معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

نکته کلیدی مهم در طراحی وب سایت

طراحی 
وب 
10-تبلیغات 
در وب سایت 
یک سایت آن گاه از مدتی برای بازگشت سرمایه خویش و کسب درآمد ، شروع به جذب تبلیغات در سایتش می نماید . اما همین مدیریت وب سایت نباید فراموش نماید که نباید بیش از حد از تبلیغات در فضاهای متعدد تارنما خویش به کار برنده شود . کارایی نمایید در صورتیکه هم می خواهید از تبلیغات استعمال فرمایید ، حتما قبلا فضای کافی و مناسب را برای این خواسته در طراحی اول خویش اتخاذ کرده باشید . نیز چنین تلاش نمایید از تبلیغات های فلش مموری و متحرک کمتر استفاده فرمائید تا نیز دیده بازدیدکننده هایتان درد نگیرد و خسته نشود و هم سرعت لود صفحه های شما بالاتر رود . 

طراحی 
وب 
11-سرعت 
بار گذاری و بارگذاری وب سایت 
یکی از موارد طاقت فرسا در پباده سازی اینترنت ، لحاظ کردن سرعت و بارگذاری وب وب سایت است که می بایست در راس طراحی قرار بگیرد . یک طراح یا این که مدیر تارنما می تواند با کاهش حجم تصاویر و کمتر به کارگیری کردن از عنصرها گرافیکی و اسکریپت ها ، یاری مناسبی به سرعت بالا شدن بار گذاری صفحه های اینترنت خود نماید . کاربران به هیچ وجه دوست ندارند که برهه زمانی متعددی را برای بار گذاری یک تارنما صرف نمایند . پس شما می بایست سرعت بارگذاری صفحات را با رعایت استانداردهای حتمی تا حد ممکن فراتر ببرید تا مشتریان خود را از دست ندهید . 

طراحی 
وب 
12-بهینه 
سازی و سئو وب سایت 
در حین طراحی یک وب وبسایت ، طراح یا رئیس تارنما می بایست با رعایت استانداردهای بهینه سازی ، سایت خود را برای موتورهای کاوش که مبداء حساس برای پست کردن یوزرها به تارنما ها است را فراموش نکنند . بهینه سازی و سئو وب سایت یک بخش با اهمیت از طراحی وب می‌باشد و طراحان می بایست با راهکارهای سئو به طور کامل آشنا باشند . با رعایت ساختار سئو و بهینه سازی مطلوب کدها در هنگام پباده سازی و در نظر به دست آوردن اصول نگارش و طرز قرار گیری مقاله‌ها در وبسایت ، موتورهای جستجوگر راحتتر و سرعت بالا تر می توانند عنوان ها و محتوای سایت را قضیه نظارت و ایندکس قرار دهند . 

طراحی 
وب 
13-بهینه 
سازی برای مرورگرها 
در هنگام طراحی سایت می بایست مطمئن شوید که تارنما شما با تمام مرورگرهای جدید و دیر باز سازگار باشد . مثلا در کشور ایران رسم میباشد که وبسایت ها را برای مرورگرهای اکسپلورر 6 تا 9 و فایرفاکس و کروم و اپرا تهیه و تنظیم می کنند . هیچ وقت وب سایت خود را فقط برای یک یا این که دو مرورگر تنظیم نکنید که کاربرانی که با مرورگرهای متفاوت در سایت شما وارد می شوند را از دست خواهید بخشید . 

طراحی 
وب 
14-سادگی 
اینترنت سایت 
قبل از راه اندازی وب سایت خود بر روی هاست فردی ، عملکرد نمائید از یک یا این که چند نفر چابکدست و استفاده کننده عادی درخواست فرمائید تا پباده سازی شما را زمینه باز بینی قرار دهند تا بتوانید عیوبی را که از دیده شما به دور باقی مانده اند را رفع کنید . همینطور تا جایی که می توانید در طراحی از سبکی بی آلایش و دلنشین به کارگیری نمائید تا هم یوزرها را مشتاق به وارد شدن مجدد به سایتتان کنید و هم جنبه زیبایی و خلاقانه بودن را در ذهن کاربر تداعی کرده باشید . 

طراحی 
وب 
15-تحلیل 
کاربران اینترنت سایت 
بعد از آن از روی عمل داخل شدن تارنما ، با به کار گیری از ابزارهای نظارت و آنالیزی مثل گوگل تحلیل می توانید اخلاق و رفتار و تلاش سایت خویش و کاربرانتان را به راحتی ذیل ذره در میان برده تا بفهمید که طراحی سایت و مطالب و محتوای تولیدی شما مورد پسند آن‌ها واقع گردیده میباشد یا این که خیر . همچنین با آزمایش خلق یوزرها در سایت می توانید متوجه این نکته گردید که ساختار تارنما و روش باصرفه سازی وب سایت شما در موتورهای کاوش در چه حدی خواهد بود و آیا شما نیاز به طراحی مجدد تارنما و یا این که بهینه کردن مجدد وبسایت خویش دارید یا خیر . 

پباده سازی 
وب 

در صورتی‌که شما به عنوان یک طراح به دنبال ایجاد فرصتی برای گسترش کسب و کار خود می‌باشید و می خواهید با چندین طراحی خوب مشتریان دائمی کسب فرمائید و در‌صورتی‌که یک شخص معمولی می‌باشید و می خواهید با مطالب و مقاله ها ناب و نو در تراز وب یک شهرت و مکانی برای کسب درآمد داشته باشید، مسلما بایستی به اندیشه طراحی و تولید یک پروژه و وب سایت رشته ای و جذب کننده و دلنشین بیفتید و با اصولی که در بالا گفته شد بتوانید یک وب تارنما تاثیرگذار و جلب کننده بسازید .! 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.