معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

سئو سایت سئو On-Page چیست

سئو on-page چیست؟ سئو on-page یا سئو داخلی یا این که سئو آن پیج به تیم فرآیندهایی اطلاق می شود که سئو تارنما و بهینه سازی وبسایت را به فیس اصولی روی وبسایت پیاده سازی می نماید . موتور جستجوی قدرتمند گوگل، الگوریتم های مختلفی دارااست و با کلیه آن ها، سئو on-page را مورد ارزیابی قرار می دهد . الگوریتم پاندا در این دربین نقش برجسته تری داراست چرا که کیفیت محتوای باطن تارنما را تشخیص می دهد . هر جه محتوای سایت غنی از عبارات حیاتی باشند و توضیحات بیشتری داشته باشند، الگوریتم پاندا عشق و علاقه بیشتری به آن نشان می دهد . لینک هایی که در صفحه تارنما دارید و از گزاره بنرهای تبلیغاتی به وسیله مرغ مگس خوار که الگوریتم دیگر گوگل است، باز‌نگری می شود . تداد لینک و پیوند ها و بنر ها و موضوعات تارنما مقصد در این الگوریتم اهمیت دارد . همچنین ساختار وبسایت باید با صرفه باشد و قابلیت و امکان ریسپپانسو شدن داشته باشد . تمام این مورد ها در مدل سئو on-page قرار می گیرند . به طور جزئی تر، روند سئو on-page به شرح زیر ابلاغ می شود . 


سئو on-page چیست؟ ما آن را به شما می گوییم . 

راهبرد 

گرافیکی سئو on-page 

دستورالعمل گرافیکی سئو on-page یک عدد از گاید لاین هایی میباشد که در هر کمپانی سئو وجود داراست . در واقع سئو on-page از تراز طراحی سایت آغاز می شود . فردی که مسئولیت زدن طرح گرافیکی سایت را دارد، بایستی قبلی از هرکسی طبق استانداردهای سئو که فرد سئوکار برای او مشخص و معلوم کرده است، کار نماید . دقت به پباده سازی و چیدمان منوها، تصاویر و مطالب صفحه ها سایت جزو وظیفه‌های گرافیست میباشد . وب سایت باید قابلیت و امکان طولانی تر کردن متن و عکس در هرجایی که سئوکار می خواهد را داشته باشد . پیاده سازی یک سئو سایت حرفه ای از همین مرحله ابتدا می شود . 



راهبرد 

فنی سئو on-page 

راهبرد فنی سئو on-page گاید لاین دوم میباشد که به تیم برنامه نویسی و پیاده سازی سایت اعمال می شود . این دستورالعمل به نحوه کدنویسی سایت بر مبنا استانداردهای سئو اشاره دارد که به وسیله سئو عمل نوشته می شود . دقت به عنوان ها و تایتل ها، نحوه درج کدهای CSS و Java، کوتاه بودن سورس و اندک حجم بودن ورقه برای بارگذاری سرعت بالا تر در این مرحله انجام می شود . همینطور اعتنا به مواقعی که از حیث سئو منع می شود و مورد هایی که به رویش خوبتر سایت در گوگل یاری می کند . پیاده سازی وبسایت برای گونه های گوشی ها و تبلت ها و استاندرادسازی وبسایت های ریسپانسیو برای کاربران و گوگل در درجه اهمیت بالایی قرار داراست . 

سئو در مشهد

پس از این دو مرحله، کار های بعدی سئوکار که اجرایی خیس می باشند، مقدمه می شوند . مشاجره ایجاد محتوای تارنما یکی از مباحث اول در سئو on-page هست . در این کار بایستی مشاجره رضایت کاربر و گوگل هردو مسئله دقت قرار گیرد و محتوا به صورت جذاب و استفاده کننده پسندانه متن شود . دعوا بعدی لینک سازی داخلی در وب سایت میباشد که سبب ساز نشان دادن رابطه میان صفحه ها مختلف وب سایت می باشد و ایندکس صفحه ها را پرسرعت تر می کند . همینطور دستکاری های لازم در پوشه های دارای اهمیت سئو همانند تارنما مپ، جزئی دیگر از سئو on-page می‌باشد . 

کلمات کلیدی متا در سئو

عبارات حیاتی را تعدادی توشه در هر مقاله قرار دهید . 
مالامال کردن یک مطلب با کلمات مهم و بی سر و ته یک تکنیک دیرین سئو هست که دیگر کاربردی ندارد و ما هم آن را توصیه نمی کنیم . 

مقاله ها خود را برای بشر ها بنویسید خیر رایانه ها ، ولی در شرای زمان طبیعی برای اضافه کردن کلمه و واژه کلیدی در محتوای مقاله وجود داراست ، از آن دریغ نکنید و استعمال کنید .کلا در به کار گیری از عبارات حیاتی وسط روی را پیشه کنید نه تکرار بیش از حد و خیر وسواس در به کار بردن آن . هر دو در سئو موثر است ، یک عدد به ضرر و یک عدد به سود . 

در مطلب زیر که در The Spruce منتشر گردیده ، نکاتی برای حذف لکه های سبز چمن با تیتر و کلمه "لکه های چمن" .با صورت و اندازه استفاده از این کلمه حساس در طول مقاله بیشتر آشنا شوید . 

tip-to-prevent-grass-stains 
-تکرار واژه اساسی در توضیحات 


به خاطره داشته باشید که تعداد دفعاتی که شما واژه و کلمه دارای اهمیت را در مقاله ها خود به کار گیری می نمایید ، به خویش شما بستگی دارد، اما فقط مطمئن گردید از نظر ویراستاری و جمله بندی طبیعی به حیث برسد و ترجیحا یک بار در ابتدای پاراگراف و یکبار در میانه و یا این که آخرها جمله استفاده شود . 

لغات 
حیاتی مشتمل بر LSI یک تکنیک توسعه یافته خیس برای قرار دریافت کردن در بهترین نتایج جستجو گوگل ، به کار گیری از لغت ها کلیدی با شاخص الگویی نامتقارن (LSI) هست . 

اینها وضعیت وابسته ای است که گوگل برای تعیین کیفیت و وسعت محتوایی که متن اید استفاده می نماید . 

به تیتر مثال در این مقاله از سایت Creative Bloq در مسئله روش طراحی یک کارت بازرگانی ، دربرگیرنده عنوان ها مختلفی از لغت ها اصلی دارای ربط یا نامرتبط است . 
مانند ، "تبلیغ شده " ، "چاپگر" ، "چاپگر آنلاین" 
کارت 
تجاری خلاقانه - how to create business card 
این نوع از لغات کلیدی مرتبط به گوگل می گوید که محتوای شما به تیتر متعلق ، و در یک راستا می باشد و همین امر به شما کمک می نماید که مرتبه بندی خویش را ارتقاء دهید . 

این ایام به کارگیری از مقاله ها LSI فراگیرتر گردیده و پیروزی های بیشتری را قسمت کارشناسان سئو (SEO) و طراحان سایت کرده هست . 

برای پیدا کردن اینگونه عبارات کلیدی LSI به زیر صفحه ها نتایج کاوش نگاه نمایید . 

برای مثال در جستجو گوگل برای superfoods ما این لغت ها را در تحت نتایج پیدا کردیم . اینجانب کلمات LSI را که می توانید در ارتفاع مقاله به کارگیری فرمایید های لایت کردم . 

super-food-google-search- 
جستجو رستوران خوب 
با استعمال از کلماتی نظیر "بالا" ، "دستورالعمل ها" و عباراتی مثل "لیستی از" و "برای کاهش وزن" می توانید مطمئن باشید گوگل به مطلب شما برای محتوای با کیفیت رنک بالایی می دهد . 

کلمات خود را در تگh2 و h3 قرار دهید . 
شایسته ترین مقالات از نظر تهیه محتوایی و تکنیک انتشار به یک‌سری بخش با اهمیت تقسیم می شوند . 

در HTML این بخش ها به تیتر H2 ,H3 شناخته می شوند .(البته h1 برای عنوان مقاله ها شما محفوظ است .) 

برای اینکه به گوگل نشان دهید که مقاله ها شما کدام عبارات با اهمیت را پوشش می دهد ، مطمئن شوید این لغات را در تگ هدینگ قرار می دهید . 

مطلب وب وبسایت Gadget "10 لبتاپ دانشجویی برتر 2017 برای مکتب ، دانشکده ، دانش کده " مشتمل بر عبارت "بهترین لبتاب دانشجویی" در تیتر است . 

شایسته ترین 
لب تاب دانشجویی 
اما مهمتر آنست که در تگ هدینگ از عبارت "چطور برای تو بهترین لب تاب دانشجویی را انتخاب کنیم" استفاده کرده میباشد . 

بهترین 
لب تاب دانشجویی برای تو 
در حالیکه نمی خواهید کلمه ها با اهمیت خویش را خیلی تکرار کنید، قرار دادن آن ها در تگ هدینگ به شما کمک خواهد کرد . 

محتوای 
خود را با صرفه کنید گوگل دائما الگوریتم های جستجو خود را تغییر تحول می دهد . 

برای اطمینان از این که شما بالای ورقه نتایج جستجو باقی می مانید ، بایستی از تاکتیک های روز جاری فراتر روید و بر روی استراتژی های بلند بازه که شما را در بالای نتایج کاوش نگه می دارد، تمرکز فرمائید . 

یک ثابت در دیده انداز همیشه در حالا تغییر سئو اینست که گوگل همواره به مقالات عمیق و با کیفیت، جایگاه بهتری نسبت به مقالات متوسط داده می‌باشد .

طبق تحقیقات انجام گردیده توسط Ascend2نشان می دهد ، 57 درصد از بازاریابان محتوایی اثرگذار در جهان از محتوای مناسب ، یکسری بعدی و عمیق به عنوان راهکار های سئو (SEO)استفاده می نمایند . 

محتوای 
موثر - با صرفه سازی محتوا 
در این بخش با شیوه و شیوه جایزه دهی گوگل به محتوا اثرگذار آشنا می گردید . 

ارتقا 
ارتفاع محتوا هیچ رازی در زمینه اینکه گوگل به محتوا جامع و عمیق امتیاز می دهد ، وجود ندارد . 

برخلاف آنچه خوا‌نندگان وب لاگ به شما پیشنهاد می دهند که کوتاه بنویسید ، حقیقت اینست که گوگل به مقاله ها جامع و عمیق بهترین رتبه را می دهد . 

جستجو گوگل برای تمرین طول نمونه فوق العاده ای را فراهم کرده است .چهار سود اولیه مشتمل بر بیش از 1000 واژه میباشند ، در نقطه اوج مطلب ای با بیش از 2000 کلمه و واژه مدعا است . 

تاثیر 
طول محتوا در نتایج گوگل - باصرفه سازی محتوا 
شما می توانید به خیر و خوبی این قضیه را در سایت نیل پتل ملاحظه کنید . تمام مقالات عمیق و طولانی می‌باشند . 

این دسته مقاله‌ها مناسب ترند و در گوگل مرتبه بهتری می گیرند . 

بهبود 
مقاله‌ها برای بهتر خوانده شدن همانگونه که گوگل برای مقالات عمیق وطولانی قیمت بالایی قائل است، محتواهای طولانی که دارنده متن اعصاب ، جالب و قرائت سهل می‌باشند ، ارزشمندترند . 

اما این برای صنعت های متفاوت متفاوت است . اگر شما یک اینترنت سایت طبی B2B دارید ، که تجهیزات پیچیده به پزشکان می فروشید ، نباید محتوای خود را بی آلایش سازی فرمائید . 

اما در حالتی که شما از اصطلاحات پیچیده ای به کار گیری می فرمائید که در صنعت یا مسئله شما واجب نمی‌باشد ، وقت آن می باشد که رویکرد نگارش خود را تغییر و تحول دهید . 

یکی از ابزارهای خوب در این موضوع Hemingway App می‌باشد . 

hemingway-editor- 
ویرایشگر -hemingway -بهینه سازی محتوا 
این یک شیوه مجانی برای آزمایش میزان عالی خوانده شدن مقاله شماست . 

به 
روز رسانی مستمر دنیا در اکنون تغییر هست و گوگل می خواهد پیدایش ترین محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهد . 

برای بهبود نتایج مقاله ها گوگل به خاطر داشته باشید هر چندین وقت یکبار آن مقالات را به روز رسانی فرمایید .این دارای اهمیت تاثیر بسزایی در ارتقاء رنک شما در گوگل داراست . 

این تغییرات نیاز نمی باشد بنیادی باشد . گاها با بیشتر کردن تعدادی پاراگراف ، گوگل متوجه پیدایش رسانی شما خواهد شد . 

برای مثال در کاوش فروش اثرگذار نسخه برداری . این مقاله که هفته پیش منتشر شده در صدر میباشد . 

effective-sales-copy 
- جستجوی گوگل 
وقتی مطلب را در ConversionXL بررسی می کنیم ، می بینیم مقاله هفته قبلی به روز رسانی شده می‌باشد نه منتشر . 

Effective_Sales_Copy 
-نتایج کاوش گوگل -بهینه سازی محتوا 
این مطلب تعدادی وقت پیش منتشر گردیده است؟خب براساس متا دیتا (که از روئت کرد استفاده کننده نهفته می‌باشد و در سورس کد تارنما قابل مشاهده می‌باشد ) ما دیدیم که مقاله مربوط به 6 سال پیش میباشد . 

view-source-سورس 
برگه - باصرفه سازی محتوا 
از آنجایی که جدیدا پیدایش رسانی شده هست گوگل آن را یک محتوا جدید در نظر می‌گیرد .این یک روش عالی برای نگه داشتن محتوا شما در بالای نتایج کاوش بدون ایجاد تغییر‌و تحول کلیدی در آن هست . 

شامل کارداران جایگاه بندی فنی گردید . 
در حالیکه به آسانی می توانید دست اندرکاران قابل رویتی که موجب بهبود رتبه بندی شما می شوند را ملاحظه کنید ، شیوه های دیگری هم وجود داراست که باید در ذهن داشته باشید . 

در پشت صحنه راهکار هایی وجود داراست که به شما یاری می نماید تا مرتبه محتوا خویش را بهبود ببخشید . 

با بهبود این فاکتورهای فنی مرتبه بندی می توانید مرتبه مطلب خویش را در گوگل ارتقا دهید . 

URL خویش را با به کار گیری از لغات اصلی بی نیاز و قابل قرائت کنید . 
چکیده از محتوای فراموش شده شما URL میباشد .بخش اعظم صاحبان تارنما این بخش دارای اهمیت محتوای سایت را رها می کنند .از این مزیت به کارگیری نمائید تا مشاهده کنید که گوگل و کاربران گوگل URL را مشاهده می نمایند . 

بجای استفاده از نشانی مجهولی مثل “article-id-175837958 .html,” از نشانی های مناسب به کار گیری کنید تا URL شما قابل فهم باشد . 

به عنوان مثال در جستجو "چطور بفهمیم ملون رسیده است؟" (how to tell is a melon is ripe) ، یک عدد از مقالات شاخص دارنده آدرس آشکار و ساده می‌باشد . 

چطور 
بفهمیم یک ملون رسیده است 
این دو مزیت برایSEO فراهم می کند . 

اولیه ، گوگل می تواند کلمات مهم را در URL شما پیدا کند ، این به شما اذن می دهد که از مزیت های SEO نسبت به بقیه مقاله ها در به عبارتی دور و بر به کارگیری فرمایید . 

دوم، یوزرها بیشتری علاقه مند به کلیک روی URL دارای ارتباط می باشند ، این کلیک های بیشتر روی لینک شما ، نردبان رتبه بندی شما در گوگل می باشند . 

ایجاد 
توضیحات (meta description) قانع کننده در شرای شما توضیحی برای گوگل ارائه ندهید ، یک قطعه تصادفی از مطلب شما را نشان خواهد داد . 

معمولا این مراد شما نمی باشد که پیام و نوشته شما ناقص نشان داده شود ، برعکس ، شما بایستی یک عبارت سفارشی ساخت فرمائید که در نتایج نشان داده شود . 

این به تیتر متادیسکریپشن (meta description) شناخته می شود . اینها نتایج کاوش گوگل در مورد بهترین برگر در لندن میباشد ، که در فعالیت نشان می‌دهد چقدر تالیف متادسکرپشن مفید میباشد . 

best-burger-in-londen-بهترین 
-برگر-لندن 
برای مثالی دیگر می توانید نگاهی به مقاله راهنمای قطعی ایجاد صفحه های فرود با نرخ تبدیل بالا بیاندازید .که در آن یک توضیح بدون نقص و روشن برای گوگل متن شده است . 

وبسایت 
نیل پتل- nail-patel-site 
یک منش عالی برای افزودن متا دیسکریپشن برای وردپرس (wordpress) به کار گیری از افزونه yoast SEO می باشد . 

شما می توانید با امداد این پلاگین عنوان سئو ، URL(slug) و توضیحات (meta description) را بازنویسی فرمائید . 

این افزونه شما را از بیش تر کردن کد های پیچیده به وب سایت مصون می داراست . 

edit-post-wordpress-ویرایش-پست-وردپرس 



این یک رویکرد عالی برای اطمینان از اینست که از بهترین راه و روش برای سئو محتوایی خود و چیدن نتایج بر پایه بازی مطابق با الگوریتم های گوگل استفاده می نمایید . 

تصاویر 
خود را بهینه کنید یک عدد از روشهایی که اکثر زمان ها نادیده گرفته می شود و در ارتقاء رتبه سایت و مقالات شما مفید می‌باشد ، با صرفه سازی تصاویر به کار گیری گردیده برای موتور جستجو گوگل است . 

حتی درصورتی که یک یا دو تصویر در مطلب شما وجود داراست ،برای نتایج سئو بهتر، آنان را باصرفه سازی نمائید . 

برایان آیین (Brian Dean) از Backlinko ، دو تا از شایسته ترین راه های بهبود نتایج سئو از طریق با صرفه سازی تصاویر را نشان می دهد . 

on-page-seo-سئو 
تصاویر 
قبلی از آپلود تصویر نام فایل آن را به واژه و کلمه دارای اهمیت محتوا خویش تغییر دهید . 

برای خصوصیت Alt تنها یک توضیح خلاصه در ارتباط با ارتباط آن عکس با محتوای خویش بنویسید . این کار در ابزار آپلود عکس وردپرس (wordpress)براحتی قابل انجام میباشد . 

این ترفند های کوچک در بازه سکو بندی مقاله‌ها ، مزایای کوچکی به شما در مقابل رقبایتان می دهد . 

پیوند 
های خویش را بهتر کنید یکی از قویترین راهکار ها در موضوع مرتبه بندی off-page-seo لینکهای مربوط به هر مقاله است . 

یکسری راه و روش گوناگون جهت بهبود لینکها وجود دارااست و همگی آن‌ها با ارزشند . 

شما می‌توانید با امداد ابزارهای چک سایت نظیر SEO Analyzer ملاحظه کنید دقیقا چگونه می توانید لینکهای خویش را بهتر فرمایید . 

محتوای خود را جهت دریافت بک لینک و پیوند (backlinks) ارتقاء دهید . 
بهترین منش برای کسب درجه بهتر در نتایج جستجو کسب تعداد متعددی بک لینک و پیوند از منابع متفاوت برای مقاله می‌باشد . 

رویه 
های مختلفی برای این کار وجود دارااست که ما در اینجا تنها به یک زمینه می پردازیم: افزایش محتوا 
یکی از معمولی ترین روشها بر شالوده گفته Red Web Design قراردادن پیوند سایرین در مطلب خودتان می باشد . 

8-نکته-سئو 
-8-seo-tip 
هنگامی که این فعالیت را کردید ، اجازه دهید مالک وبسایت بداند شما آن را زمینه دقت قرار داده اید . 

انجام این کار سبب ساز تولید ارتباط در بین شما و صاحب آن سایت می شود و این می تواند سبب به تولید بک لینک و پیوند بطور ارگانیک شود و رتبه شما را بالا می موفقیت . 

پیوند 
داخلی بیشتری ایجاد کنید یکی از بی آلایش ترین و راحتترین روشها برای بهبود لینکهای یک مطلب ساخت لینک داخلی هست . 

در حالیکه راضی کردن سایر افراد به لینک دادن به محتوا شما سخت می‌باشد ، می توانید به راحتی و رایگان به مقالات تارنما خودتان لینک و پیوند بدهید . 

بهترین مثال از پیوند دهی داخلی ، تارنما ویکی پدیا هست . برای مثال به برگه Abebe Bikilaدر ویکی پدیا نگاه نمایید . تمام لینکهای داخلی را های لایت کرده ام . 

abebe-bikila 
-ویکی پدیا 
با این کار ، گوگل براحتی می تواند در وب سایت شما بخزد (crawl) و بهترین محتوایی که توصیه می دهید را پیدا نماید . 

حتی خوب تر از این ، از لغت ها دارای اهمیت به عنوان انکر تکست( anchor text ) استفاده نمایید و به گوگل بگویید این مقاله ها در چه قضیه ای هستند . 



پیوند 
های شکسته را تصحیح کنید درحالیکه لینکها برای تجربه کاربری عالی هستند و سئو سایت شما را ارتقاء می دهند ، لینکهای شکسته دقیقا برعکس عمل می نمایند . 

در صورتی‌که پیوند شما به برگه ای اشاره می کند که دیگر وجود فرنگی ندارد ، شما بایستی سریعا آن را اصلاح فرمایید . 

(ارزش آنرا دارااست یاد آوری کنم با تصحیح لینک و پیوند شکسته شما مطلب خود را پیدایش کرده اید و این طراوت پست شما را به ارمغان می آورد .) 

البته در اینجا چالش ، پیدا کردن پیوند شکسته است .برای این عمل ابزار رایگان فراوانی وجود دارااست . یکی از آن ها deadlinkcheckerاست . URL خویش را وارد کنید ، اینکه می خواهید کل سایت محاسبه شود یا تنها یک صفحه ، تعیین نمائید و روی آیتم check کلیک کنید . 

آنالیز 
لینک و پیوند شکسته -broken-link-checking-tool 
این ابزار تارنما شما را می خزد (crawl) و لیستی از لینکها و شرایط (statuses) آن‌ها به شما می دهد . 

brocken-link- 
تحلیل لینک شکسته 
این ابزار امکان نظارت تا 2000 لینک و پیوند را بدون‌پول به شما می دهد و مطمئن می شود آنها به مقصد صدق اشاره می نمایند . 

برای سایتهای کوچک و میانگین 2000 لینک برای شروع خوب میباشد . 

انکرتکست 
(anchor text ) ها را خوبتر کنید هر پیوند قابل کلیک چیزی برای گفتن دارااست . اگرچه این یک الگوریتم جایگاه بندی در گوگل نیست ، به کارگیری از لغات کلیدی به عنوان انکرتکست (anchor text ) برای شما یک مزیت میباشد . 

این به این معناست که بجای پیوند دادن به یک مقاله با عنا وین "این مقاله" یا "اینجا کلیک کنید" از عبارتی نظیر "نقش برندینگ در سئو" استفاده کنید . 

برای این که انکرتکست (anchor text ) خویش را پیدا نمایید ، از ابزارvisiospark به کارگیری کنید .نشانی تارنما خویش را وارد نمایید ، قسمت تست ربات را انجام دهید و روی آیتم Go کلیک نمائید . 

Internal__External_links_Checker 
- چک پیوند های داخلی و فرنگی سایت 
لیست جامعی از لینکها را مشاهده می فرمایید . 

ابزار 
بررسی لینک و پیوند های داخلی و فرنگی 
همه آنهایی که فاقد واژه و کلمه دارای اهمیت می باشند یا این که تعداد کلمات با اهمیت درآنها اندک می‌باشد میبینید . آنها را در مقالات وبلاگ خود تصحیح فرمائید . 

لایه های وب سایت خود را با صرفه کنید . 
حتی اگر مقاله‌ها شما مرتبه یک باشند ، همچنان محتوا شما می تواند در ذیل نتایج کاوش گوگل باشد . برهان آن لایه ها و ساختار وبسایت شماست . 

بر شالوده تحقیقات ، تجربه کاربری یک موضوع نو در سئو است .این بدان معنی است که لایه ها و ساختار تارنما شما برای کاوش و پیدا کردن موضوعات بایستی تا حد ممکن برای کاربر ساده باشد . 

بهبود 
ساختار سایت 
به شما می گویم چطور این فعالیت را انجام دهید . 

وب سایت خود را مناسب موبایل یا در اصطلاح گوشی - فرندلی (mobile-friendly) نمائید . 
موبایل آمده تا بماند . و عمده از ماه پیش یا سال پیش روی رتبه بندی شما اثر گذار است . همان طور که قبلا در مقاله ای در سی یو اینترنت منتشر کردیم ، گوگل نسخه موبایل را ابتدا ایندکس می کند . 

ranking-factors 
-فاکتورهای-رتبه-بندی-گوگل 
به عبارت دیگر ، تجربه کاربری ضعیف موبایل به شما زخم می زند ، چه بسا در حالتی که نسخه دسکتاپ شما بی نظیر باشد . 

در‌صورتی‌که شما مایل به بسط دسترسی به وبسایت خویش در تلفن همراه هستید ، می توانید از صفحات پر سرعت موبایل( Accelerated Mobile Pages یا AMP) به کارگیری نمایید . 

بر پایه marketingprofs .com ، انتظار می رود این راه و روش باصرفه سازی تا نقطه پایان سال روان ناخواسته شود . 

7-ترند-سئو-seven-seo-trend 

ایده خوبی هست که مطمئن شوید سایت شما در موبایل دارنده حداکثر همت می باشد تا مقاله ها شما بیشترین بازدید را کسب نمایند . 

کاری 
نمایید وب سایت سریع بارگذاری شود سایتهای نماید ، کمتر در نتایج کاوش گوگل سناریو داده می شوند . 

حتی یک ثانیه سرعت لود سریعتر ، اقتدار شما را ارتقاء می دهد و ترافیک (بازدید) بیشتری را وارد وب سایت شما می نماید . 

این مورد به خصوص در موضوع نسخه تلفن همراه وب سایت شما زیاد حائز اهمیت می باشد .بر مبنا webceo، 10 فیض برتر تلفن همراه در 1 .10 ثانیه لود می شوند ، در حالیکه این بازه برای 30 تای نخستین 1 .17 ثانیه است . 

حتی کسری از ثانیه می تواند تفاوت تولید نماید . 

فاکتورهای-حیاتی-رتبه-بندی-موبایل 
-Most_Critical_Mobile_Ranking_Factors 
در حالیکه سرعت ، ادله دارای اهمیت در سئو نسخه تلفن همراه میباشد ، برای ورژن دسکتاپ سرعت تنها یکی از عوامل جایگاه بندی وبسایت می باشد . 

مطمئن گردید از HTML و CSS دارای اعتبار استعمال می نمائید . 
گوگل سایتهایی که از قواعد html , css استفاده می نمایند ، را دوست داراست . 

درصورتی که سایت شما چهارچوب این قانون ها را زیر پا بگذارد ، ممکن می باشد بوسیله گوگل پنالتی شود . 

جهت بهبود نمایش وب سایت شما در نتایج کاوش مطمئن شوید بهترین محتوا اینترنت را ایجاد کرده اید . 

برای این عمل ، نام دامنه خود را در ابزاری مثل W3C Validator وارد نموده و بررسی نمایید . 

The_W3C_Markup_Validation_Service 
-اعتبار - نشانگذاری 
بسته به اینکه چقدر تارنما شما به خوبی از قانون ها html , css استفاده کرده، شما نمره خوب و یا این که پیشنهاد هایی برای بهبود دریافت می کنید .در حالتی که شما چیزی در مسئله بخش فنی سایت خویش نمی دانید ، یک بسط دهنده یا این که کمپانی ارائه دهنده سرویس ها سئو می تواند براحتی و بدون هزینه زیادی این امر را برای شما انجام دهد . 

از 
نوشته فراتر بروید همان گونه که وب چیزی بالاتر از متن گردیده ، شما نیز می توانید با چیزی اکثر از عبارات ، در نمایش جستجو گوگل دیده شوید . 

از گونه های متعدد رسانه به کارگیری نمایید . به این ترتیب مطمئن باشید در نتایج جستجو گوگل هم حال و نیز در آتی جای خواهید داشت . 

از دکمه های اشتراک گذاری در کانال های اجتماعی به کار گیری فرمایید . 
با ظهور کانال های اجتماعی مردم بیشتری عشق و علاقه مند به اشتراک گذاری محتوا شما با عزیزان خود و بقیه افراد بر اساس علایق خویش هستند . 

در صورتیکه هم حال دکمه به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در وب تارنما خویش ندارید ، حال حاضر وقت افزودن آن می باشد . بر اساس webceo سیگنال های اجتماعی کلید موفقیت در سئو می‌باشند . 

اینفوگرافیک-رتبه-بندی-موبایل 

راحتترین رویکرد ، اضافه کردن پلاگینی می باشد که دکمه های کانال های اجتماعی را در کنار مقالاتتان در وب لاگ نمایش دهد . 

این روشی می باشد که اینجانب مطمئن نحس مخاطبانم با اینجانب در ارتباطند . 

اشتراک-گذاری-شبکه 
های-اجتماعی 


این همچنین کمک می کند تا در نتایج جستجو گوگل باقی بمانم . 

گونه های رسانه های گوناگون را تعبیه نمائید . 
در حالتی که شما از گونه های مختلف رسانه در وبسایت خویش به کار گیری نمی نمائید ، بایستی این کار را انجام دهید . 

بر اساس seoeaze، 65 درصد ترافیک وب از کلیپ می آید . 

Top_10_SEO_Trends-ترندهای-برتر-سئو 

این یک رویکرد خوب برای نمایش مارک شما و فراهم کردن محتوای خوبتر برای بازدیدکنندگان سایت شماست . 

من به شما کلیپ ، پادکست ، تصویر و چه بسا اشکال مختص محتوا را توصیه می کنم . که می تواند شامل ، ماشین حساب ، ابزار ها و خصوصیت های دیگر باشد . 

در مقاله" عضله ای برای معاش "در برنامه غذایی ، تالیف کننده یک اتومبیل اکانت اثرگذار برای تعیین کل مصرف انرژی روزانه قرار داده است . 

The_Definitive_Guide_to_Effective_Meal_Planning-راهنمای 
قطعی رژیم 
این یک مبداء اثر گذار می‌باشد که سبب ساز ارتقا درجه در گوگل می شود . بک لینکهای متعددی ایجاد می کند و حتی می تواند موجب ارتقاء بازدید وبسایت شود . 

هر زمان که فردی بخواهد این عدد را محاسبه نماید ، بایستی به سایت بازگردد ، این به گوگل می گوید که محتوا گرانبها می‌باشد و باعث می شود مرتبه بهتری کسب کند . 

برای 
جستجوی صوتی مهیا شوید بیشترین ترند در گوگل مربوط به جستجوی صوتی می‌باشد . 

بر پایه بازاریابی دیجیتال CJG بیش از 20 درصد جستجوی های گوشی تلفن یاور ، روی نرم افزار گوگل بر اساس صدا بوده میباشد . 

ترند برتر سئو 
این یک مجال والا برای استفاده از این مزیت هست . شماباید سریعا پستهای بلاگ خود را برای جستجوی صوتی آماده فرمایید . 

برای این عمل شما می بایست کلمات محاوره ای و جملاتی که بطور متداول در جستجوی صوتی استعمال می شوند مثل "من چطور" یا "نزدیک من" را هم در بر داشته باشید . 

به کار گیری از schema معرفی شده توسط گوگل نیز می تواند موثر باشد . 

این سبب می شود محتوای شما براحتی بوسیله اشخاصی که جستجوی صوتی کرده اند ، در دسترس باشد و جایگاه شما را هم در جستجوی صوتی گوشی و نیز بطور کلی در نتایج کاوش بهبود می بخشد . 

نتیجه 
در صورتیکه می خواهید مقاله‌ها شما در گوگل سکو بهتری کسب نماید ، می بایست مقداری روی تارنما خود عمل کنید تا این دستور محقق شود . 

با استعمال از استراتژیها و تاکتیک های گفته گردیده در این مطلب ، می توانید پروسه گسترده SEO خود را سریعتر انجام دهید . 

این تکنیک ها درجه شما را بالا برده و سبب افزایش ترافیک سایت خواهند شد .که مستقیما باعث فروش ، درآمد و نتیجه بخش اعظم می شود . 

چگونگی معرفی سایت به گوگل

چگونگی 
معرفی وبسایت به گوگل 
مسلما تا کنون به اهمیت پیدا شدن سایتتان در موتورهای جستجو پی برده اید . آمار موتورهای کاوش نشان می دهد که اکثر سایت های اینترنتی از طریق موتورهای جستجو پیدا شده و به یوزرها معرفی می شوند . در این میان آمار و ارقام سایت ها و فعالان بهینه سازی در موتورهای کاوش بیانگر این می باشد که موتور جستجوی گوگل به عنوان محبوبترین و کارآمد ترین موتور جستجو از لحاظ امکانات و از نظر فنی ، در میان یوزرها اینترنت شناخته شده است .

بدیهی هست که این فرمان صاحبان سایت ها و وبلاگ ها را بر آن می داراست تا سایت خود را به شیوه های متفاوت به موتور جستجوی گوگل معرفی نمایند .

 

برای معرفی سایت به گوگل راههای بسیاری پیشنهاد می شود و هر سال کنفراسنهای بسیاری با محوریت " بهینه سازی در موتور جستجوی گوگل " در کشورهای مختلف دنیا و محافل فناوری داده ها برگزار می شود .از 
این رو دانستن نکاتی چندین از این روند برای هر وب مستری اجتناب ناپذیر است :


1- 
افزودن نشانی سایت (URL) به چهره مستقیم به موتور جستجوی گوگل : 
در این منش با به کارگیری از امکاناتی که سایت گوگل در اختیار کاربران قرار داده ، می بضاعت فقط نشانی سایت را به موتور جستجوی گوگل پیشنهاد کرد ، و اینکه چه وقتی این آدرس توسط گوگل فهرست می شود بستگی به تعداد آدرسهایی که از قبلی ثبت گردیده و سیاستهای فنی گوگل دارد که این راه در مدت مقطع کوتاه موثر نیست و نیاز به دوران نسبتا زیادی داراست .

برای 
اضافه کردن سایت خویش با به کار گیری از این روش به آدرس زیر مراجعه کرد و اطلاعات سایت خود را وارد کنید : 
http://www .google .com/addurl

 

2-روش دوم و مفید تر از راه و روش اولیه ، به کارگیری از تجهیزات وب مسترهای گوگل می‌باشد که مستقیما بوسیله سایت گوگل در اختیار وبمستر ها قرار گرفته می‌باشد .

 

1-ابتدا وارد آکانت گوگل خویش شوید .

2- به نشانی http://www .google .com/webmasters مراجعه کنید .

3-روی گزینه Sign in to Webmaster Tool کلیک کنید .

4-درون محل وارد کردن متن ، نشانی سایت خود را وارد کنید . سپس روی گزینه Add Site کلیک کنید .

5-سپس روی گزینه Verify your site کلیک کنید .

6-در صفحه حاضر از نصیب Choose Verification method یکی از گزینه ها را گزینش کنید .

7- 
گزینه Add a meta tag : 
برای کسانی که امکان آپلود فایل روی سایت یا وب لاگ خود را ندارند ، این راه و روش پیشنهاد می شود .

بعد از تعیین این گزینه ابر برچسب مخصوصی در اختیار شما قرار داده می شود که در تصویر با مستطیل قرمز مشخص و معلوم شده میباشد . بایستی این برچسب را کپی کرده و در فایل اصلی سایت خود مابین کدهای و قرار دهید .و فایل html را ذخیره کنید و سپس روی کلید verify کلیک کنید و در رخ صحیح بودن تمامی فرآیند سایت شما و وب مستر بودن شما تایید می شود .

 

8- 
گزینه Upload an HTML file : 
این گزینه و گزینه قبلی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و فعالیت یکسانی را انجام می دهند ، ولی همانگونه که در گزینه قبلی گفته شد گزینه Add a Meta tag جهت کسانی که قابلیت آپلود روی سایت خود را ندارند مطلوب می باشد ، ولی کسانی که امکان آپلود کردن نیز داشته باشند می توانند از گزینه اول استعمال کنند .

 

در این گزینه بعد از گزینش یک نوشته مختص که اسم فایلی با پسوند html خواهد بود در اختیار شما قرار می گیرد،که بایستی فایلی با این اسم و با پسوند html ایجاد شده و در شاخه اصلی سایت آپلود شود، که محل متن زمینه حیث در تصویر معلوم گردیده می‌باشد .آن گاه از ایجاد فایل و آپلود آن در شاخه اصلی روی کلید Verify کلیک کنید تا سایت شما زمینه تایید قرار گیرد .

تا اینجا سایت شما و اینترنت مستر بودن شما موضوع تایید گوگل قرار گرفته هست که پس از تایید سایت شما به صورت زیر نشان داده می شود .

 

3-حال نوبت آن رسیده که نقشه سایت خود را ایجاد کرده و آن را به گوگل معرفی کنیم تا روبات کاوشگر گوگل به راحتی بتواند لیستی از فایلهایی را که بوسیله این نقشه معرفی کردیم دانلود کرده و در فهرست جستجوی خویش قرار دهد .

 

1-برای این کار ابتدا به سایت http://www .xml-sitemaps .com مراجعه کنید .

 

2-در نصیب Starting url نشانی سایت خویش را وارد کنید .

 

3-در نصیب Change Frequency گونه به روز شدن سایت خویش را گزینش کنید ، که برای به روز شدن روزانه Daily ، ساعتی Hourly و . . . را انتخاب کنید .

 

4- در نصیب Last Modification تاریخ آخرین به روز رسانی سایت را وارد کنید و در‌صورتی‌که مطمئن نبودید گزینه Use Server Response را انتخاب کنید . بعد از آن روی گزینه Start کلیک کنید . آن گاه از کلیک کردن روی Start ، برنامه شروع به لیست نمودن سایت شما خواهد نمود که بنا به تعداد و حجم صفحه ها سایت شما مقطع دوران متغیری ارتفاع خواهد کشید .

 

5-پس از این عملیات تصویر زیر برای شما به نمایش در می آید و دو فایل Sitemap .xml و Sitemap .xml .gz برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد که sitemap .xml .gz ورژن فشرده شده sitemap .xml می باشد .

 سئو در مشهد

6- فایل sitemap .xml را دانلود کرده و در شاخه اصلی سایت خود آپلود نمایید .

 

7- به آدرس https://www .google .com/webmasters/tools/sitemaps رفته و از منوی سمت چپ سایت روی گزینه Add Sitemap کلیک کنید .

 

8- از نصیب Choose Type ، روی گزینه Add general web sitemap کلیک کنید . و در نصیب My Sitemap URL نام نقشه سایت را که به عبارتی sitemap .xml می‌باشد در قسمت مشخص گردیده در تصویر وارد کنید .

 

9- روی کلید Add general web sitemap کلیک کنید .

10-در فیس انجام صحیح تمامی پروسه تصویری شبیه به تصویری زیر را مراعات خواهید کرد .

11-حال باید در انتظار باشید که فایل نقشه سایت شما به وسیله گوگل دانلود گردیده و آدرس های درون آن به مرور مقطع در فهرست گوگل و در نتایج جستجوها نمایش داده شود .

کلمات کلیدی متا در سئو

تگ 
کلمات مهم و نقش آن در سئو این ایام نظرات متفاوتی مبنی بر تاثیر و یا این که عدم تاثیر کلمات مهم متا بر سئو وبسایت میشنویم . فرض فرمایید که شما صاحب یک تارنما خدمات مجالس می‌باشید و یکی از رقیبان شما لغت ها کلیدی شما را در وب سایت خود قرار میدهد، حتی نام شرکت شما نیز در در بین آن ها چشم میشود، آیا باید به این امر اهمیتی بدهید؟ خیر، دستکم از نظر موتور جستجوی گوگل از سپتامبر 2009 تگ کلمات دارای اهمیت هیچ کاربرد و تاثیری در سئو تارنما ندارد .

در سپتامبر 2009 یکی از مدیران گوگل در وبلاگ وبمستر این کمپانی مطلبی را در رابطه لغات دارای اهمیت منتشر کرد و به چهار سوال اصلی در این مسئله به وضوح جواب داد که در ادامه آن‌ها را برای شما بازگو می کنیم .

1- 
آیا گوگل تگ عبارات دارای اهمیت را در نتایج جستجو تاثیر میدهد؟ در یک کلمه، خیر . موتور دارای اهمیت جستجوی گوگل که به آدرس google .com شناخته میگردد و روزانه میلیون‌ها نفر از تجهیزات آن فایده میبرند تگ عبارات با اهمیت را تماما نادیده می گیرد و به ابلاغ معمولی خیس تگ کلمه ها مهم هیچ تاثیری بر سئو وب سایت شما نخواهد داشت .

2- 
چرا گوگل تگ کلمه ها دارای اهمیت را نادیده میگیرد؟ نزدیک به یک ده سال پیش گوگل صفحه های را تنها براساس محتوای آن ها رتبه بندی می‌کرد و عواملی مثل لینک ورودی که امروزه به نام سئو خارجی وب سایت می‌شناسیم بی تاثیر بودند . در آن مقطع تگ کلمات دارای اهمیت به مکانی برای درج کلمه ها غیرمرتبط بامحتوای وب سایت تبدیل شد، به همین ادله به مرور بازه گوگل تصمیم به نادیده تصاحب کردن تگ کلمه ها مهم گرفت .

3- 
آیا گوگل سایر تگ‌های متا را نظیر تگ کلمه ها حساس نادیده میگیرد؟ خیر، گوگل تعداد متعددی از تگ‌های متا را میشناسد، بعنوان مثال تگ توضیحات متا بعنوان محتوایی که در نتایج گوگل نشان داده می‌شود به کار گیری می گردد . 
تصویر ذیل نمایی از این مثال را نشان میدهد: 
تفاوت 
توضیحات متا و کلمات دارای اهمیت متا تفاوت 
توضیحات متا و کلمات با اهمیت متا 
با این که این تگ در نتایج گوگل سناریو داده می‌گردد ولی در مرتبه بندی سایتها برای نتایج بی تاثیر می‌باشد .

4- 
آیا گوگل برای همیشه تگ عبارات اصلی را نادیده گرفته؟ این قابلیت وجود دارد که گوگل در آتی از تگ عبارات دارای اهمیت استفاده کند البته احتمال آن فراوان کم است، سالهاست که گوگل تگ عبارات حساس را نادیده گرفته و نیازی به تغییر سیاست خود حس نمیکند .

با این وجود بسیاری از وبمستران و صاحبان سایت هنوز تگ کلمات کلیدی را در سایت خویش به کارگیری می کنند تا در صورتیکه گوگل دوباره روی خوشی به آن نشان داد از مزایای آن فایده مند شوند، جمع ای هم معین کردن کلمات اصلی را راهی برای تمرکز بهتر بر زمینه مورد آنالیز خویش و روش بازنویسی آن میدانند .

تمام اینها بدان معنا نمی باشد که شما بطور کامل به کارگیری از کلمه ها کلیدی مطلوب را نادیده بگیرید، برای هر مطلبی که در وب لاگ یا این که سایت خود مینویسید واژه و کلمه حیاتی محوری انتخاب نمایید و آن را تاحد قابلیت و خیر بیش از اندازه در محتوا بکار ببرید، جمله بندی خویش را طوری تهیه کنید که لغات اصلی مورد نظرتان را شامل شود و این کلمات را در توضیحات، تیتر و نشانی دهی صفحه بکار ببرید .تگ 
کلمه ها کلیدی و نقش آن در سئو این روز ها نظرات متفاوتی مبنی بر تاثیر و یا این که عدم تاثیر کلمات با اهمیت متا بر سئو تارنما میشنویم . فرض فرمایید که شما مالک یک سایت سرویس ها مجالس میباشید و یکی از رقیبان شما کلمات دارای اهمیت شما را در سایت خویش قرار میدهد، حتی نام شرکت شما هم در در بین آن ها چشم میشود، آیا می بایست به این دستور اهمیتی بدهید؟ خیر، دست‌کم از حیث موتور جستجوی گوگل از سپتامبر 2009 تگ لغت ها کلیدی هیچ کاربرد و تاثیری در سئو وب سایت ندارد .

در سپتامبر 2009 یکی از مدیران گوگل در وبلاگ وبمستر این شرکت مطلبی را در رابطه کلمه ها اساسی منتشر کرد و به چهار سوال حساس در این زمینه به وضوح جواب بخشید که در ادامه آنان را برای شما بازگو می کنیم .

1- 
آیا گوگل تگ کلمات حیاتی را در نتایج کاوش تاثیر میدهد؟ در یک کلمه، خیر . موتور با اهمیت جستجوی گوگل که به نشانی google .com شناخته میگردد و روزمره میلیون‌ها نفر از امکانات آن بهره می‌برند تگ لغت ها مهم را تماما نادیده می گیرد و به ابلاغ بی آلایش خیس تگ لغت ها با اهمیت هیچ تاثیری بر سئو وبسایت شما نخواهد داشت .

2- 
چرا گوگل تگ کلمه ها حساس را نادیده میگیرد؟ نزدیک به یک ده سال پیش گوگل صفحه های را تنها براساس محتوای آن ها سکو بندی می کرد و عواملی مثل پیوند محل ورود که امروزه به اسم سئو خارجی تارنما می شناسیم بی تاثیر بودند . در آن بازه زمانی تگ لغات دارای اهمیت به مکانی برای درج کلمه ها غیرمرتبط بامحتوای وبسایت تبدیل شد، به همین عامل به مرور مقطع گوگل تصمیم به نادیده دریافت کردن تگ لغات با اهمیت گرفت .

سئو در مشهد

3- 
آیا گوگل بقیه تگ‌های متا را نظیر تگ کلمات حیاتی نادیده میگیرد؟ خیر، گوگل تعداد زیادی از تگ‌های متا را میشناسد، بعنوان مثال تگ توضیحات متا بعنوان محتوایی که در نتایج گوگل نشان داده می‌شود استعمال میگردد . 
تصویر ذیل نمایی از این مثال را نشان میدهد: 
تفاوت 
توضیحات متا و لغات کلیدی متا تفاوت 
توضیحات متا و کلمه ها اساسی متا 
با این‌که این تگ در نتایج گوگل سناریو داده می‌شود ولی در جایگاه بندی سایتها برای نتایج بی تاثیر می‌باشد .

4- 
آیا گوگل برای مدام تگ لغت ها کلیدی را نادیده گرفته؟ این امکان وجود دارااست که گوگل در آتی از تگ کلمات دارای اهمیت استعمال نماید ولی احتمال آن مضاعف اندک است، سالهاست که گوگل تگ لغت ها حساس را نادیده گرفته و نیازی به تغییر‌و تحول سیاست خود احساس نمیکند .

با این وجود بسیاری از وبمستران و صاحبان وب سایت هنوز تگ لغت ها اصلی را در وبسایت خود به کار گیری می‌نمایند تا در صورتیکه گوگل دوباره روی خوشی به آن نشان اعطا کرد از مزایای آن استفاده مند شوند، توده ای نیز معلوم کردن کلمه ها حساس را راهی برای تمرکز خوب تر بر قضیه زمینه ارزیابی خویش و طرز دستکاری آن می‌دانند .

تمام اینها بدان معنی نمی‌باشد که شما بطور بی نقص به کارگیری از لغت ها دارای اهمیت مطلوب را نادیده بگیرید، برای هر مطلبی که در بلاگ یا این که سایت خویش مینویسید کلمه دارای اهمیت محوری انتخاب نمایید و آن را تاحد قابلیت و نه بیش از مقدار در محتوا بکار ببرید، پاراگراف بندی خود را طوری تهیه کنید که عبارات دارای اهمیت زمینه نظرتان را شامل شود و این لغات را در توضیحات، عنوان و آدرس دهی برگه بکار ببرید .

اهمیت داشتن وب سایت خوب برای تجارت ها چیست؟

یک وب تارنما عالی میتواند با بالا بردن اندازه کیفیت، بهتر کردن محتوی و . . . روزانه بازدید بیشتری از مشتریان و مصرف کنندگان را داشته باشد زیرا در فضای آنلاین هرچقدر که کیفیت محتوی بالاتر باشد میزان جذب مخاطب هم عمده خواهد بود .

یک اینترنت سایت تجاری خوب بایستی برای محصولات و خدماتی که ارائه میدهد مطالب عالی و با کیفیت داشته باشد تا مشتریان بتوانند با بازدید از اینترنت وب سایت با دسته تجارت و امکاناتی که ارائه میدهید آشنا شوند .

محتوی یک اینترنت سایت تجاری باید به میزان کافی بی نقص و عالی باشد که مشتریان را جذب کند یک وب وبسایت عالی با تجهیزات بالا بایستی به خوبی بتواند نیازهای مصرف کننده را برآورده کند .

طراحی سایت در مشهد

مصرف کنندگان با بازدید از اینترنت سایت شما با انوع تولیدها مختلف آشنا می شوند پس مطالب کامل و جامع در زمینه هر فرآورده و نقاط قوت آن اضطراری می‌باشد تا مشتریان به نیکی با یک کالا آشنا شوند .

داشتن لحاظ سنجی و یا گزیده که مشتریان و مصرف کنندگان بتوانند در آن ایده ها خویش را در موضوع محصولی بیان نمایند یکی از راه و روش هایی می‌باشد که کیفیت یک اینترنت سایت را بالا می برد مشتریان می توانند با ابلاغ نظرات خود در موضوع یک فرآورده به تجارت ها هم یاری نمایند تا خوب تر بتوانند نیاز مصرف کننده را برطرف کنند .

مدام خوب تر می باشد از آنچه که در تجارت خود به آن دست یافتید و هر آنچه که سبب پیروزی تجارت شما گردیده میباشد را نیز در یک بخش جداگانه در اینترنت وب سایت خویش قرار دهید . به عنوان مثال لوح تقدیر و یا این که کسب جایگاه نشان دهنده ی بها تجارت و کسب و کار شماست و مشتریان هم علاقمند می‌باشند تا با این برد ها را ببینند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همینطور می‌توانید از اخبار به روز در مورد صنعت و تجارت خود در وب وب سایت تان به کارگیری کنید هر خبر ها که به حوزه ی تجاری شما مرتبط می‌باشد جذابیت وب سایت تان را عمده می نماید .

به کار گیری از تیتر برای هر مقاله و همینطور استعمال از تصاویر جذابیت محتوی یک اینترنت وبسایت را ارتقا می‌دهد .

عنوانها بایستی به حدی جالب باشند که خواننده را به سمت خویش بکشانند به کارگیری از تصاویر با کیفیتی که محصولات را نمایش بدهد و ولی پباده سازی و گرافیک بالا از دیگر مواقعی میباشد که کیفیت یک وب وب سایت را ارتقاء میدهد و سبب ارتقا میزان مشتریان خواهد شد .