معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

قبلی از راه‌اندازی اینترنت سایتتان این نکات را بررسی فرمائید

قبلی از راه‌اندازی اینترنت سایتتان این نکات را بررسی فرمائید

طراحی سایت در مشهد

سئو : تیتر , توصیفات متا و آلت تگ 

تیتر : تیتر کاغذ اینترنت بایستی بتونه محتوا اون برگه رو به صورت ظریف تعریف کنه . این داستان نیز از حیث تجربه کاربری ( احساس استفاده کننده در هنگام فعالیت با ورقه ) اهمیت داره و نیز از حیث باصرفه سازی موتور کاوش ( سئو ) . 

توصیفات متا : با این‌که نوشتن تگ های توصیفات متا تحمیلی نیست , البته اگه می‌خواهید از کاغذ نتایج گوگل کلیک بگیرید بایستی حتما بنویسیدشون . 

آلت تگ : آلت تگها برای برچسب زدن به عکسهای کاغذ استفاده میشن تا اگه عکس بارگذاری نشد , استفاده کننده بدونه این عکس راجع‌به چیه , ابزارهای تلاوت برگه نمایشگر نیز آلت تگ تصاویر رو میخونن و در سود کاربرهای نابینایی که از این ابزار امداد می‌گیرند میتونن به محتوای تصویر پی ببرند . علاوه بر این در جستجوی تصاویر , موتور کاوش با اعتنا به‌این برچسب ها تصاویر رو ارائه میکنه . 


خوانایی محتوای وب سایت 

محتوای سایتتونو با توجه بخونید تا غلط تایپی و خطا املایی نداشته باشه . 


ریدایرکت 301 

ریدایرکت 301 بدین معنیه که محتوای اون برگه بطور مستمر حذف شده و زمانی استفاده کننده نشانی اون برگه رو وارد کنه , برگه به صورت خودکار به برگه دیگه ای منتقل میشه . ریدایرکت 301 به موتورهای کاوش میگه که دیگه این ورقه وجود نداره و مدام به یک کاغذ دیگه منتقل میشه . 


بررسی کارایی 

بایستی تمامی سایتتونو بررسی نمائید و اطمینان حاصل نمائید که تمامی جوانب وبسایت حیث سعی قابل قبولی داشته باشند . 


بررسی واکنشگرا بودن تارنما و روش نمایش اون در مرورگرهای گوناگون 

سایتتون بایستی خوب پیکسل بندی شده باشه . حتما بررسی نمائید که وبسایت با همگی مرورگرها و کلیه دستگاه ها سازگار باشه . 


برگه 404 

اگه بازدیدکننده های سایت به انتها URL چیزی بیشتر نمایند یا این که نشانی رو نادرست وارد نمایند , با کاغذ 404 مواجه میشن . برای این که مسیریابی تارنما راحتتر بشه می بایست یه ورقه 404 صحیح نمایید که استفاده کننده بازه طولانی تری روی وب سایت بمونه و با دیدن این ورقه از تارنما بیرون نشه . 


فاویکن 

اگه فاویکن داشته باشید , زمانی استفاده کننده یکسری تا تب روی مرورگرش گشوده کرده باشه , میتونه فورا با دیدن فاویکن , وب سایت شما رو بشناسه و بازش کنه . علاوه براین به وبسایتتون ظواهر ماهر میده و به صفحه های متعدد وبسایتتون همبستگی میبخشه .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.