معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

گیفت کارت چیست؟

خرید گیفت کارت
 در‌صورتی‌که بخواهیم به طور واضح و آشکار مفهوم گیفت کارت را توضیح دهیم بایستی بگوییم گیفت کارت به عبارتی طور که از اسم آن نیز مشخص هست نوعی کارت هدیه میباشد دقیقا نظیر کارت های هدیه ای که از خزانه می گیریم و برای کادو دادن به عزیزانمان از آن به کار گیری می کنیم و معمولا برای خرید بازی و یا این که اپلیکیشن از آن ها استفاده می شود . 
ولی در مسئله این که خط مش به کار گیری از این گیفت کارت ها به چه چهره است با ید بگوییم این گیفت کارت ها دارنده اعتبار مجازی می باشند یعنی شما مبلغ درون این کارت را نمی توانید به کارت دیگری انتقال دهید یا این که از کارت دیگری به این گیفت کارت پولی را واریز نمائید . 

معمولاً گیفت کارت ها به صورت مجازی یعنی به صورت اعتبار مبلغی در اکانت شما با وارد کردن کد گیفت کارت شارژ می شوند اینجاست که با اعتباری که در داخل اکانت خویش با شارژ کد گیفت کارت به دست آورده اید می توانید بعضا برای خرید کالاهای فیزیکی و دانلود کالاهای دیجیتالی مثل اپلیکشن ، کتاب، برنامه ، فیلم و موسیقی که معمولاً از طریق استور ذی‌ربط قابل دانلود می باشند به کار گیری نمایید . در بعضا مورد ها می توانید از وبسایت های فرنگی کالاهای فیزیکی هم خریداری فرمائید . 

خرید 
از استور ایتونز ( خرید گیفت کارت ایتونز اپل ) ، خرید از استور گوگل ( خرید گیفت کارت گوگل ) ، خرید از استور امازون خرید از استوری های گوناگون به این فیس میباشد که به تیتر مثال برای خرید نرم افزار و برنامه های مربوط به اپل و آیفون از استور آیتونز یا این که اپ استور با خرید گیفت کارت ایتونز اپل انجام می پذیرد . در صورتیکه نیاز به خرید از استور گوگل پلی داشتید می بایست با گیفت کارت گوگل پلی خرید خویش را انجام دهید . به همین ترتیب برای خرید از استور مایکروسافت و ایکس باکس از گیفت کارت مایکروسافت و ایکس جعبه ، خرید از آمازون با گیفت کارت آمازون و برای خرید از سونی با استعمال از گیفت کارت پلی اسیتشن می توانید خریدهای خود را انجام دهید . 

پس به این ترتیب دانستیم که برای خرید از هر استور و فروشگاهی بایستی گیفت کارت مسئله نظر به عبارتی استور را برای خرید انتخاب فرمائید . 
همینطور برای پرداخت هایی که گیفت کارت خاصی برای آن وجود ندارد می توانید از گیفت کارت ویزا ، مستر و ویزای مجازی هم استعمال کنید . 

در اینجا لازم می باشد به معرفی وب سایت گیفت کارت www .GiftCard .ir بپردازیم . 

تارنما گیفت کارت او‌لین فروشگاه اینترنتی جهت خرید گیفت کارت در جمهوری اسلامی ایران بوده که کار خویش را از سال 1389 شروع کرده و همچنین او‌لین وب وبسایت وارد کننده روادید کارت امریکا (Visa Card)، مستر کارت امریکا (Master Card) و امریکن اکسپرس یا (Amex) در جمهوری اسلامی ایران می باشد . 

در اولین تارنما فروش اینترنتی گیفت کارت در جمهوری اسلامی ایران می توانید تمامی گیفت کارت های پایین با اطمینان از اصل و معتبر بودن تمامی آن ها خرید خود را انجام دهید . 

گوشت خواری یا این که گیاه خواری؟

خرید اینترنتی گوشت

خواری یا این که گیاه خواری؟ انسان ها بنا به عوارض عدیده به گیاه خواری روی می آورند . برخی این کار را انجام می دهند که از رنج حیوان‌ها بکاهند و برخی دیگر هم برای این‌که می خواهند سبک معاش سالم تری داشته باشند، گیاه خوار می شوند . 


برگزیدگان ها: بدن انسان با پیچیدگی های بسیار خود، مستمند تامین انرژی و مراقبت تندستی خویش برای دوام حیات میباشد و درواقع برای دستیابی به این حساس مستمند تامین همه املاح، آب، الکترولیت ها، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها است، لذا خوب تر هست از تمام تیم های غذایی به شرط رعایت میانه‌روی در مصرف به کارگیری فرمایید . 


تغذیه یک دانش برنا هست و با پژوهش ها گسترده در مسئله مواد غذایی و تاثیرات آن بر تن انسان، رابطه ای بی واسطه دارد و هر روز شاهد ارتقاء داده ها و گاه گاهی شاهد تغییر‌و تحول ایده ها محققان در مسئله مواد خوراکی و آشامیدنی هستیم که حتما این مورد بر اثر ترقی علوم و فوت و فن آزمایشگاهی و افزایش دائمی درایت ها در دنیا مواد غذایی توسط متخصصین میباشد . در بخش اعظمی از مواقع افراد با شنیدن این دیدگاه ها برخی دچار گمراهی می شوند و این وظیفه کارشناسان است که مردم را از اشتباه و سردرگمی نجات دهند . در این دربین گیاه خواری یک عدد از این موارد میباشد که به غیر از مباحث تغذیه بر محفظه دور و بر خویش تاثیر بدون شوخی می گذارد . 


تغییر 

تغذیه برای نجات بشر 

تا به هم اکنون به طور حتم برای شما پیش آمده می‌باشد که با کسانی مواجه گردید که خود را گیاه خوار یا نپخته گیاه خوار (وگان) می نامند . در این رژیم غذایی، طعام های گیاهی و تولیدات لبنی طبیعی مجاز و غذاهای منشأگرفته از حیوانات مثل تخم مرغ ممنوع هستند . در برخی عقاید افراطی این افراد به برخی متن ها بازخورد می فرمایید که می گویند سیر تکامل بشر نشانگر آن می باشد که نیاکان ما ذاتا گیاه خوار بوده اند یا به هیچ عنوان ساختمان تن انسان برای گوشت خواری مناسب نمیباشد . در این بین نتیجه برخی تحقیقات نشان می دهد که چنانچه ما گوشت را از رژیم غذایی مان حذف کنیم، شاید بتوانیم تا حدودی سلامت خود و سیاره مان را نگهداری کنیم ولی این مسائل به طور قطع به میلیون ها آدم جراحت خواهدزد . 


انسان ها بنا به دلایل عدیده به گیاه خواری روی می آورند . بعضی این کار را انجام می دهند که از مشقت حیوان‌ها بکاهند و بعضی دیگر نیز برای این‌که می خواهند سبک زندگی سلامت تری داشته باشند، گیاه خوار می شوند . 


در عین حالا برخی دیگر طرفدار پایداری می باشند یا این که امید دارا‌هستند که با این کار مقدار تکثیر گازهای گلخانه ای را کاهش دهند . دارای اهمیت نمی باشد که تا چه اندازه گوشت خوارها، گیاه خوارهاو وگان ها را انکار کنند؛ گیاه خواران تنها بر یک نکته پافشاری می کنند: حذف گوشت از رژیم غذایی، مزایای متعددی به همراه داراست . گیاه خواران اعتقاد دارا‌هستند که هر چقدر این تغییر بینش بیش خیس باشد، تاثیر آن نیز در مقیاس جهانی بیش خیس خواهدبود . اما واقعیت این است که در‌حالتی که همگی بشر ها گیاه خوار شوند، معضلات عدیده و دورازشوخی برای میلیون ها نفر، البته در صورتی‌که نگوییم میلیاردها، پیش خواهدآمد . 


تاثیرات 

ناگهانی حذف گوشت از رژیم غذایی بر محفظه زیست 

اندرو جارویس (Andrew Jarvis) از بخش کشاورزی حاره ای راس جهانی کلمبیا در این باره می گوید: «این مسائل ماجرا دو دنیای متفاوت می‌باشد . در کشورهای بسط یا فته، رژیم گیاه خواری ممکن است که همگی مدل مزیت زیست محیطی و بهداشتی را به هم پا داشته باشد البته در کشورهای در هم اکنون بسط بالعکس می تواند تاثیرات منفی را بالاخص از لحاظ فقر و تنگدستی به وجود آورد . 


جارویس و همکارانش در راس مطالعاتی خویش به این مساله پرداخته اند که اگر گوشت به ناگهان از منوی غذایی کل این سیاره حذف شود، چه تبعاتی بر محیط پیرامون خویش می گذارد . اولیه موردی که آن ها مورد آنالیز قرار دادند، تغییرات اقلیمی بود . آمارها نشان می دهد که تولید غذا عامل تکثیر یک چهارم تا یک سوم گازهای گلخانه ای ایجاد بشر در سرتاسر دنیاست و بخش بیشتر این خلل نیز به صنعت دامپرروی مربوط می شود . اما به طور کلی، این‌که تعیین های غذایی ما به چه شکل بر تغییرات اقلیمی تاثیر می گذارد، به صحت شناخته نشده میباشد . 


به طور مثال یک خانواده میانگین چهار نفری در ایالات متحده آمریکا، بیش از دو خودرو سواری گاز گلخانه ای ساخت می کنند و علت آن هم مصرف گوشت است البته این یک حقیقت هست که شما معمولا در دعوا های مربوط به گرمایش جهانی، اسم اتومبیل ها را به عنوان تقصیر کار می شنوید تا نام تکه های خوشمزه استیک گوشت را . 


تاثیرات 

طعام بر محیط زیست 

تیم بنتون (Tim Benton) یک کارشناس امنیت غذایی از دانشکده لیدز در این باره می گوید: «اغلب مردمان درباره تاثیرات غذا بر تغییرات اقلیمی چیزی نمی دانند . ولی در حالتی‌که از همین شرایط کنونی گوشت ناچیز تری مصرف کنیم، خیلی چیزها برای طفل ها و نوه هایمان در آتی بهتر پیش خواهدرفت .» 


مارکو اسپرینگ من (Marco Springman) یک محقق از مکتب آکسفورد مارتین، بخش برنامه غذایی آتی میباشد که همت کرده تا این قضیه را از نظر کیفی خوبتر توضیح دهد . وی و همکارانش غالب گردیده اند دسته های کامپیوتری بسازند که از نحوه آن ها می توان پیش بینی کرد که در‌صورتی‌که تمامی بشر ها تا سال 2050 میلادی به سمت رژیم گیاه خواری بروند،دقیقا چه اتفاقی می افتد . فیض تحقیقات آن ها نشان می دهد که درصورتی که گوشت قرمز به طور بی نقص حذف بشود، 60 درصد از اندازه تکثیر گازهای گلخانه ای ناچیز می شود و در صورتی‌که تمامی از رژیم غذایی وگان پیروی کنند، مقدار انتشار گازهای گلخانه ای چیزی در حدود 70 درصد کاهش پیدا خواهدکرد . 


اسپرینگ اینجانب می گوید: «وقتی که ارزیابی می کنیم چه چیزی می تواند نیز قیمت با این میزان افت گازهای گلخانه ای باشد، به این فیض می سیم که احتمالا متساوی پیدا نشود . البته در صورتی همگی رژیم غذایی گیاه خواری داشته باشند، آنگاه شما تنها می توانید نسبت انتشار گازهای گلخانه ای را که با ایجاد گوشت در رابطه هستند، ثابت نگه دارید؛ در حالی که کل این سناریو آن طور هم که بایستی حقیقی وواقعی نیست ولی به هر درحال حاضر اهمیت تکثیر گازهای گلخانه ای دارای ارتباط با غذا را در آتی به چهره ملموس نشان خواهدداد . 


غذا، بالاخص احشام و دام ها، بخش اعظم ایراد را به خویش اختصاص داده اند چرا که در اصل ریشه انتشار گازهای گلخانه ای به وسیله آن ها در دو قضیه تغییر و تحول کاربری زمین و تخریب تنوع زیستی خلاصه می شود . از مجموعه تقریبا 5 میلیارد هکتار زمین کشاورزی که در کل کره زمین وجود دارد، 68 درصد آن بوسیله دام های اهلی و احشام قضیه به کار گیری قرار گرفته هست .» 


جبران 

گذشته 

اکنون پرسش اینجاست که آیا ما می توانیم یا به هیچ وجه می خوا هیم که دست اندک 80 درصد از مراتعی را که پوشش علفزار یا جنگلی دارند، با تغییر‌و تحول رژیم غذایی خودمان احیا کنیم و از این شیوه نقش موثری در جذب کربن و بالطبع آن بهبود تغییرات اقلیمی داشته باشیم؟ تبدیل مراتع پیشینی به زیستگاه های مستقر احتمالا می تواند لطف بزرگی برای تنوع زیستی باشد و به علفخواران بزرگی مانند بوفالوها که بوسیله احشام از زیستگاه های طبیعی شان رانده گردیده اند، اجازه بازگشت دهد . چه بسا شکارچیانی مانند گرگ ها و پلنگ ها نیز که اکثر زمان ها به جرم حمله به احشام کشته می شوند، از این مسائل منتفع خواهدشد . 


باقی آن 10 الی 20 درصد از مراتعی که زمینه استعمال قرار گرفته اند را می بضاعت و توان برای پرورش بیش تر دانه های غلات به کار گیری کرد تا از این روش غذای ضروری برای انسان ها تامین شود . اما آیا تمامی اینها به صلاح ما خواهد بود؟ جارویس در این باره می گوید: زمینه اینجاست که عمل به همین راحتی نیز نمی باشد که شما گاوها و سایر احشام را از مراتعه خارج نمائید و انتظار داشته باشید که به به عبارتی وضعیت بیشه ها و مرغزارهای نخستین برگردید . 


از 

در میان رفتن شغل و هویت 

یک مشکل در زمینه تبعیت از رژیم گیاه خواری این هست که باید در نهایت فکری هم به حال کسانی کرد که در صنعت دامداری مشغول به کار می باشند . پیتر الکساندر (Peter Alexander) یک محقق دسته سازی سیستم های اجتماعی اکولوژیکی از دانش گاه ادینبورگ می گوید: «من در اسکاتلند معاش می کنم یعنی جایی که زمین های مرتفع آن اکثرا به دست بشر ها ساخته گردیده میباشد و پایه صورت گیری آن هم بر شالوده چرای گوسفندان بوده هست . چنانچه ما همگی این گوسفندان را از مراتع مان برانیم، محفظه زیست بدون شک و تردید ظاهری مختلف خواهدداشت و خویش این کار جدای خیلی از مسائل، پتانسیل آن را دارد که بر تنوع زیستی تاثیر منفی بگذارد . 


یکی از کلیدی ترین مشکلات این گونه رژیم غذایی آن میباشد که می تواند باعث به تغییرات فاحش اجتماعی بالاخص برای دولت ها روستایی یعنی کسانی که به طور مستقیم با این صنعت در ارتباط هستند، شود . بن فالان (Ben Phalan) یک عدد از محققانی هست که درباره تعادل دربین تقاضای خوراک و تنوع زیستی در دانش گاه کمبریج تحقیق می کند . 


او درباره این نقص‌ می گوید: «در اکنون حاضر بالغ بر 3 .5 میلیارد نشخوارکننده اهلی در روی کره زمین وجود دارد، آبادی ها میلیارد جوجه نیز هرساله برای تولید طعام رویش داده گردیده و آن‌گاه کشته می شوند . همه این اعداد و ارقام بیانگر این واقعیت است که ما درباره مقادیر عظیمی ضرر و زیان و ضرر اقتصادی سخن می کنیم . زمینه اینجاست که حیت بهترین طرح ها نیز نمی توانند سیستم معاش جایگزینی را برای همگی در اقصی نقاط جهان پیشنهاد کنند . در حدود یک سوم خشکی های کره زمین را در مرغزارهای مناطق کم آب و نصفه خشک در بر گرفته اند که فقط می توانند از دامداری حمایت نمایند .» 


به گفته دکتر معالج فلان بدون دام، زندگی در بعضا محفظه ها عملا برای مردم غیر ممکن میباشد . عشایری نظیر اقوام مغول و بربر در حالتی‌که بخواهند از این سیستم دست بردارند، جدای از خیلی مسائل نام‌و‌نشان فرهنگی خودشان را هم از دست خواهندداد . علاوه بر این، چه بسا افرادی که کل زندگی شان به دام هم وابسته نمی‌باشد از این متاثر خواهندشد . در راستی گوشت تاریخچه، سنت و نام و نشان فرهنگی مهمی داراست . مجموعه های زیادی در سرتاسر دنیا هستند که به تیتر کادوی عروسی یا این که چه بسا مهمانی شام به مهمان‌ها غذای گوشتی می دهند . 


پزشک فالان در ادامه می افزاید: «تاثیر فرهنگی حذف کامل گوشت خیلی فراوان می باشد و درست به همین ادله همه ست که همت ها برای حذف این ماده غذایی درعمل با اختلال برخورد کرده و غیرممکن هست .» 


تاثیرات 

سلامتی 

اثر این رژیم غذایی بر سلامت نیز هنوز پیچیده می باشد . نوع کامپیوتری اسپرینگ اینجانب نشان می دهد که در‌صورتی‌که کلیه بشر ها تاسال 2050 گیاه خوار شوند، مرگ و میر نیز در مرحله دنیا در بین 6 تا 10 درصد کاهش خواهدداشت و این مسائل به استدلال کاشه بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، سکته و برخی از انواع سرطان ها می‌باشد . البته یک مساله همچنان به قوت خویش باقی است، کالا های حیوانی به ازای هر کالری، مواد مغذی بیش تری دارند لذا چه بسا در حالتی‌که می خواهید که گیاه خوار شوید، می بایست اطمینان حاصل فرمائید که جایگزین های اصلی را می توانید به تن خویش برسانید . 


این مساله از آن جهت اهمیت دارد که یادمان نرود، حدودا بالغ بر دو میلیارد بشر در کل دنیا با ایراد تغذیه خطا دست به گریبان میباشند . 

مساله اینجاست که در صورتی کلیه عالم به سمت رژیم غذایی گیاه خواری برود، آنگاه یک بحران دورازشوخی سالم مردم را بالاخص در کشورهای در حالا توسعه، تهدید خواهدکرد چرا که در این صورت این سوال پیش می آید که مواد مغذی کوچک که عبارتند از آهن، کبالت، کرومیوم، مس، ید، منگنز، سلنیوم، روی و مولیبدن دقیقا قرار میباشد که از کجا تامین شوند؟ 

کارشناسان در مسئله گیاه خواری تعابیری جذاب دارند، به تیتر نمونه پزشک جارویس می گوید: «در اصل تغییر تحول در رژیم غذایی چیزی است که کم خیس به آن دقت می شود د رحالی که اصل مسائل خیر گیاه خواری نه گوشت خواری صرف است، ما حتی با ناچیز کردن مصرف گوشت هم می توانیم شاهد تاثیرات ملموس خیر صرفا بر سالم بلکه حتی بر محفظه زیست باشیم .» و این موردی می باشد که دکتر اسپرینگ من نیز بر آن تاکید می کند: «تغییرات معلوم بر سیستم غذایی ما را تشوبق می نماید که تصمیمات غذایی محیط زیست دوست خیس و سالم تر بگیریم . درواقع در حالتی که بها گوشت گران خیس بشود و قیمت سبزی و میوه جات کاهش پیدا کند، ما به صورت ناخودآگاه به سمت رژیم غذایی مناسب میل خوا‌هیم کرد .» 


در انتها در صورتی‌که بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم و براساس آخری تحقیقات و سوای جانبداری از گروهی خاص اعلام حیث کنیم، می بایست بگوییم بدن بشر با پیچیدگی های دوچندان خود، تهی دست تامین انرژی و نگهداری تندستی خویش برای استمرار حیات میباشد و درواقع برای دستیابی به این اساسی نیازمند تامین همه املاح، آب، الکترولیت ها، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها است، لذا خوبتر می‌باشد از تمام گروه های غذایی به شرط رعایت میانروی در مصرف استعمال کنید . 

چگونه از قانون فیت در طراحی سایت تان استفاده نمایید

چگونه از قانون فیت در طراحی سایت تان استفاده نماییدآیا می دانید که چرا دکمه ها بایستی با یک اندازه خاصی باشند و لینک های مهم بایستی در شروع لیست قرار گیرند؟ و یا چرا بایستی اقلام مشابه را در یک گروه قرار دهید؟
به عنوان یک طراح، ممکن است تمام این کارها را بطور شهودی انجام دهید یا بدلیل آنکه به عنوان متداول ترین عمل شناخته شده اند..
اما حقیقت آن است که آنچه که ما به عنوان یک عرف در می شناسیم در واقع ریشه در روانشناسی دارد.
مایک والاگر، یک کار خارق العاده ای را اوایل سال در JustCreative انجام داد که برخی از این تئوری ها را پوشش می دهد.

در این پست، می خواهیم که کمی عمیق تر برویم وحتی تئوری های روانشناسی بیشتری را بررسی کنیم و اینکه چگونه می توانید از آنها برای تاثیر بر روی کاربر استفاده نمایید.

طراحی سایت در مشهد

 با استفاده از قانون Fitt ، CTA های بهتری را ایجاد نمایید.
وقتی بین دو نقطه حرکت می کنید مجبورید که از مسیر با کمترین مقاومت بروید. این پدیده به عنوان "مسیر مورد علاقه " شناخته شده است.
یک مسیر مورد علاقه دارای کوتاه ترین مسیر یا راحت ترین مسیر برای انتقال بین دو نقطه است. اگر که شما یک مسیر کوتاه تری را مشاهده نمودید که از جاده ای جدا شده است آنگاه با یک مسیر مورد علاقه مواجه شده اید. مردم نیز بطور مشابه در وب سایت شما عمل می کنند. به جای دنبال کردن مسیر مکان نما که آن را طراحی نموده اید آنها کوتاه ترین مسیر ممکن را بین موقعیت کنونی موس خود و یک شئ ( همانند CTA ) انتخاب خواهند نمود.
اگر CTA شما بیش از حد کوچک است یا از مکان نمای کاربر خیلی دورتر است کاربر شما ممکن است در مقابل حرکت مکان نما مقاومت نماید و بر روی CTR شما تاثیر بگذارد.
در واقع این قانون فیت است. قانون فیت بیان می کند که زمان لازم برای حرکت سریع به یک هدف ، تابعی از نسبت بین فاصله تا هدف و عرض هدف است.
به عبارت دیگر، هدف بزرگتری که به موقعیت کنونی شما نزدیکتر باشد احتمال بیشتری دارد که توجه ( و کلیلک ) را به خود جلب نماید.
 چگونه از قانون فیت در طراحی سایت تان استفاده نمایید
این حقیقت را در نظر بگیرید که اکثر کاربرانی که به وب سایت شما می ایند معمولا دارای یک موقعیت مکان نمای پیش فرض هستند. اغلب اوقات مکان آن در نزدیکی نوار آدرس جستجوگر است زیرا جایی است که کاربر URL سایت را در آن تایپ می کند.
هر CTA قرار گرفته دور از نوار آدرس ، در طرف مقابل قانون فیت قرار خواهد داشت -  فاصله برای رسیدن به آن، بسیار زیاد است و ایجاد مقاومت می کند.
بنابراین اطمینان حاصل کنید که CTA های خود را در نزدیکی نوار آدرس در بالای قاب قرار داده اید.
CTA درست یا غلط
قانون فیت همچنین بیان می دارد که دکمه های بزرگتر دارای کلیک های بیشتری نیز هستند.
به هر حال در نظر داشته باشید که این رابطه خطی نیست. همانطور که SmashingMagazine بیان می دارد – بیشتر از یک اندازه خاصی دیگر CTA های بزرگ باعث افزایش CTRها نمی شوند.
قانون فیت
بنابراین، CTA های خود را بزرگ نگه دارید، اما نه خیلی بزرگ که هیچ تاثیر معنی داری بر CTR ها نداشته باشند.
برای مثال، در نظر بگیرید که چگونه HubSpot از چندین CTA ("تماس با ما" و "شروع به کار") در بالای فولدر استفاده می کند.
به کاربران برای تصمیم گیری در مورد اکتشاف نماینده کمک کنید
مغز ما تصمیمات بی شماری را در هر روز می گیرد (35000 تصمیم گیری، اگر یک منبع کافی باشد)
از زمانی که برای کار میرویم که چگونه عصرهایمان را صرف کنیم، مغز ما مقدار زیادی انرژی را برای تصمیم گیری اختصاص می دهد.
در واقع، مغز ما اغلب برای مطابقت تقاضا با انرژی در دسترس در تقلا است (روانشناسان آن را "خستگی تصمیم" می نامند).
برای مطابقت با این تقاضای بیش از حد، از اکتشافات (Heuristics) استفاده می کنیم. Heuristics یک واژه گسترده برای مدل های ذهنی است که ما برای تصمیم گیری سریع استفاده می کنیم.
این مدلها از طریق آموزش یا تجربه یادگیری می شوند.
به عنوان مثال، اگر چیزی کمیاب باشد، فرض می کنیم که ارزشمند است، زیرا تجربه ما به ما آموخته است که اشیاء نادر بسیار ارزشمند هستند (این "اکتشافات کمبود" نامیده می شود). یکی از مهمترین اکتشافات برای طراحان، اکتشاف نمایشی هستند.
اکتشافات نمایشی بیان می دارند که ما احتمال چیزی که براساس رویدادهای والد آن است را تعیین می کنیم.
به طور مثال اگر شما فردی را با یک گیتار، کاپشن چرم و موی بلند می بینید تصور خواهید کرد که وی یک نوازنده راک است نه یک اسب سوار؛ تمام رویدادهای والد ( گیتار، ژاکت، موی بلند ) به این احتمال اشاره دارند.
بطور مشابه وقتی که شما یک متن آبی را در صفحه وب می بینید فرض خواهید کرد که یک لینک است.
چرا؟ زیرا سال ها استفاده از اینترنت به شما آموخته است که آبی = لینک.
چگونه می توانید از اکتشافات نمایشی در طراحی های تان استفاده کنید.
اکتشافات نمایشی می توانند کارهای بسیاری را برای ایجاد یک تجربه کاربری بهتر انجام دهند.
با رفتار کردن براساس توقعات کاربرهایتان شروع نمایید. اگر که می خواهید افراد بر روی یک لینک کلیک کنند آن را آبی بسازید نه اینکه خاکستری تیره.
بطور مشابه، کاربران از CTA ها انتظار دارند که روشن و برجسته باشند.
شما همچنین می توانید از اکتشافات نمایشی برای واضح ساختن مطالب استفاده نمایید.
برای مثال اگر که شما یک ردیف دکمه دارید، یک دکمه خاص را پر رنگ تر کنید یا آن را با یک رنگ متفاوتی نشان دهید تا به این ترتیب نظر افراد را بیشتر به آن جلب نمایید. کاربران تصور خواهند کرد که آن دکمه همانند المان های والد خود نیست و بایستی مهم باشد.
در شکل زیر، دکمه آبی توجه ما را به خود جلب می کند زیرا مشابه با المان های والد خود نیست ( دکمه های سبز).
CPA
به عنوان مثال، در صفحه خانگی Buzzfeed، دکمه قرمز "Trending" توجه را جلب می کند، زیرا با عناصر مجاور متفاوت است.
Buzzfeed
    دریافت کلیک بیشتر با اثر موقعیت یابی سریال
افراد به صورت قابل پیش بینی موارد را به یاد می آورند.
اطلاعات ارائه شده در ابتدا (اولویت) و پایان هر نوع فرمت محتوا (پست وبلاگ، infographic یا ویدیو) توجه بیشتری را جلب می کند و در حافظه باقی می ماند..
این اثر موقعیت سریال است.
همانطور که این نمودار از ویکیپدیا نشان می دهد، میزان یادآوری آیتم های موجود در یک لیست، در ابتدا و انتهای لیست بالا هستند.
روانشناسان این امر را به "اثر ابتدایی" و "اثر پایانی" نسبت میدهند.
اثر ابتدایی
شما موارد اول در لیست را یاد می گیرید زیرا مغز شما فرض می کند که آنها داده های اولیه هستند و از این رو مهم تر هستند. به همین ترتیب، آخرین موارد موجود در لیست را یاد می گیرید زیرا آخرین اطلاعات برای ورود به مغز شما است.
نحوه استفاده از 'Positioning Serial' در طراحی
اثر موقعیت دنباله ای دارای کاربردهای بسیاری در نحوه سازماندهی داده ها در سایت تان است.
اگر یک لینک یا هر محتوایی را میخواهید کاربران شما آن را به خاطر بسپارید، سعی کنید آن را در پایان یا آغاز یک لیست قرار دهید.
برای مثال، در فهرست انتقال Smashing Magazine، مهمترین لینک ها - Books and Jobs – به ترتیب در ابتدا و انتهای منو قرار دارند.
مجله Smashing
از آنجا که SmashingMagazine بلیط های زیادی را نمی فروشد و یا محصولات زیادی را نمی فروشد ، پیوندهای «بلیط و فروشگاه» در وسط منو قرار میگیرند.
به طور مشابه، در نظر بگیرید که چگونه آمازون مشخصه های الکسا را ​​در صفحه محصول خود توصیف می کند:
مطالب برجسته آمازون
آمازون بر توانایی الکسا ​​برای a) پخش موسیقی، b) کنترل نور ها، و c) بهبود همه بروز رسانی ها تاکید می کند.
این کار تصادفی نیست. بر اساس WebsiteSetup، اکثر مردم از Alexa برای کنترل موسیقی و چراغ های هوشمند استفاده می کنند - ویژگی هایی که آمازون آن را تاکید می کند.
موارد تاکید شده آمازون
در این نظرسنجی همچنین نتیجه گرفته شد که اکثر مردم از الکسا استفاده می کنند زیرا مدام در حال بهبود است- یکی دیگر از مشخصه هایی که آمازون بر آن تاکید دارد.
شما می توانید از اثر موقعیت دنباله ای برای سازماندهی اطلاعات مهم در سایت خود استفاده کنید. چیزهایی که می خواهید مردم به یاد داشته باشید باید در ابتدا یا انتهای لیست، یک منوی انتقال یا یک صفحه قرار دهید.
    با پیروی از قانون یک سوم سایت خود را دیدنی و جذاب تر کنید
هر زمان که یک عکس می گیرید، یک نقاشی ایجاد می کنید و یا صفحه خود طراحی می کنید، باید به طرح و ساختار آن توجه داشته باشید.
اگر این کار را نتوانستید، باعث ایجاد ریسک ابهام و سردرگمی می شوید.
مرسوم ترین ساختار طراحی به عنوان سیستم شبکه ای شناخته می شود. با این حال، این روش ها خلاقیت را محدود می کنند و اغلب به صفحات بی روح و خشک منجر می شوند – همانطور که همه طراحان می دانند.
در عوض، از اصل شناخته شده به عنوان قانون یک سوم تبعیت کنید.
قانون یک سوم ریشه در نسبت طلایی دارد که به لحاظ تاریخی به زیبایی ارتباط دارد - همانطور که همه طراحان می داند.
در عکاسی، قانون یک سوم باعث می شود تصاویر به نظر پویاتر و از لحاظ بصری جلب کننده هستند.
اساسا، اینروش  شامل تقسیم صفحه شما به سه بخش (هم به صورت عمودی و افقی) است.
محل تقاطع بین تقسیم افقی و عمودی به عنوان منطقه کانونی یا نقطه کانونی شناخته می شود. این جایی است که شما باید عناصر کلیدی را برای ایجاد حداکثر تاثیر بر روی هر طراحی  قرار دهید همانطور که WebsiteSetup نشان می دهد.
نقطه کانونی
نحوه استفاده از 'قانون یک سوم' در طراحی
اول، سعی کنید به صورت سه تایی طراحی کنید.
به عبارت دیگر، اگر شما 12 قطعه شبکه بندی را داشته باشید، آنها را به سه ستون هر کدام با چهار شبکه تقسیم کنید.
همچنین سعی کنید مهمترین عناصر خود را در مناطق مرکزی یا نزدیک به آن حفظ کنید.
برای مثال، از صفحه اصلی Sia دیدن کنید:
قانون یک سوم
توجه کنید که چگونه تصویر و شعار محصول به طور مستقیم در محدوده کانونی قرار دارند.
مثال دیگری از NNGroup وجود دارد:
گروه NN
CTA و متن کلیدی در نزدیکی نقاط کانونی قرار دارند.
به خاطر داشته باشید که موارد را مستقیما در محدوده کانونی به طور مداوم قرار ندهید. انجام این کار یک حس رباتیک به صفحه شما می دهد و منجر به احساس نا آشنایی خواهد شد.
یکپارچه کردن برخی عدم تقارن ها و ایجاد نقص برای جلب توجه و حفظ آن.
 
    اثر گشتالت / روانشناسی گشتالت
ادراکات ما اغلب می تواند ما را فریب دهد.
به عنوان مثال، اگر خودروی مجاور شما به سمت شما حرکت کند، در حالی که بدون حرکت ایستاده اید، مغز شما ممکن است تصور کند شما در حال حرکت هستید.
قوانینی که درک ما را ایجاد می کنند در روانشناسی گشتالت بررسی می شوند.
شما به عنوان یک طراح، احتمالا با روانشناسی گشتالت آشنا هستید، چه بصورت تئوری یا در عمل. بسیاری از یافته های ما از ادراک بدست آمده از آن بدست می آید.
در زیر، من درباره دو قانون که بویژه برای طراحان هستند صحبت کرده ام:
    A. قانون Pragnanz
قانون Pragnanz بیان می کند که وقتی انسان ها گروهی از اشیا را ببینند، ابتدا آنها را به طور کلی و سپس به صورت اشیاء فردی می بینند.
به طور مشابه وقتی بازدیدکنندگان روی صفحه شما قرار می گیرند، آن را به عنوان یک شی بزرگ می بینند.
و اگر این کل به نظر برسد  که خراب باشد، بازدید کنندگان شما مممکن است در انبوه آن غرق شوند و آنجا را ترک کنند، حتی اگر درک عناصر فردی آن آسان باشد.
این قانون یکی از دلایلی است که طراحان فضاهای خالی را در طرح های خود قرار می دهند.
استفاده اپل از فضای خالی یک مدل بسیار خوبی برای دنبال کردن است. هنگامی که شما در صفحه اصلی اپل قرار می گیرید، بلافاصله می توانید دریابید که چگونه هر بخش به یکدیگر متصل شده است.
فضای خالی
    B. قانون شباهت
اصل اساسی دیگر در روانشناسی گشتالت، قانون شباهت است.
این امر بر پایه فرضیه ای است که افراد علاقه دارند که اقلام شبیه به هم را در یم گروه قرار دهند.
فقط در مورد چگونگی سازماندهی یخچال خود فکر کنید. شما احتمالا یک بخش برای میوه ها و سبزیجات دارید، یکی دیگر برای نوشیدنی ها، و دیگری برای چاشنی جات.
همین اصل را در صفحات خود اعمال کنید.
اقلام را که می خواهید به یکدیگر ارتباط نزدیک داشته باشند در یک گروه قرار دهید.
صفحه ثبت نام Zappo را بررسی کنید:
در صفحه PageNotice Zappos Regisation دو فیلد ایمیل بسیار نزدیک به یکدیگر هستند.
آنها با هم گروه بندی شده اند تا جهت گیری فکری کاربر را تقویت کنند و تجربه آنها را بهبود بخشند. به این طریق بلافاصله که به صفحه نگاه کنید در میابید که دو فیلد ایمیل مربوط به یک دسته هستند.
 
    مردم را وادار کنید که بر روی CTA ها با دنبال کردن نگاه خیره تمرکز نمایند.
به نظر می رسد که مغز انسان به دیدن چهره ها در اشیاء بطور روزمره سخت فعالیت می کند
این همه مطلب نیست - ما همچنین سخت تلاش می کنیم تا نگاه چهره ای که به آن نگاه می کنیم را دنبال کنیم. به عنوان یک نظریه، ما این توانایی را به صورت راهی برای ایجاد ارتباطات اجتماعی ایجاد نموده ایم.
این پدیده به عنوان دنبال کردن نگاه خیره و یا توجه مشترک شناخته می شود.
به عنوان مثال، اگر فردی به یک تصویر در سمت چپ خیره شده باشد ، احتمالا ما نیز همان جهت نگاه خواهیم کرد.
دنبال کردن نگاه خیره
نحوه استفاده از " دنبال کردن نگاه خیره" در طراحی سایت
شما می توانید از دنبال کردن نگاه خیره برای جلب توجه به یک منطقه خاصی از صفحه تان استفاده نمایید.
برای مثال، این صفحه ورود را در نظر بگیرید:
دنبال کردن نگاه خیره
از آنجا که چهره غالب در تصویر – چهره زن - به نظر می رسد به سمت راست است، چشم های ما بطور غریزی به همان جهت کشیده می شود.
این امر توجه را به فرم جلب می کند - عنصری که ما می خواهیم کاربران ما بر آن تمرکز کنند.
یکی دیگر از مطالعات ردیابی چشم نشان داد که وقتی صورت در صفحه اول (در این مورد، صورت کودک) به متن خیره می شود، مردم به آن توجه بیشتری می کنند.
دنبال کردن نگاه خیره 2
اگر از هر گونه تصاویری از افراد در طراحی وب سایت خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها را به گونه ای هدایت کنید تا توجه بیشتری به CTA های خود داشته باشند. این یک تغییر کوچک است، اما می تواند به پیشرفت های بزرگی در CTR ها منجر شود.
 
    با کاهش گزینه ها ، انتخاب کردن را راحت تر نمایید (قانون هیک)
شما هرگز نمی توانید گزینه های زیادی داشته باشید، درست است؟
اما اگر هدف شما این باشد که کاربران خود را به تصمیم گیری وادار کنید، وجود گزینه های زیاد واقعا می تواند خسته کننده باشد.
این امر به خصوص هنگامی که زمان تصمیم گیری می شود بیشتر آشکار می گردد. هرچه تعداد انتخاب های موجود بیشتر باشد، زمان بیشتری برای تصمیم لازم است.
این امر به عنوان قانون هیک شناخته می شود.
قانون هیک می گوید که تعداد بهینه ای از گزینه ها وجود دارد. فراتر از این گزینه ها، ارائه گزینه های بیشتر باعث خستگی کاربر می شود و موجب می شود که تصمیم گیری ها را به تاخیر بیندازند و یا حتی رها کنند.
 قانون هیکس
این نمونه دیگری از "خستگی تصمیم گیری" است. کاربران شما هر روز صدها تصمیم می گیرند زمانی که شما آنها را مجبور به تصمیم گیری بین 2 روش مختلف پرداخت یا 6 طرح قیمت گذاری مختلف می کنید، در واقع توان تصمیم گیری آنها را کاهش می دهید..
 نحوه استفاده از قانون هیک در طراحی
اگر مجبور بودم قانون هیک را به سه کلمه تقلیل دهم ، این بود: " محدود کردن انتخاب ها ".
در مورد تعداد مواردی که از طریق بازدید در صفحه شما ایجاد می شود فکر کنید.
آیا آنها باید وقت خود را در خواندن صفحه «درباره ما» سرمایه گذاری کنند، ویدیویی را ببینند که محصول شما را توضیح می دهد یا یک پست وبلاگ را بخواند؟
در حالی که آنها فکر می کنند، این امر منجر به عدم اقدام برای هر گونه تصمیم گیری درباره گزینه های در دسترس می شود.
این امر به ویژه در صفحات مهم "پول" مانند صفحه پرداخت شما صادق است. سعی کنید گزینه های اضافی را از این صفحه حذف کنید.
برای مثال، در صفحه پرداخت آمازون تقریبا هر پیوند خروجی حذف شده است، به جز خط مشی های حفظ حریم خصوصی و صفحات ToC.
صفحه پرداخت آمازون
با محدود کردن انتخاب های موجود ، آمازون شما را مجبور به تمرکز بر روی کار در دسترس می کند – پرداخت نهایی.
به همین دلیل است که نباید کاربران خود را مجبور به انجام بیش از یک تصمیم در یک صفحه کنید. صفحه قیمت گذاری شما باید فقط قیمت گذاری داشته باشند. صفحه تماس شما باید فقط فرم تماس داشته باشد و غیره.
به عنوان مثال، اگرچه Buzzfeed روزانه صدها محتوا را تولید می کند، در منوی انتقال، بیشتر گزینه ها در زیر منوی کشویی «بیشتر» پنهان می شوند.
 
اگر Buzzfeed می بایست شامل همه گزینه ها در زیر زبانه «بیشتر» در منوی اصلی خود می بود، خوانندگان را می توانست خسته کند.
 
وظیفه طراحان
به عنوان یک طراح، شما حال می دانید که طراحی سایت موثر خیلی بیشتر از این است که به سادگی باعث شویم همه چیز خوب به نظر بیاید. شما همچنین باید کاربران را متقاعد کنید و بر انتخاب آنها تأثیر بگذارید.
دانستن علت موجود در آن سوی شیوه های طراحی مرسوم باعث اتخاذ تصمیمات بهتر در طراحی می شود.
شما می توانید با اجرای برخی از این نظریه های روان شناسی شروع کنید.

فواید گوشت قرمز

امروزه اشخاص متعددی به رژیم های گیاه خواری روی آورده اند و از مصرف گوشت پرهیز می نمایند .این در حالی است که برخی دیگر از اشخاص چه بسا نمی توانند به نخوردن گوشت تفکر کنند .ولی واقعا از حیث علمی و پزشکی کدام موضوع درست است؟خوردن و یا نخوردن گوشت؟برای یافتن جواب این پرسش با ما همراه باشید . 

گزارش بر مبنا تحقیقات ۲۰ ساله در مورد پتانسیل استدلال سرطان در ۲ مجموعه دوستداران گوشت قرمز رنگ و گوشت فرآوری شده انجام شده بود . گوشت قرمز شامل همه انواع گوشت از گزاره گوشت گاو، بره، گوساله، گوسفند، خوک و اسب میگردد . گوشت فرآوری گردیده شامل گوشتی هست که فرآیندهای نمک‌زنی، نگه‌داری، دودزنی و تخمیر بر روی آن انجام شده و دیگر به فیس ارگانیک نیست . از جمله گوشت‌های فرآوری شده می‌توان به سوسیس، هات داگ، گوشت کنسرو شده، گوشت دودی، همبرگر و غیره اشاره کرد . 

مصرف 
منظم گوشت‌های فرآوری شده با سرطان روده ارتباط بدون واسطه دارد 
زیاده 
روی در مصرف گوشت چه عوارضی دارااست و کاهش مصرف چه فوایدی دارد؟ بر اساس تحقیقات، مصرف منظم گوشت‌های فرآوری گردیده با سرطان روده رابطه بی واسطه دارد . مصرف روزمره ۵۰ گرم گوشت فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان را در فرد بالا می‌برد . پیش‌تر از این محققان اثبات کرده بودند که مصرف گوشت‌های فرآوری گردیده به تنهایی سرطان زا نیستند . خطر سرطان زمانی فراتر می‌رود که شخص از همگی جور گوشت قرمز رنگ و فرآوری گردیده به کار گیری نماید . 

در حالی‌که فواید تغذیه‌ایی گوشت قرمز‌رنگ قابل توجه هستند، خطرهای تن درستی برای فردی که مرتباً گوشت قرمز‌رنگ مصرف می کند از فواید آن مهم‌تر هست . هنگامی پای سالمی و تغذیه در در میان می‌باشد باید شایسته ترین تصمیم را بگیرید . با ما یار گردید تا بدانید زمانی تصمیم به انقطاع مصرف گوشت در رژیم غذایی را دارید، می بایست بدانید تن شما چطور تخت تأثیر این زمینه قرار می گیرد . 

۱- 
ارتقای تندستی قلب التهاب، مکانیزم واکنش دفاعی بدن در مقابل یورش میکروارگانیزم‌ها و ویروس‌هایی می باشد که موجب بیماری می گردند . به هرحال، غذاهایی مانند گوشت التهاب‌آور هستند و ممکن می‌باشد موجب تداوم التهاب شوند . استمرار التهاب عامل بخش اعظمی از بیماری‌ها مثل بیماری قلبی میباشد . 

Neu5Gc یک مولکول است که در تن ایجاد نشده و در گوشت قرمز رنگ یافت می‌شود . بر پایه نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، زمانی شما گوشت قرمز‌رنگ مصرف می‌کنید، تن شما با فعال سازی التهاب به تیتر جواب سیستم ایمنی به این مولکول فرنگی پاسخ می دهد . با مصرف منظم گوشت قرمز‌رنگ بدن مرتباً با تداوم التهاب به این مسئله پاسخ می دهد . 

همینطور بر پایه نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۳، گوشت قرمز‌رنگ ترکیبی به اسم ال-کارنتین (L-carnitine) دارد، زمانی‌که این ترکیب با باکتری روده عکس العمل نشان دهد موجب بسته شدن رگ‌های خونی می‌گردد . رگ‌های خونی مسدود گردیده یکی از کارداران بیماری‌های قلبی عروقی وابسته به مرگ میباشد . از طرف دیگر، رژیم غذایی گیاهی عمدتاً ضد التهاب هستند و موجب سالمی قلب میشوند . 

۲- 
جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان تورم یکی از عوارض بیماری‌هایی که موجب مرگ میشوند از گزاره سرطان می‌باشد . پژوهش ها اخیر رابطه در بین ارتقاء خطر ابتلا به سرطان و مصرف گوشت قرمز رنگ را اثبات کرده‌اند . بر اساس نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۴ مصرف گوشت فراوان با شیوع سرطان روده (سرطان روده بزرگ، راست روده و شکم) رابطه دارااست . 

زمانی گوشت با رتبه حرارت بالا پخته یا این که دودی می‌شود، سبب آزاد سازی مواد شیمیایی می‌گردد که DNA آدم را تغییر تحول داده و آن‌ها را مستعد ابتلا به سرطان می نماید . رژیم غذایی گیاهی چنین مشکل‌ها و پیامدهایی را در بر ندارد . گیاه خواران نسبت به گوشت خواران کمتر مستعد و در خطر ابتلا به سرطان می باشند . 

تغییر‌و تحول رژیم غذایی از گوشت به گیاه، ایجاد و ترشح اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی را کاهش داده و متعاقباً موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده می شود . اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی قسمتی از عوامل خطرناک ابتلا به سرطان روده می باشند . 

۳- 
زمان معاش طولانی‌تر بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۳ در مسئله الگوی زندگی افراد گیاه‌خوار و گوشت‌خوار، دانشمندان متوجه شدند اشخاص گیاه‌خوار معاش طولانی‌تری نسبت به اشخاص گوشت خوار دارا‌هستند . براساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۲، کسانی که بخش اعظم گوشت قرمز رنگ مصرف کرده بودند زودتر به سرطان و مرگ در گیر شده بودند . 

۴- 
کاهش وزن تغییر رژیم غذایی از گوشت به رژیم اندک کالری گیاهی موجب آغاز پروسه کاهش وزن در کلیه افراد میگردد . بر پایه نتایج تحقیقی در سال ۲۰۰۷ معلوم شد، رژیم غذایی کاملاً گیاهی با کاهش وزن اشخاص دارنده طولانی تر وزن در ارتفاع عصر یک الی دو ساله رژیم گیاهی مرتبط می باشد . رژیم گیاهی غنی از فیبر می باشد و فیبر با شاخص عده بدنی زیر و وزن ارتباط بدون واسطه دارااست . غذاهای گیاهی در مواد مغذی غنی‌تر و در کالری پایین‌تر از غذاهای گوشتی می باشند . 

۵- 
خودداری از دیابت مقاومت به انسولین شرایطی می باشد که بدن آغاز به مقابله با انسولین می‌نماید . انسولین هورمونی می باشد که تراز بالای قند خون را در دست گرفتن می‌کند . افزایش وزن به خصوص در ناحیه شکم با توسعه دیابت مرتبط هست . رژیم اندک کالری گیاهی موجب کنترل وزن و تنظیم حساسیت انسولین در بیماران دیابتی می‌شود . 

گوشت قرمز‌رنگ به خصوص گونه فرآوری گردیده شامل میزان زیادی سدیم، نیترات و نیتریت می باشد . همه این مواد از روش خودداری از فعالیت سلول‌های بتا مسئول ایجاد انسولین، حساسیت انسولین را بالا می مارک . غذاهای گیاهی خطر دیابت را کاهش می‌دهند . 

۶- 
در دست گرفتن فشار خون براساس نتیجه یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، گوشت قرمز رنگ با فشار خون بالا ارتباط مستقیم دارااست . زمانی باکتری‌های روده گوشت قرمز‌رنگ را تجزیه می نمایند ترکیبی به اسم trimethylamine-N-oxide آزاد شده که موجب بالا رفتن فشار خون می‌گردد . علاوه بر این، گوشت قرمز دربردارنده اندازه متعددی چربی‌های اشباع شده و سدیم می‌باشد که موجب مسدود شدن رگ‌های خونی و سبب ساز بالا رفتن فشار خون می شود . یک تحقیق در سال ۲۰۱۴ رابطه رژیم غذایی گیاهی و فشار خون پایین را به ثابت رساند . 

۷- 
خلاص شدن از دردهای روماتیسم مفاصل پژوهش ها نشان داده‌اند، رژیم های غذایی اختصاصی قادر است باعث بهبود و تغییر و تحول میکروارگانیسم‌هایی شود که در کاهش درد روماتیسم مفاصل نقش کلیدی دارا‌هستند . بیمارانی که روماتیسم متوسط تا شدید دارا‌هستند با تغییر‌و تحول رژیم غذایی خود به رژیم گیاهی کم کالری کاهش معنادار علامت ها روماتیسم و درد را گزارش کردند . 

۸– 
بهبود جوش‌های بدن گوشت مرجع بی نیاز از ویتامین B12 می‌باشد . ارتقا این ویتامین می‌تواند موجب پیدایش جوش و آکنه شود . بر شالوده نتایج تحقیقات، منفذهای پوست در اشخاصی که در گیر آکنه شده نسبت به سایر افراد گوناگون است و همینطور تزریق این ویتامین موجب پیدایش جوش در تن میگردد . به این ترتیب چون مواد گوشتی بی نیاز از ویتامین B12 هستند، مصرف فراوان مواد گوشتی ممکن می‌باشد موجب بروز جوش بر روی پوست شود . 

خرید اینترنتی گوشت

خرید اینترنتی گوشت  قرمز‌رنگ اصطلاحی می‌باشد که برای گوشت پستانداران به کارگیری می شود و مقادیر آهن بیشتری نسبت به گوشت مرغ و ماهی دارد . 
نبض ما– گوشت قرمز‌رنگ معمولا به صورت کبابی، دنده و یا استیک خورده می شود . گوشت گاو به رخ چرخ کرده و یا این که قیمه ای هم مصرف می شود . گوشت چرخ کرده اکثر اوقات در همبرگر استفاده می شود . همچنین از تولیدها گوشتی فرآوری شده می بضاعت به گوشت نمک فیض گردیده و سوسیس اشاره کرد . 

فواید 
گوشت قرمز گوشت مرجع خوب پروتئین است و اکثری از ویتامین ها و مواد معدنی دارای اهمیت را که بدن ما برای رشد به آن ها نیاز داراست تامین می نماید . 

گوشت قرمز، مانند گوشت گوساله، گوشت گاو و گوشت گوسفند، یک منبع بی نیاز از آهن می‌باشد و برای پرهیز از بیماری اندک خونی کلیدی است . خوردن گوشت قرمز یک یا این که دو توشه در هفته می تواند به یک رژیم غذایی سالم، مخصوصا برای کودکان نوپا و زنان در سن باروری باشد . 



گوشت های با چربی کمتر نظیر مرغ و بوقلمون می توانند در محافظت وزن سالم نقش خیر و خوبی داشته باشند . علاوه بر این، محتوای پروتئین بالا ممکن هست به در دست گرفتن اشتها امداد کند و شما را برای بازه طولانی تر سیر نگه داراست . 

ویتامین 
های موجود در گوشت قرمز ویتامین 
ها و مواد معدنی پایین در گوشت گاو وجود دارد: 
ویتامین B12: غذاهای مشتق شده از حیوان ها مثل گوشت، تنها منشا رژیم غذایی ویتامین B12 می باشند که یک ماده غذایی اضطراری برای تشکیل خون و عملکرد مغز و سیستم عصبی است . 

روی: گوشت گاو زیاد بی نیاز از روی، یک ماده معدنی می‌باشد که برای رشد و محافظت بدن دارای اهمیت میباشد . 

سلنیوم: گوشت به طور کلی یک مبداء بی نیاز از سلنیوم است، که یک عنصر اصلی واجب میباشد که دارنده ویژگی های مختلفی در تن میباشد . 

آهن: اندازه متعددی در گوشت گاو یافت می شود، آهن گوشت عمدتا در شکل هِم هست که کارآمدی داراست . 

نیاسین: یکی از ویتامین های B که ویتامین B3 هم نامیده می شود . نیاسین دارنده وظایف مختلفی در بدن می باشد . مصرف نیاسین زیر با افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی یار هست . 



ویتامین B6: یک خانواده از ویتامین های B هست که برای تشکیل خون کلیدی می باشد . 

فسفر: به طور گسترده ای در غذاها یافت می شود، مصرف فسفر به طور کلی در رژیم غربی بالا می باشد . برای رویش و حفظ بدن ضروری می باشد . 

گوشت گاو حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی دیگر ولی در مقادیر ناچیز می باشد . علاوه بر این تولید ها گوشتی فرآوری شده، نظیر سوسیس نیز، ممکن هست حاوی میزان زیادی از سدیم (نمک) باشد . 

میزان 
مصرف گوشت قرمز مطالعات متعددی نشان داده اند که مصرف گوشت قرمز رنگ با بیماری هایی مثل بیماری قلبی یا این که سرطان روده تعالی در رابطه هست . به گزارش نبض ما،سازمان بهداشت جهانی به طراوت مواد غذایی فرآوری گردیده و گوشت قرمز را به عنوان مواد غذایی سرطان زا مدل بندی کرده می‌باشد . در بخش اعظم مطالعات، به لحاظ می رسد که مصرف گوشت قرمز رنگ کمتر با سالمی بیشتری هم پا می باشد . 

مطالعات بخش اعظمی برای این که نشان داده شود چه میزان مصرف گوشت بی خطر است، انجام شده می باشد که نشان می دهند ارتقا کوچکی در خطر ابتلا به بیماری با مصرف 50 تا 100 گرم گوشت قرمز‌رنگ به صورت روزمره وجود دارااست . گوشت فرآوری شده (شور یا این که دودی) هم با خطر بیشتری یار می باشد . در مقابل، به نظر می رسد خطر قابل توجهی از تناول کردن گوشت قرمز‌رنگ یک بار یا این که دو بار در هفته وجود نداشته باشد . 

کلیدی می‌باشد که فهم و شعور کنیم که هرچند این مطالعات به طور واضح گوشت و سلامتی کمتر را لینک می دهد، ولی رابطه علت و عقب افتاده جسمی را اثبات نمی نمایند . از سوی دیگر، یافته های مطالعات اکثری سازگار است، که به شدت نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز به بیماری های مزمن امداد می کند . 

با وجود عدم اطمینان، منطقی میباشد که مصرف گوشت خویش را تعدیل نمائید و چندین روز را بدون گوشت در هفته سپری نمائید . در شرایطی که چه گوشت قرمز ممکن می‌باشد میزان پروتئین و آهن نیکی داشته باشد، البته غذاهای جایگزین مثل ماهی، مرغ، لوبیا یا این که حبوبات می توانند مزایای مشابهی را به شما ارائه دهند .