معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

گوگل آنالیتیک - 10 نکته کلیدی گوگل


آنالیتیک - 10 نکته کلیدی گوگل آنالیتیک - 10 نکته کلیدی:گوگل آنالیتیک ساده ترین ابزار محاسبه وب سایت می‌باشد . گوگل آنالیتیک ارائه گردیده به وسیله گوگل امکان های متعددی در اختیار شما قرار می دهید . نکات با اهمیت گوگل آنالیتیک در این مطلب آمده میباشد . 
گوگل آنالیتیک یک سرویس چک اینترنت وب سایت ارائه شده به وسیله گوگل می باشد . سرویس گوگل آنالیتیک برای اولین بار در سال 2005 برای بررسی آماری اینترنت وب سایت ها ارائه شد . گوگل آنالیتیک درحال حاضر مطرح ترین خدمت برای محاسبه اینترنت سایت ها روی وب می باشد . 

گوگل آنالیتیک محبوب ترین ابزار مجانی می‌باشد که شما می توانید همه تلاشهایی که برای بازاریابی انجام می دهید را اندازه گیری فرمائید . به وسیله گوگل آنالیتیک می توانید ترافیک اینترنت سایت، پیگیری کاربران از وب وب سایت هایی که به سمت وب وبسایت شما هدایت شده اند را پیگیری نمایید . همینطور به وسیله این ابزار می توانید بازدید هایی که از صفحه ها وب تارنما شما در بازه های متفاوت هنگامی شده می‌باشد را مشاهده نمائید . 

در شرایطی که 
شما از کاربران فعلی گوگل آنالیتیک می باشید در پایین 10 نکته دارای اهمیت آورده گردیده هست که برای پیروزی بیشتر در کمپین های خویش به آن ها اعتنا نمایید: 



1-تعریف 
اهداف اهداف یک عدد از معمولی ترین قابلیت ها در به کارگیری از گوگل آنالیتیک میباشد . قبل از شروع هر کاری می بایست یک سری اهداف برای خویش تعریف کنید . گوگل برای انجام این عمل قالب های مختلفی فراهم نموده هست . در صورت تهیه انگیزه در گوگل آنالیتیک شما می توانید ترقی خویش را در دوران های هنگامی به اعتنا مقدار گیری نمائید . 

2- 
ساخت داشبوردهای سفارشی داشبوردها در گوگل آنالیتیک این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید هر جور داده آماری را در قالب نمودارهای آماری مشاده فرمایید . با ساخت داشبوردهای سفارشی شما می توانید تا حداکثر 20 داده آماری با به کار گیری از طولانی تر کردن ویجت هایی که مسئله علاقه شما می باشند را مشاهده نمائید . با ساخت داشبوردهای سفارشی می توانید داده های حقیقی را بر اساس معیارهای مسئله نظرتان مشاهده و اندازه گیری نمائید . 

3- 
ساخت آلارم های سفارشی بخش اعظمی از اشخاص زمان ندارند هر روز گوگل آنالیتیک را نظارت نمایند . با تولید آلارم های سفارشی می توانید از فعالیت ها و رفتارهای متفاوت با خبر شوید . به تیتر مثال شما می توانید با ایجاد آلارم سفارشی برای ترافیک اینترنت وب سایت خود در صورتی که کمتر از میزان معینی شد، از نحوه آدرس اینترنتی به شما اطلاع رسانی شود . 

4- 
متوقف کردن پیگیری بوسیله شما در حالتی که شما بدقت مراقب اینترنت وب سایت خویش می‌باشید و محتوای وب وبسایت خویش را همیشه پیدایش نگه می دارید، گهگاه تایم ها ممکن می‌باشد بخواهید بعضا از نتایج بازدید را از ترافیک اینترنت سایت خود حذف فرمائید و یا این که بعبارتی دیگر بعضا از پیگیری ها را متوقف سازید برای انجام این فعالیت کافی میباشد بعنوان نمونه اگر بازدید ها وب وبسایت شما از نحوه IP ثابتی انجام می شود، آن IP را فیلتر فرمایید تا نتایج آن از ترافیک وب سایت شما در حیث گرفته نشود . 

5- 
دارای ربط کردن گوگل آنالیتیک با ابزار گوگل وبمستر در حالتی که شما تا کنون گوگل وبمستر را برای وب وب سایت خویش روش اندازی نکرده اید سفارش می شود که هر چه سریعتر این عمل را انجام دهید . با به کار گیری از گوگل وبمستر می توانید تعداد دفعاتی که کلمه ها حساس اینترنت سایت شما در صفحه نتایج گوگل نمایش داده شده است، مقام لغت ها کلیدی، تعداد دفعاتی که روی لغات با اهمیت اینترنت وبسایت شما کلیک گردیده هست و . . . را مشاهده نمایید . درصورتی که گوگل آنالیتیک را با ابزار گوگل وبمستر مرتبط فرمائید می توانید به گزارشات جدید، پرس و جو های جدید و نمودارهای جغرافیایی دسترسی داشته باشید . 

6- 
سفارشی کردن سگمنت ها شما ممکن می‌باشد چند تیم بیننده برای وب وب سایت خویش داشته باشید و برایتان اصلی باشد که این تیم های در گوگل آنالیتیک قابل تفکیک باشند . در گوگل آنالیتیک می توانید با سفارشی کردن سگمنت ها گروه های گوناگون از بینندگان توصیف نمائید . با سفارشی کردن سگمنت ها می بضاعت سن، زبان، جنسیت، محل، تکنولوژی و اخلاق و رفتار کاربران وب سایت را تشخیص بخشید . 

7- 
مقدار گیری سرعت سرعت اینترنت تارنما یک عدد از معیارهای اساسی در باصرفه سازی موتور کاوش یا این که سئو است . با ارتقاء سرعت وب تارنما خویش می توانید کاربران جدیدی را به سمت وب وبسایت خود هدایت کنید . با میزان گیری سرعت اینترنت تارنما و صفحه ها مسئله نظرتان می توانید به مشکل ها صفحه ها موضوع نظرتان پی ببرید و آنها را برطرف نمائید . گوگل آنالیتیک سرویس اندازه گیری سرعت صفحات را در اختیار شما قرار می دهد . 

8- 
چک کردن مرورگرهای مختلف وب تارنما شما ممکن می‌باشد تنظیمات مختلفی در مرورگرهای گوناگون داشته باشد . گوگل آنالیتیک مقایسه جامعی از این موردها را در اختیار شما قرار می دهد . در‌حالتی که شما اطلاعات جامعی از مرورگرهایی که اینترنت وبسایت شما در آن‌ها لود می شود داشته باشید براحتی می توانید به نقاط ضعف اینترنت تارنما خویش پی برید و آن ها را برطرف فرمایید . 

9- 
دریافت تصویر بلادرنگ از اینترنت سایت یک عدد از قابلیت های گوگل آنالیتیک ارائه تصویر بلادرنگ از وب تارنما بر شالوده بعضی معیارها میباشد . با به کار گیری از این قابلیت می توانید تعداد کاربران آنلاین اینترنت وبسایت و روش دسترسی به اینترنت تارنما شما را مشاهده کنید . 



10- 
مشاهده جریان رفتار کاربران جریان اخلاق و رفتار یوزرها در واقع نشان دهنده نقشه ای از اخلاق و رفتار کاربران در مواجه شدن با وب وب سایت شما هست . با به کارگیری از جریان اخلاق کاربران در گوگل آنالیتیک می توانید تشخیص دهید چرا کاربران وب تارنما شما را جهت بازدید گزینش نموده اند و چگونه از صفحه ها آن استعمال می نمایند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.