معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

یازده مرحله برای طراحی سایت فروشگاهی موفق

برخی از کارشناسان بازاریابی و تبلیغات، پیش بینی می کنند که در یکسری سال آینده تجارت الکترونیک بیش از 2 تریلیون دلار فروش داشته باشد . این پیش بینی، سرعت بالا ترین پرورش برای یک عدد از با ارزش ترین صنایع میباشد . شما می توانید آنلاین خرید کنید، به راحتی پیشنهاد خویش را تصویب فرمایید و مبلغ را به فیس آنلاین پرداخت فرمائید . 

درصورتی که 
شما تا به حالا یک مغازه آنلاین نداشته اید و قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید می بایست پروسه پایین را طی کنید: 
فرایند 
پباده سازی وبسایت فروشگاهی تراز اولیه – یک نام دامنه خریداری نمایید . 
خیلی آشکار می باشد که شما برای منش اندازی یک وب سایت فروشگاهی، در ابتدا به یک نام دامنه مطلوب نیاز دارید . شما بایستی یک اسم دامنه ای را تعیین نمایید که از روش اسم تجاری (برند) شا به راحتی شناسایی شود . در حالتی که شما قصد فروش محصولات مختلف و برندسازی را دارید، بایستی یک اسم دامنه سفارشی را خریداری کنید . 

مرحله دوم – یک بسط دهنده اینترنت را پیدا نمایید . 
این یک جز کلیدی در رویکرد اندازی تارنما فروشگاهی شماست . درصورتی که می خواهید وبسایت تان را در برهه زمانی برهه زمانی نسبتا کوتاه و به فیس فن ای خط مش اندازی کنید، اطمینان حاصل کنید که یک توسعه و گسترش دهنده اینترنت متخصص را استخدام کرده باشید . تنظیم یک جدول هنگامی برای تعیین این که چه مدت مقطع ضروری می‌باشد تا وب سایت راه اندازی شود، ضروری می‌باشد . اطمینان حاصل کنید که آن ها یک پس قضیه طراحی گرافیکی دارا‌هستند تا بتوانند تصاویری را که با تارنما شما هماهنگ می شوند، برش دهد . اکثر وقت ها صاحبان کسب و کار، قبلی از این‌که عمل را شروع کنند تحقیقات لازم را انجام نمی دهند و به سرعت همیاری با یک گسترش دهنده را آغاز می کنند . اذن ندهید که این حادثه برای شما صورت دهد، چون ممکن است، فعالیت روی اینترنت سایت شما متوقف شود . درصورتی که بخواهید داده ها بیشتر در مورد دوران وقتی که تارنما فروشگاهی تان می بایست شیوه اندازی شود؛کسب کنید، می توانید با یک متخصص پباده سازی وب تماس بگیرید . 

تراز سوم – تمام مدارک و اسنادی را که برای یک کسب و کار رسمی نیاز دارید، تهیه و تنظیم کنید . 
کسب و فعالیت خود را به رخ رسمی ثبت کنید، یک مجوز فروش اخذ نمائید و از مشاغل قانونی شروع کنید . برای ایجاد کسب و فعالیت خویش بایستی از یک وکیل امداد بگیرید . در شرای یک کمپانی غیرانتفاعی یا این که شرکتی با مسئولیت محدود را شروع می کنید، باید با قوانین مناسب اداره تان آن را ثبت کنید . علاوه بر این، در‌صورتی‌که فروش مالیاتی را انجام می دهید، باید مجوز فروش را اخذ نمائید . 

تراز چهارم – پلتفرم تجارت الکتروینک و میزبانی وب (هاست) خویش را مشخص کنید . 
برای صرفه جویی در وقت و هزینه، یک پلتفرم تجارت الکترونیک را تعیین فرمایید . می توانید از، Shopify WooCommerce یا BigCommerce کمک بگیرید . عمده گسترش دهندگان اینترنت با این ها آشنا می باشند و این پلتفرم ها ساخت پلاگین و پردازش پرداخت را سهل و آسان می کنند . 

سطح پنجم – تمی را پیدا فرمایید که با تجارت الکترونیک شما هم خوانی داشته باشد . 
برای صرفه جویی در مدت می توانید از تم های آماده استفاده کنید و آن را از سایت هایی مثل ThemeForest خریداری فرمایید . برنامه ای را تعیین کنید که احساس و نگاه آن به نگرش تجارت شما نزدیک تر باشد . قالب ها و تم های بخش اعظمی به رخ مهیا وجود دارااست و شما می توانید به راحتی از آن ها سود ببرید . 

سطح ششم – تارنما خویش را به فیس زنده و فعال پیش ببرید . 
به محض این که شما متعهد به شروع کسب و کار خویش شدید، وب سایت تان را فعال کنید؛ حتی گذشته از این‌که لیست تولیدات خویش را فعال نمایید . به توسعه و گسترش دهنده وب خویش بگویید تا یک برگه " در رابطه ما " و یک صفحه " تماس با ما " ساخت نماید . حتمی نمی باشد که در مقدمه زیبایی داشته باشد، بلکه اصلی کاربردی بودن تارنما شما اصلی می‌باشد . چون در به عبارتی آغاز در نتایج جستجوی موتورهای جستجو قرار خواهید گرفت و این برای سئو سایت شما خیلی خوب هست . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.