معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

چگونگی خرید اینترنتی گوشت

استفاده از گوشت منجمد: 
استفاده از گوشت یخ‌زده معمولا نیازمند گرم کردن این مدل گوشت ها به منظور خارج کردن آنان از موقعیت انجماد می باشد . گشوده شدن گوشت یخ‌زده ، ذوب شدن بلور های یخ را در این مدل گوشت ها به دنبال دارااست که یک قسمت از آب رها گردیده جذب می شود وقسمت دیگر که علاوه بر آ ب حاوی ، مواد معدنی می با شد به چهره مایع جاری می شود . 

تشکیل 
این مایع که یک پدیده نا مطلوب است به دست اندرکاران زیر بستکی داراست : 
1 . 
سرعت انجماد 
2 . 
تغییرات رتبه حرارت طی مقطع انبار کردن و نگهداری گوشت 
3 . 
سرعت بیرون کردن گوشت از شرایط انجماد 
برای گشوده کردن گوشتهای یخ‌زده مورد مصرف صنایع غذایی حرارت 6+ جایگاه و یا 12+ رتبه مناسب به لحاظ می برسد .

خشک 
کردن در انجماد 
برای به حداقل رسانیدن ضایعات حاصل از کاهش رطوبت وافزایش کیفیت خوراکی وعمر نگهداری گوشت خشک گردیده خط مش موءثر و عملی خشک کردن در انجماد پیشنهاد گردیده هست در روش خشک کردن در انجماد از ارتباط ی فشار و نقطه ی جوش آ ب به کار گیری می گردد (به طوری که می دانیم در کنار دریا که فشار جو 760 میلی متر جیوه می باشد نقطه ی جوش 100 سکو میباشد با افزایش وکاهش فشار جو نقطه جوش آب افزایش و کاهش می یابد . 
در حالتی که فشار جو تا 6/4 میلی متر جیوه پایین آورده شود نقطه جوش آب صفر میگردد) 

سرد کردن گوشت تازه 


برای جلو گیری از افزایش سریع میکروب ها در مرحله لاشه و ایجاد تاخیر در پرورش آن ها و افزایش سریع میکروب ها در مرحله لاشه وایجاد تاخیر در رشد آنان و در نتیجه افزایش قدمت نگهداری گوشت جدید موثر ترین رویکرد ، سرد کردن جنازه است امروزه رایج ترین خط مش سرد کردن لاشه به کارگیری از تونل سرد هست درجه حرارت تونل سرد بین صفر و2 مرتبه ی سلسیوس هست . 
و طوری تجهیز گردیده می باشد که بتواند درجه حرارت عمقی ضخیم ترین قسمتهای لاشه وشقه گاو وکوسفند را در مدتی کمتر از 20 ساعت به 15 سکو ولاشه گوسفند در برهه زمانی 12 ساعت به 7 درجه کاهش دهد 
فعالیت 
آوردن 
عبارت می باشد از افزایش بازه زمانی نگهداری گوشت با استفاده از مواد نگه دارنده ی شیمیایی از قبیل نمک ، نیتریت ، نیترات و شکر وایجاد تغییراتی در کیفیت ارگانو لتیک ( خواص ظا هری متاع از قبیل طعم ، عطر ،مزه را مشتمل بر می گردد ) و چاشنی . ابتدایی ترین خط مش کار آوردن گوشت پا شیدن املاح بر روی قطعات گوشت می‌باشد . 

اساسی 
ترین رویه های فعالیت آ وردن گوشت عبارت میباشد از : 
1 . 
کار آوردن با تزریق 
2 . 
کار آوردن در مخزن 
3 . 
فعالیت آوردن خشک یا در جعبه 
4 . 
کار آ وردن صفحه ای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.