معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

رنگ مد سال 1396 : در پباده سازی وبسایت از رنگ سبز ارگانیک استفاده فرمائید


طراحی سایت در مشهد

بعنوان گرافیک یا این که طراح می بایست مدام در جریان رنگهای مد باشید . اهمیت رنگ مد کمتر از خرقه مد یا این که پباده سازی داخلی مد نیست . رنگ مد هر سال رو Pantone گزینش میکنه و برای این سال ( 1396 ) رنگ سبز 15 - 0343 رو معرفی کردند , جدید و جذااب با سایه های سبز - رنگ زرد که یادآوره روزهای بهاریه . 

سبز از رنگهای طبیعیه که تو محیط اطرافمون تمامی جا می‌بینیم , مخصوصا تو وقت ها مشقت بار برامون ادب بخشه . میشه از طیف های متفاوت سبز برای تولیدات استفاده کرد . 


بقیه رنگ‌های سال 96 


بدون شک رنگ سال فقط بکار نمیره و کنارش رنگهای دیگه نیز میباشند , به این ترتیب طیفهای قابل قبولی از رنگهای دیگه نیز برای این سال دوست داستنی شدند . 

با نگاه به طبیعت میتونیم رنگ قهوه ای مایل به بنفش و طوسی رو در کنار رنگ سبز ببینیم , ولی Pantone طیف‌های روشن‌تر رو نیز تو فهرست 10 تایی رنگ سالش بکار برده . دیگه این بستگی به شما داره که چطوری این رنگها رو با نیز ادغام فرمائید که حاصل فعالیت اثر گذار بشه . 


کاربرد رنگهای مد در پباده سازی 


با این‌که ناچار نیستید تنها از رنگ سال تو کارهاتون استفاده نمایید , ولی ما تمدن مدگرایی داریم و به لحاظ میاد مردمان بیشتر به استفاده از رنگ سال گرایش دارا هستند . لوگو و آیکون‌هاتونو که نمیتونید با مد تغییر تحول بدید , زیرا نام‌و‌نشان برندتون خدشه دار میشه , ولی میتونید از این رنگها برای جذب مشتری و نگه داشتنش روی تارنما سود ببرید . 

سبز 15 - 0343 طیفیه که با این که قویه میتونه بعنوان دور‌نما عکس وبسایت نیز بکار بره . سبز روی تارنما همون فعالیت علف و برگها رو در طبیعت انجام میده و میتونه سوای این‌که ناهماهنگی به وجود بیاره چه بسا تحت عنوان تکمیل کننده رنگهای دیگه , از روشن تا خنثی , بکار بره . سبز نظیر یه عنصر هماهنگ بین رنگهایی که احتمالا بهم نیان پل میزنه و اون آسانی سیاه و سپید رو نیز نداره . 

صورتی بومادران و آبی‌رنگ لاجوردی نیز روشن‌ و جذابند و در پباده سازی گرافیکی , چه صرفا بکار برن و چه در کنار رنگهای دیگه , عالی میشن . البته اگه فراوان و یک پارچه بکار برن متعددی میشه , بهتره به طور رنگ لبه ای یا این که بعنوان رنگ فونت ازشون استفاده بشه . 


عدم استفاده از رنگهای دیرین 


زمانی از رنگهای مد استفاده می‌کنید , خودتونو مهیا فرمائید که زمانی زمانش رسید عوضش نمایید . ولی برخی از رنگها نیز اختصاصی به زمان خاصی نیستند . صرفا اعتنا فرمایید که از رنگهای سال پیش یا این که سال های پیش استفاده نکنید! اگه رنگ مد رو تعیین می‌کنید بایستی مدام پیدایش باشید و هر وقت رنگ سال عوض شد , رنگ سایتتونو تغییر تحول بدید و پوسترهای نو استفاده فرمایید . مد مدام در درحال حاضر تحوله!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.