معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

خرید اینترنتی گوشت

کم 
خونی خویش را با مصرف گوشت شتر مرغ معالجه کنید 
تغذیه گوشت 
شتر مرغ 
گوشت شتر مرغ جزء گوشت های قرمز رنگ می باشد که دارنده فواید و خواص درمانی زیادی می باشد . افرادی که کم خونی دارا‌هستند با مصرف گوشت شتر مرغ می توانند ناچیز خونی خود معالجه نمایند و همینطور مصرف گوشت شتر مرغ برای رفع خستگی و درمان قلیل خوابی مفید میباشد . در این مطلب از دکتر معالج سلام به خاصیت درمانی گوشت شتر مرغ پرداخته ایم . با ما همپا شوید . 

گوشت شتر مرغ در مجموعه گوشت های قرمز‌رنگ طبقه بندی می شود ولی باخواصی بسیار اکثر و مضراتی زیاد کمتر . گوشت شترمرغ از قیمت غذایی بسیار بالایی برخورداراست، به طوری که می بضاعت اظهار‌کرد یک عدد از اندک چرب ترین و تندرست ترین نمونه های گوشت قرمز‌رنگ در دسترس می باشد . 

نکته جالب دقت در زمینه گوشت شترمرغ این می باشد که کالری، کلسترول و چربی آن حتی از گوشت مرغ و بوقلمون نیز ذیل خیس است . 

ترکیبات 
گوشت شترمرغ میزان چربی، کالری و کلسترول آن کم و بی نیاز از ویتامین های ب1،ب2 ،A ،C و منیزیم و روی است . 
ران و سینه بخش های اساسی گوشت شترمرغ را تشکیل می دهد 
مهم 
ترین مزیت بهداشتی گوشت شترمرغ آن است که در مقایسه با گوشت گاو هیچگونه بیماری انگلی را به بشر منتقل نمی کند 
فاکتور کلیدی دیگری که در این گوشت پیدا می شود ،ویتامین E می باشد که یک عدد از موثرترین آنتی اکسیدان های طبیعی می‌باشد . 

خاصیت 
و فواید گوشت شترمرغ گوشت 
شتر مرغ برای کاهش وزن کم بودن چربی فی مابین ماهیچه ای گوشت شترمرغ یکی از خواص حساس آن به شمار می رود لذا مصرف متعادل آن برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند یا از بیماری قلبی عروقی رنج می مارک موثر است . 

رفع 
افسردگی و لخته شدن خون این گوشت به ادله دارا بودن اسید چرب و غیراشباع امگا 3تاثیر مفیدی در خودداری از لخته شدن خون و افسردگی داراست . 

معالجه 
ناچیز خونی با گوشت شتر مرغ همینطور گوشت شترمرغ، آهن مناسبی را برای افراد قلیل خون و زنان آبستن مهیا می نماید . مقدار آهن این گوشت نسبتاً به مقدار گوشت گاو و زیاد اکثر از گوشت مرغ میباشد . 

گوشت شترمرغ با عالی ترین نوع گوشت گوساله یعنی فیله قابل مقایسه می‌باشد و اکثر وقت ها به صورت کبابی و استیک به کارگیری می شود . 

سرشار 
از ویتامین ها و مواد معدنی این گوشت دارای موادمعدنی ضروری مانند روی، منیزیم و ویتامین های B1، B2 و نیاسین می‌باشد . 

به برهان خواص رژیمی و ترکیبات شیمیایی مطلوب گوشت شترمرغ، این گوشت به ورزشکاران به خصوص افرادی که دارای عمل طولانی برهه زمانی میباشند و کسانی که نو بیماری شان بهبود یافته و همینطور جوان ها توصیه می شود . 

خواب رفتگی مصرف گوشت شترمرغ به کسانی که مبتلا طولانی تر وزن هستند، برای فلج، سستی و خواب رفتن اعضا، درد مفاصل، سیاتیک، نقرس و بیماری های سرد رحمی اثرگذار است . 

گوشت شترمرغ برای کاهش فشار خون و بیماری قلبی اثر گذار میباشد گفتنی است گوشت شترمرغ به عنوان منبع ویتامین های گروهB به خصوص ویتامین B6 و B12 به شمار می رود . 

میزان ویتامین B6 در گوشت شترمرغ حدود 10 توشه بخش اعظم از گوشت گاو و مرغ می‌باشد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.