معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

گیفت کارت رایگان آیتونز(itunes)

خرید گیفت کارت

در‌صورتی‌که از یوزرها گوشی‌ها و تولیدات شرکت اپل باشید احتمالاً تابه‌حال پیش‌آمده که بخواهید از اپ استور(App Store) و یا این که آیتونز(iTunes) برنامه‌هایی را خرید کنید . با توجه به مسئله‌ی کهنه‌ی بگیر و نگیر تحریم‌های آمریکایی علیه مملکت عزیزمان ایران، برای خرید از اپ استور و آی تونز نیاز به استفاده از گیفت کارت(Gift Card) پیدا می‌کنید که به شما اذن میدهد سوای داشتن داده ها مالی نظیر کارت اعتباری دارای اعتبار در آمریکا،حساب خویش را شارژ کرده و از آیتونز و اپ استور خرید نمایید . 

خرید گیفت کارت

گیفت کارت‌های اپل یا این که به عبارتی گیفت کارت آیتونز را می‌توان از طرز وب‌سایت‌های واسط خرید گیفت کارت ازجمله giftgift .ir خریداری کرد . ولی همیشه خرید گیفت کارت، راه حل به دست آوردن آن نمی باشد و با توجه به انبوه برنامه‌های قابل خریداری در اپ استور و آی تونز احتمالاً ازنظر اقتصادی برایتان یه خرده سنگین وزن تمام شود . به همین منظور روشی را به شما معرفی خوا‌هیم کرد که میتوانید به‌وسیله‌ی آن گیفت کارت مجانی آیتونز دریافت کرده و برای خریدهایتان از اپل، از آن بهره ببرید . 


مدام وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی به وسیله توسعه‌دهندگان ساخت میشوند که دارای قسمت‌های بدون پول و یا این که کادو برای کاربران میباشند و یا به شکلی منافعی غیرمستقیم از این جور برنامه‌ها مدنظر این توسعه‌دهندگان میباشد . یکی از شایسته ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های ارائه‌دهنده‌ی گیفت کارت بدون پول آیتونز، اپلیکیشن Free My Apps هست . 


راه و روش و سیاست این نرم افزار برای ارائه گیفت کارت بدون پول به کاربران به این چهره می باشد که با نصب سرعت بالا و سهل و آسان این اپلیکیشن و دانلود برنامه‌های پیشنهادشده توسط آن، امتیازاتی را دریافت میکنید و زمانی به سقف امتیاز برسید کار کشته خواهید بود امتیازات عده شده‌ی خویش را به گیفت کارت تبدیل فرمائید و آن را فورا اخذ فرمایید . 


آموزش 

به کارگیری از Free My Apps در آیفون(iPhone)، آی پد(iPad) و آی‌پاد(iPod) از شیوه مرورگر سافاری(safari) خویش وارد این پیوند گردیده و بعد از آن اقدام به نصب برنامه فرمایید . 


گیفت 

کارت مجانی free my apps 

پس از نصب اول پروفایل برنامه بر روی گوشی، این نرم افزار خود، یک برنامه را به شما معرفی می‌نماید که با کلیک بر روی آن پس از انتقال به اپ استور میتوانید اقدام به نصب آن نمایید و پس از نصب آن برنامه و اجرای آن به مدت ۳۰ ثانیه و مراجعه مجدد به برنامه گیفت کارت بدون پول Free My Apps در اصطلاح برنامه فعال‌شده و نرم افزار های دیگری را برای کسب امتیاز به شما معرفی مینماید و سایر منوهای آن فعال می‌گردد . 


برنامه 

گیفت کارت رایگان برنامه 

گیفت کارت رایگان 

پس از فعال شدن برنامه فرآیند اخذ امتیاز به‌سادگی قابل انجام است، به این خواسته برنامه‌ی Free My Apps را اجرا کرده و از لیست نرم افزار های معرفی‌شده در بخش پشتیبان‌ها یک عدد را گزینش نموده و با کلیک بر روی آن، آن را از نحوه اپ استور نصب نمایید . پس از اتمام نصب اپلیکیشن، آن را به دوران دستکم ۳۰ ثانیه اجرا کرده و در آن بمانید، آن‌گاه با خروج از برنامه می‌توانید بازگشته و اکانت خود را چک فرمایید و خواهید روئت کرد که امتیاز آن اپلیکیشن به‌حساب شما افزوده‌شده است و شما حاذق خواهید بود پس از دریافت امتیازات لازم، این امتیازها را به گیفت کارت رایگان دارای اعتبار تبدیل فرمایید . 


در اکنون حاضر امتیازات این نرم افزار ۳۰۰ به ۱ می‌باشد یعنی، هر ۳۰۰ امتیاز برابر ۱ دلار ارزش دارااست و جذاب می‌باشد بدانید که چه بسا ۱ دلار نیز قابل‌تبدیل به یک گیفت کارت یک‌دلاری می‌باشد . 


همینطور روش‌های دیگری برای دریافت امتیاز وجود دارد که یکی از آنها راه دعوت از عزیزان با استفاده از پیوند ارجاع می باشد که با به کار گیری از این رویه برای هر شخص دعوت‌شده به وسیله شما در برنامه ۲۰۰ امتیاز گیفت کارت دریافت خواهید کرد که پس از ۲۴ ساعت به‌حساب شما واریز خواهد شد . 


یادگرفتن 

تبدیل امتیازات به گیفت کارت رایگان در بالای کاغذ Gift را تعیین نمایید تا وارد ورقه ساماندهی گردید آنگاه می‌توانید از میان هدایای متفاوت هریک را که مایل بودید انتخاب کرده و امتیاز خود را به آن تبدیل فرمایید . 

به همین سادگی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.