معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

سئو سایت سئو On-Page چیست

سئو on-page چیست؟ سئو on-page یا سئو داخلی یا این که سئو آن پیج به تیم فرآیندهایی اطلاق می شود که سئو تارنما و بهینه سازی وبسایت را به فیس اصولی روی وبسایت پیاده سازی می نماید . موتور جستجوی قدرتمند گوگل، الگوریتم های مختلفی دارااست و با کلیه آن ها، سئو on-page را مورد ارزیابی قرار می دهد . الگوریتم پاندا در این دربین نقش برجسته تری داراست چرا که کیفیت محتوای باطن تارنما را تشخیص می دهد . هر جه محتوای سایت غنی از عبارات حیاتی باشند و توضیحات بیشتری داشته باشند، الگوریتم پاندا عشق و علاقه بیشتری به آن نشان می دهد . لینک هایی که در صفحه تارنما دارید و از گزاره بنرهای تبلیغاتی به وسیله مرغ مگس خوار که الگوریتم دیگر گوگل است، باز‌نگری می شود . تداد لینک و پیوند ها و بنر ها و موضوعات تارنما مقصد در این الگوریتم اهمیت دارد . همچنین ساختار وبسایت باید با صرفه باشد و قابلیت و امکان ریسپپانسو شدن داشته باشد . تمام این مورد ها در مدل سئو on-page قرار می گیرند . به طور جزئی تر، روند سئو on-page به شرح زیر ابلاغ می شود . 


سئو on-page چیست؟ ما آن را به شما می گوییم . 

راهبرد 

گرافیکی سئو on-page 

دستورالعمل گرافیکی سئو on-page یک عدد از گاید لاین هایی میباشد که در هر کمپانی سئو وجود داراست . در واقع سئو on-page از تراز طراحی سایت آغاز می شود . فردی که مسئولیت زدن طرح گرافیکی سایت را دارد، بایستی قبلی از هرکسی طبق استانداردهای سئو که فرد سئوکار برای او مشخص و معلوم کرده است، کار نماید . دقت به پباده سازی و چیدمان منوها، تصاویر و مطالب صفحه ها سایت جزو وظیفه‌های گرافیست میباشد . وب سایت باید قابلیت و امکان طولانی تر کردن متن و عکس در هرجایی که سئوکار می خواهد را داشته باشد . پیاده سازی یک سئو سایت حرفه ای از همین مرحله ابتدا می شود . 



راهبرد 

فنی سئو on-page 

راهبرد فنی سئو on-page گاید لاین دوم میباشد که به تیم برنامه نویسی و پیاده سازی سایت اعمال می شود . این دستورالعمل به نحوه کدنویسی سایت بر مبنا استانداردهای سئو اشاره دارد که به وسیله سئو عمل نوشته می شود . دقت به عنوان ها و تایتل ها، نحوه درج کدهای CSS و Java، کوتاه بودن سورس و اندک حجم بودن ورقه برای بارگذاری سرعت بالا تر در این مرحله انجام می شود . همینطور اعتنا به مواقعی که از حیث سئو منع می شود و مورد هایی که به رویش خوبتر سایت در گوگل یاری می کند . پیاده سازی وبسایت برای گونه های گوشی ها و تبلت ها و استاندرادسازی وبسایت های ریسپانسیو برای کاربران و گوگل در درجه اهمیت بالایی قرار داراست . 

سئو در مشهد

پس از این دو مرحله، کار های بعدی سئوکار که اجرایی خیس می باشند، مقدمه می شوند . مشاجره ایجاد محتوای تارنما یکی از مباحث اول در سئو on-page هست . در این کار بایستی مشاجره رضایت کاربر و گوگل هردو مسئله دقت قرار گیرد و محتوا به صورت جذاب و استفاده کننده پسندانه متن شود . دعوا بعدی لینک سازی داخلی در وب سایت میباشد که سبب ساز نشان دادن رابطه میان صفحه ها مختلف وب سایت می باشد و ایندکس صفحه ها را پرسرعت تر می کند . همینطور دستکاری های لازم در پوشه های دارای اهمیت سئو همانند تارنما مپ، جزئی دیگر از سئو on-page می‌باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.