معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

باصرفه سازی تصاویر اینترنت وبسایت و یاری به سئو


سازی تصاویر اینترنت سایت و یاری به سئو یک عدد از مهم‌ترین نکات در سئو سایت، بهینه سازی تصاویر می باشد و از آن حیث حساس می باشد که می توانید با ارتقا ترافیک سایت مواجه باشید به شرطی که استانداردهای با صرفه سازی تصاویر را رعایت نمائید که ولی بسیار راحت می باشد و با دانش ناچیز و پاره ای تکنیک می توانید این فرآیند را انجام دهید . 

خوب تر میباشد باصرفه سازی تصاویر را انجام دهید؟ و چرا می بایست مدت خود را در کارایی برای اصلاح این تصاویر بگذارید؟ 
یکی از مهم ترین نکات در سئو سایت، بهینه سازی تصاویر می باشد و از آن لحاظ با اهمیت می باشد که می توانید با ارتقا ترافیک وب سایت مواجه باشید به شرطی که استانداردهای بهینه سازی تصاویر را رعایت فرمایید که ولی فراوان سهل و آسان می باشد و با علم کم و یه خرده تکنیک می توانید این فرآیند را انجام دهید . 
آمارها نشان داده هست که باصرفه سازی تصاویر در حدود 5% روی سئو سایت تاثیر می گذارد که اما این رقم در هم اکنون ارتقا می باشد . 



مهم‌ترین 
نکاتی که بایستی در باصرفه سازی تصاویر تارنما رعایت کنیم به شرح ذیل می باشد: 
1-Image 
Alt Text مهمترین بخش بهینه سازی تصاویر می باشد که سبب ساز می شود محتوای وب وب سایت رنک بهتری داشته باشد و در سکو های بالای موتورهای کاوش به نمایش نهاده شود . فقط توضیحات طولانی برای عکس خود تعیین نکنید، توضیحات بهتر هست خلاصه و ظریف باشد . 

2-نام 
تصاویر Image File Name دومین عنصر با اهمیت باصرفه سازی تصاویر اسم آنان می باشد . نام تصاویر می بایست کوتاه و اما دارنده توضیحات باشد . 

3-عنوان 
تصاویر Image caption هر چند تیتر عکس تاثیر مستقیمی روی رنکینگ خوب تر وب وبسایت در نتایج جستجو ندارد ولی می تواند یاری به ارتقا درجه سایت بر پایه جستجوی تصاویر شود . تیتر تصاویر باید ارتباط بی نقص به موضوع آن داشته باشد تا CTR شما ارتقاء پیدا کند . 

4- 
توضیحات تصاویر Image Description توضیحات تصاویر به طور غیر مستقیم روی محتوا و رنک خوبتر در SEARCH یاری می نماید . برای درج توضیحات تصاویر خوبتر می‌باشد مقدمه کلمه ها کلیدی معین شود و آنها را مجدد کوتاه و مشخص بنویسید و همینطور از تکرار آن خودداری فرمایید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.