معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

سه ابداع خلاقانه دکان آنلاین


در طی 5 سال قبلی شاهد این بوده ایم که بخش اعظمی از سختی ها جان دار بر رمز شیوه تجارت الکترونیک رفته رفته با ظهور صدها کسب و فعالیت الکترونیک متعدد در مرحله وب رفع گردیده اند . سئو در مشهد

با وجود زیرساخت های متنوع و در عین حالا بی آلایش و قابل انجام به وسیله خویش فرد که در فضای آنلاین دردست قراردارد , ساخت و استارت به فعالیت یک کسب و عمل نو بر مبنای اصول تجارت الکترونیک هیچ وقت آسوده خیس از شرایط کنونی نبوده است . این موسسه ها روشی معمولی و مقرون به صرفه برای تاجران و فعالین میدان فروش جهت فعال سازی یک دکان آنلاین و آغاز به فروش تولید ها و سرویس ها خودشان ارائه می دهند . 

از اولِ ده سال 90 که استارت رویش و بسط تجارت الکترونیک در عالم شناخته می گردد , تجارت جهانی بطور هر ساله دارنده ارزشی نزدیک به 1 . 5 تریلیون دلار بوده است . شرکتهای فعال در میدان تجارت الکترونیک با پرورش تقریبی 20 درصد در سال پرورش فراوان عالی و قابل قبولی را تجربه نموده است . 

با این حال , همگی فعالین درین میدان موفقیت برابری را تجربه نکرده اند . بر پایه ی مطالعات متفاوت چیزی نزدیک به 90 درصد از کلیه کسب و شغل های این حوزه در ناچیز وقتی از آغاز به عمل خویش با باخت مضاعف بزرگی مواجه شده و ناچار به ترک این صحنه گردیده اند . 

در اینجا سه مورد از تکان های غیر متعارفی را به شما معرفی میکنیم که بوسیله بعضی از شایسته ترین خرده فروشان میدان تجارت الکترونیک به فعالیت گرفته شده تا همواره مشتریان خودشان را شادمان نگاه دارا‌هستند و موجب رجوع دوباره آن

ب سایت این کسب و امور شود . 

1 - افزودن به سبد خرید در بستر شبکه‌های‌اجتماعی 

کمپانی آمازون , رهبر تجارت الکترونیک در عالم , همواره بخش دوچندان متعددی از مخارج صرف شده بوسیله یوزرها متعهد را برای خویش عده می نماید . ابتکار های آن , از خرید فقط با یک کلیک گرفته تا افزودن به سبد خرید از روش شبکه‌های‌عمومی منجر میگردد تا این اتومبیل اختراع از هر خودرو و قطار دیگری جلو بزند . 

سبد خرید آمازون دقیقا در قالب یک تجارت اجتماعی طرح ریزی شده‌است . آمازون فعلا به یوزرها خویش اذن می‌دهد تا اقلامی را فقط از روش جواب دادن به توئیت آن محصول با استفاده از هشتگ #AmazonCart به لیست خرید خویش بیشتر نمایند . بعد از آن این مداد کالایی بطور خودکار به سبد خرید آن استفاده کننده طولانی تر می گردد . براین اساس در نوبت بعدی که آنان وارد حساب کاربری خویش در کانال آمازون می گردند , دیگری نیازی به صرف زمان برای یافت کردن محصولی که قبلا در کانال توئیتر چشم اند , ندارند . 

این خصوصیت از روش دارای ربط ساختن حساب کاربری آمازون استفاده کننده به حساب توئیتر آنان و بعد تائید کردن آن ممکن می گردد . این خصوصیت که در اوایل ماه مِی سال 2014 فعال‌ساز‌ی و معرفی شده‌است , با تصاحب کردن بیش تر از 157000 توئیت دربرگیرنده هشتگ #AmazonCArt صرفا در طی دو هفته اعتنا فراوان متعددی را به خویش جلب نموده است . 

2 - حمل به دکان 

مخارج حمل و نقل یکی زننده ترین جنبه های خرید آنلاین است . مبنی بر پژوهش ها مختلفی که در این باره صورت گرفته شده‌است , مشخص و معلوم گشته که نسبتاً 61 درصد از خریداران آنلاین دستکم تا حدودی راغب به کنسل کردن پیشنهاد آنلاین خویش در صورت عدم وجود سفارش حمل بدون‌پول هستند . 

یک جایگزین عالی و مطلوب برای این مسئله حذف بدون نقص پروسه حمل است . با اعتنا به این که دقیقا 50 درصد از خرده فروشان برتر در ایالات متحده دارنده دست‌کم یک راءس فروش و عرضه فیزیکی محصول ها می باشند , حمل به مغازه مورد ای است که بطور روزافزون در درحال حاضر مطرح شدن هست که به استفاده کننده اذن می‌دهد تا از محیط آهسته و امن منزل به جستجوی محصول خویش پرداخته و هزینه آن را نیز پرداخت کند و در به عبارتی روز ( سوای نیاز به وقتی چهت نیل محصول ) کالای خویش را از شعبه فیزیکی آن مغازه در حوالی محل متبوع خودش تحویل بگیرد . اعم از مارک هایی که چنین آیتم ای را سفارش می دهند می شود به تیم والمارت Walmart . com و بِست بای Bestbuy . com اشاره نمود . 

نورد استورم هم برندی است که در سال 2008 برای نخستین بار این توصیه را به مشتریان خویش ارائه اعطا کرد که از آن به آنگاه شاهد ارتقا 8 درصدی در میزان فروش فروشگاهی و ارتقا 42 درصدی در میزان درآمد های خودش بوده است . 

3 - وب سایت های تجارت الکترونیک محتوا محور 

اکثر زمان ها خرده فروشان فعال در میدان تجارت الکترونیک منش نمایش و ارائه تولیدات خویش در تارنما خودشان را دقیقا همانند ارائه و نمایش آن‌ها در مغازه فیزیکی خویش گزینش کرده اند . نقص‌ حیاتی در این مورد این است که اکثر اوقات خوی مشتریان در محیط آنلاین دوچندان گوناگون از آنچه که در محیط دکان فیزیکی انجام می دهند , میباشد . 

برای خرید یک کالا , یوزرها در هنگام خرید از مغازه های فیزیکی قابلیت و امکان داشتن یک انتقاد یا این که سوابق مصرف به وسیله دیگر استفاده کنندگان را ندارند . همینطور این یوزرها در هنگام خرید قابلیت جابجا شدن از یک مغازه به مغازه دیگر و مقایسه کالاها را نیز ندارند , کاری که در فضای آنلاین صرفا با جابجا شدن از یک زبانه به زبانه دیگر در مرورگر وب قابلیت و امکان پذیر است . 

تارنما های تجارت الکترونیک مثل Net - a - porter و Joyus بخوبی به‌این قضیه پرداخته و تجربه زیاد خیر از خرید را برای یوزرها فضای آنلاین آماده آورده اند . هر دو این وبسایت ها رویکردی محتوا محور را نسبت به تجارت الکترونیک برای خویش اتخاذ کرده اند . بجای تنظیم محتوای مربوط به بازاریابی و تبلیغ و ترفیع آن بر روی وب سایت های دیگر , مبادرت به تولید و ایجاد محتوای دیدنی , قشنگ و ولی کاربردی کرده اند که یوزرها را بصورت خودکار درسمت خویش جذب می نمایند . 

وب سایت Net - a - porter شیوه ای خاص و مخصوص بر مبنای روزنامه برای نمایش و معرفی تولیدات خودش در حیث گرفته است . همینطور برای خوشایند ذوق و سلیقه هایی که بیشتر جذب تولیدها و محتوای اینتراکتیو و تعاملی می‌شوند مبادرت به تنظیم ویدیو های ویدئویی و بخش هایی چهره ای جهت ارشاد یوزرها برای انجام دادن شغل های متفاوت نموده است . این تارنما بجای این که مثل هر وبسایت دیگری به معرفی و مقایسه تولیدات متعدد مبنی بر ارزش و خصوصیات وشرایط حمل آن بکند , تولیدها را بر طبق این که آیا دلخواه ظواهر و سبک و ذوق مصرف کننده و استفاده کننده است یا این که خیر توصیه میدهد . 

امروزه این وب سایت با بیش تر از 3000 کارمند یکی‌از اصلی ترین فروشندگان آنلاین تولید ها گران‌قیمت در حوزه مد در سراسر عالم به شمار می‌آید . 

حوزه تجارت الکترونیک پرثمر و برومند برای هر جور از ابتکار به حساب میاید . انعطاف پذیری و توان در ارائه سرعت بالا محصول به بازار به شما اذن می‌دهد تا در بازه زمانی زمان اندکی نظرها و راهکار های مختلفی را آزمون فرمایید . نکته مثبت آن داشتن یک جریان در آمدی تازه و شناخته شده‌است , در حالیکه نکته منفی آن نیز در بدترین وضعیت زمان و همت از دست رفته است . 

به خواسته کسب نتایجی که از نتایج هر که دیگری مختلف باشد , شما می بایست کارهایی را انجام دهید که از شغل های صورت گرفته در قبلی مختلف باشد . در حالتی که جثارت متعدد بودن را دارید , پس جرئت موفیت با تجارت الکترونیک را نیز دارید .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.