معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

اشخاصی که گوشت نمی خورند، این خوراکی ها را مصرف کنند


بعضی اشخاص در رژیم غذایی خود از هیچکدام از گوشت ها استعمال نمی نمایند و این مسئله می تواند عواقب دور از شوخی برای سالم در پی داشته باشد . افرادی که از گوشت به کار گیری نمی نمایند می توانند از بعضا مواد غذایی به کارگیری کنند . در این مقاله از پزشک سلام سفارش های غذایی برای اشخاصی که گوشت مصرف نمی کنند را آماده کرده ایم . با ما یاور شوید . 

پیشنهادهای مفید غذایی برای افرادی که مایل به مصرف هیچ مدل جنس حیوانی نیستند، از این قرار است: 
تخم 
مرغ را فراموش نکنید: تخم مرغ یک غذای کامل و سرشار از پروتئین حیوانی میباشد . شما می توانید در شرایطی‌که گوشت قرمز مصرف نمی نمائید و در صورتی که مبتلا کلسترول بالا نیستید، روزانه از مزایای این ماده غذایی فیض ببرید . هنگام خرید تخم مرغ، عملکرد کنید که دسته ارگانیک آن را انتخاب کنید . 

لبنیات 
ناچیز چرب مصرف کنید: بسیاری از اشخاصی که از مصرف گوشت خودداری می کنند، علاقه وافری به مصرف تولیدات لبنی دارا‌هستند . با این حالا گونه پرچرب این محصولات، مضرتر از آنچه شما تصور می کنید، می‌باشند و باعث اختلالات هضم می شوند . مدل کم چرب و یا این که فارغ از چربی تولیدها لبنی را انتخاب نمایید و یا این که سراغ شیرهای گیاهی مثل شیرسویا و یا این که شیر بادام بروید . 

دوچندان 
آرد نخورید: اشتباه بلندمرتبه بیشتر افرادی که به مصرف گوشت عشق و علاقه ای ندارند، مصرف بیش از حد آرد میباشد . مصرف آردهای تصفیه شده ضمن این که شما را مبتلا طولانی تر وزن فوری می کند، عاملی برای ابتلا به سوء تغذیه میباشد . به جای مصرف آرد سپید جانور در شیرینی ها، کوکی ها و یا این که انواع نان ها و ماکارونی، می توانید سبزیجات، سالاد و یا این که آب سبزیجات را انتخاب نمائید تا از این نحوه ویتامین ها، مواد معدنی، و فیبر کافی را دریافت فرمائید . 

ماهی 
ها را درست انتخاب کنید: در شرایطی که به مصرف گوشت قرمز رنگ تمایل ندارید، اما ماهی هنوز جزو رژیم غذایی تان است، از انتخاب ماهی های بلندمرتبه چرب مثل ماهی آزاد یا این که بدن اجتناب یا مصرف آن‌ها را محدود فرمائید زیرا این جور ماهی ها ممکن می‌باشد دربردارنده مقادیر زیادی فلزات سنگین باشند که البته برای خردسالان و مادرها آبستن دوچندان خطرناک می باشند . می توانید ماهی های چرب نظیر ماهی ساردین و ماهی سفید را با خیال راحت مصرف نمائید . 

کلسیم 

از 
منابع گوناگون کلسیم سود ببرید: شیر تنها مرجع کلسیم نمیباشد و شما می توانید از منابع دیگر این ماده معدنی مثل دانه کنجد، کلم بروکلی، بادام و … استفاده ببرید . 

مراقب 
کمبود ویتامین ب ۱۲ باشید: کمبود ویتامین ب ۱۲ در افرادی که از مصرف محصول ها حیوانی اجتناب می کنند، همگانی می‌باشد و در موارد شدید احتیاج به مصرف تکمیل کننده داراست . این ویتامین در محصولاتی از قبیل غذاهای دریایی، ماهی، تخم مرغ و لبنیات نیز یافت می شود و صرفا منشا آن گوشت قرمز نمیباشد . 

به 
اندازه آهن مصرف کنید: مکمل های آهن در کسانی که تولیدها حیوانی از پاراگراف گوشت قرمز را مصرف نمی کنند، زیر نظر دکتر معالج حتمی میباشد . با این اکنون در حالتی‌که شما مبتلا کم خونی فقر آهن نیستید، می توانید از محصولاتی مثل اسفناج، آجیل هایی مانند پسته، جعفری، چغندر قند، عدس، جو و کلم بروکلی استفاده ببرید . 

پروتئین 
صیفیجات را فراموش نکنید: بسیاری 
از غذاهای گیاهی منابع غنی از پروتئین می‌باشند و برای افرادی که میلی به مصرف گوشت قرمز‌رنگ ندارند، اضافه کردن آجیل و دانه ها، حبوبات، دانه های بی نقص نظیر گندم و جو، و نخود خارجی به رژیم غذایی سفارش می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.