معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

15 نکته کلیدی مهم در طراحی وب سایت

در دنیای لبریز رونق دنیای مجازی ، رویه اندازی یک وبسایت یا حتی وب لاگ برای ارائه مقالات و تولیدها یک عدد از موردها اضطراری و پراهمیت است . اشخاص متفاوت حقیقی وواقعی یا شرکتی و سازمانی برای اینکه بتوانند به مردم کشورشان مطالبی را که موضوع نیازشان است ارائه نمایند ، می بایست یک وب سایت عالی و مطلوب و با استانداردهای روز عالم را برپا کرده تا جوابگوی نیاز خود برای کسب درآمد و نیاز مخاطبان برای کسب اطلاعات حتمی باشد . 

طراحی سایت در مشهد
در واقع پباده سازی و ایجاد وب وب سایت به افراد قابلیت ایجاد فضایی برای تبلیغ کسب و عمل خویش و نیز چنین ارائه استعدادها و نگارش های خویش را می دهد و منبعی را برای کسب درآمد ساخت می نماید . راه اندازی یک وب سایت فن ای و سزاوار یوزرها می تواند بعد از آن از مدتی کار به یک منشا درآمد اینترنتی مطلوب برای رئیس آن تبدیل شود و این قضیه صرفا با رعایت یک سری استانداردها و اصول و قوانین در پباده سازی اینترنت سایت میسر می شود . 
بنابر این در اینجا همت کرده ایم تا مفیدترین نکات اصلی در قضیه طراحی یک اینترنت وبسایت رشته ای را بیان کنیم که امیدوارم برای شما ایده بخش و تاثیرگذار باشد . 
1 - هدف ها و محتوای وب سایت انگیزه حیاتی از خط مش اندازی یک اینترنت سایت ، جذب خواننده و یوزرها از طریق موتورهای جستجو و بک پیوند ها می‌باشد . در اولِ راه اندازی وبسایت خویش همت فرمائید هدف ها و سیاست کلیدی وبسایت خویش را در جهت روش مطالب و مقاله ها ، خدمات و محصول ها و چیزهای دیگر در مرکز کارتان قرار دهید . این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید که در صورتیکه گونه وب سایت و مطالب و پباده سازی وب سایت شما نتواند کاربران را جذب کند و آن ها را مجاب به برگشت به سایتتان و خواندن مقالات شما کند، مطمئن باشید که مشتریان و خوانند‌گان بالقوه خودتان را از دست خواهید بخشید . پس از همان آغاز گونه سایت و طراحی خوب تارنما و انگیزه حیاتی از ارائه مطالب به یوزرها را مدنظر داشته باشید . 
پباده سازی وب 2 - ساختار و طرح اولیه سایت بهتر است که در اولِ کار و آن‌گاه از تعیین هدف ها با اهمیت تارنما ، یک طرح اولیه یا به قولی اسکچ ( sketch ) وب وب سایت را بر روی یک تکه صفحه رسم فرمائید تا شیوه چیدمان نخستین سایتتان را پیدا نمایید . در واقع این فعالیت سبب ساز می شود تا یک ذهنیت ابتدایی و یک ادراک کلی از ساختار تارنما و طرز قرارگیری عناصر تارنما در کنار هم را به سادگی و سوای پباده سازی بر روی صفحه بیاورید و این فعالیت شما را در پباده سازی مضاعف راحتتر خواهد کرد و می توانید به راحتی ترسیم های مختلفی را داشته باشید تا در غایت به صورت و ساختار دلخواهتان دست پیدا فرمائید . 

طراحی اپلیکیشن در مشهد
طراحی وب 3- استاندارد طراحی وب سایت استفاده از استاندارهای همگانی جهانی در پباده سازی اینترنت به شما و کاربرانتان یاری می نماید تا اطلاعات و مطالب شما با ساختاری درست در تمام مرورگرها بارگذاری گردیده و سناریو داده شوند و یا این که وبسایت شما سریعتر در موتورهای کاوش نظارت و ایندکس شوند . در ابتدای پباده سازی وبسایت خویش این نکته را مدنظر قرار دهید که هنوز هم در جمهوری اسلامی ایران بسیاری از اشخاص از اکسپلورر 6 استفاده می کنند ، گرچه این ورژن فراوان اندک در عالم استعمال می شود و در اکنون حاضر با روی عمل آمدن مرورگرهای پرسرعت مثل فایرفاکس و کروم هنوز هم در کشورمان از اکسپلورر 6 استعمال می شود و شما می بایست حتی القدور این مرورگر را هم برای بار گذاری سایتتان مدنظر قرار دهید . عملکرد نمایید برای رعایت استاندارها از وب سایت های معروف و منشاء های دارای اعتبار استعمال و الگوبرداری کنید . 
پباده سازی وب 4- رنگ آمیزی وب سایت آنگاه از در نظر گرفتن طرح اول نیاز دارید که به رنگ آمیزی سایت خویش فکر نمائید . مطرح ترین مزیت و حسن طراحی اینترنت در اینست که شما در به کارگیری از رنگ های متعدد در جهت وصال به یک پباده سازی دلنشین مختار می باشید . می بایست به این نکته اعتنا نمائید که در هنگام انتخاب رنگ ، از پالت رنگ ویژه و ادغام رنگ هایی که چشمان کاربران را خسته و اذیت نمی نماید ، استفاده فرمایید . درصورتی که از رنگ های گوناگون و غیرهمگون و آزاردهنده در پباده سازی خودتان به کار گیری کنید، مطمئنا بازدیدکننده را سرعت بالا از سایت خود خارج خواهید کرد و سایتتان غیرحرفه ای و اذیت کننده شناخته می شود . 
پباده سازی وب 5- گرافیک و رابط کاربری وب سایت یکی دیگر از فاکتورهای دارای اهمیت در پباده سازی اینترنت وبسایت ، در حیث به چنگ آوردن گرافیک و گونه رابط کاربری می باشد . با دقت به پرورش روز افزون تارنما های متفاوت و ایجاد شدن فضای رقابتی ، شما باید در ابتدای عمل نما و ظاهر وبسایت خود را مدنظر قرار دهید و به این نکته توجه فرمایید که ظاهر یک وب سایت نشان دهنده مدل محتوا و ذوق وسلیقه مدیریت آن وب سایت میباشد و در شرای سایتی نامرتب و مالامال از عناصر گرافیکی نامربوط به نیز را ایجاد کنید، مطمئن باشید یوزرها را از وبسایت خویش بدور خواهید کرد . هم چنین باید مطمئن شوید که رابط کاربری که با استفاده از رعایت استاندارهای مطلوب در تارنما خویش ساخت می نمائید ، می تواند کاربران را به بخش های متعدد سوق‌دهی نماید و آنان را مجاب به استعمال از قسمت های متعدد تارنما شما کند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.