معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

خرید هدیه خاص و بهترین هدیه برای مناسبت‌های خاص مردانه!

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از شیرین‎ترین تجربیات زندگی است. این روزها، مشکلات کوچک و بزرگ، همه‎ی ما را آن چنان گرفتار روزمرگی و شتاب کرده‎اند که کم‎تر فرصت ابراز علاقه به عزیزان و گذراندن وقت کافی با آنان پیش می‎آید.

خرید هدیه خاص ، خصوصاً درباره‎ی آقایان بیش تر صدق می کند. با توجه به این که اغلب ما تحت تاثیر تربیتی سنتی هستیم، از بچگی به ما گفته می شود که مردها قوی تر و زنان ظریف تر هستند. بنابراین، عموما انتظار داریم که آقایان عشق و حمایت خود را نثار خانم ها نمایند. اما خوب است گاهی اوقات نگاه منصفانه تری به موضوع بیاندازیم و باور کنیم که مردان ما نیز انسان‎هایی تشنه‎ی توجه و عشق هستند!

چقدر خوب است که بتوانیم لحظات ناب زندگی را غنیمت شمرده و به روش های گوناگونی علاقه و عشق خود را به عزیزان‎مان نشان دهیم. یکی از این روش‎ها و به زعم من شیرین‎ترین آن‎ها هدیه دادن است.همسر، پدر، پسر، برادر یا دوست شما هم مانند خود شما نیازمند توجه هستند. چقدر زیبا خواهد بود که مناسبت‎های خاص دوران زندگی و با هم بودن خود را فراموش نکرده و با بی توجهی سپری ننمائید. یک هدیه، هر چقدر هم که کوچک باشد، می‎تواند تارهای نامرئی وجود ما را به ارتعاش درآورده و مرهمی بر خستگی‎های روزانه و جنجال‎های دنیای ماشینی کنونی باشد.شخصاً باور دارم که دنیای آقایان، نسبت به خانم‎ها از رنگ و بوی کم‎تری برخوردار است! به همین دلیل هم شاید خرید هدیه خاص در خور ایشان و در عین حال، مناسب با بودجه‎ی شما از پیچیدگی بیش‎تری برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید: خرید هدیۀ خاص برای خانم‌ها: سخته، ولی ممکنه!

بیشتر بخوانید: محصولات چرمی، هدایایی ماندگار و نفیس


از آن جا که محصولات چرم طبیعی و زیبا همیشه مورد توجه همگان هستند، هدیه دادن یک یا چند قطعه از لوازم جانبی چرمی و اعلا انتخاب خوبی‌ست. چرا که هیچ کس نیست که قدر و قیمت کالای چرمی را نشناسد و آن را دوست نداشته باشد.

در عین حال، از آن جا که محصولات چرمی دوام و عمر زیادی دارند و با گذر زمان قدر و قیمت خود را از دست نمی‎دهند، می‎توانند تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرند. تصور کنید کالایی را هدیه می‎دهید که سال‎ها بعد نیز به مصرف می‎رسد و حکایت از خاطره‎ی دلچسبی دارد که شما را تداعی می‎کند!مجسم کنید که یک کیف زیبای دست دوز، یک کیف پول عالی چرمی یا یک کمربند زیبای چرم را به شریک زندگی یا هر شخص مورد علاقه‎ی دیگری هدیه می دهید و برق شادی را در چشم های او می بینید. بعید می‎دانم احساسی ناب تر از این در جهان وجود داشته باشد. یا شاید فرد مورد نظر شما دارای سلیقه ای خاص بوده و ظاهری رسمی‎تر را می پسندد. در این صورت، چه هدیه ای بهتر از یک کیف اداری چرم شتر عالی خواهد بود؟ این، هدیه‎ای خاص است که هر کسی به فکر آن نمی‎افتد!

 


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/wallet/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف پول چرم[/button]


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/crossbody/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف دوشی اسپرت[/button]


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/briefcase/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف اداری[/button]


خریداری یک ادوکلن خوشبوی مردانه نیز یکی از بهترین راه‎های اظهار علاقه و توجه به عزیزان است. تصور کنید که بوی خوشی را به شخصی هدیه می‎دهید و از او دعوت می‎کنید تا خود را به این بوی خوش بیاراید. حال، خواه دائماً همراه او باشید و خواه نباشید، با این عطر همیشه در کنار او و در خاطرش خواهید ماند! واضح است که خود آن فرد هم در هر لحظه‎ای که از آن ادوکلن استفاده می‎کند به یاد شما خواهد افتاد!

هدایا بیش‎تر از آن که جنبه‎ی مادی داشته باشند، حاوی پیام محبت آمیزی هستند که به فرد مقابل یادآوری می‎کنند که مورد محبت است. البته واضح است که عشق و مهربانی را نمی‎توان با اشیاء سنجید. اما تصور کنید که یک محصول آرایشی و بهداشتی خاص و زیبا می‎تواند به او یادآوری کند که سلامت، راحتی و آسایش او برای شما اهمیت دارد.

از زمان های قدیم، هدایای اهدایی هر فرد به عزیزانش معرف کلاس اجتماعی و میزان درک و آگاهی او بوده است. همان طور که پیش‎تر هم گفته شد، بیش از این که ارزش مادی هدیه اهمیت داشته باشد، نوع، کیفیت و روش هدیه دادن حائز اهمیت است.

پس بهتر است دم را غنیمت شمرده و عشق خود را با خرید هدیه خاص و زیبا همراه کنید و عزیزان خود را شاد نمائید. یک بسته بندی زیبا و با سلیقه می‎تواند به فرد مورد نظر شما خاطر نشان کند که تا چه حد نسبت به او توجه دارید. زندگی کوتاه و گذرا است. بنابراین، لحظه‎ها را از دست ندهید و برای اشاعه‎ی عشق و محبت، هر مناسبتی را بهانه کرده و با هدیه دادن به یکدیگر خاطره بسازید!

خرید هدیه خاص و بهترین هدیه برای مناسبت‌های خاص مردانه!

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از شیرین‎ترین تجربیات زندگی است. این روزها، مشکلات کوچک و بزرگ، همه‎ی ما را آن چنان گرفتار روزمرگی و شتاب کرده‎اند که کم‎تر فرصت ابراز علاقه به عزیزان و گذراندن وقت کافی با آنان پیش می‎آید.

خرید هدیه خاص ، خصوصاً درباره‎ی آقایان بیش تر صدق می کند. با توجه به این که اغلب ما تحت تاثیر تربیتی سنتی هستیم، از بچگی به ما گفته می شود که مردها قوی تر و زنان ظریف تر هستند. بنابراین، عموما انتظار داریم که آقایان عشق و حمایت خود را نثار خانم ها نمایند. اما خوب است گاهی اوقات نگاه منصفانه تری به موضوع بیاندازیم و باور کنیم که مردان ما نیز انسان‎هایی تشنه‎ی توجه و عشق هستند!

چقدر خوب است که بتوانیم لحظات ناب زندگی را غنیمت شمرده و به روش های گوناگونی علاقه و عشق خود را به عزیزان‎مان نشان دهیم. یکی از این روش‎ها و به زعم من شیرین‎ترین آن‎ها هدیه دادن است.همسر، پدر، پسر، برادر یا دوست شما هم مانند خود شما نیازمند توجه هستند. چقدر زیبا خواهد بود که مناسبت‎های خاص دوران زندگی و با هم بودن خود را فراموش نکرده و با بی توجهی سپری ننمائید. یک هدیه، هر چقدر هم که کوچک باشد، می‎تواند تارهای نامرئی وجود ما را به ارتعاش درآورده و مرهمی بر خستگی‎های روزانه و جنجال‎های دنیای ماشینی کنونی باشد.شخصاً باور دارم که دنیای آقایان، نسبت به خانم‎ها از رنگ و بوی کم‎تری برخوردار است! به همین دلیل هم شاید خرید هدیه خاص در خور ایشان و در عین حال، مناسب با بودجه‎ی شما از پیچیدگی بیش‎تری برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید: خرید هدیۀ خاص برای خانم‌ها: سخته، ولی ممکنه!

بیشتر بخوانید: محصولات چرمی، هدایایی ماندگار و نفیس


از آن جا که محصولات چرم طبیعی و زیبا همیشه مورد توجه همگان هستند، هدیه دادن یک یا چند قطعه از لوازم جانبی چرمی و اعلا انتخاب خوبی‌ست. چرا که هیچ کس نیست که قدر و قیمت کالای چرمی را نشناسد و آن را دوست نداشته باشد.

در عین حال، از آن جا که محصولات چرمی دوام و عمر زیادی دارند و با گذر زمان قدر و قیمت خود را از دست نمی‎دهند، می‎توانند تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرند. تصور کنید کالایی را هدیه می‎دهید که سال‎ها بعد نیز به مصرف می‎رسد و حکایت از خاطره‎ی دلچسبی دارد که شما را تداعی می‎کند!مجسم کنید که یک کیف زیبای دست دوز، یک کیف پول عالی چرمی یا یک کمربند زیبای چرم را به شریک زندگی یا هر شخص مورد علاقه‎ی دیگری هدیه می دهید و برق شادی را در چشم های او می بینید. بعید می‎دانم احساسی ناب تر از این در جهان وجود داشته باشد. یا شاید فرد مورد نظر شما دارای سلیقه ای خاص بوده و ظاهری رسمی‎تر را می پسندد. در این صورت، چه هدیه ای بهتر از یک کیف اداری چرم شتر عالی خواهد بود؟ این، هدیه‎ای خاص است که هر کسی به فکر آن نمی‎افتد!

 


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/wallet/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف پول چرم[/button]


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/crossbody/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف دوشی اسپرت[/button]


[button width="full" color="blue" link="https://www.noozdah.com/product-category/leather/leather-bags/briefcase/?instock=1" size="big" align="center" target="_blank" font_weight="bold" radius="10"]خرید انواع کیف اداری[/button]


خریداری یک ادوکلن خوشبوی مردانه نیز یکی از بهترین راه‎های اظهار علاقه و توجه به عزیزان است. تصور کنید که بوی خوشی را به شخصی هدیه می‎دهید و از او دعوت می‎کنید تا خود را به این بوی خوش بیاراید. حال، خواه دائماً همراه او باشید و خواه نباشید، با این عطر همیشه در کنار او و در خاطرش خواهید ماند! واضح است که خود آن فرد هم در هر لحظه‎ای که از آن ادوکلن استفاده می‎کند به یاد شما خواهد افتاد!

هدایا بیش‎تر از آن که جنبه‎ی مادی داشته باشند، حاوی پیام محبت آمیزی هستند که به فرد مقابل یادآوری می‎کنند که مورد محبت است. البته واضح است که عشق و مهربانی را نمی‎توان با اشیاء سنجید. اما تصور کنید که یک محصول آرایشی و بهداشتی خاص و زیبا می‎تواند به او یادآوری کند که سلامت، راحتی و آسایش او برای شما اهمیت دارد.

از زمان های قدیم، هدایای اهدایی هر فرد به عزیزانش معرف کلاس اجتماعی و میزان درک و آگاهی او بوده است. همان طور که پیش‎تر هم گفته شد، بیش از این که ارزش مادی هدیه اهمیت داشته باشد، نوع، کیفیت و روش هدیه دادن حائز اهمیت است.

پس بهتر است دم را غنیمت شمرده و عشق خود را با خرید هدیه خاص و زیبا همراه کنید و عزیزان خود را شاد نمائید. یک بسته بندی زیبا و با سلیقه می‎تواند به فرد مورد نظر شما خاطر نشان کند که تا چه حد نسبت به او توجه دارید. زندگی کوتاه و گذرا است. بنابراین، لحظه‎ها را از دست ندهید و برای اشاعه‎ی عشق و محبت، هر مناسبتی را بهانه کرده و با هدیه دادن به یکدیگر خاطره بسازید!

سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو امروزه مهم تر از همیشه است و برای هر وب مستر امری ضروری و لازم است که معنای واقعی جستجوگرها و همچنین پتانسیل ایجاد شده برای هر کسب و کار را درک کند.
سئو چیست؟
بهینه سازی موتور جستجو یا SEO به طور خلاصه، مجموعه ای از قوانین است که می تواند توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) به منظور بهینه سازی وب سایت های خود را برای موتورهای جستجو و در نتیجه بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو انجام شود.
 علاوه بر این، سئو  یک راه عالی برای افزایش کیفیت وب سایت های شما است که آنها را کاربر پسند کرده، و دسترسی به آنها راسریع تر و آسان تر می کند.
SEO  را همچنین می توانید به عنوان یک چارچوب در نظر بگیرید، زیرا که کل فرایند شامل تعدادی از قوانین (یا دستورالعمل ها)، تعدادی از مراحل و مجموعه ای از کنترل ها است.
چرا SEO اهمیت زیادی دارد؟
در بازار رقابتی امروز، جستجوگرها مهم ترین قسمت در دنیای اینترنت هستند. موتورهای جستجو از میلیون ها کاربر در هر روز که به دنبال پاسخ به سوالات خود هستند و یا به دنبال راه حلی برای مشکلات خود هستند، استقبال می کنند.
بهینه سازی موتور جستجو ضروری است، زیرا:
بیشتر کاربران موتورهای جستجو به احتمال زیاد بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند (SERPS)، بنابراین برای استفاده از این امر و به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر در وب سایت یا کشاندن مشتریان به فروشگاه آنلاین خود، شما نیاز دارید در موقعیت های بالای صفحه قرار بگیرید.
SEO تنها در مورد موتورهای جستجو صدق نمی کند، اما روش های جستجوی خوب، تجربه کاربری و قابلیت های وب سایت را بهبود می بخشد.
 کاربران معمولا به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و حضور در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد به آن وب سایت را افزایش می دهد.
SEO برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو پیدا می کنند احتمال بیشتری دارند که در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر شبکه های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.
SEO برای اجرای درست یک وب سایت بزرگ مهم است. وب سایت های دارای بیش از یک نویسنده میتوانند از SEO به روش مستقیم و غیر مستقیم بهره ببرند. مزایای مستقیم آن، افزایش ترافیک موتورهای جستجو است و مزیت غیر مستقیم آن، داشتن چارچوب مشترک (چک لیست) برای بکارگیری قبل از انتشار محتوای سایت است.
 SEO می تواند شما را در رقابت با دیگران جلو بیاندازد. اگر دو وب سایت شیئ یکسانی را به فروش برسانند، وب سایت  با موتور جستجو بهینه سازی شده احتمال دارد مشتری بیشتری داشته باشد و فروش بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد.
پس SEO برای هر وب سایتی لازم است. در نتیجه ، بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها راهی برای بهینه سازی وب سایت شما است تا موتورهای جستجو بهتر آن را درک کنند و به شما رتبه بندی بالاتر را بدهند.
از آنجا که یک رویکرد جستجوگر خوب می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین بدهد و مشتریان بیشتری کسب کند، فروش و انجام کسب و کار را بهتر از قبل کند استفاده از SEO امروز به یک امر مهم تبدیل شده است.

سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو امروزه مهم تر از همیشه است و برای هر وب مستر امری ضروری و لازم است که معنای واقعی جستجوگرها و همچنین پتانسیل ایجاد شده برای هر کسب و کار را درک کند.
سئو چیست؟
بهینه سازی موتور جستجو یا SEO به طور خلاصه، مجموعه ای از قوانین است که می تواند توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) به منظور بهینه سازی وب سایت های خود را برای موتورهای جستجو و در نتیجه بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو انجام شود.
 علاوه بر این، سئو  یک راه عالی برای افزایش کیفیت وب سایت های شما است که آنها را کاربر پسند کرده، و دسترسی به آنها راسریع تر و آسان تر می کند.
SEO  را همچنین می توانید به عنوان یک چارچوب در نظر بگیرید، زیرا که کل فرایند شامل تعدادی از قوانین (یا دستورالعمل ها)، تعدادی از مراحل و مجموعه ای از کنترل ها است.
چرا SEO اهمیت زیادی دارد؟
در بازار رقابتی امروز، جستجوگرها مهم ترین قسمت در دنیای اینترنت هستند. موتورهای جستجو از میلیون ها کاربر در هر روز که به دنبال پاسخ به سوالات خود هستند و یا به دنبال راه حلی برای مشکلات خود هستند، استقبال می کنند.
بهینه سازی موتور جستجو ضروری است، زیرا:
بیشتر کاربران موتورهای جستجو به احتمال زیاد بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند (SERPS)، بنابراین برای استفاده از این امر و به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر در وب سایت یا کشاندن مشتریان به فروشگاه آنلاین خود، شما نیاز دارید در موقعیت های بالای صفحه قرار بگیرید.
SEO تنها در مورد موتورهای جستجو صدق نمی کند، اما روش های جستجوی خوب، تجربه کاربری و قابلیت های وب سایت را بهبود می بخشد.
 کاربران معمولا به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و حضور در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد به آن وب سایت را افزایش می دهد.
SEO برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو پیدا می کنند احتمال بیشتری دارند که در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر شبکه های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.
SEO برای اجرای درست یک وب سایت بزرگ مهم است. وب سایت های دارای بیش از یک نویسنده میتوانند از SEO به روش مستقیم و غیر مستقیم بهره ببرند. مزایای مستقیم آن، افزایش ترافیک موتورهای جستجو است و مزیت غیر مستقیم آن، داشتن چارچوب مشترک (چک لیست) برای بکارگیری قبل از انتشار محتوای سایت است.
 SEO می تواند شما را در رقابت با دیگران جلو بیاندازد. اگر دو وب سایت شیئ یکسانی را به فروش برسانند، وب سایت  با موتور جستجو بهینه سازی شده احتمال دارد مشتری بیشتری داشته باشد و فروش بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد.
پس SEO برای هر وب سایتی لازم است. در نتیجه ، بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها راهی برای بهینه سازی وب سایت شما است تا موتورهای جستجو بهتر آن را درک کنند و به شما رتبه بندی بالاتر را بدهند.
از آنجا که یک رویکرد جستجوگر خوب می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین بدهد و مشتریان بیشتری کسب کند، فروش و انجام کسب و کار را بهتر از قبل کند استفاده از SEO امروز به یک امر مهم تبدیل شده است.

پیوند های داخلی یا لینک های داخلی در سئو چه نوع پیوندهایی هستند

پیوندهای داخلی لینک هایی هستند که به همان دامنه (هدف) که لینک در آن دامنه موجود است (منبع) اشاره می کند. به معنی عمومی، یک پیوند داخلی یک اشاره گر به صفحه دیگر در همان وبسایت است.

نمونه کد

Keyword Text

 فرمت بهینه

از کلمات کلیدی توصیفی در متن مرجع که موضوع و یا کلمات کلیدی صفحه مورد نظر که در حال تلاش برای هدف قرار گرفتن است، استفاده کنید.


پیوند داخلی چیست؟

پیوندهای داخلی لینکهایی هستند که از یک صفحه در یک دامنه به صفحه دیگری در همان دامنه منتقل می شوند. آنها معمولا در مسیر یابی اصلی استفاده می شوند.

این نوع لینک ها به سه دلیل برای ما مفید هستند:

  1. آنها به کاربران اجازه می دهند که درون یک وب سایت حرکت کنند.
  2. آنها به ایجاد یک سلسله مراتبی از اطلاعات برای وب سایت داده شده کمک می کنند.
  3. آنها به گسترش امتیازات پیوند ها (قدرت رتبه بندی) در اطراف وب سایت ها کمک می کنند.

بهترین روش سئو

لینک های داخلی برای ایجاد معماری سایت و گسترش صلاحیت لینک بسیار مفید هستند (URL ها نیز بسیار ضروری هستند). به همین دلیل، این بخش در مورد ساختار یک معماری سئو پسند با پیوند های داخلی است.

در صفحه شخصی، موتورهای جستجو نیاز دارند تا محتوا را مشاهده کنند تا فهرست  این صفحات را در شاخص های مبتنی بر کلید واژه های پیچیده خود قرار دهند. آنها همچنین نیاز به دسترسی به یک ساختار پیوند قابل قبول دارند - ساختارهایی که اجازه می دهد تا عنکبوت ها مسیرهای یک وبسایت را ، به منظور یافتن همه صفحات در یک وبسایت بررسی کنند. (برای اینکه زیرچشمی نگاه کنید که ساختار پیوند سایت شما چگونه است، سعی کنید سایت خود را از طریق مرورگر لینک اجرا کنید.) صدها هزار سایت اشتباه خطرناکی را انجام میدهند و آن این است که آنها مسیر یابی لینک های خود را به گونه ای انجام می دهند که این لینک ها پنهان شده و یا در سایتشان دفن می شود و موتورهای جستجو دیگر نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند. این کار توانایی قرار گرفتن صفحات آنها را در شاخص های موتورهای جستجو از بین می برد. در زیر یک تصویر از چگونگی رخ دادن این مشکل را مشاهده می کنید:

در مثال بالا، عنکبوت رنگارنگ گوگل به صفحه "A" رسیده است و پیوندهای داخلی را به صفحات "B" و "E" می بیند. هرچند ممکن است صفحات C و D نیز برای سایت مهم باشد، اما عنکبوت هیچ راهی برای رسیدن به آنها ندارد – و یا حتی از وجود آنها اطلاع ندارد- چرا که هیچ پیوند مستقیم و یا برچسب داری به این صفحات ها اشاره نمی کند. تا جایی که گوگل نگران است، که این صفحات اساسا وجود ندارد - محتوای عالی، هدفمند سازی کلمات کلیدی خوب و بازاریابی هوشمند، در صورتی که عنکبوت ها نتوانند در وهله اول به این صفحات برسند، تغییری برای سایت ما ایجاد نخواهد کرد.

ساختار بهینه برای یک وب سایت باید شبیه به یک هرم باشد (جایی که نقطه بزرگ در بالای صفحه اصلی است):

این ساختار دارای حداقل تعداد لینک های ممکن است که بین صفحه اصلی و هر صفحه موجود امکان پذیر است. این کار مفید است زیرا اجازه می دهد تا حق مالیکیت پیوند (قدرت رتبه بندی) در کل سایت جریان یابد، بنابراین پتانسیل رتبه بندی هر صفحه نیز افزایش می یابد. این ساختار در بسیاری از وب سایت های دارای عملکرد بالا (مانند Amazon.com) در قالب سیستم های شاخه و زیر شاخه بسیار رایج است.

اما این کار چگونه انجام می شود؟ بهترین راه برای انجام این کار استفاده از لینک های داخلی و ساختارهای URL مکمل است. به عنوان مثال، در یک وب سایت به طور داخلی به یک صفحه در http: //www.example.com/mammals… با کلمه مرجع " cats " پیوند داده اند. در زیر فرمت یک لینک داخلی به درستی نشان داده شده است. تصور کنید این لینک در دامنه jonwye.com قرار گرفته است.

 

در تصویر بالا، برچسب "a" نشانگر شروع پیوند است. تگ های پیوند می تواند شامل تصاویر، متن و یا اشیاء دیگر باشد که همه آنها یک منطقه قابل کلیک روی صفحه را فراهم می کند که کاربران می توانند به صفحه دیگری حرکت کنند. این مفهوم اصلی اینترنت است: "hyperlinks". که محل ارجاع پیوند به مرورگر و موتورهای جستجو، جایی که لینک به آن اشاره می کند، را فراهم می کند. در این مثال، http://www.jonwye.com، URL ارجاع شده است. گام بعد، بخش قابل رویت از لینک برای بازدید کنندگان، به نام "متن مرجع(لنگر، مهار anchor text)" در دنیای سئو، صفحه را که لینک به آن اشاره دارد را توصیف می کند. در این مثال، صفحه نشان داده شده در مورد کمربندهای سفارشی ساخته شده توسط یک مرد به نام جان وای است، به طوری که لینک با استفاده از متن مرجع "کمربند سفارشی طراحی جان وای" استفاده می کند. برچسب  لینک را می بندد، بنابراین عناصر بعد از آن در صفحه ویژگی لینک مربوط نشان داده نخواهند شد.

این اساسی ترین فرم ایجاد یک لینک است و برای موتورهای جستجو بسیار قابل فهم است. عنکبوت موتور جستجو می داند که باید این پیوند را به نمودار پیوند موتور وب اضافه کند، از آن برای محاسبه متغیرهای مستقل پرس و جو (مانند MozRank) استفاده کند و آن را برای فهرست بندی محتویات صفحات مرجع دنبال کند.

در زیر به برخی از دلایل معمول که صفحات ممکن است قابل دسترسی نباشند و به همین دلیل شاخص گذاری نمی سوند اشاره می کنیم:

  • پیوندهایی به شکل Submission-Required

فرم ها می توانند شامل عناصر ساده ای مانند یک منو کشویی و یا عناصر پیچیده  مانند یک بررسی جامع باشند. در هر صورت، عنکبوت جستجوگر تلاش نمی کنند فرم ها را "ارائه" دهند و بنابراین هر گونه محتوا و یا لینک هایی که از طریق یک فرم قابل دسترسی هستند، برای موتورها نامرئی هستند.

  • پیوندهایی که فقط از طریق جعبه جستجو داخلی قابل دسترس است

عنکبوتها برای عمل جستجوی محتوا تلاشی نخواهند کرد و بر این اساس تخمین زده می شود که میلیون ها صفحه در پشت دیوارهای جعبه جستجوی داخلی کاملا غیرقابل دسترس و پنهان شده اند.

  • پیوندها در جاوا اسکریپت Un-Parseable

پیوندهای ساخته شده با استفاده از جاوا اسکریپت ممکن است بسته به نوع پیاده سازی آنها غیرقابل تغییر و یا بدون وزن باشند. به همین دلیل توصیه می شود که پیوندهای استاندارد HTML به جای پیوند های مبتنی بر جاوا اسکریپت در هر صفحه ای که موتور جستجو ترافیک را مورد توجه قرار می دهد استفاده شود.

  • پیوند در فلش، جاوا و یا سایر پلاگین ها

هر پیوند در داخل فلش، اپلتهای جاوا و سایر پلاگینها معمولا برای موتورهای جستجو غیرقابل دسترسی است.

  • پیوند ها اشاره به صفحاتی که توسط Tag Robot Meta و یا txt مسدود شده اند

تگ Meta Robots و فایل robots.txt هر دو به صاحب سایت اجازه می دهد تا دسترسی عنکبوتی به یک صفحه را محدود کند.

  • پیوندها در صفحاتی با صدها یا هزاران لینک

موتورهای جستجو دارای محدودیت خزیدن به 150 لینک در هر صفحه هستند تا قبل از اینکه آنها صفحات اضافی مرتبط با صفحه اصلی را متوقف کنند. این محدودیت تا حدودی انعطاف پذیر است و برای صفحات به ویژه مهم ممکن است از 200 یا حتی 250 پیوند پیروی کند، اما در عمل معمولا، تعداد پیوندها در هر صفحه مشخص به 150 عدد محدود می شود و ممکن است باعث از دست رفتن صفحات اضافی شود.

  • پیوند دارای فریم و یا I-Frames

از لحاظ فنی، لینک ها در هر دو شکل فریم و I-Frames قابل خزیدن هستند، اما هر دو مسائل ساختاری را برای موتورها از لحاظ سازماندهی و پیروی ارائه می کنند. فقط کاربران پیشرفته با درک فنی خوب از اینکه موتورهای جستجو به دنبال لینک دادن در فریم ها هستند، باید از این عناصر در ترکیب با لینک های داخلی استفاده کنند.

با اجتناب از این مشکلات، یک وب مستر میتواند پیوندهای HTML تمیز و پویایی داشته باشد که به عنکبوت دسترسی آسان به صفحات محتوایی خود را بدهد. لینک ها می توانند دارای ویژگی های اضافی برای آنها باشند، اما موتورها تقریبا همه اینها را نادیده می گیرند، به غیر از تگ rel = "nofollow".

آیا میخواهید یک نگاه سریع به نمایه سازی سایت خود داشته باشید؟ از یک ابزار مانند Moz Pro، Link Explorer و یا Screaming Frog برای اجرای خزنده سایت استفاده کنید. سپس، تعداد صفحاتی که خزیده می شوند را به تعداد صفحات لیست شده در هنگام اجرای یک سایت هنگامی که آن را اجرا می کنید، مقایسه کنید: جستجو در Google.

 سئو در مشهد

Rel = "nofollow" را می توان با ساختار زیر استفاده کرد:

 

nofollow this link

 در این مثال، با اضافه کردن مشخصه  rel = "nofollow" به تگ لینک، وب مستر به موتورهای جستجو می گوید که نمی خواهند این پیوند به صورت معمول تفسیر، آب بندی شود. Nofollow به عنوان یک روش برای کمک به متوقف کردن نظر خودکار وبلاگ، guestbook و اسپم درج شده در پیوند استفاده می شود ، اما با گذشت زمان گفته شده که موتورها ارزش هر لینک که معمولا از ان عبور می کند را کاهش دهند. لینک های برچسب شده با nofollow توسط هر یک از موتورها به صورت مختصر و متفاوتی تفسیر می شوند.