معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

گیفت کارت چه است ؟

خرید 
گیفت کارت گوگل پلی و شیوه استعمال از آن گوگل پلی (به انگلیسی: Google Play)‏ یک خدمت پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل هست که شامل یک دکان آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و خرید جم کلش او کلنز و یک مدیا پلیر ابری میباشد . این سرویس ها از طرز وب، نرم افزار تلفن همراه Play Store در اندوید و گوگل تی‌وی در دسترس می باشد . خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها / دستگاه‌ها قابل دسترس می‌باشد . گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، وقتی که گوگل، سرویس ها دو مارک سابق اندروید مارکت و گوگل ترانه را ادغام کرد و مارک نو گوگل پلی را معرفی کرد . 



در این مقاله طرز به کار گیری گیفت کارت گوگل ( Redeem ) کدهای گوگل پلی و همینطور طریق تغییر و تحول کشور حساب خود به آمریکا را به شما آموزش خواهیم اعطا کرد . 
پس با ما یاور باشید 


نکات 
اساسی :‌ 
برای استفاده از گیفت کارت های گوگل پلی که در مغازه گیفتی دات کام عرضه می شوند می بایست سرزمین اکانت گوگل شما ایالات متحده باشد ٬‌ در صورتی از سرزمین حساب خویش مطمئن نیستید و یا می خواهید آن را تغییر و تحول دهید آغاز یادگرفتن دوم در تحت برگه را مطالعه نمایید . 



برای به کارگیری از گیفت کارت های گوگل و خرید از دکان پلی استور و یا این که بازی کلش آف کلنز مطلقا باید از آی پی ایالات متحده استعمال فرمایید . برای مطمئن شدن از اینکه آی پی خود را به ایالات متحده تغییر داده اید می توانید از تارنما whatismyipaddress .com به کارگیری نمائید . 



در هنگام انجام فراگیری های زیر مطمئن شوید فقط یک اکانت جیمیل در موبایل شما وجود داراست ٬‌ در حالتی‌که چند اکانت جیمیل در موبایل خویش دارید صرفا حساب دارای اهمیت که می خواهید از آن در خرید به کارگیری نمایید و گیفت کارت را در آن وارد نمائید را نگاه دارید . برای مشاهده لیست حساب های خود در گوشی به مسیر Setting -> Accounts مراجعه نمائید . 
(‌ ممکن هست اسم این بخش در تلفن همراه شما متعدد باشد ) 


گویش گوشی یا این که تبلت اندرویدی خود را به انگلیسی ( English – United States ) تغییر و تحول بدید . 



ارزش برنامه های پولی در برنامه Play Store را تحلیل فرمایید تا به دلار ایالات متحده باشند ٬ در حالتی که برنامه پولی نمی بینید و یا بها ها به دلار نمیباشد ٬ شما در مغازه آمریکا نیستید . آغاز به بخش پیکربندی تلفن همراه خویش رفته و بعد از آن به بخش Apps یا App Manager (‌ قسمتی که لیست برنامه های نصب شده را سناریو می دهد و می توانید برنامه ها را منزه کنید )‌ آنگاه برنامه Google Play Store را پیدا کرده و آن را گزینش نمائید . در ورقه گشوده شده دکمه Clear Data را پیدا کرده و لمس کنید و سپس پیغام را تایید فرمایید . آن‌گاه به آیپی آمریکا ( مسلما به آیپی ایالات متحده ) وصل گردیده و برنامه Play Store را گشوده نمایید . بعد از آن با یک پیغام تایید روبرو خواهید شد که بایستی Accept را بزنید . بعد از آن به بخش برنامه های پولی رفته و قیمت برنامه ها را چک نمائید . 

در‌حالتی که تمامی این روند را انجام دادید و همچنان با پیغام اشتباه مواجه می گردید ٬‌ سیم کارت خویش را از گوشی درآورده و GPS موبایل را از شیوه مسیر Setting -> Location خاموش نمائید . 



یادگرفتن 
طولانی تر کردن گیفت کارت گوگل پلی به حساب جیمیل : 
۱ – مقدمه وارد مغازه گوگل پلی می شویم :‌ https://play .google .com 

۲ – آنگاه با کلیک بر روی دکمه SIGN IN در بالای کاغذ وارد ورقه ورود به اکانت کاربری خویش می شویم . 

گیفتی 
دات کام 


۳ – پس از کلیک بر روی عبارت SIGN IN در ورقه باز گردیده اطلاعات حساب جیمیل خود را وارد کرده و بر روی دکمه SIGN IN کلیک می کنیم . 




۴ 
– پس از ورود به اکانت جیمیل خویش وارد ورقه زیر خواهید شد ٬‌ در این برگه برای بیشتر کردن موجودی گیفت کارت گوگل پلی به حساب جیمیل خودمون دکمه Redeem رو کلیک می کنیم : 
۵ – در پنجره گشوده گردیده کد گیفت کارت را که بعد از آن از خرید از تارنما گیفتی اخذ می کنیم همانند تصویر پایین در مکان مشخص شده وارد کرده و بر روی دکمه Redeem کلیک می کنیم . در حالتی که تارنما از شما نام و زیپ کد درخواست کد اسم خود را به رخ بی نقص وارد کرده و زیپ کد را ۱۰۰۱۲ وارد نمایید . 







یادگرفتن 
تغییر مرزو بوم و بیشتر کردن نشانی به اکانت گوگل پلی : 
شما برای خرید از فروشگاه گوگل پلی و بازی های مثل کلش آف کلنز می بایست در حساب خویش نشانی معتبر آمریکا داشته باشید . 



نکته : در شرایطی‌که کاغذ کیف پول گوگل شما مثل عکس های ذیل نمیباشد آغاز گیفت کارت را در حساب خود بیشتر نمایید سپس این روند را انجام دهید . 



۱ – ابتدا وارد بخش کیف پول گوگل به آدرس روبرو بشید : https://wallet .google .com 

۲ – بعد از آن در سایت کیف پول گوگل در صورتیکه پیش از این وارد اکانت گوگل خود شده باشید با کاغذ ای نظیر برگه ذیل روبرو خواهید در‌صورتی‌که وارد حساب خودتون نشدید وارد حساب خودتون بشید (‌ Sign in فرمائید ) . 



۳ – سپس همانند عکس بالا بر روی عکس چرخ دنده ( Setting ) کلیک فرمائید تا برگه ذیل براتون گشوده بشه . 







۴ – آنگاه در ورقه گشوده شده همانند عکس بالا بر روی آیتم Edit نیز سطر با Zip Code کلیک نمایید . 

۵ – بعد از آن فرمی مثل فرم زیر برای شما نشان داده می شود که بایستی یک نشانی ایالات متحده اونجا وارد نمائید . توجه نمائید کشوری که اینجا وارد می فرمائید باید United States باشد . 

Street Address = اسم خیابان | Apt ./Suite 
= سوئیت /واحد | City = شهر | New York = در این بخش اسم شهر رو وارد فرمائید | Zip Code = کد پستی | Phone Number = شماره بدون فاصله 
(اگر 
نشانی ایالات متحده ندارید در نصیب پایین نحوه ی بدست آوردن آن را آموزش داده ایم) 


۶ 
– پس از وارد کردن اطلاعات بر روی دکمه Save کلیک کنید 


طریق 
پیدا کردن آدرس آمریکا : 
۱ – وارد نقشه گوگل به نشانی روبرو بشید : maps .google .com 

۲ – در نوار جست و جوی بالا سمت چپ نام یک شهر آمریکای مثلا New York رو وارد نمایید . 

۳ – آنگاه از این که نقشه شهر بار گذاری گردیده به درون شهر زوم فرمائید تا خیابان ها رو به راحتی مشاهده کنید . 

۴ 
– بر روی نقشه بر روی آیکون یک رستوران ٬‌ مدرسه ٬ هتل و … کلیک کنید (‌ در صورتی آیکون ها رو نمی بینید بخش اعظم روی نقشه زوم فرمائید و یه خرده صبر نمائید ) 
۵ – آنگاه از کلیک بر روی یکی از آیکون ها آدرس بی نقص و شماره تماس برای شما نشان داده می شود که آن را در گوگل والت وارد نمائید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.