معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

رنگ بندی طراحی سایت و تاثیر آن در سئو

یکی از با اهمیت ترین مباحث در پباده سازی وب سایت ، روانشناسی رنگ ها می باشد . خواسته از روانشناسی رنگ ها تاثیر رنگ بندی وب تارنما در احساسات و خلق مخاطبین می باشد . هدف از پباده سازی وب وبسایت معمولامعرفی کالا یا این که سرویس ها یک کسب و کار می باشد . در بازاریابی اینترنتی قابلیت و امکان برقراری رابطه بی واسطه با کاربر وجود ندارد از این رو توجه و ارزیابی تجربه کاربر فراوان اساسی می باشد . استعمال از رنگ های مطلوب ( ولی در جایگاهی مطلوب ) به ما این امکان را خواهند اعطا کرد که وقتی یک کاربر در حالا وبگردی می باشد حسی عالی به او القا گردیده و وقت بیشتری را در وب وبسایت صرف کند .

هم اکنون 
به چک بعضا از رنگ های مالامال طرفدار می پردازیم : 
قرمز 
( سمبل شوق واشتیاق - هیجان - انرژی ) : رنگ قرمز‌رنگ سمبل و نشان دهنده رمانتیک همچون شوق و اشتیاق و انرژی می باشد . رنگ قرمز رنگ موجب ارتقاء ضربان قلب شده و سرعت تنفس را بالا می پیروزی . 
به عنوان نمونه خودرو های قرمز‌رنگ برای سارقین دیدنی خیس هستند! آبی‌رنگ 
( سمبل هوش – ادب – قدرت ) : آبی رنگ اسمان هاست . رنگ آبی رنگ یک عدد از دوستداشتنی ترین رنگ ها بین مردمان هست . این رنگ نشانگر دوستی است و سبب ایجاد مواد شیمیایی ادب بخش در بدن بشر می گردد . اشخاص در فضای آبی‌رنگ رنگ ، تلاش بیشتری دارا هستند . 
سبز 
( سمبل تعادل – امید – طراوت ) : رنگ سبز نمادیست از طبیعت . این رنگ در تزئینات یکی از دوست داستنی ترین و پرکاربرد ترین رنگ ها می باشد . رنگ سبز موجب بهبود بینایی و تازگی می گردد . اکثر زمان ها در طراحیاتاق اجراهای زنده تلویزیونی از رنگ سبز به کار گیری می شود . 
زرد 
( سمبل اعتماد – شعف – صلح و آشتی ) : رنگ رنگ زرد سمبل شور هاست البته بسیاری از افراد در اتاق های زرد رنگ شم خوبی ندارند و استعمال از آن در طراحی اینترنت تارنما برخورد چندان خیر و خوبی نخواهد داشت . رنگ زرد رنگ مشقت بار ترین رنگ در بصیرت می باشد .


تاثیر 
رنگ بندی در سئو وب سایت : 
انتخاب رنگی متناسب با فضای کسب و عمل و کار مشتری زیاد حساس است . گاهی کسب وکار یک مشتری ایجاب می کند از فضایی سیاه و سفید در طراحی سایت به کار گیری شود . مخاطب بخش اعظم اینترنت وبسایت ها ، اشخاص بزرگسال می باشند از این رو نباید در استعمال از رنگ های گوناگون زیاده روی کنید . رنگ و فونت نا مطلوب می تواند نتایج بدی برای اینترنت وب سایت شما به ارمغان بیاورند لذا بهتر می باشد پیشین از انتخاب رنگ راجب تاثیر و روانشناسی رنگ ها در سئو و بهینه سازی وبسایت تحقیق فرمائید .


رنگ 
پس مسئله : 
طی مشاهدات و نظرات تصویب شده به وسیله یوزرها ، رنگ سیاه و سفید برای پس مسئله مناسب ترین رنگ هست . از لحاظ روانشناسی رنگ ها در سئو وبسایت و با صرفه سازی وب وب سایت ، به کار گیری از این دو رنگ در پس قضیه اینترنت وب سایت موجب بالا رفتن خوانایی و عشق و علاقه کاربر برای ماندن در اینترنت وبسایت شما می گردد .

یکی از با اهمیت ترین مباحث در پباده سازی وب سایت ، روانشناسی رنگ ها می باشد . خواسته از روانشناسی رنگ ها تاثیر رنگ بندی وب تارنما در احساسات و خلق مخاطبین می باشد . هدف از پباده سازی وب وبسایت معمولامعرفی کالا یا این که سرویس ها یک کسب و کار می باشد . در بازاریابی اینترنتی قابلیت و امکان برقراری رابطه بی واسطه با کاربر وجود ندارد از این رو توجه و ارزیابی تجربه کاربر فراوان اساسی می باشد . استعمال از رنگ های مطلوب ( ولی در جایگاهی مطلوب ) به ما این امکان را خواهند اعطا کرد که وقتی یک کاربر در حالا وبگردی می باشد حسی عالی به او القا گردیده و وقت بیشتری را در وب وبسایت صرف کند .

هم اکنون 
به چک بعضا از رنگ های مالامال طرفدار می پردازیم : 
قرمز 
( سمبل شوق واشتیاق - هیجان - انرژی ) : رنگ قرمز‌رنگ سمبل و نشان دهنده رمانتیک همچون شوق و اشتیاق و انرژی می باشد . رنگ قرمز رنگ موجب ارتقاء ضربان قلب شده و سرعت تنفس را بالا می پیروزی . 
به عنوان نمونه خودرو های قرمز‌رنگ برای سارقین دیدنی خیس هستند! آبی‌رنگ 
( سمبل هوش – ادب – قدرت ) : آبی رنگ اسمان هاست . رنگ آبی رنگ یک عدد از دوستداشتنی ترین رنگ ها بین مردمان هست . این رنگ نشانگر دوستی است و سبب ایجاد مواد شیمیایی ادب بخش در بدن بشر می گردد . اشخاص در فضای آبی‌رنگ رنگ ، تلاش بیشتری دارا هستند . 
سبز 
( سمبل تعادل – امید – طراوت ) : رنگ سبز نمادیست از طبیعت . این رنگ در تزئینات یکی از دوست داستنی ترین و پرکاربرد ترین رنگ ها می باشد . رنگ سبز موجب بهبود بینایی و تازگی می گردد . اکثر زمان ها در طراحیاتاق اجراهای زنده تلویزیونی از رنگ سبز به کار گیری می شود . 
زرد 
( سمبل اعتماد – شعف – صلح و آشتی ) : رنگ رنگ زرد سمبل شور هاست البته بسیاری از افراد در اتاق های زرد رنگ شم خوبی ندارند و استعمال از آن در طراحی اینترنت تارنما برخورد چندان خیر و خوبی نخواهد داشت . رنگ زرد رنگ مشقت بار ترین رنگ در بصیرت می باشد .

سئو در مشهد
تاثیر 
رنگ بندی در سئو وب سایت : 
انتخاب رنگی متناسب با فضای کسب و عمل و کار مشتری زیاد حساس است . گاهی کسب وکار یک مشتری ایجاب می کند از فضایی سیاه و سفید در طراحی سایت به کار گیری شود . مخاطب بخش اعظم اینترنت وبسایت ها ، اشخاص بزرگسال می باشند از این رو نباید در استعمال از رنگ های گوناگون زیاده روی کنید . رنگ و فونت نا مطلوب می تواند نتایج بدی برای اینترنت وب سایت شما به ارمغان بیاورند لذا بهتر می باشد پیشین از انتخاب رنگ راجب تاثیر و روانشناسی رنگ ها در سئو و بهینه سازی وبسایت تحقیق فرمائید .


رنگ 
پس مسئله : 
طی مشاهدات و نظرات تصویب شده به وسیله یوزرها ، رنگ سیاه و سفید برای پس مسئله مناسب ترین رنگ هست . از لحاظ روانشناسی رنگ ها در سئو وبسایت و با صرفه سازی وب وب سایت ، به کار گیری از این دو رنگ در پس قضیه اینترنت وب سایت موجب بالا رفتن خوانایی و عشق و علاقه کاربر برای ماندن در اینترنت وبسایت شما می گردد .


رنگها چه تاثیری در طراحی وب سایت ها دارند ؟

صرفا هنرمندان و طراحان اهمیت حقیقی فرضیه رنگ را می دانند . رنگ ها و ترکیب آنها تأثیر خاصی در دیده تماشاچی گذاشته و می توانند منجر تولید پاسخ های احساساتی متفاوتی در فرد شوند . 

فرضیه رنگ ها از پیشین توجه محققان و هنرمندان متعددی را به خود جلب کرده میباشد و موضوعات متفاوتی را مشتمل بر می شود . 
بعضا از ضوابط اولیه فرضیه به سال ۱۴۳۵ بر می گردند، یعنی زمانی که انقلابی ایتالیایی، لئون باتیستا آلبری نوشت : 
با مخلوط کردن رنگ ها می بضاعت و توان رنگ های تازه تولید اما تنها چهار رنگ حقیقی وجود دارا هستند – دقیقا نظیر چهار عنصر طبیعت . ولی همین چهار رنگ می بضاعت تعداد بی شماری رنگ ساخت نمایند . 
قرمز‌رنگ رنگ حریق است، آبی‌رنگ رنگ هواست، سبز رنگ طبیعت هست و سیاه و خاکستری رنگ زمین 
لئون 
باتیستا آلبری 
و فرضیه پردازان بعدی مانند داوینچی و نیوتون نیز ثابت کرده اند سه رنگ کلیدی قرمز، زرد و آبی‌رنگ هستند . فرضیه رنگ های مدرن بوسیله هنرمند آمریکایی آلبرت مانسل در آخرها قرن نوزدهم توصیه شد . در این فرضیه به جای در حیث تصاحب کردن سه رنگ اصلی، مفهوم فضای رنگ ها سفارش گردید که در واقع خصوصیات ظاهر، قیمت و خلوط رنگ بودند . پژوهش ها هلمنولتز، مکسول و هرنینگ نیز از فرضیه مانسل حمایت می کردند . چهارچوب سه بعدی او شالوده دانش رنگ ها در روانشناسی می باشد . 
در دهه های قبلی فرضیه رنگ دیجیتال هم سفارش گردیده میباشد . فرضیه پردازان، طراحان و بسط دهندگان وب در همت می‌باشند تا مشخص و معلوم نمایند رنگ ها چه احساسات و معنایی را در پلتفورم های دیجیتال به بینندگان انتقال می دهند . 

فرضیه 
رنگ ها چه ربطی به طراحی صفحه لندینگ شما دارد؟ هم اکنون در عصر دیجیتال اشخاص بیشتری به فرضیه رنگ ها اهمیت می دهند . هنگامی مشتریان از وب وب سایت شما دیدن می کنند معمولا طی چند ثانیه تصمیم می گیرند که از سایت شما خوششان می آید یا خیر . 

برای همین میباشد که کاغذ لندینگ جذاب برای موفقیت اینترنتی مهم می باشند . 
در صورتی‌که نتوانید زیاد سریع جلب توجه نمائید و احساس اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنید به احتمال بسیار دیگر غالب نخواهید شد چنین تأثیری در آن‌ها بگذارید . 

فرضیه 
رنگ ها به دو منش در پباده سازی ورقه لندینگ پیروز تأثیر گذار است: ترکیبات 
رنگ متضاد و امکان خوانده شدن مطالب ارتباطات 
رنگی روانی با استفاده از این دو راه و روش و صرف مدت برای گزینش ترکیبات رنگ هدفمند می توانید برگه ای موثرتر داشته باشید تا این‌که تنها رنگ هایی را تعیین فرمائید که تفکر می فرمایید قشنگ‌تر میباشند . این فعالیت باعث می شود بازدیدکنندگان ورقه لندینگ شما در یک سری ثانیه نخستین به سمت شما جذب گردیده و اشخاص بیشتری بعد از دیدن وبسایت به لیست مشتریان شما اضافه شوند . بنابراین برگه لندینگ دیدنی می تواند با رنگهایی خوب تر سبب ارتقاء فروش شما گردد و به تجارت شما امداد های سزاوار ای کند . 

تعیین 
رنگ ها چه پیامی را به بازدیدکنندگان می رساند؟ بسیار دارای اهمیت می باشد که در بازه طراحی برگه لندینگ روانشناسی رنگ ها را نیز در حیث بگیرید . در صورتیکه به معنای رنگ های تعیین شده نگاه کنید، می فهمید که مخلوط رنگ های وبسایت شما چه پیامی را به بازدیدکنندگان انتقال می دهد . ممکن میباشد رنگ های تعیین شده حتی معنایی را منتقل نمایند که شما قصد انتقال آن را نداشته باشید . 

رنگها 
احساسات متفاوتی ایجاد می نمایند رنگها 
احساسات متفاوتی ساخت می نمایند آبی‌رنگ نشان دهنده اعتماد، تعهد و صداقت است . همین طور این رنگ مفاهیم رابطه بر قرار کردن، منطق و جذابیت را هم منتقل می کند . 

زردرنگ نماینده جوانی، و خوش بینی است که لحاظ اشخاص را به خود جلب می نماید . این رنگ مفاهیم احساسات، اعتماد به نفس، خلاقیت و صلح را نیز منتقل می کند . 

قرمز‌رنگ رنگی زیاد فیزیکی میباشد که منجر افزایش ضربان قلب و برانگیختن اشخاص می شود . مفاهیم انرژی، شجاعت، قدرت، هیجان و به نبرد طلبیدن را می توان با این رنگ منتقل کرد . یکی از مفاهیم اصلی این رنگ گرماست . 

سبز معمولا رنگ گنج می باشد . این رنگ باعث ایجاد آرامش گردیده و دیده به راحتی آن را پردازش می نماید . این رنگ منجر ارتقای حس تعادل، سلامت، طراوت و بهبود می شود و معمولا با محفظه زیست در ارتباط میباشد . 

نارنجی رنگ رنگی به نسبت وحشتناک و فعال می‌باشد که هشدار می دهد . این رنگ با مفاهیم تفریح، گرما، شوق واشتیاق و امنیت در ارتباط هست . 

صورتی رنگی می باشد که عموما زنانه و احساسی در لحاظ گرفته می شود . مفاهیم عشق، گرما، مراقبت، آسایش و احساسات جنسی در این رنگ قرار دارا هستند . 

بنفش رنگ آرام بخش می باشد که موادسازنده خل وچل را در خود جای داده میباشد . این رنگ با مفاهیم تجمل، دید، کیفیت و واقعیت در ارتباط می باشد . 

سیاه رنگی حاذق می‌باشد که نرمی، پیچیدگی و اثربخشی را منتقل می کند . 

درحال حاضر که مفاهیم با اهمیت رنگ هایی که عمده استعمال می شوند را یاد گرفته اید خوبتر هست اندیشه نمائید چطور می بضاعت و توان از این رنگ ها به صورت مفید در طراحی صفحه لندینگ به کار گیری کرد . نخستین می بایست مشخص نمائید چه پیامی را می خواهید در لندینگ پیج خود جای داده و آن گاه رنگ هایی را تعیین نمایید که این مفاهیم را منتقل می کنند . بعد از آن از این‌که پیام های خویش را مشخص و معلوم کردید مشاهده کنید کدام رنگ اکثر می تواند رفلکس دهنده هدف ها شما باشد . این رنگها بایستی در طراحی صفحه لندینگ شما بکار گرفته شوند . برای نمونه در صورتی‌که می خواهید حس امنیت و هشدار، و زنانگی را افزایش دهید، رنگ های مشکی و صورتی می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند . درصورتی که هنوز مطمئن نیستند کدام مفاهیم بایستی انتقال داده شوند می توانید از یک روش حل زیاد موثر استفاده نمایید . برای حل این موضوع پباده سازی کلی کاغذ لندینگ خویش را انجام دهید ولی آن را رنگ آمیزی نکنید . بعد از آن با به کار گیری از رنگ های متفاوت چند اسکن از صفحه لندینگ ساخته و این صفحه ها را با هم مقایسه فرمایید . می توانید در مقایسه می توانید از بقیه افراد بخواهید که چه پیام هایی را از صفحه های لندینگ متفاوت شما اخذ می کنید . آنگاه از شنیدن نظر بقیه افراد متعجب می گردید که پاسخ ها چقدر با هم مختلف هستند . 

رنگ 
ها چطور سبب ساز ارتقای قابلیت و امکان خوانده شدن مطلب می شوند؟ اهمیت دادن به روانشناسی رنگ ها در پباده سازی تارنما ها حائز اهمیت می‌باشد البته می بایست روءیت کرد که تعیین رنگ ها چه تأثیری بر توانایی خوانده شدن مطالب تارنما می گذارد . معمولا هنگامی اکثر می بضاعت مطالب را خواند که رنگ های پیش زمینه کنتراس بیشتری دارند . 
( برای مثال سیاه بر روی سفید) ورقه لندینگ می بایست آن قدر موءثر طراحی گردیده باشد که فرد بازدید کننده بتواند سریعا محتوای وبسایت را دیده و به آسانی آن ها را فهم نماید . برای اطمینان از ایجاد چنین تأثیری در کاغذ بایستی رنگ های پیش قضیه زیادی را آزمون کرد و رنگ نوشته ها را طوری پباده سازی کرد که کامل کننده نیز باشند . همیشه مغایرت تاثیر گذار نمیباشد . 
یک عدد از راه و روش های معمولی برای پیدا کردن تضادومغایرت در رنگ ها استفاده از چرخه رنگ ها ست . چرخه رنگ ها در فرضیه رنگ ها اهمیت زیادی دارااست و ابزار آنلاین زیادی وجود دارا هستند که به تشخیص آنان کمک می کنند . 
نگاهی به مثال های تحت بیاندازید تا بهفمید چطور می بضاعت و توان از فرضیه رنگ ها به کار گیری کرد . 


وب وبسایت کوکاکولا 
اینترنت 
وبسایت کوکا کولا وب 
سایت کوکا کولا کوکاکولا ممکن است شناخته ترین برند جهان محسوب می شود . سالهاست که طراحان این شرکت از ترکیب رنگ های کلاسیک سپید و قرمز رنگ به کارگیری می نمایند و روانشناسی رنگ مضاعف موفقی دارند . نه تنها رنگ ها کنتراس عالیی دارا‌هستند که باعث ساخت توانایی خوانده شدن مطالب می شود بلکه قرمز شفاف سبب ساز ارتقای شم صمیمیت کوکاکولا گردیده و مفاهیمی مانند انرژی، شجاعت، هیجان و توان را هم منتقل می کند . 

وب 
تارنما پاپ سروی 
پاپ 
سروی پاپ 
سروی برگه لندینگ پاپ سروی از رنگ های آبی‌رنگ و سفید تشکیل می شود . مثل کوکاکولا این موضوع هم از مخلوط رنگ های کلاسیکی به کار گیری کرده میباشد که سبب سهل وآسان خوانده شدن مطالب می شود . البته در این تارنما از فونت های برجسته به کارگیری گردیده هست تا معنی برند قوی را انتقال دهد . زمانی بازدید کنندگان وب سایت از این ورقه آبی رنگ دیدن می کنند حس اعتماد، منطق و رابطه می نمایند . 

وب 
وب سایت اپل 
اینترنت 
وبسایت اپل وب 
تارنما اپل اپل با به کارگیری از رنگ های ساده تأثیر قابل توجهی در بازدید کنندگان می گذارد . تضاد رنگ های سپید و سایه ها سبب ساز می شود مطالب به راحتی خوانده شوند و این شم را منتقل می کند که هر کسی می تواند به این مارک دسترسی داشته باشد . موضوع رنگ ها سپید است اما اعمال یه خرده رنگ سیاه ضعیف سبب ساز می شود بازدیدکنندگان حس قدرت، ظرافت، پیچیدگی و اثربخشی اپل را شعور نمایند . 

در مدت طراحی صفحه لندینگ می توانید از بی نهایت مخلوط رنگی استعمال فرمائید . درصورتی که به خیر از رنگ ها استفاده کنید، می توانید مشتریان یا این که هواداران زیادی را به سمت خویش جلب فرمایید . ولی در حالتی که به صدق از رنگ ها استفاده نکنید پیام هایی منگ کننده را منتقل می کنید که سبب کاهش توان شما در ارتقای برند می شود . 

در صورتی‌که می خواهید از فرضیه رنگ ها به نفع خویش به کار گیری کنید، می بایست به توجه این فرضیه را مطالعه کرد و به صورت هدفمند از رنگ ها استعمال نمایید . در تعیین رنگ ها مسلما به بضاعت خوانده شدن و روانشناسی رنگ ها اعتنا کنید . همین دو زمینه منجر می شوند برگه فرود دیدنی و چیره داشته باشید که بازدید کنندگان را به شما وابسته می نماید . بازاریابی بسیار گرانقدر و زیاد جالب می‌باشد . در شرای علاقه مندید مطالب ما پیرامون بازاریابی اینترنتی را ادامه دهید . 

10 ابزار رایگان انتخاب رنگ بندی

رنگ ها یک عدد از مهم ترین مسائلی هست که در هنگام تولید یک اینترنت سایت می بایست آن را در حیث گرفت . رنگ ها می توانند بر روی نحوه مشاهده کاربران تاثیر بگذارد . 
می بایست موارد ذیل را در هنگام تعیین رنگ بندی در لحاظ بگیرید: 
مخاطبان . 
چه اشخاصی مخاطبان اینجانب می‌باشند و چه رنگی با فرهنگ وتمدن و جغرافیای آنان در ارتباط است؟ 
جذابیت . 
آیا این رنگ وب تارنما اینجانب را جذاب می کند؟ 
احساسات . 
آیا رنگ ها احساسات مثبت و منفی را ایجاد می کند؟ 
در‌صورتی‌که شما مطمئن نیستید که از چه رنگی می خواهید به کار گیری کنید ، توصیه می شود که مطلب تحت را بخوانید .

روش 
تعیین رنگ بندی مطلوب برای وب تارنما شما تعیین یک طرح رنگ بندی مناسب برای وب وبسایت شما ممکن است فعالیت مشقت به حیث رسد . به خصوص در حالتی که شما در مورد قابلیت های هماهنگی خویش اطمینان ندارید و یا این که شم می نمایید یک طراح ماهر نیستید .

فکرکنید 
که مشتری شما کمی کوررنگی دارد ، هم اکنون بایستی چه عمل کنید؟ 
چه 
رنگی را برای وب وب سایت خویش و برای علامت و لوگو استعمال کنید؟ 
آیا 
می دانید که به چه شکل بایستی رنگ های تکمیلی را با هم ترکیب کنید؟ 
برای 
کدام بخش از وب وبسایت بایستی از چه رنگ هایی به کار گیری کنید؟ 
کارایی نمایید از مخلوط های مطلوب در رنگ بندی اینترنت سایت به کارگیری کنید . در شرای از بعضی رنگ ها در طراحی وب تارنما خویش اجتناب کنید ممکن میباشد وب سایت زیبا به لحاظ نیاید و نا آرزو کننده باشد همینطور در حالتی که از برخی رنگ ها هم بیش از حد به کار گیری نمائید گشوده نیز ظواهر اینترنت سایت نا امید کننده و غیر جذاب باشد که هر دو می تواند سبب ساز شود که مشتریان شما گریزو فرار نمایند .

علاوه بر گزینش قالب مناسب شما بایستی بتوانید که رنگ بندی مناسب را هم در طراحی تارنما خود داشته باشید . یادگیری طریق انتخاب رنگ مطلوب در وب وب سایت ، یک عدد از مهم ترین بحران هایی می باشد که هر صاحب وب سایتی می تواند داشته باشد . به خصوص در شرای کسی صلاحیت گزینش رنگ های مطلوب را نداشته باشد .

هنگامی که می خواهید سایتی جالب طراحی فرمایید ، به کارگیری از رنگ ها می تواند تاثیر به سزایی در آن داشته باشد . 
بنابراین ما در اینجا به چهره قدم به قدم شما را ارشاد می کنیم: 
1 . رنگ مطلوب برای اینترنت تارنما و اسم تجاری خویش به کار گیری فرمائید .

2 . ترکیب رنگ های کامل کننده را برای ایجا درباره ی رنگ های کامل در وب تارنما خود استفاده کنید .

3 . یک رنگ پس مورد مناسب برای وب سایت خویش گزینش نمایید .

4 . به کارگیری از رنگ های مطلوب در مکان های درست در وب وبسایت خویش .

چگونه 
رنگ ها می توانند اینترنت وب سایت شما و نام‌و‌نشان اسم تجاری شما را بهبود ببخشند؟ برای 
مثال، زمانی که می خواهید به کوکاکولا اندیشه نمایید اولین چیزی که به نظرتان می برسد چیست؟ 
خوب ممکن میباشد یک قوطی نوشابه پر از یخ به نظرتان رسد . آن‌گاه یک تصویر از نشانه قرمز‌رنگ کوکاکولا به نظرتان بیاید . هر شخصی که به کوکاکولا فکر کند، ممکن می‌باشد رنگ قرمز‌رنگ به لحاظ او بیاید .

آیا 
شما تامل می کنید، کوکاکولا به فیس تصادفی رنگ قرمز رنگ را برای اسم تجاری خویش تعیین کرده است؟ 
رنگ 
قرمز رنگ دو انگیزه کلیدی دارد: 
· رنگ قرمز رنگ آتشی است و منجر می شود که از رقبای خود در قفسه های فروشگاه متمایز شود .

· هر رنگی دارای احساسات مختلفی می باشد که به آنان وابسته می‌باشند . زمانی که مردمان رنگ قرمز‌رنگ را می بینند، پاسخ های احساساتی نظیر هیجان، جسارت، عشق و شور را در ذهن آن‌ها به وجود می آورد . این دقیقا به عبارتی احساساتی است که کوکاکولا می خواهد در شما به وجود بیاید .

وقتی که شما رنگی را برای وب تارنما خود و یا برای نام تجاری خویش تعیین می کنید، تاثیر آن بر ذهن مشتری خیلی عمده از آن چیزی می باشد که شما تاءمل می کنید . رنگ ها می توانند سبب شوند که نام تجاری شما در ذهن مشتری بماند و یا آن را فراموش نماید .

شرایط فعلی شما می بایست تفکر کنید که "وای رنگ ها جادو می کنند، پس چرا مردم از آن‌ها به نفع خود به کار گیری نمی کنند؟ " زیرا بخش اعظم مردمان نمی دانند که به چه شکل از آن استفاده نمایند ."

بدین ترتیب در بخش بعدی ما به شما سه سطح ساده که می توانید برای استارت به کار گیری از رنگ ها در وب سایت خود داشته باشید را نشان خوا هیم اعطا کرد .

سه 
تراز به کارگیری از رنگ ها به روش صحیح در وب سایت شما در 
هنگام طراحی وب وب سایت شما سه رنگ مهم وجود دارد: 
1 . 
گزینش رنگ برنده به عنوان رنگ اسم تجاری شما 
2 . 
انتخاب یک یا دو رنگ دیگر برای ساخت طرح رنگی برای وب وبسایت شما 
3 . 
گزینش یک رنگ پس قضیه برای تکمیل پباده سازی شما 
گزینش 
رنگ برنده اینترنت سایت رنگ غالب، رنگ حساس اینترنت تارنما و اسم تجاری شما هست مثل رنگ قرمز برای کوکاکولا . این رنگ سبب ساز می شود که هنگامی که مردم به اینترنت تارنما شما می آیند حس خاصی نسبت به آن رنگ داشته باشند . زمانی که برای اولین توشه کسی به وب وبسایت شما می آید اولین چیزی که می بیند رنگ غالب وب وبسایت شما است .

در حالتی که لوگو دارید ، مطمئن شوید که رنگ برنده وب سایت شما همان رنگ لوگوی شما باشد . در حالتی که در موضوع لوگو خود مطمئن نیستید و یا لوگو ندارید آغاز یک لوگو بسازید .

با 
این حالا ، در صورتیکه هنوز نیز در مورد رنگ موفق وب وب سایت خویش اطمینان ندارید در اینجا ارشاد هایی کرده ایم: 
مضمون‌ 
رنگ ها : شیوه انتخاب رنگ مطلوب برای وب تارنما شما کمپانی های گرانقدر رنگ اسم تجاری خویش را به فیس تصادفی گزینش نمی کنند . این استراتژی به تیتر چکیده از طرح های بازاریابی مسئله استعمال قرار می گیرد .

رنگ های گوناگون توانایی جذب اشکال متعدد خریداران را دارند و حتی می تواند رفتارهای مصرف کننده را تغییر‌و تحول دهد . شما همینطور می توانید از رنگ ها به نفع خویش به کار گیری نمایید تا بتوانید مدل مشتری قضیه حیث خود را جذب فرمائید .

نحوه 
به کارگیری از رنگ غالب در اینترنت تارنما شما حالا که رنگ برنده دارید می خواهید که رنگ ها را در مکان مناسب وب تارنما خویش به کار گیری کنید . رنگ ها دقت زیادی به خویش جلب می کنند بنابراین شما باید بدانید که در کجا و به چه شکل آن را استعمال نمایید .

این 
یک قاعده کلی است: 
از رنگ موفق خویش در تعداد محدودی از مکان هایی که می خواهید قضیه اعتنا بازدیدکنندگانتان باشد، به کارگیری نمائید . یا از رنگ های چیره برای دکمه های مختص مانند شماره تماس ، فرم تماس، تصویب نام و غیره .

اساسا، رنگ چیره شما می بایست در پر رنگ ترین جایی که مشتریان می بینند، قرار بگیرد .

رنگ 
تکمیلی خویش را تعیین کنید اینکه فقط در کل وب تارنما شما از یک رنگ به کار گیری فرمائید فراوان خسته کننده می‌باشد . برای طراحی دیدنی ، شما نیاز به رنگ های کامل کننده دارید . اکثری از مردمان از ترکیب کردن رنگ ها می ترسند .

روش 
به کارگیری از یک ابزار تطبیق رنگ برای یاری به رنگ های مکمل هنگامی که شما رنگ های پیروز خود را تعیین می کنید خوبتر میباشد که رنگ های تکمیل کننده خویش را هم با توجه به رنگ برنده گزینش کنید .

شیوه 
به کارگیری از رنگ های تکمیل کننده در اینترنت سایتتان حال که رنگ های تکمیل کننده خود را دارید می توانید از آن ها در پررنگ کردن داده ها ثانویه در صفحه های وب وب سایت خویش به کار گیری فرمایید .

به تیتر نمونه آنان ممکن است پایین نویس، دکمه های ثانویه، باکس اطلاعات و غیره باشند .

رنگ 
پس قضیه اینترنت تارنما خویش را انتخاب کنید آیا تا به درحال حاضر تجربه نگارگری کردن یک منزل را دارید؟ اگر دارید ، می دانید که برای دیوارها بایستی رنگ پیدا کرد . رنگ دیوارها می بایست به مقدار کافی تسکین دهنده باشد تا به شما حس وقار دهد، در عین حالا نمی خواهید که رنگ خیلی خسته کننده باشد . انتخاب یک رنگ پس موضوع فراوان شبیه به تعیین رنگ برای دیوارها می‌باشد .

شما می خواهید، بازدیدکنندگان ، به راحتی بتوانند تارنما شما را ببینند . شما نمی خواهید بازدیدکنندگان را آزار دهید . بلکه می خواهید بازدیدکنندگان را جذب فرمائید .

شیوه 
گزینش رنگ پس موضوع مناسب به تیتر مثال برای یک فروشگاه خرده فروشی پوشاک، می خواهید از رنگ های تند به کار گیری نمایید که توجه مشتریان را بیشتر جلب کند . شما می خواهید رنگ قفسه ها را طوری تهیه و تنظیم فرمائید که با قفسه ها جوری ست باشد که مشتریان فورا پس از این که وارد فروشگاه شدند ، اعتنا شان به قفسه ها جلب شود .

در مقابل، احتمالا شما منزل ای در محلی خلوت داشته باشید که دوست داشته باشید تعطیلات به آنجا بروید و در آن استراحت فرمائید و در آنجا وقار داشته باشید . شما می خواهید از رنگ هایی استعمال فرمایید که آهسته و ادب بخش باشد . بنابراین از مخلوط رنگ های ملایم و آهسته به کار گیری می نمائید .

رنگ پس زمینه وب وب سایت شما ، به آنچه که بازدیدکنندگان شما بر روی آن تمرکز می نمایند بستگی دارااست .

نگران نباشید، رنگی که به عنوان پس موضوع انتخاب می کنید، به طور کامل به هدف شما بستگی دارااست .

وب 
وب سایت های اطلاعاتی و وب وبسایت های تجارت الکترونیک آیا تا به حال متوجه شده اید که اکثر وب سایت های داده ها و یا وب وب سایت های تجارت الکترونیک معمولا از رنگ های سپید یا این که رنگ های پس قضیه استفاده می کنند؟ این فعالیت به این برهان است که انگیزه این مدل وب وب سایت ها تبلیغ ایده و یا این که جنس می‌باشد .

مهمتر از طراحی وب تمرکز بر روی محتوا و تولید ها است . رنگ پس مورد صرفا برای امداد کردن به اینکه محتوای شما بهتر دیده شود . بهترین طرح رنگی برای استفاده در اینترنت تارنما های اطلاعاتی و تجارت الکترونیک یک موضوع سپید و یا روشن است که دارای رنگ های پر رنگ و یا این که مکمل باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اینترنت 
سایت های شرکتی / تجاری اینترنت تارنما های تجاری معمولا دو انگیزه دارد: ارتقاء مارک و یا این که ارتقاء خدمات آن .

بسته به این که انگیزه شما چه باشد ترکیب رنگ بندی متفاوت خواهد بود .

ارتقاء 
برند وقتی که می خواهید یک نام‌و‌نشان کارکشته برای اسم تجاری تولید کنید، باید از رنگ های غالب برای نام تجاری و یا پس زمینه خویش استعمال نمایید (مانند مثالی که برای کوکاکولا زدیم) . هنگامی که از تنوع رنگ های برای رنگ قالب اینترنت وب سایت و یا این که اسم تجاری خود به کار گیری می کنیم، می توانید با این فعالیت اسم تجاری خویش را در ذهن مشتریانتان به خاطره ماندنی خیس فرمائید .

ارتقاء 
خدمات در‌صورتی‌که می خواهید برای سرویس ها خود به عنوانی ارزشی برای کسب و عمل خویش استفاده کنید، استعمال از رنگ های روشن و یا این که رنگ های ملایم برای پس مسئله پیشنهاد می شود .

صحیح مانند محتوای وب وب سایت های تجارت الکترونیک، شما نمی خواهید که رنگ پس مسئله که تعیین می کنید، دور از محتوای شما باشد . بدین ترتیب رنگ پس زمینه باید بتواند با محتوا رابطه برقرار نماید .

با انتخاب یک پس موضوع خنثی یا این که سفید، محتوای شما به طور ارگانیک جلب دقت بیشتری خواهد کرد .

اینترنت 
تارنما های شیک و ایده پرداز بیشتر جالب هستند برای اینترنت وب سایت های مسئله استفاده در مد، طراحی، رستوران، زیبایی و صنایع ، اکثر اینجور اینترنت وب سایت ها زمینه به کار گیری قرار می گیرند . حقیقتا هیچ قاعده ای در مورد این‌که از چه تصاویری به کارگیری می نمایید وجود ندارد . شما می توانید نوار منو مشکی را برای نمایش به کارگیری نمایید . یا می توانید از تمام رنگ های رنگین کمان برای ایجاد تصاویر الهام بخش برای پس زمینه به کار گیری فرمایید .

وقتی که شک و تردید دارید از رنگ سپید یا این که خاکستری برای رنگ پس مورد به کارگیری نمایید . در حالی که این رنگ ها ممکن می‌باشد رنگ های الهام بخش باشند و محتوای شما خواهد درخشید .

فیض 
گیری تعیین رنگ مناسب برای وب وبسایت شما نباید از روی حس و یا بر شالوده رنگ دلخواه شما باشد . یک طراح اینترنت تارنما خوب، مدام می بایست نخستین مخاطبان خود را مد حیث قرار دهد . رنگ و پباده سازی را انتخاب نمائید که برای مخاطبان شما جذابیت داشته باشد . بدین ترتیب با این عمل شما می توانید از مخاطبان خویش پیشی بگیرید .

تعیین رنگ های طرح بندی نباید تصادفی باشد . در عوض باید بر پایه تیم ای از فعالیت های سازمان دهی گردیده باشد تا بتواند شما را به هدف ها خود برساند .

با پیروی از 3 تراز بالا، می توانید یک ترکیب رنگ بندی خوب را در وبسایت خود ساخت نمایید .

یکسری 
ابزار مناسب برای گزینش رنگ طرح بندی وب سایت مدیریت رنگ ها بایستی به تیتر چکیده طلاق ناپذیر از پباده سازی شما باشد . یک طرح مناسب برای وب وبسایت نام و نشان آن را شکل می دهد . بنابراین نباید در انتخاب آن شتاب نمایید . در زیر یکسری ابزار آنلاین برای یاری کردن به شما در رابطه با پباده سازی اینترنت وبسایت گفته گردیده میباشد .

ابزارهای 
آنلاین ابزارهای بدون پول آنلاین برای رنگ بندی در وب وجود دارد .

Color 
Scheme Designer به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا بتوانید طرح های رنگی ساخت فرمائید و آن گاه آن را در یک ورقه اینترنت به سناریو بگذارید . این ابزار ها دارای خصوصیت های متفاوتی میباشند . برای شروع رنگ آنها در بالای چرخ رنگ قرار می گیرد تا شما متوجه گردید که رنگ بر روی چرخ تهیه شده است . آن‌ها همینطور دارنده یک پالت بزرگتر برای پیش نمایش، طرح رنگ خویش و ردیف افقی می باشند .

این ابزار یک رابط کاربری خوشگل می‌باشد که به شما امداد می کند رنگ های خوشگل را در عرض تعدادی ثانیه ایجاد نمائید .

طراحی سایت در مشهد

Kuler 
این ابزار یک عدد از بهترین ابزارهای آنلاین ساخت رنگ است . شما می توانید رنگ های گوناگون را که از قبلی ساخته گردیده اند با نیز ادغام فرمایید . همینطور این ابزار به ادوبه دسترسی دارااست ، براین اساس همیشه در دسترس میباشد . همچنین یک برنامه air و یک ویجت دارد .

Colour 
Lovers یک جامعه آنلاین که در آن می توانید طرح های رنگی تولید کنید، به اشتراک بگذارید و مرور نمایید .

Pictaculous 
این ابزار یک ابزار رایگان و خوب می باشد . به سادگی می توانید یک تصویر را آپلود فرمائید و به فیس اتومات یک طرح رنگی به آن اضافه نمایید .

Color 
Spire یک رابط کاربری معمولی تر می باشد که به شما کمک می کند تا رنگ ها را تولید نمایید .

Daily 
Color Scheme این ابزار هر روز طرح رنگی برجسته ای را به ارمغان می آورد .

Instant 
Color Schemes در‌صورتی‌که چه رابط کاربری یه خرده داراست ، این ابزار در واقع دوچندان مفید است . فقط کافی می باشد یک واژه یا این که عبارت را تایپ نمائید و شما 24 عدد از پررنگ ترین رنگ ها که از پنج تصویر نخستین در یک جستجو تصویر یاهو، مطرح می شود را دریافت خواهید کرد .

سئو چیست | SEO چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

درصورتی که 
در فضای آنلاین عمل داشته باشید یا این که به موضوعات دارای ربط با آن علاقمند باشید، مشابه چنین جملاتی را زیاد شنیده‌اید: 
«شما بایستی روی سئو سرمایه گذاری نمائید .»

«شما دیده نمی‌شوید؛ در حالتی که در صفحه‌ی اول گوگل نباشید اصلاً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده میباشد .»

«چرا 
سئوکار نمی‌آورید تا مسئولیت بهینه سازی سایت شما برای موتورهای کاوش را به عهده بگیرد؟» 
«اگر وب سایت … هنگام جستجوی کلمه … در صفحه‌ی اولیه گوگل می‌آید، به خاطر یک خصوصی تکنیک است . نام این تکنیک ها سئو است .»

«الگوریتم‌ها عوض شده . 
کافئین؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ سیستم دیپ مایند؟» 
«ما می‌توانیم شما را به صفحه‌ی اول موتورهای کاوش بیاوریم . مطمئن باشید این منطقی‌ترین سرمایه گذاری شماست .»

درس‌های مربوط به سئو در متمم با انگیزه تربیت متخصص سئو پباده سازی نشده‌اند .

بلکه انگیزه با اهمیت ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و بعضی از پایه‌ای‌ترین تکنیک های سئو می باشد . تا نیز بتوانند شغل های ساده‌ و اولیه‌ی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیر کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بخش اعظم سئو پیش روی آنان رسم شود .

آنچه 
در ادامه می‌خوانید: 
توصیف 
سئو موتورهای 
جستجوی پراستفاده نقش 
سئو در کیفیت محتوا چیزهایی 
که با سئو وب سایت اشتباه گرفته می‌شوند تکنیک 
های سئو کلاه سیاه در برابر کلاه سفید انگیزه 
ما در درس فراگیری سئو بعضی 
از مهم ترین تکنیکهای سئو منابع 
و مراجع ما در‌ آموزش سئو توصیف 
سئو و یک سری نکته درباره SEO در‌صورتی‌که چه به لحاظ نمی رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان اضطراری باشد،‌ ولی بد نیست مروری به بعضی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌ .

سئو در مشهد

طبیعی 
است که با اعتنا به منش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده به وسیله منابع مختلف، میتوانند متفاوت باشند؛ به این ترتیب شاید خوبتر باشد به جای تمرکز بر مقدار ظریف اعداد، اکثر به مقیاس و اهمیت نسبی آن ها توجه کنیم: 
مردمان عالم روزمره در بین ۶ تا ۷ میلیارد توشه از موتورهای جستجو استعمال میکنند (منبع) .

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به رخ تبلیغ (با پرداخت پول) به وسیله موتورهای کاوش از گزاره گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمیکنند .

کسی که از نحوه کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت .

جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی صعودی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ گوشی از سرچ دسکتاپ اکثر گردیده میباشد . 
همینطور در اکنون حاضر، سهم دسکتاپ در دربین ابزارهای اتصال به وب در مرحله جهان کمتر از ۵۰ درصد هست

آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا

آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا

۱۶مهر

آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا


آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا

آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا واقعا برای همه امکان‌پذیر نیست. شما باید ثروتمند باشید، “مهارت” داشته‌باشید یا به نوعی هنرمند باشید. در ادامه آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا آمده‌است، البته اگر واجد شرایط باشید:

  • رنامه‌های مهاجرت “کسب و کار” یا “سرمایه‌گذار” که در آن مهاجران حتما به واسطه‌ی ساختن یک کسب و کار یا سرمایه‌گذاری در کسب و کار و ایجاد شغل، اقامت دائم خود را می‌خرند. این گزینه در برنامه‌ی فدرال درحال‌حاضر متوقف شده‌است، اما بیشتر استان‌ها هنوز آن را باز نگه داشته‌اند.
  • برنامه‌ی کارگران ماهر (The Skilled Worker) و تجارت‌های ماهر(Skilled Trades)، که به صورت گزینشی برای افراد محدودی امکان‌پذیر است. برنامه‌ی تجارت‌های ماهر در هر سال تنها ۳۰۰۰ نفر را می‌پذیرد. برنامه کارگر ماهر گزینشی است و تنها برای تعداد محدودی از متخصصان باز است. مهاجرت از طریق این برنامه مستلزم دانش و تجربه‌ی زیاد است، یا برای افراد دانش‌آموخته و باتجربه‌ای است که پیشنهادهای کاری دریافت کرده‌اند. هم‌چنین اگر شما دارای مدرک دکتری باشید ممکن است شرایط کارگر ماهر را احراز کنید.
  • نهایتا برای ورود به کانادا به قصد کار کردن در برخی حرفه‌ها نیازی به ویزا نیست و برای برخی از این افراد که خوداشتغال هستند، مانند هنرمندان، نوعی اقامت دائم خاص وجود دارد.

خوب بسیاری از آدم‌هایی که می‌خواهند به کانادا بروند ثروتمند یا هنرمند نیستند؛ و بیش‌ترشان تحصیلات و یا تجربه‌ی کاری ندارند. بنابراین یک فرد معمولی چگونه به کانادا مهاجرت می‌کند؟

در ادامه ۷ آسانترین روش های مهاجرت به کانادا آمده‌است که بیشتر آنها برای اقامت موقت در کانادا است اما می‌توان هر یک از آنها را به اقامت دائم، و نهایتا به شهروندی تبدیل کرد، البته اگر شرایط لازم را احراز کنید.

۷. تفاهمنامه‌های تجاری

امضای قرار تجارت آزاد امریکای شمالی (نفتا)

کانادا علاوه بر مشهورترین تفاهمنامه‌ی تجاری، یعنی نفتا، تفاهمنامه‌های تجاری دیگری نیز دارد که برخی معافیت‌ها را برای مهاجرت را امکان‌پذیر می‌سازد.

فهرست این کشورها در آینده افزایش خواهدیافت چون کانادا در حال طرح‌ریزی تفاهمنامه‌های تجاری زیادی است، اما درحال‌حاضر فقط بومیان این کشورها مجاز به دریافت ویزای به اصطلاح “نفتا” هستند.

اگر به مدتی کافی در کانادا بوده‌اید، شاید بتوانید با استفاده از تجربه‌‌ی کاری که در کانادا داشته‌اید از طریق برنامه تجربه کانادایی (CEC) یا از طریق برنامه مهاجرت استانی (PNP) درخواست اقامت دائم بدهید.

۶. مجوز کار با پیشنهاد کاری

برای بیشتر آدم‌هایی که نیمه ماهر یا “ماهر” (دارای تحصیلات دانشگاهی) هستند ساده‌ترین روش های مهاجرت به کانادا گرفتن مجوز کار است. اما ۲ مشکل وجود دارد:

  • اول این‌که باید یک کارفرمای کانادیی را متقاعد کنید به جای یک شهروند یا کسی که اقامت دائم دارد، کار را به شما بدهد.
  • دوم، کارفرمای شما باید سازمان منابع انسانی و گسترش مهارت‌های کانادا را متقاعد کند که باید یک کارگر خارجی را استخدام کند، چون هیچ شهروند کانادایی نمی‌تواند آن کار را انجام دهد (گواهی LMO یا تاییدیه استخدام نیروی خارجی بگیرد). برای همین فرآیندی که در ظاهر آسان به نظر می‌رسد، پیچیده شده‌است.

مشکل درخواست شغل از آن سوی مرزها را نیز به آن اضافه کنید تا این روش غیرممکن به نظر برسد. اگر در کانادا روابطی دارید، این بهترین روش است؛ با آشنایان‌تان در کانادا تماس بگیرید و ببینید کسی را سراغ دارند که در حال استخدام نیرو باشد یا خیر. یا مورد ۱ را در ادامه بخوانید.

تجربه‌ی کاری شما می‌تواند از طریق یکی از برنامه‌های زیر به اقامت دائم بینجامد:

  • برنامه تجربه‌ی کانادایی (CEC)
  • شرکت در برنامه‌های تجاری به عنوان کارگر ماهر فدرال، در صورت احراز شرایط
  • یا از طریق برنامه‌های استانی کارگر ماهر یا نیمه ماهر

۵. حمایت همسر

به کسی نگویید اما داشتن همسر یا نامزد کانادایی یکی از آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا است. وزارت مهاجرت، پناهجویان و شهروندی کانادا در حال برخورد با “ازدواج صوری” است. ازدواجی صوری زمانی است که دو نفر یک ازدواج ساختگی را ثبت رسمی می‌کنند تا به واسطه همسر خارجی خود اقامت دائم یا شهروندی بگیرند. بنابراین بهتر است مطمئن شوید رابطه‌تان واقعی است، چون اکنون وزارت مهاجرت، پناهجویان و شهروندی کانادا طی یک دوره‌ی ۲ ساله پس از این‌که تایید شدن شما رابطه‌تان را بررسی می‌کند.

۴. تجربه بین‌المللی کانادا (IEC) یا تعطیلات کاری

اگر شما اهل یکی از کشورهای انتخاب‌شده‌ی زیر باشید، این برنامه برای شما باز است. اگر سن شما بین ۱۸ تا ۳۵ باشد، می‌توانید با مجوز کار به کانادا بروید، یعنی نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی ندارید. توجه داشته‌باشید که برای شهروندان برخی کشورها بیش‌ترین سن مجاز ۲۹ یا ۳۰ سال است.

۳ نوع برنامه‌ی IEC وجود دارد:

  • تعطیلات کاری – این برنامه برای بیشتر بومیان کشورهای بالا، در صورت احراز شرایط، باز است.
  • متخصصان جوان – باید مدرک دانشگاهی و پیشنهاد شغلی داشته‌باشید.
  • کارآموزی (Co-Op) – باید در کشور خودتان دانش‌آموز یک موسسه آموزشی بالاتر از متوسطه، در یک برنامه مجاز باشید

شما می‌توانید از طریق یکی از برنامه‌ی زیر با استفاده از تجربه کاری‌ای که در برنامه تعطیلات کاری یا متخصصان جوان به‌دست آورده‌اید اقامت دائم بگیرید:

  • برنامه CEC (مهاجرت استانی)
  • شرکت در برنامه‌های تجاری به عنوان کارگر ماهر فدرال، در صورت احراز شرایط
  • یا از طریق برنامه‌های استانی کارگر ماهر یا نیمه ماهر

نمی‌توان از تجربه کارآموزی در جهت تجربه کار کانادایی (CEC) استفاده کرد.

۲. مجوز تحصیل

اگر پرداخت هزینه‌ی تحصیل در یک دانشگاه یا کالج کانادایی برای شما یا خانواده‌تان میسر است، برای رفتن به کانادا هیچ روشی از این آسان‌تر نیست. کانادا برنامه‌های تحصیلی پرشماری ارائه می‌کند و تعدادی از دانشگاه‌های این کشور جزء بهترین دانشگاه‌های جهان هستند. ثبت نام در کالج‌ها، که آموزش کاربردی‌تری ارائه می‌کنند، یک گزینه‌ی دیگر است. بهترین بخش آن این است که که استان‌های کانادا برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های آموزشی بالاتر از متوسطه مسیرهای دریافت اقامت دائم ارائه می‌کنند. فقط حتما هنگام انتخاب دانشگاه‌تان درباره‌ی برنامه‌ی مهاجرت استانی در استان محل دانشگاه‌تاه به خوبی تحقیق کنید تا بدانید دریافت اقامت دائم چه شرایطی دارد. معمولا باید پس از فارغ‌التحصیلی پیشنهاد شغلی داشته‌باشید و تعهد بدهید که حداقل برای مدتی در آن استان می‌مانید. هم‌چنین مهم است به یاد داشته‌باشید هر کاری که در دوره‌ی تحصیل می‌کنید در هیچ‌یک از مسیرهای تجربه‌ی کاری قابل استناد نیست. بنابراین اگر برای پشتوانه‌ی مالی مجوز کار دانشجویی می‌گیرید، این نکته را در نظر داشته‌باشید.

۱. ویزای بازدیدکننده

اگر برای شما رفتن به کانادا تنها از طریق پیشنهاد شغلی و مجوز کار امکان‌پذیر است، آسان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا این است که در صورت لزوم ویزای بازدیدکننده بگیرید و وقتی در کانادا هستید به دنبال کار باشید. شما با استفاده از ویزای بازدیدکننده نمی‌توانید در کانادا کار کنید. اما می‌توانید برای شغل آینده‌تان با کارفرمای احتمالی ارتباط برقرار کنید. باید بدانید که برای بازدید از کانادا به دلیل دیگری نیاز دارید، چون اگر به افسر مرزی بگویید برای پیدا کردن کار به کانادا آمده‌اید، احتمال این‌که تمایل داشته‌باشد شما را به این کشور راه بدهد کم است. اما دروغ نگویید؛ دروغ فقط باعث بی‌اعتبار شدن شما می‌شود،و معنی‌اش این است که به شما اجازه ورود داده نمی‌شود. بلکه شما باید یک برنامه‌ی تعطیلات واقعی در کانادا ترتیب بدهید تا این کشور زیبا را ببینید، و وقتی در این کشور هستید ببینید آیا می‌توانید چند ارتباط برقرار کنید یا نه. و هنگامی که به خانه بازگشتید می‌توانید فرآیند دریافت مجوز کار را آغاز کنید.