معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

کلمات کلیدی متا در سئو

تگ 
کلمات مهم و نقش آن در سئو این ایام نظرات متفاوتی مبنی بر تاثیر و یا این که عدم تاثیر کلمات مهم متا بر سئو وبسایت میشنویم . فرض فرمایید که شما صاحب یک تارنما خدمات مجالس می‌باشید و یکی از رقیبان شما لغت ها کلیدی شما را در وب سایت خود قرار میدهد، حتی نام شرکت شما نیز در در بین آن ها چشم میشود، آیا باید به این امر اهمیتی بدهید؟ خیر، دستکم از نظر موتور جستجوی گوگل از سپتامبر 2009 تگ کلمات دارای اهمیت هیچ کاربرد و تاثیری در سئو تارنما ندارد .

در سپتامبر 2009 یکی از مدیران گوگل در وبلاگ وبمستر این کمپانی مطلبی را در رابطه لغات دارای اهمیت منتشر کرد و به چهار سوال اصلی در این مسئله به وضوح جواب داد که در ادامه آن‌ها را برای شما بازگو می کنیم .

1- 
آیا گوگل تگ عبارات دارای اهمیت را در نتایج جستجو تاثیر میدهد؟ در یک کلمه، خیر . موتور دارای اهمیت جستجوی گوگل که به آدرس google .com شناخته میگردد و روزانه میلیون‌ها نفر از تجهیزات آن فایده میبرند تگ عبارات با اهمیت را تماما نادیده می گیرد و به ابلاغ معمولی خیس تگ کلمه ها مهم هیچ تاثیری بر سئو وب سایت شما نخواهد داشت .

2- 
چرا گوگل تگ کلمه ها دارای اهمیت را نادیده میگیرد؟ نزدیک به یک ده سال پیش گوگل صفحه های را تنها براساس محتوای آن ها رتبه بندی می‌کرد و عواملی مثل لینک ورودی که امروزه به نام سئو خارجی وب سایت می‌شناسیم بی تاثیر بودند . در آن مقطع تگ کلمات دارای اهمیت به مکانی برای درج کلمه ها غیرمرتبط بامحتوای وب سایت تبدیل شد، به همین ادله به مرور بازه گوگل تصمیم به نادیده تصاحب کردن تگ کلمه ها مهم گرفت .

3- 
آیا گوگل سایر تگ‌های متا را نظیر تگ کلمه ها حساس نادیده میگیرد؟ خیر، گوگل تعداد متعددی از تگ‌های متا را میشناسد، بعنوان مثال تگ توضیحات متا بعنوان محتوایی که در نتایج گوگل نشان داده می‌شود به کار گیری می گردد . 
تصویر ذیل نمایی از این مثال را نشان میدهد: 
تفاوت 
توضیحات متا و کلمات دارای اهمیت متا تفاوت 
توضیحات متا و کلمات با اهمیت متا 
با این که این تگ در نتایج گوگل سناریو داده می‌گردد ولی در مرتبه بندی سایتها برای نتایج بی تاثیر می‌باشد .

4- 
آیا گوگل برای همیشه تگ عبارات اصلی را نادیده گرفته؟ این قابلیت وجود دارد که گوگل در آتی از تگ عبارات دارای اهمیت استفاده کند البته احتمال آن فراوان کم است، سالهاست که گوگل تگ عبارات حساس را نادیده گرفته و نیازی به تغییر سیاست خود حس نمیکند .

با این وجود بسیاری از وبمستران و صاحبان سایت هنوز تگ کلمات کلیدی را در سایت خویش به کارگیری می کنند تا در صورتیکه گوگل دوباره روی خوشی به آن نشان داد از مزایای آن فایده مند شوند، جمع ای هم معین کردن کلمات اصلی را راهی برای تمرکز بهتر بر زمینه مورد آنالیز خویش و روش بازنویسی آن میدانند .

تمام اینها بدان معنا نمی باشد که شما بطور کامل به کارگیری از کلمه ها کلیدی مطلوب را نادیده بگیرید، برای هر مطلبی که در وب لاگ یا این که سایت خود مینویسید واژه و کلمه حیاتی محوری انتخاب نمایید و آن را تاحد قابلیت و خیر بیش از اندازه در محتوا بکار ببرید، جمله بندی خویش را طوری تهیه کنید که لغات اصلی مورد نظرتان را شامل شود و این کلمات را در توضیحات، تیتر و نشانی دهی صفحه بکار ببرید .تگ 
کلمه ها کلیدی و نقش آن در سئو این روز ها نظرات متفاوتی مبنی بر تاثیر و یا این که عدم تاثیر کلمات با اهمیت متا بر سئو تارنما میشنویم . فرض فرمایید که شما مالک یک سایت سرویس ها مجالس میباشید و یکی از رقیبان شما کلمات دارای اهمیت شما را در سایت خویش قرار میدهد، حتی نام شرکت شما هم در در بین آن ها چشم میشود، آیا می بایست به این دستور اهمیتی بدهید؟ خیر، دست‌کم از حیث موتور جستجوی گوگل از سپتامبر 2009 تگ لغت ها کلیدی هیچ کاربرد و تاثیری در سئو وب سایت ندارد .

در سپتامبر 2009 یکی از مدیران گوگل در وبلاگ وبمستر این شرکت مطلبی را در رابطه کلمه ها اساسی منتشر کرد و به چهار سوال حساس در این زمینه به وضوح جواب بخشید که در ادامه آنان را برای شما بازگو می کنیم .

1- 
آیا گوگل تگ کلمات حیاتی را در نتایج کاوش تاثیر میدهد؟ در یک کلمه، خیر . موتور با اهمیت جستجوی گوگل که به نشانی google .com شناخته میگردد و روزمره میلیون‌ها نفر از امکانات آن بهره می‌برند تگ لغت ها مهم را تماما نادیده می گیرد و به ابلاغ بی آلایش خیس تگ لغت ها با اهمیت هیچ تاثیری بر سئو وبسایت شما نخواهد داشت .

2- 
چرا گوگل تگ کلمه ها حساس را نادیده میگیرد؟ نزدیک به یک ده سال پیش گوگل صفحه های را تنها براساس محتوای آن ها سکو بندی می کرد و عواملی مثل پیوند محل ورود که امروزه به اسم سئو خارجی تارنما می شناسیم بی تاثیر بودند . در آن بازه زمانی تگ لغات دارای اهمیت به مکانی برای درج کلمه ها غیرمرتبط بامحتوای وبسایت تبدیل شد، به همین عامل به مرور مقطع گوگل تصمیم به نادیده دریافت کردن تگ لغات با اهمیت گرفت .

سئو در مشهد

3- 
آیا گوگل بقیه تگ‌های متا را نظیر تگ کلمات حیاتی نادیده میگیرد؟ خیر، گوگل تعداد زیادی از تگ‌های متا را میشناسد، بعنوان مثال تگ توضیحات متا بعنوان محتوایی که در نتایج گوگل نشان داده می‌شود استعمال میگردد . 
تصویر ذیل نمایی از این مثال را نشان میدهد: 
تفاوت 
توضیحات متا و لغات کلیدی متا تفاوت 
توضیحات متا و کلمه ها اساسی متا 
با این‌که این تگ در نتایج گوگل سناریو داده می‌شود ولی در جایگاه بندی سایتها برای نتایج بی تاثیر می‌باشد .

4- 
آیا گوگل برای مدام تگ لغت ها کلیدی را نادیده گرفته؟ این امکان وجود دارااست که گوگل در آتی از تگ کلمات دارای اهمیت استعمال نماید ولی احتمال آن مضاعف اندک است، سالهاست که گوگل تگ لغت ها حساس را نادیده گرفته و نیازی به تغییر‌و تحول سیاست خود احساس نمیکند .

با این وجود بسیاری از وبمستران و صاحبان وب سایت هنوز تگ لغت ها اصلی را در وبسایت خود به کار گیری می‌نمایند تا در صورتیکه گوگل دوباره روی خوشی به آن نشان اعطا کرد از مزایای آن استفاده مند شوند، توده ای نیز معلوم کردن کلمه ها حساس را راهی برای تمرکز خوب تر بر قضیه زمینه ارزیابی خویش و طرز دستکاری آن می‌دانند .

تمام اینها بدان معنی نمی‌باشد که شما بطور بی نقص به کارگیری از لغت ها دارای اهمیت مطلوب را نادیده بگیرید، برای هر مطلبی که در بلاگ یا این که سایت خویش مینویسید کلمه دارای اهمیت محوری انتخاب نمایید و آن را تاحد قابلیت و نه بیش از مقدار در محتوا بکار ببرید، پاراگراف بندی خود را طوری تهیه کنید که عبارات دارای اهمیت زمینه نظرتان را شامل شود و این لغات را در توضیحات، عنوان و آدرس دهی برگه بکار ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.