانی کرد , مردمان همچنین پی درپی روش کلیک میکنن و وارد سایتشون میشن . خب این تصور اشتباهیه . معمولا می بایست سایتتونو تبلیغ فرمائید و بذارید زمان بگذره تا ترافیک جذب بشه . همینطوری سایتتونو پس از فعال‌ساز‌ی به امان معبود رها نکنید . سئو کردن وب سایت , یکی‌از روشهای جذب ترافیک سایته که میتونید مقاله های آموزشی مربوط به اون رو از وبسایت دارکوب مطالعه فرمائید . 
رمز بعدی در استفاده از رنگهای درخشان و تو چشمه . از رنگها و الگوهایی استفاده نمایید که در خورِ برندتون باشه و تمام صفحه ها رو متحد به همون رنگ دربیارید . اگه هر برگه به یک رنگ متعدد نمایش داده بشه , مردمان گیج و سردرگم میشن .