معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

اهمیت رنگ بندی مطلوب در پباده سازی اینترنت سایت اهمیت

سئو در مشهد

رنگ بندی مناسب در پباده سازی وب سایت پباده سازی یک اینترنت تارنما زیبا به موادتشکیل دهنده متعددی بستگی دارااست البته در میان کلیه عنصرها یک عدد از مهم‌ترین موادسازنده گزینش رنگ مناسب و همخوان با مورد فعالیت وب سایت است . در صورتی که رنگ بندی مناسبی در اینترنت وبسایت استفاده شده باشد شما یک عدد از مهم‌ترین موادسازنده در جذب مخاطب برای اینترنت وبسایت را با پیروزی پشت سر قرار دادید . همگی مخاطبین وب تارنما به رنگ بندی تارنما در به عبارتی قدم نخستین برخورد نشان میدهند و این یک کار غیر منتظره می‌باشد . اما یکی از مساله با اهمیت در تعیین رنگ وب سایت اعتنا به علایق مخاطبین در سرزمین مقصد نیز است . یعنی ممکن میباشد رنگ بندی تارنما شما از حیث مخاطبین در یک سرزمین جالب باشد البته از حیث مخاطبین در کشور دیگر اصلا جذابیتی نداشته باشد . 

سئو در مشهد

پباده سازی یک اینترنت سایت قشنگ به موادتشکیل دهنده زیادی بستگی دارااست ولی در بین کلیه موادتشکیل دهنده یکی از مهم ترین موادتشکیل دهنده انتخاب رنگ مطلوب و همخوان با موضوع کار وب وب سایت میباشد . در صورتی که رنگ بندی مناسبی در وب سایت استفاده گردیده باشد شما یک عدد از مهمترین موادسازنده در جذب مخاطب برای وب سایت را با برد پشت رمز قرار دادید . 


همه مخاطبین وب وب سایت به رنگ بندی سایت در به عبارتی قدم اولیه عکس العمل نشان وارد می کنند و این یک عمل غیر منتظره می باشد . اما یکی از مساله حساس در تعیین رنگ وب وب سایت دقت به علایق مخاطبین در سرزمین مقصد نیز است . یعنی ممکن هست رنگ بندی وب سایت شما از لحاظ مخاطبین در یک میهن دیدنی باشد البته از حیث مخاطبین در مملکت دیگر به هیچ وجه جذابیتی نداشته باشد . 


یکی از گروه های حیاتی رنگ در وب وب سایت ها رنگ های گرم هستند . رنگ های گرم عبارتند از قرمز ، نارنجی رنگ ، زرد رنگ و طیف متنوعی که از ترکیب این رنگ ها بوجود می آیند . رنگ های گرم مدام نشان انرژی و نشاط میباشند و خوبتر می باشد که مدام در کنار رنگ های نیز خانواده خویش استفاده شوند . در طراحی بنرهای تبلیغاتی خوبتر میباشد همیشه از رنگ های گرم استعمال فرمایید اما اعتنا داشته باشید با توجه به این که رنگ های گرم دیده ها را هم اذیت میکند خوبتر هست بیش از حد از این نوع رنگ در سایت به کارگیری نکنید . 


قرمز رنگ رنگ بسیار گرمی میباشد و می‌تواند آرم نزاع و یا حتی عشق و علاقه و علاقه باشد البته دیدنی می‌باشد بدانید که رنگ قرمز رنگ در اینترنت وبسایت تاثیر مهمی بر بازدیدکننده دارااست و باعث بالا رفتن فشار خون و اندازه تنفس میشود . در عین درحال حاضر از رنگ قرمز‌رنگ میتوان برای لبریز اهمیت نشان دادن بخشی از یک اینترنت وبسایت هم استعمال کرد . حتی میتوان از این رنگ برای نشان دادن هشدار در وب تارنما نیز استفاده کرد . 

اگر مایل میباشید در وب وب سایت خود شور و شوق را به بازدیدکننده انتقال دهید همت فرمائید از رنگ قرمز با درجات روشنی و ظلمت متعدد استعمال کنید 

رنگ زردرنگ یکی دیگر از رنگ های گرم میباشد و در واقع براق ترین و لبریز انرژی ترین رنگ در این خانواده می باشد . زردرنگ رنگی فریبنده میباشد که با امید نیز همپا می‌باشد . از رنگ رنگ زرد مانند رنگ قرمز‌رنگ میتوان به عنوان رنگ هشدار هم استعمال کرد البته خیر به شدت رنگ قرمز رنگ . 


از رنگ زرد واضح معمولا در طراحی وب وبسایت های کودکانه میتوان استعمال کرد و برای این که رنگ بندی وب سایت یکنواخت نباشد می‌توانید از رنگ نارنجی در کنار رنگ زرد رنگ استفاده نمائید . همچنین به کار گیری از رنگ زردرنگ تیره ای که به سمت طلایی می‌رود نیز برای طراحی سایت های لوکس و تجملاتی نیز می‌تواند جذاب باشد . 



جور بعدی رنگ بندی در وب تارنما ها رنگ های سرد هستند . رنگ های این مجموعه دربرگیرنده آبی ، سبز و بنفش و کلا رنگ هایی که در طیف میان این رنگ ها قرار می‌گیرند میباشند . رنگ های سرد معمولا رنگ های آهسته گزیده می باشند . یکی از رنگ های گروه رنگ سرد رنگ سبز می‌باشد که همیشه بشر را به خاطره طبیعت می اندازد . این رنگ همیشه شم جدید شدن ، طراوت و رویش را به خاطره انسان می آورد اما نوعی تمایل به تعادل و هماهنگی را هم در بازدیدکننده تقویت می نماید . استفاده از این رنگ برای اینترنت وبسایت هایی که در زمینه مرمت و یا این که طبیعت فعال می باشند عمده توصیه میشود . 


رنگ آبی رنگ مدام برای نشان دادن آشتی ، ادب و حس مسئولیت بکار می رود . آبی رنگ روشن رنگی صمیمانه و در عین حال با طراوت و رنگ آبی رنگ تیره نشانه قدرت و قابل اعتماد بودن می‌باشد . در برخی تمدن ها رنگ آبی نشانه معنای معنوی و یا این که مذهبی نیز می‌باشد . در واقع در استفاده از رنگ آبی در وب سایت می بایست به مقدار تیرگی و یا این که روشنی آن اعتنا نمائید . 


رنگ بنفش همواره آرم ای از ثروت و اشرافیت هست . همچنین میتوان از رنگ بنفش در مورد وبسایت های فعال در قضیه تخیل و موراطبیعه نیز به کارگیری کرد . معمولا از رنگ بنفش واضح برای نشان دادن تازگی و عشق و از رنگ بنفش تیره برای نشان دادن گنج و گران‌قیمت بودن استعمال میگردد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.