معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

سئو در مشهد

تاثیر 
سرعت تارنما بر سئو 

آموزش 
با صرفه سا زی سایت 


در جلسه دهم آموزشهای که با نیز مرور کردیم،در رابطه با راههای ارتقاء سرعت بارگذاری وبسایت دعوا شد .سازه به اهمیت بالایی این قضیه و نکات ریز متعددی که این زمینه در بر دارد،این گرد‌همایی نیز در این رابطه با نیز اکثر یاد می گیریم . 

با توجه به تغییرات سئو در سال 2013 و به روزرسانی تازه الگوریتم پنگوئن، گوگل تصمیم دارد تا توجه بیشتری به یوزرها وب سایت و رضایت آنها داشته باشد؛ آن گاه از ایجاد محتوای مفید، بالا بودن سرعت تارنما مهم ترین فاکتور از روءیت کرد کاربران هست . 

تاثیر 
سرعت ایندکس و رتبه سایت 
بطور کلی سرعت ذیل وب سایت موجب نارضایتی یوزرها و خروج پر سرعت آن ها از وب سایت شما خواهد شد . چنانچه دقت گوگل به کارایی یوزرها در وب سایت و نرخ خروج آنها یا این که به عبارتی Bounce Rateرا قبول داشته باشیم، به این سود میرسیم که سرعت وب سایت تاثیر بالایی بر مرتبه شما در نتایج گوگل خواهد داشت . 

همینطور مناسب بودن سرعت وب سایت شما تاثیر زیادی بر ایندکس صفحات توسط روبات های گوگل خواهد داشت . گوگل زمان مشخصی را برای محاسبه و ایندکس به وسیله روبات هایش به هر وبسایت اختصاص می‌دهد . سرعت مطلوب سایت به مفهوم افزایش سرعت چک و ایندکس هر برگه و در کل نظارت صفحات عمده خواهد بود . عدم دسترسی گوگل به صفحه ها داخلی شما در برهه زمانی طولانی میتواند به درجه شما درنتایج گوگل آسیب جدی بزند . 

برای تارنما های بزرگ(از نظر محتوا) ایندکس صفحه ها و سرعت وب سایت اهمیت بیشتری رادارا می باشد،برای این‌که تعداد صفحات در آن ها مضاعف مضاعف می باشد و باید شرایط مطلوب را برای نظارت آن‌ها بوسیله روبات های گوگل را فراهم کنیم . اهمیت این قضیه تا جایی است که در بخش وبمستر گوگل قسمتی برای مشاهده تعداد صفحه ها ایندکس گردیده از وبسایت و سرعت متوسط ارزیابی صفحات در روز قرار داده شده می باشد . 

چه بسا در صورتیکه تصور کنیم که سرعت وبسایت تاثیر بر سئو و درجه بندی گوگل نداشته باشد، جلب رضایت کاربران و ارتقا تعداد صفحات بازدید گردیده دلیل مناسبی برای رعایت نکات گرافیکی و کدنویسی و کاهش حجم صفحه های خواهد بود . 



آموزش 
با صرفه سازی وب سایت برای موتورهای جستجچو SEO 


نکاتی 
دارای اهمیت برای ارتقا سرعت لود سایت 
با صرفه 
سازی تصاویر سایت 
تصاویر حجم بالایی از وب سایت شما را در بر می گیرد و میتوانند تاثیر زیادی بر افزایش سرعت سایت داشته باشند . تغییر سایز عکس ها با استعمال از HTML تاثیری بر سایز آن‌ها ندارد و صرفا طرز نمایش را عوض می نماید . 

برای کاهش حجم وب سایت و افزایش سرعت وبسایت از نرم افزارهای جانبی مثل فتوشاپ به کار گیری نمایید . 

یک سری 
ابزار آنلاین برای باصرفه سازی تصاویر که می توانید استفاده کنی 
JPEG 
& PNG Stripper 
http://www .steelbytes .com/?mid=30 

Online Image Optimizerhttp://tools .dynamicdrive .com/imageoptimizer/ 



CSS 
Sprite 
با استفاده از تکنیک CSS Sprite می‌توانید سرعت تارنما خود را به مقدار متعددی ارتقاء دهید . . CSS Spriteاولین بار در بازی های کامپیوتری به کارگیری شد که در آن با بار گذاری کردن یک تصویر و نشان دادن بخشهای متعدد آن در هر لحظه سرعت پردازش را تا حد زیادی در مقایسه با بارگزاری یک‌سری عکس ارتقا می دهد . 

فرمت 
تصاویر سایت 
برای با صرفه سازی وبسایت و افزایش سرعت تارنما از فرمت های استاندارد مانند JPG، PNG و GIF به کار گیری کنید . 

از 
متن گرافیکی به کار گیری نکنید 
برخی از سایتها برای زیباتر شدن مطالب ارئه شده و تیتر ها در وبسایت آنها را بصورت تصویر قرار میدهند، اینکار حجم وب سایت را افزایش داده و برای سئو مناسب نمی‌باشد خوبتر است برای اینکار از امرها CSS به کارگیری فرمائید و مطالب را بصورت متن نمایش دهید . 

از 
پلاگین های غیرضروری به کارگیری نکنید 
پلاگین ها به مقدار چشمگیری بر سرعت تارنما اثر دارند، برخی از آنان مانند دکمه های اشتراک گذاری برای هر سایتی اضطراری می باشند اما نصب افزونه های متعدد و غیرضروری سرعت سایت را کاهش خواهد داد . 

CSS 
و JS را باطن کد استفاده نکنید 
کدهای CSS و JavaScript خویش را در پوشه های جداگانه ای قرار دهید .تا در مقطع بارگذاری شدن وبسایت این فایلها در یاد کش مرورگر ذخیره گردیده و در بازدیدهای بعدی سرعت وب سایت را ارتقاء می دهد . همچنین این عمل ایجاد تغییرات در وبسایت را راحتتر میکند . 

استعمال 
از حافظه کش مرورگر 
در هر مراجعه که بازدیدکنندگان تارنما شما را باز می‌کنند تمام تصاویر و کدها بارگزاری می‌شوند که بازه زیادی را در بر می گیرد ولی با به کارگیری از خاطر کش مرورگر شما می‌توانید بخش زیادی از داده ها را برروی کامپیوتر کاربران ذخیره کنید و در بازدیدهای بعدی دیگر نیازی به دانلود مجدد آنان نیست که این نکته سرعت تارنما را به روش چشمگیری ارتقا می دهد . همچنین با اینکار مصرف پهنای باند و هزینه هاست خویش را کاهش می دهید . 

فولدر 
JavaScript را در انتهای متن قرار دهید 
این عمل منجر می‌گردد که بار گذاری شدن این مدل فایلها در پایان فیس پذیرد و بارگزاری باقی مطالب را به تاخیر نیندازد . 

CSS 
ها و HTML های غیرضروری را حذف کنید 
این دستور در مورد سیستم های مدیر محتوا مانند وردپرس و جوملا تاثیر زیادی دارااست . زیرا قالب آن‌ها معمولا با تجهیزات متنوعی طراحی می شوند که شما از همه آنها استفاده نخواهید موفقیت و با حذف کدهای اضافی می توانید سایز صفحه ها را اندک کرده و سرعت وبسایت را بخش اعظم فرمائید . 

از 
تعدادی سیستم آمارگیر به کارگیری نکنید 
پیگیری بازیدها بر روی وبسایت شما کاری صحیح میباشد ولی برای این منظورفقط از یک سیستم آمارگیر به کارگیری نمائید تا از توشه مازاد برروی سایت و کاهش سرعت آن خودداری فرمائید . 
CMS 
خودرابروزرسانیکنید 
در شرایطی که از سیستم های رئیس محتوا مانند وردپرس و جوملا به کارگیری می فرمائید . 

برای باصرفه بودن و ارتقاء سرعت سایت از نهایی ورژن ها به کارگیری فرمائید . 

شما میتوانید سرعت تارنما خود را پیشین و آنگاه از اجرای هریک از این موردها به وسیله ابزارهای مجانی جانور مثل Woorankتست فرمائید و تاثیر هر مورد را بر سرعت سایت ملاحظه کنید . دقت داشته باشید که شاید هر مورد از این موردها تاثیر اندکی بر سرعت وبسایت شما داشته باشند البته رعایت کلیه آن‌ها قادر است سرعت وبسایت خود را تا دوبرابر نسبت به پیشین ارتقاء دهد . 

https://www .woorank .com/ 





از 
Expires و Cache-Control در هدر به کار گیری کنید 
برای مطالب اثبات در وبسایت خویش از Expires یا تاریخ انقضا استعمال فرمایید و برای مطالبی که تغییر‌و تحول می‌کنند Cache-Control استفاده فرمائید . اینکار محتوا، تصاویر و فایلهای وب سایت شما را قابل کش کرده و تعداد درخواست های HTTP به سرور را کاهش می دهد و افزایش سرعت وبسایت را موجب خواهد شد . در واقع شما با به کارگیری از Expires زمان بازه زمانی مراقبت اطلاعات کش گردیده و تاریخ تقریبی تغییرات در آن ها را مشخص و معلوم خواهید کرد . 




سنجش 
سرعت سایت 
برای این کار ابزارهای بدون پول مناسبی در اینترنت وجود داراست که علاوه بر سنجش سرعت سایت شما پیشنهادات مناسبی برای بهبود آن هم ارائه وارد می کنند . دوست داستنی ترین سایتها در مسئله سنجش سرعت سایت GTmetrixو Pingdomهستند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.