معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

Google Monitor چیست

؟ Google 
Monitor چیست؟ محاسبه لغات با اهمیت تارنما ایج بر اساس جستجو گوگل در آن کشور انجام می شود نمایش داده شود . 
بررسی لغات دارای اهمیت تارنما ایج بر پایه جستجو گوگل در آن مرزوبوم انجام می شود سناریو داده شود . 

قابلیت تعیین بیش از پنجاه سرزمین که شامل آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، بولیوی، برزیل، کانادا، کاستاریکا، کوبا، دانمارک، اکوادور، فیجی، فنلاند، فرانسه، آلمان، گواتمالا، مجارستان، هند، اندونزی، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، جامائیکا، ژاپن، لوکزامبورگ، مالزی، مالت، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پاناما، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، سنگال، سیشل، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و کشور‌ایران (United Arab Emirates Persian) وجود داراست .و 
به چه شکل 
از قابل انعطاف افزار سئو Google Monitor به کار گیری کنیم؟ برای به کارگیری از این قابل انعطاف افزار کافیست آنگاه از دانلود آن که از ذیل همین مقاله می توانید لینک و پیوند اخذ آن را مشاهده فرمائید بر روی سیستم خویش این نرم افزار را نصب فرمایید و سپس از اجرای آن پروسه زیر را انجام دهید . 

1 . از نوار ابزار بالایی این قابل انعطاف افزار بر روی آیتم Add URL (دکمه سبز رنگ) کلیک کنید و در فریم ظواهر گردیده آدرس تارنما خود را وارد فرمائید و بر روی مورد OK کلیک نمایید . 

2 . در صفحه ظاهر شده شروع کنید به تالیف تک تک کلمه ها حساس که می خواهید مرتبه وب سایت خویش را در فیض جستجوی آن ها توسط کاربران در گوگل مشاهده کنید و آن‌گاه از وارد کردن هر کدام از آن ها بر روی دکمه Add کلیک نمائید تا به لیست لغات دارای اهمیت انتخاب گردیده شما طولانی تر شود . همچنین می توانید برای وارد کردن یکجای لغت ها خود از یک پوشه متنی (برای نمونه file .txt) از آیتم Import در این برگه استفاده نمائید . 

3 . هم اکنون کافی میباشد بر روی دکمه Search (در نوار ابزار بالایی آیکون ذره بین) کلیک فرمائید تا نتایج جستجوها تحلیل شود و به شما در سمت چپ برنامه نمایش داده شود که با کلیک بر روی هر یک از آن ها می توانید لیست نتایج پیدا شده را به ترتیب قرارگیری در صفحه جستجوی گوگل برای آن واژه و کلمه حیاتی ملاحظه کنید . 

به یاد داشته باشید که این اطلاعات به چهره اتوماتیک در این برنامه ذخیره سازی می شوند تا در جستجوهای بعدی بتوانیم متوجه کاهش و یا این که افزایش جایگاه وب سایت خود برای کلمه ها حساس مدنظر خویش شویم و بهترین تصمیم ها را برای تصحیح شیوه لینک و پیوند دهی داخلی سایت خود و همینطور اصلاح ساختار صفحه ها خود، برای با صرفه سازی وبسایت برای موتورهای کاوش بگیریم . 

برنامه مجانی گوگل مانیتور به شما یاری می کند تا مقام لغت ها اصلی اینترنت سایت خویش را بررسی فرمائید . این برنامه را می توانید از نشانی تحت دانلود کنید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.