معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

CTR چیست؟

CTR 
چیست؟ در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد اشخاصی که روی اطلاع رسانی شما کلیک کرده اند به به افرادی که آگهی شما را آنگاه از جستجوی کلمه و واژه با اهمیت شما چشم اند CTR می گویند . به عنوان مثال در‌صورتی‌که صد نفر آگهی شما را چشم باشند و صرفا پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد پنج خواهد شد . 

در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد کسانی که روی آگهی شما کلیک کرده اند به به افرادی که اطلاع رسانی شما را بعد از آن از جستجوی کلمه با اهمیت شما چشم اند CTR می گویند . به عنوان مثال در حالتی که صد نفر آگهی شما را چشم باشند و صرفا پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد پنج خواهد شد . 

این درصد برای سیستم ادوردز بسیار دارای اهمیت می باشد و یک عدد از کارداران انتخاب کننده Quality Score می باشد یعنی دقیقا به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد . 





شیوه 
های افزایش CTR : 
√ از کلمه ها مهم مربوط به دسته فعالیت خود به کارگیری نمائید تا از این طرز مخاطبان وب سایت شما را پیدا کنند . 
√ مدل تعریف کلمات خویش را محدود کرده و از لغات عام دوری نمائید در مورد مثال بالا به هیچ تیتر از کلمه و واژه خالی علم آموزی به کار گیری نکنید . 
√ از کلماتی به کار گیری فرمائید که بارها و بارها پیش از این بوسیله کاربران پیشین کاوش گردیده باشند یعنی در ذهن موتورهای جستجو جانور باشند . 
√ از نوشته های مناسب مربوط به کار تجاری خویش و کلمه ها کلیدی به کارگیری فرمایید . یعنی کسی که کلمه و واژه شما را کاوش می کند دنبال اطلاع رسانی می باشد که مربوط به آن واژه و کلمه اصلی میباشد . برفرض نمونه در صورتیکه موسسه اعزام دانش جو به استرالیا هستید از متنی که در این ارتباط باشد به کارگیری فرمایید . 
√ از مجموعه های جداگانه برای تبلیغات در گوگل استفاده نمایید . تا آنجایی که می توانید تولید ها خود را گونه بندی کرده و برای هر کدام از آن ها یک گروه تشکیل دهید . 

نکات 
واجب در ارتباط با CTR : 
- اول از همه به یاد داشته باشید یک CTR قابل پذیرش حدود 5 می باشد . 

- دوم از جستجو کردن کلمه ها مهم خود در گوگل قطع دوری نمایید چون این عمل باعث می شود CTR شما زیر آید و فرآیند تماما منفی روی سیستم تبلیغات شما داشته باشد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.