طراحی اینترنت یه عمل تخصصیه و هر کسی نمیتونه انجامش بده . ارگانیک نیز است , طراح روی این فعالیت وقت میذاره و تمرین میکنه . کسای دیگه ای نیز که تخصص این کارو ندارن , هر وقت بخوان اینترنت پباده سازی نمایند از یه طراح امداد میگیرند . طراح اینترنت داده های محل ورود شما رو میگیره و با گذراندن وقت و ایدهپردازی یه پباده سازی کردار میکنه . اگه میخواهید محصول فعالیت دقیقا همون چیزی باشه که تو ذهن شماست , بایستی بتونید صحیح اون چیزی رو که تو ذهنتونه منتقل فرمائید . اما اشخاصی نیز که تو عمل پباده سازی اینترنت کار میکنند , فراگیری دیدهاند و عالی میتونن متوجه چیزی که شما می خواهید بشن . اگه شک و تردید دارید که طراح استخدام نمایید یا این که خیر , تو این پست از یه خصوصی تصوارت غلطی که راجع به پباده سازی اینترنت وجود داره سخن خواهیم کرد تا بتونید با آگاهی جلو برید و دقیقا همون چیزی رو بدست بیارید که ضروری دارید .
یک کدام از این تصورات خطا اینه که بعضا ها میپندارند هر چی موادتشکیل دهنده کلیک کردنی روی تارنما بیشتر بشه بهتره . بعضا ها هر کاری که بلدند روی سایتشون پیاده می نمایند و فکرمیکنند اینطوری ترافیک اینترنت سایتشون بالا میره . اعتنا فرمائید که هر چی تجهیزات و عنصرها بیشتری روی سایتتون بذارید , قابلیت و امکان غلط نیز بالا میره . وب سایت می بایست براحتی دراختیار باشه . اگه استفاده کننده نتونه سایتتونو براحتی مسیریابی کنه و به داده ها مورد نظرش دست پیدا کنه , توجهشو از دست میده و میره سراغ یه وبسایت دیگه .
یه تصور نادرست دیگه اینه که بعضا ها فکر می کنند مردمان برای خوندن وبشون وقت میذارن , در حالی که بخش اعظم مردمان به صورت میانگین 3 دقیقه برای هر مقاله اختصاص میدن . این یعنی می بایست داده ها رو کوتاه و مختصر ارائه بدید . حدود 300 تا 400 واژه و کلمه برای موضوعات بزرگ خوبه . کاغذ با اهمیت یا این که موضوعات جزئی نیز زیر 100 کلمه و واژه باشند .
یک تصور خیلی نادرست اینه که کسی تامل کنه به محض اینکه سایتشو همگانی کرد , مردمان همچنین پی درپی روش کلیک میکنن و وارد سایتشون میشن . خب این تصور اشتباهیه . معمولا می بایست سایتتونو تبلیغ فرمائید و بذارید زمان بگذره تا ترافیک جذب بشه . همینطوری سایتتونو پس از فعالسازی به امان معبود رها نکنید . سئو کردن وب سایت , یکیاز روشهای جذب ترافیک سایته که میتونید مقاله های آموزشی مربوط به اون رو از وبسایت دارکوب مطالعه فرمائید .
رمز بعدی در استفاده از رنگهای درخشان و تو چشمه . از رنگها و الگوهایی استفاده نمایید که در خورِ برندتون باشه و تمام صفحه ها رو متحد به همون رنگ دربیارید . اگه هر برگه به یک رنگ متعدد نمایش داده بشه , مردمان گیج و سردرگم میشن .