معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

چه گونه محتوا برای سایت تعیین کنیم؟


اگر قصد دارید کسب و عمل آنلاین روش بیندازید و یا این که کسب و عمل خویش را وارد فضای آنلاین نمایید , می بایست بدانید که چطور آنلاین بنویسید . عبارت ( محتوا , سلطان است ( در پباده سازی وبسایت را عمده اشخاص شنیده اند و شاید روز جاری مقداری کلیشه ای به حیث بیاید , ولی اهمیت کیفیت محتوای یک وبسایت , هنوز به قوت قبلی باقی است و این عبارت همانند قبل که برای تعریف اهمیت محتوای تارنما به عمل برده میشد , معنی دار و کلیدی است . 
محتوای کیفیت بالا در پباده سازی وبسایت 
محتوای کیفیت خوب , استدلال اصلی در پباده سازی تارنما برای ساخت تعامل و برقرای رابطه با بازدیدکنندگان وبسایت است . همین ساخت تعامل ذره ذره به انجام عملیات های دارای اهمیت خیس , مانند انجام خرید و . . . منتهی میشود و یوزرها را به مبادرت فرا میخواند . 
در زیر به مواقعی اشاره میکنیم که به شما یاری می نماید برای محتوای وب سایت خویش , راهکار بچینید و محتوای مطلوب تولید نمائید . 

پژوهش ها در باب مطالب مربوط به مسئله کاری 
با وبسایت هایی که محتوای مربوط به موضوع کاری شما منتشر می نمایند , رابطه داشته باشید . از پایانی خبر‌ها و معضل های مربوط به مسئله عمل خویش با خبر باشید . مطالعه فراوان شمارا وادار می نماید تا سوال بپرسید , ایده های خویش را بررسی کرده , آنها را توسعه و گسترش دهید , جذاب ترین آن‌ها را برگزینید و در تارنما خویش قرار دهید . 

مخاطبان انگیزه خویش را بشناسید 
شما به خیر و خوبی با خبر می باشید که چطور بایستی با یک نوپا 5 ساله یا این که شایسته ترین دوست خویش و یا این که یک رئیس عالی مقام , به صورت مختلف حرف بگویید . در واقع شما می‌دانید که چطور سخنان خویش را با مخاطبانتان تطبیق دهید تا برای آن‌ها قابل فهم و شعور و فهم و شعور باشد . این اساسی در تولید محتوا نیز راست گو است . 
به عبارت کلی می بایست : 
ادراک عمیقی از منظور های بازار انگیزه خویش داشته باشید . 
پباده سازی تارنما صرفا پباده سازی گرافیکی را دربرگیرنده نمی‌شود . بلکه پباده سازی بقیه المان های تارنما نیز بخشی از نکات دوچندان اصلی پباده سازی وب سایت است . پس بایستی بدانید که آنان مایلند چه مطالبی را مطالعه نمایند و تمرکز و همت خویش را بر روی آن گونه مطالب بگذارید تا سود مطلوبی اخذ فرمایید . 
عملکرد فرمائید محتوای پیچیده تولید نکنید . 
محتوای شما , کاملاً بستگی به مراد های بازار هدفتان دارااست 
نشانه گیری برای مبادرت 

شاید محتوای شما دیدنی و کارساز باشد , ولی سود ای که مورد‌علاقه دارید را اخذ نکنید . چرا؟ 
چون محتوای وب سایت شما خواننده گان و بازدیدکنندگان وب سایت را تشویق به انجام کار نمیکند و آنها‌را برای مبادرت فرا نمی خواند . شما بایستی محتوایی تولید نمائید که خواننده گان را برای اقدامی خاص فراخواند و آنها‌را به ساخت تعامل با وبسایت تشویق نماید . انجام کارهایی نظیر نام نویسی در نصیب ارسال خبرها تازه به نشانی اینترنتی , خرید محصول , کمپانی در رویدادهای شما و یا این که Follow کردن کاغذ فیسبوک . 

نکته دیگر : 
از جملا‌ت مجهول استفاده نکنید . ( معاش شما با تولیدها ما خوب تر میگردد ( 
به جای جمله بالا از این جلمه استفاده نمائید : ( محصول ها ما معاش شما‌را خوبتر می نماید ( 
یا این که چه بسا عبارتی خوبتر , بی واسطه و قاطعانه که یوزرها را به مبادرت تشویق می نماید : 
( معاش خویش را با تولیدات ما خوب تر نمائید ( 
مختصر و موءثر 
در‌حالتی که می‌خواهید محتوای آنلاین بنویسید , با اعتنا و واضح این فعالیت را انجام دهید . از بکارگیری متن ها طولانی و جملا‌ت مازاد بپرهیزید و حد قابلیت و امکان , محتوای وب سایت را مختصر و موثر تولید فرمائید تا از روش کمترین عبارات , بیشترین پیغام و داده ها را منتقل فرمایید . 
یوزرها نوشته های کوتاه خیس را راحت خیس میخوانند و در شرایطی‌که با کلمات دلخواه و پیام های دارای ارتباط به صورت صحیح لبریز شده باشد , شایسته ترین تاثیر را نسبت به نوشته های طولانی با توضیحات بسیار دارااست .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.