معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

باصرفه سازی تصاویر اینترنت وبسایت و یاری به سئو


سازی تصاویر اینترنت سایت و یاری به سئو یک عدد از مهم‌ترین نکات در سئو سایت، بهینه سازی تصاویر می باشد و از آن حیث حساس می باشد که می توانید با ارتقا ترافیک سایت مواجه باشید به شرطی که استانداردهای با صرفه سازی تصاویر را رعایت نمائید که ولی بسیار راحت می باشد و با دانش ناچیز و پاره ای تکنیک می توانید این فرآیند را انجام دهید . 

خوب تر میباشد باصرفه سازی تصاویر را انجام دهید؟ و چرا می بایست مدت خود را در کارایی برای اصلاح این تصاویر بگذارید؟ 
یکی از مهم ترین نکات در سئو سایت، بهینه سازی تصاویر می باشد و از آن لحاظ با اهمیت می باشد که می توانید با ارتقا ترافیک وب سایت مواجه باشید به شرطی که استانداردهای بهینه سازی تصاویر را رعایت فرمایید که ولی فراوان سهل و آسان می باشد و با علم کم و یه خرده تکنیک می توانید این فرآیند را انجام دهید . 
آمارها نشان داده هست که باصرفه سازی تصاویر در حدود 5% روی سئو سایت تاثیر می گذارد که اما این رقم در هم اکنون ارتقا می باشد . 



مهم‌ترین 
نکاتی که بایستی در باصرفه سازی تصاویر تارنما رعایت کنیم به شرح ذیل می باشد: 
1-Image 
Alt Text مهمترین بخش بهینه سازی تصاویر می باشد که سبب ساز می شود محتوای وب وب سایت رنک بهتری داشته باشد و در سکو های بالای موتورهای کاوش به نمایش نهاده شود . فقط توضیحات طولانی برای عکس خود تعیین نکنید، توضیحات بهتر هست خلاصه و ظریف باشد . 

2-نام 
تصاویر Image File Name دومین عنصر با اهمیت باصرفه سازی تصاویر اسم آنان می باشد . نام تصاویر می بایست کوتاه و اما دارنده توضیحات باشد . 

3-عنوان 
تصاویر Image caption هر چند تیتر عکس تاثیر مستقیمی روی رنکینگ خوب تر وب وبسایت در نتایج جستجو ندارد ولی می تواند یاری به ارتقا درجه سایت بر پایه جستجوی تصاویر شود . تیتر تصاویر باید ارتباط بی نقص به موضوع آن داشته باشد تا CTR شما ارتقاء پیدا کند . 

4- 
توضیحات تصاویر Image Description توضیحات تصاویر به طور غیر مستقیم روی محتوا و رنک خوبتر در SEARCH یاری می نماید . برای درج توضیحات تصاویر خوبتر می‌باشد مقدمه کلمه ها کلیدی معین شود و آنها را مجدد کوتاه و مشخص بنویسید و همینطور از تکرار آن خودداری فرمایید . 

چگونگی خرید اینترنتی گوشت

استفاده از گوشت منجمد: 
استفاده از گوشت یخ‌زده معمولا نیازمند گرم کردن این مدل گوشت ها به منظور خارج کردن آنان از موقعیت انجماد می باشد . گشوده شدن گوشت یخ‌زده ، ذوب شدن بلور های یخ را در این مدل گوشت ها به دنبال دارااست که یک قسمت از آب رها گردیده جذب می شود وقسمت دیگر که علاوه بر آ ب حاوی ، مواد معدنی می با شد به چهره مایع جاری می شود . 

تشکیل 
این مایع که یک پدیده نا مطلوب است به دست اندرکاران زیر بستکی داراست : 
1 . 
سرعت انجماد 
2 . 
تغییرات رتبه حرارت طی مقطع انبار کردن و نگهداری گوشت 
3 . 
سرعت بیرون کردن گوشت از شرایط انجماد 
برای گشوده کردن گوشتهای یخ‌زده مورد مصرف صنایع غذایی حرارت 6+ جایگاه و یا 12+ رتبه مناسب به لحاظ می برسد .

خشک 
کردن در انجماد 
برای به حداقل رسانیدن ضایعات حاصل از کاهش رطوبت وافزایش کیفیت خوراکی وعمر نگهداری گوشت خشک گردیده خط مش موءثر و عملی خشک کردن در انجماد پیشنهاد گردیده هست در روش خشک کردن در انجماد از ارتباط ی فشار و نقطه ی جوش آ ب به کار گیری می گردد (به طوری که می دانیم در کنار دریا که فشار جو 760 میلی متر جیوه می باشد نقطه ی جوش 100 سکو میباشد با افزایش وکاهش فشار جو نقطه جوش آب افزایش و کاهش می یابد . 
در حالتی که فشار جو تا 6/4 میلی متر جیوه پایین آورده شود نقطه جوش آب صفر میگردد) 

سرد کردن گوشت تازه 


برای جلو گیری از افزایش سریع میکروب ها در مرحله لاشه و ایجاد تاخیر در پرورش آن ها و افزایش سریع میکروب ها در مرحله لاشه وایجاد تاخیر در رشد آنان و در نتیجه افزایش قدمت نگهداری گوشت جدید موثر ترین رویکرد ، سرد کردن جنازه است امروزه رایج ترین خط مش سرد کردن لاشه به کارگیری از تونل سرد هست درجه حرارت تونل سرد بین صفر و2 مرتبه ی سلسیوس هست . 
و طوری تجهیز گردیده می باشد که بتواند درجه حرارت عمقی ضخیم ترین قسمتهای لاشه وشقه گاو وکوسفند را در مدتی کمتر از 20 ساعت به 15 سکو ولاشه گوسفند در برهه زمانی 12 ساعت به 7 درجه کاهش دهد 
فعالیت 
آوردن 
عبارت می باشد از افزایش بازه زمانی نگهداری گوشت با استفاده از مواد نگه دارنده ی شیمیایی از قبیل نمک ، نیتریت ، نیترات و شکر وایجاد تغییراتی در کیفیت ارگانو لتیک ( خواص ظا هری متاع از قبیل طعم ، عطر ،مزه را مشتمل بر می گردد ) و چاشنی . ابتدایی ترین خط مش کار آوردن گوشت پا شیدن املاح بر روی قطعات گوشت می‌باشد . 

اساسی 
ترین رویه های فعالیت آ وردن گوشت عبارت میباشد از : 
1 . 
کار آوردن با تزریق 
2 . 
کار آوردن در مخزن 
3 . 
فعالیت آوردن خشک یا در جعبه 
4 . 
کار آ وردن صفحه ای

سئو در مشهد

متن 

اطلاع رسانی تبلیغاتی را چه گونه بنویسیم؟ متن 

اطلاع رسانی تبلیغاتی را چه طور بنویسیم؟ هدف از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه بخش اعظم مخاطب و ارتقاء فروش می باشد و متن آگهی تبلیغاتی نقش مهمی در این فرمان خواهد داشت، این تبلیغات میتواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی، تراکت و بروشور و حتی سایت خویش شما مورد به کارگیری قرار گیرد . 


متن 

آگهی تبلیغاتی هدف از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه عمده مخاطب و افزایش فروش می باشد و متن آگهی تبلیغاتی نقش مهمی در این فرمان خواهد داشت، این تبلیغات می تواند بوسیله پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی، تراکت و بروشور و چه بسا سایت خویش شما قضیه استعمال قرار گیرد . 

تحت عنوان تعیین تیتر آگهی تبلیغاتی به اهمیت تیتر نویسی و نکاتی که بایستی در آن رعایت شود پرداختیم و در این مقاله موقعیت و قانون ها مربوط به نوشتن متن آگهی تبلیغاتی برای ارتقاء بازدهی آن را به شما معرفی خوا‌هیم کرد . 

زمانی می خواهید متن آگهی را بنویسید، مکان آرامی را گزینش نمائید نظیر زمانی که در یک کافه با دوستتان نشسته‌اید و در اکنون سخن کردنید . 

و دوستتان به شما می‌‌گوید: « از جایی که در محل کارش به کارگیری می‌شود راضی نمی‌باشد و از شما می خواهد پیشنهاد بهتر به او فرمائید » 

شما می توانید به عبارتی چیزی را در متن آگهی تبلیغاتی بنویسید که در پاسخ دوستتان می خواهید بگویید . 

نکته دارای اهمیت در نگارش نوشته آگهی 

نباید لبه بروید خوب تر می باشد به عبارتی اول نوشته آگهی تبلیغاتی به موضوع حیاتی اشاره کنید . 

بهتر می باشد در متن اطلاع رسانی تبلیغاتی کلی گویی نداشته باشید . همت کنید حرف‌هایتان را با برهان و مدرک ابلاغ نمائید اما با شیوه‌ای دوستانه که خواننده را ترغیب به خواندن کل نوشته اطلاع رسانی کنید خیر اینکه سبب ساز شود برای قرائت وقت نگذارد و در به عبارتی آغاز از تلاوت آگهی صرفه نظر نماید . درصورتی که شما در به عبارتی اولِ متن انگیزه‌ی ضروری برای قرائت را برای مخاطب ایجاد کنید حتی در شرایطی که نوشته تبلیغاتی طولانی نیز باشد ، خواننده ترغیب می شود برای آگاه شدن از همه اطلاعات تمام آگهی را بخواند . 

مدام در اطلاع رسانی ها بایستی گفته هایتان را با دلایل و شواهد حقیقی ثابت کنید، برای نمونه استعمال از نظرها مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی نوشته اطلاع رسانی تبلیغاتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود میاورد . به کار گیری از لحاظ مشتریان دارای اسم و رسم و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آن‌ها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می فرایند . 

یکی دیگر از راه های جذب مشتری از شیوه اطلاع رسانی ، پند کردن مخاطب و یا این که ارائه یک جور سرویس هست . این مدل تبلیغ ها حدود 75 درصد بیشتر از تبلیغاتی که تنها جهت اطلاع رسانی میباشند تاثیر دارا‌هستند و برهه زمانی دوران طولاتی‌تری در ذهن خواننده باقی می ماند . 

متن آگهی تبلیغاتی را بی آلایش و اعصاب بنویسید و چند دفعه آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد امر زبانی ندارد . برای اینکه حواس خواننده پرت نشود بایستی به گویش عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این چهره بر روی مسئله تمرکز بیشتری خواهند داشت . 

تعریف ها و توضیحات بیهوده و اضافی ممنوع! هرگاه دیدید که در نوشته اطلاع رسانی تبلیغاتی در مورد مورد به سری توضیحات بیش از حد داده می شود باید شک و تردید نمایید که در همان موضوع ضعف داراست . 

از به کاربردن لغات ثقیل دوری کنید، این زمینه که بعضی یقین دارند کلمات بایستی دهن لبریز کن باشد مضاعف خطا است و نتیجه مثبتی به همپا ندارد، زیرا امکان دارد این عبارات برای خوانندگان نا مفهوم باشد و این قضیه نیز وجود داراست که ممکن است کلمه‌ای را نابجا به عمل برید و پیام شما در نقطه عکس قرار گیرد .بی آلایش نویسی هنری می باشد که می بایست با استفاده از آن متن‌های کوتاه ، شفاف و قابل فهم را خوی کرد . 

در حالتی که نشانه‌های کم‌سوادی در نگاشتن متن اطلاع رسانی نمود کند ، نباید هیچ موفقیتی برای آگهی متصور شد و باخت آن حتمی است . سئو در مشهد

هیچ گاه به تصور این که در یک رقابت نگارشی شرکت می نمائید و به دنبال پاداش هستید ، متنی را برای آگهی خود ننویسید . 

این زمینه را همواره به یاد داشته باشید که با نوشتن متن اطلاع رسانی تبلیغاتی شما نباید برای خواننده سرگرمی تولید نمایید بلکه انگیزه شما می بایست معرفی صحیح و ظریف کالا و ارائه داده ها برای جذب هر چه عمده خواننده باشد . 

چگونه یک گیفت کارت تخفیفی ITUNES را تهیه نماییم؟

اگر یک فیلم، آهنگ و یا برنامه را در فروشگاه App با قیمتی کامل می خرید، خیلی ساده هستید زیرا این کار درستی نیست. شما به راحتی می توانید یکگیفت کارت iTunes را برای پرداخت مبلغی کمتر از قیمت کامل آنها، خریداری کنید و آن را نقد کنید تا به جای آن برای خرید محصولات مورد نظر خود تخفیف دریافت کنید.

ترفند و نحوه ی انجام این کار این گونه است که بدانید آنها را از کجا خریداری کنید، بنابراین شما به دام کلاهبرداران در سایت های مختلف نخواهید افتاد. افراد زیادی به صورت آنلاین این کارت های تخفیفی را به فروش می رسانند، اما هنگامی که می خواهید آنها را استفاده کنید، این کارت ها کار نخواهند کرد و فروشنده نیز دیگر پیدا نخواهید کرد.

خوشبختانه، در برخی از مکان های معتبر این چنین کارت های تخفیفی پیدا می شود، و باید به آین مکان ها مراجعه نمایید. این کار همیشه کار آسانی نیست و شما برای بدست آوردن اینگونه کارت های تخفیفی باید بسیار سریع عمل نمایید. اما اگر باهوش باشید، می توانید در طول زمان، درآمد بزرگی را کسب نمایید.

چه کسی باید خرید گیفت کارت iTunes را انجام دهد؟

گیفت کارت های iTunes برای خدمات زیر قابل استفاده است:

·         خرید برنامه از فروشگاه App برای iPhone و iPad

·         خرید برنامه از فروشگاه App Mac

·         خرید فیلم و نمایش های تلویزیونی از iTunes

·         خرید موسیقی از iTunes

·         خرید کتاب از فروشگاه iBooks

·         اشتراک موسیقی اپل

·         افزایش فضای ذخیره سازی iCloud

اگر شما معمولا برای هر یک از این خدمات هزینه می کنید، یک گیفت کارت تخفیفی باعث پس انداز بالایی برای شما خواهد شد. و البته، می تواند یک هدیه بسیار عالی برای هر کسی باشد.

اما این سه توصیه مهم را به شما خواهیم کرد.

توصیه 1: گیفت کارت iTunes را خریداری نمایید به جای خرید گیفت کارت های اپل

کاربرانی که مدت طولانی از اپل استفاده می کنند می دانند که فروشگاه iTunes جایی است که می توانند تمام خریدهای مورد نیاز  خود را در آن جا انجام دهند. اما کسانی که فقط از آیفون و iPads استفاده می کنند ممکن است ندانند که App Store و iTunes Store کاملا از یکدیگر مجزا هستند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که به دنبال «گیفت کارت iTunes» یا «گیفت کارتهای فروشگاه iTunes و App Store» و یا «گیفت کارتهای موسیقی اپل» هستید یا خیر. جستجو برای گیفت کارتهای فروشگاه اپل و سایر موارد مشابه، راهی آسان برای افتادن به دام کلاهبرداران است.

توصیه 2: کشور و یا منطقه گیفت کارت را بررسی کنید

این مسئله بسیار مهم است، نمیتوان آن را فراموش کرد. فروشگاه App، فروشگاه نرم افزاری مک، فروشگاه iTunes، فروشگاه iBooks، و موسیقی اپل در کشورهای مختلف به طور متفاوتی از یکدیگر کار می کنند. بنابراین مطمئن شوید که گیفت کارتی را خریداری کرده اید که می توانید آن را در کشور خود استفاده کنید. اپل به وضوح بیان کرده است که اگر یک کارت یا کدی را از یک منطقه دیگر خریداری کنید نمی تواند به شما کمک کند.

توصیه 3: بررسی تاریخ انقضاء کارت

به طور مشابه، محتوای هر کارت iTunes دارای یک تاریخ انقضا است، پس قبل از خرید آن را بررسی کنید. در صورتی که کارت شما منقضی شده است، سعی کنید از آن در فروشگاه App و یا فروشگاه موسیقی اپل استفاده کنید. هر دو این فروشگاه ها به تاریخ انقضاء کارت اهمیتی نمی دهند، بنابراین گاهی اوقات یک کارت یا کد آیتونز منقضی شده در آنها عمل خواهد کرد.

خواص گوشت شتر در طب سنتی


گوشت شتر از ارزش غذایی و خواص دارویی و درمانی بسیاری برخوردار است و در روایات دینی ما به مصرف آن بسیار توصیه شده است. در روایاتی از حضرت رسول(ص) آمده است که گوشت شتر را بخورید حتی سالی یکبار و در جایی دیگر فرموده اند، گوشت شتر انسان را صبور می‌کند. با این وجود استفاده از گوشت شتر به دلیل رنگ تیره (زرشکی مایل به سیاه) و مزه‌اش، چندان مورد توجه نبوده و در بین مردم کشور ما چندان رایج نمی باشد. 

گوشت شتر به دلیل داشتن مقدار زیادی کلسیم و فسفر برای کسانی که استخوان درد یا درد مفاصل دارند، فوق‌العاده مفید میباشد و متخصصان طب سنتی مصرف آن را هر چند وقت یک‌بار به افراد بالای 60 سال توصیه می‌کنند.


معرفی گوشت شتر


گوشت شتر از لحاظ شکل ظاهری شبیه گوشت گوساله و گوسفند است، البته رنگ آن کمی تیره تر و مزه آن شیرین میباشد. گوشت شتر نسبت به گوشت گاو و گوسفند دیرپز تر بوده، البته در صورتی که از گوشت شتر جوان استفاده شود، این مشکل کمتر دیده میشود. 
همچنین یکی از مهمترین خواص گوشت شتر در مقایسه با دیگر گوشت ‌ها، فقدان مواد هورمونی و آنتی ‌بیوتیک در آن است، چرا که این حیوان در طبیعت به صورت آزاد و به دور از پرورش دامی رشد می‌ کند.

خواص گوشت شتر (طبیعت و خواص درمانی)


گوشت شتر دارای طبیعت گرم و خشک است. از گوشت شتر برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده و در طب سنتی کاربردهای فراوان دارد. برخی از خواص درمانی گوشت شتر به طور خلاصه عبارتند از:


  • گوشت شتر باعث تقویت قوای بدن شده و استقامت بدن را به دلیل میزان بالای کالری موجود در آن افزایش میدهد.
  • مصرف گوشت شتر در تقویت نیروی جنسی موثر است.
  • گوشت شتر برای ورزشکاران، کودکان در حال رشد و زنان باردار بسیار مفید است. مصرف گوشت شتر در دوران بارداری از زایمان زودرس پیشگیری میکند.
  • میزان چربی و کلسترول گوشت شتر پایین است و از این رو برای مبتلایان به چربی خون و بیماری های قلبی عروقی مفید میباشد.
  • از خواص گوشت شتر کمک به درمان بیماری هایی نظیر سیاتیک، سکته مغزی، عفونت و درد شانه است.
  • استفاده از گوشت شتر برای سالمندان بسیار مفید بوده، به حفظ و سلامت عضلات آنها کمک شایانی میکند.
  • گوشت شتر سرشار از انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین های گروه ب بوده و از همین رو برای تقویت اعصابمفید است.
  • به دلیل پ هاش متفاوت گوشت شتر با سایر گوشتها، یکی از خواص گوشت شتر استفاده مناسب از آن جهت تهیه گوشتهای فرآوری شده میباشد.
  • از قلم و کوهان شتر در طب سنتی برای درمان درد روماتیسم، درد پا و درد کمر استفاده میشود.



خرید اینترنتی گوشت

ارزش غذایی گوشت شتر

خرید اینترنتی گوشت

گوشتشتر منبع بسیار خوبی از مواد مقوی و مغذی است و از جهت مواد موثر موجود در آن باگوشتسایر دام‌های اهلی تفاوتهایی دارد. گوشت شتر در مقایسه با گوشتگاو از میزان پروتئین و چربی کمتری برخوردار است و در مقایسه با سایرگوشت‌های دیگر حاوی سدیم بیشترو پتاسیم کمتری است. مقدار ویتامینهای گروه ب و برخی عناصر معدنی نظیر فسفر و کلسیم در آن بسیار زیاد است. جالب است بدانید که نسبت آهن و روی موجود در این گوشت، کمتر ازسایر گوشتهااست و نسبت کلسیم اینگوشتدر عضلات ران آن زیادتر میباشد.