معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

رنگها چه تاثیری در طراحی وب سایت ها دارند ؟

صرفا هنرمندان و طراحان اهمیت حقیقی فرضیه رنگ را می دانند . رنگ ها و ترکیب آنها تأثیر خاصی در دیده تماشاچی گذاشته و می توانند منجر تولید پاسخ های احساساتی متفاوتی در فرد شوند . 

فرضیه رنگ ها از پیشین توجه محققان و هنرمندان متعددی را به خود جلب کرده میباشد و موضوعات متفاوتی را مشتمل بر می شود . 
بعضا از ضوابط اولیه فرضیه به سال ۱۴۳۵ بر می گردند، یعنی زمانی که انقلابی ایتالیایی، لئون باتیستا آلبری نوشت : 
با مخلوط کردن رنگ ها می بضاعت و توان رنگ های تازه تولید اما تنها چهار رنگ حقیقی وجود دارا هستند – دقیقا نظیر چهار عنصر طبیعت . ولی همین چهار رنگ می بضاعت تعداد بی شماری رنگ ساخت نمایند . 
قرمز‌رنگ رنگ حریق است، آبی‌رنگ رنگ هواست، سبز رنگ طبیعت هست و سیاه و خاکستری رنگ زمین 
لئون 
باتیستا آلبری 
و فرضیه پردازان بعدی مانند داوینچی و نیوتون نیز ثابت کرده اند سه رنگ کلیدی قرمز، زرد و آبی‌رنگ هستند . فرضیه رنگ های مدرن بوسیله هنرمند آمریکایی آلبرت مانسل در آخرها قرن نوزدهم توصیه شد . در این فرضیه به جای در حیث تصاحب کردن سه رنگ اصلی، مفهوم فضای رنگ ها سفارش گردید که در واقع خصوصیات ظاهر، قیمت و خلوط رنگ بودند . پژوهش ها هلمنولتز، مکسول و هرنینگ نیز از فرضیه مانسل حمایت می کردند . چهارچوب سه بعدی او شالوده دانش رنگ ها در روانشناسی می باشد . 
در دهه های قبلی فرضیه رنگ دیجیتال هم سفارش گردیده میباشد . فرضیه پردازان، طراحان و بسط دهندگان وب در همت می‌باشند تا مشخص و معلوم نمایند رنگ ها چه احساسات و معنایی را در پلتفورم های دیجیتال به بینندگان انتقال می دهند . 

فرضیه 
رنگ ها چه ربطی به طراحی صفحه لندینگ شما دارد؟ هم اکنون در عصر دیجیتال اشخاص بیشتری به فرضیه رنگ ها اهمیت می دهند . هنگامی مشتریان از وب وب سایت شما دیدن می کنند معمولا طی چند ثانیه تصمیم می گیرند که از سایت شما خوششان می آید یا خیر . 

برای همین میباشد که کاغذ لندینگ جذاب برای موفقیت اینترنتی مهم می باشند . 
در صورتی‌که نتوانید زیاد سریع جلب توجه نمائید و احساس اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنید به احتمال بسیار دیگر غالب نخواهید شد چنین تأثیری در آن‌ها بگذارید . 

فرضیه 
رنگ ها به دو منش در پباده سازی ورقه لندینگ پیروز تأثیر گذار است: ترکیبات 
رنگ متضاد و امکان خوانده شدن مطالب ارتباطات 
رنگی روانی با استفاده از این دو راه و روش و صرف مدت برای گزینش ترکیبات رنگ هدفمند می توانید برگه ای موثرتر داشته باشید تا این‌که تنها رنگ هایی را تعیین فرمائید که تفکر می فرمایید قشنگ‌تر میباشند . این فعالیت باعث می شود بازدیدکنندگان ورقه لندینگ شما در یک سری ثانیه نخستین به سمت شما جذب گردیده و اشخاص بیشتری بعد از دیدن وبسایت به لیست مشتریان شما اضافه شوند . بنابراین برگه لندینگ دیدنی می تواند با رنگهایی خوب تر سبب ارتقاء فروش شما گردد و به تجارت شما امداد های سزاوار ای کند . 

تعیین 
رنگ ها چه پیامی را به بازدیدکنندگان می رساند؟ بسیار دارای اهمیت می باشد که در بازه طراحی برگه لندینگ روانشناسی رنگ ها را نیز در حیث بگیرید . در صورتیکه به معنای رنگ های تعیین شده نگاه کنید، می فهمید که مخلوط رنگ های وبسایت شما چه پیامی را به بازدیدکنندگان انتقال می دهد . ممکن میباشد رنگ های تعیین شده حتی معنایی را منتقل نمایند که شما قصد انتقال آن را نداشته باشید . 

رنگها 
احساسات متفاوتی ایجاد می نمایند رنگها 
احساسات متفاوتی ساخت می نمایند آبی‌رنگ نشان دهنده اعتماد، تعهد و صداقت است . همین طور این رنگ مفاهیم رابطه بر قرار کردن، منطق و جذابیت را هم منتقل می کند . 

زردرنگ نماینده جوانی، و خوش بینی است که لحاظ اشخاص را به خود جلب می نماید . این رنگ مفاهیم احساسات، اعتماد به نفس، خلاقیت و صلح را نیز منتقل می کند . 

قرمز‌رنگ رنگی زیاد فیزیکی میباشد که منجر افزایش ضربان قلب و برانگیختن اشخاص می شود . مفاهیم انرژی، شجاعت، قدرت، هیجان و به نبرد طلبیدن را می توان با این رنگ منتقل کرد . یکی از مفاهیم اصلی این رنگ گرماست . 

سبز معمولا رنگ گنج می باشد . این رنگ باعث ایجاد آرامش گردیده و دیده به راحتی آن را پردازش می نماید . این رنگ منجر ارتقای حس تعادل، سلامت، طراوت و بهبود می شود و معمولا با محفظه زیست در ارتباط میباشد . 

نارنجی رنگ رنگی به نسبت وحشتناک و فعال می‌باشد که هشدار می دهد . این رنگ با مفاهیم تفریح، گرما، شوق واشتیاق و امنیت در ارتباط هست . 

صورتی رنگی می باشد که عموما زنانه و احساسی در لحاظ گرفته می شود . مفاهیم عشق، گرما، مراقبت، آسایش و احساسات جنسی در این رنگ قرار دارا هستند . 

بنفش رنگ آرام بخش می باشد که موادسازنده خل وچل را در خود جای داده میباشد . این رنگ با مفاهیم تجمل، دید، کیفیت و واقعیت در ارتباط می باشد . 

سیاه رنگی حاذق می‌باشد که نرمی، پیچیدگی و اثربخشی را منتقل می کند . 

درحال حاضر که مفاهیم با اهمیت رنگ هایی که عمده استعمال می شوند را یاد گرفته اید خوبتر هست اندیشه نمائید چطور می بضاعت و توان از این رنگ ها به صورت مفید در طراحی صفحه لندینگ به کار گیری کرد . نخستین می بایست مشخص نمائید چه پیامی را می خواهید در لندینگ پیج خود جای داده و آن گاه رنگ هایی را تعیین نمایید که این مفاهیم را منتقل می کنند . بعد از آن از این‌که پیام های خویش را مشخص و معلوم کردید مشاهده کنید کدام رنگ اکثر می تواند رفلکس دهنده هدف ها شما باشد . این رنگها بایستی در طراحی صفحه لندینگ شما بکار گرفته شوند . برای نمونه در صورتی‌که می خواهید حس امنیت و هشدار، و زنانگی را افزایش دهید، رنگ های مشکی و صورتی می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند . درصورتی که هنوز مطمئن نیستند کدام مفاهیم بایستی انتقال داده شوند می توانید از یک روش حل زیاد موثر استفاده نمایید . برای حل این موضوع پباده سازی کلی کاغذ لندینگ خویش را انجام دهید ولی آن را رنگ آمیزی نکنید . بعد از آن با به کار گیری از رنگ های متفاوت چند اسکن از صفحه لندینگ ساخته و این صفحه ها را با هم مقایسه فرمایید . می توانید در مقایسه می توانید از بقیه افراد بخواهید که چه پیام هایی را از صفحه های لندینگ متفاوت شما اخذ می کنید . آنگاه از شنیدن نظر بقیه افراد متعجب می گردید که پاسخ ها چقدر با هم مختلف هستند . 

رنگ 
ها چطور سبب ساز ارتقای قابلیت و امکان خوانده شدن مطلب می شوند؟ اهمیت دادن به روانشناسی رنگ ها در پباده سازی تارنما ها حائز اهمیت می‌باشد البته می بایست روءیت کرد که تعیین رنگ ها چه تأثیری بر توانایی خوانده شدن مطالب تارنما می گذارد . معمولا هنگامی اکثر می بضاعت مطالب را خواند که رنگ های پیش زمینه کنتراس بیشتری دارند . 
( برای مثال سیاه بر روی سفید) ورقه لندینگ می بایست آن قدر موءثر طراحی گردیده باشد که فرد بازدید کننده بتواند سریعا محتوای وبسایت را دیده و به آسانی آن ها را فهم نماید . برای اطمینان از ایجاد چنین تأثیری در کاغذ بایستی رنگ های پیش قضیه زیادی را آزمون کرد و رنگ نوشته ها را طوری پباده سازی کرد که کامل کننده نیز باشند . همیشه مغایرت تاثیر گذار نمیباشد . 
یک عدد از راه و روش های معمولی برای پیدا کردن تضادومغایرت در رنگ ها استفاده از چرخه رنگ ها ست . چرخه رنگ ها در فرضیه رنگ ها اهمیت زیادی دارااست و ابزار آنلاین زیادی وجود دارا هستند که به تشخیص آنان کمک می کنند . 
نگاهی به مثال های تحت بیاندازید تا بهفمید چطور می بضاعت و توان از فرضیه رنگ ها به کار گیری کرد . 


وب وبسایت کوکاکولا 
اینترنت 
وبسایت کوکا کولا وب 
سایت کوکا کولا کوکاکولا ممکن است شناخته ترین برند جهان محسوب می شود . سالهاست که طراحان این شرکت از ترکیب رنگ های کلاسیک سپید و قرمز رنگ به کارگیری می نمایند و روانشناسی رنگ مضاعف موفقی دارند . نه تنها رنگ ها کنتراس عالیی دارا‌هستند که باعث ساخت توانایی خوانده شدن مطالب می شود بلکه قرمز شفاف سبب ساز ارتقای شم صمیمیت کوکاکولا گردیده و مفاهیمی مانند انرژی، شجاعت، هیجان و توان را هم منتقل می کند . 

وب 
تارنما پاپ سروی 
پاپ 
سروی پاپ 
سروی برگه لندینگ پاپ سروی از رنگ های آبی‌رنگ و سفید تشکیل می شود . مثل کوکاکولا این موضوع هم از مخلوط رنگ های کلاسیکی به کار گیری کرده میباشد که سبب سهل وآسان خوانده شدن مطالب می شود . البته در این تارنما از فونت های برجسته به کارگیری گردیده هست تا معنی برند قوی را انتقال دهد . زمانی بازدید کنندگان وب سایت از این ورقه آبی رنگ دیدن می کنند حس اعتماد، منطق و رابطه می نمایند . 

وب 
وب سایت اپل 
اینترنت 
وبسایت اپل وب 
تارنما اپل اپل با به کارگیری از رنگ های ساده تأثیر قابل توجهی در بازدید کنندگان می گذارد . تضاد رنگ های سپید و سایه ها سبب ساز می شود مطالب به راحتی خوانده شوند و این شم را منتقل می کند که هر کسی می تواند به این مارک دسترسی داشته باشد . موضوع رنگ ها سپید است اما اعمال یه خرده رنگ سیاه ضعیف سبب ساز می شود بازدیدکنندگان حس قدرت، ظرافت، پیچیدگی و اثربخشی اپل را شعور نمایند . 

در مدت طراحی صفحه لندینگ می توانید از بی نهایت مخلوط رنگی استعمال فرمائید . درصورتی که به خیر از رنگ ها استفاده کنید، می توانید مشتریان یا این که هواداران زیادی را به سمت خویش جلب فرمایید . ولی در حالتی که به صدق از رنگ ها استفاده نکنید پیام هایی منگ کننده را منتقل می کنید که سبب کاهش توان شما در ارتقای برند می شود . 

در صورتی‌که می خواهید از فرضیه رنگ ها به نفع خویش به کار گیری کنید، می بایست به توجه این فرضیه را مطالعه کرد و به صورت هدفمند از رنگ ها استعمال نمایید . در تعیین رنگ ها مسلما به بضاعت خوانده شدن و روانشناسی رنگ ها اعتنا کنید . همین دو زمینه منجر می شوند برگه فرود دیدنی و چیره داشته باشید که بازدید کنندگان را به شما وابسته می نماید . بازاریابی بسیار گرانقدر و زیاد جالب می‌باشد . در شرای علاقه مندید مطالب ما پیرامون بازاریابی اینترنتی را ادامه دهید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.