برخی از کارشناسان بازاریابی و تبلیغات، پیش بینی می کنند که در یکسری سال آینده تجارت الکترونیک بیش از 2 تریلیون دلار فروش داشته باشد . این پیش بینی، سرعت بالا ترین پرورش برای یک عدد از با ارزش ترین صنایع میباشد . شما می توانید آنلاین خرید کنید، به راحتی پیشنهاد خویش را تصویب فرمایید و مبلغ را به فیس آنلاین پرداخت فرمائید .
درصورتی که
شما تا به حالا یک مغازه آنلاین نداشته اید و قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید می بایست پروسه پایین را طی کنید:
فرایند
پباده سازی وبسایت فروشگاهی تراز اولیه – یک نام دامنه خریداری نمایید .
خیلی آشکار می باشد که شما برای منش اندازی یک وب سایت فروشگاهی، در ابتدا به یک نام دامنه مطلوب نیاز دارید . شما بایستی یک اسم دامنه ای را تعیین نمایید که از روش اسم تجاری (برند) شا به راحتی شناسایی شود . در حالتی که شما قصد فروش محصولات مختلف و برندسازی را دارید، بایستی یک اسم دامنه سفارشی را خریداری کنید .
مرحله دوم – یک بسط دهنده اینترنت را پیدا نمایید .
این یک جز کلیدی در رویکرد اندازی تارنما فروشگاهی شماست . درصورتی که می خواهید وبسایت تان را در برهه زمانی برهه زمانی نسبتا کوتاه و به فیس فن ای خط مش اندازی کنید، اطمینان حاصل کنید که یک توسعه و گسترش دهنده اینترنت متخصص را استخدام کرده باشید . تنظیم یک جدول هنگامی برای تعیین این که چه مدت مقطع ضروری میباشد تا وب سایت راه اندازی شود، ضروری میباشد . اطمینان حاصل کنید که آن ها یک پس قضیه طراحی گرافیکی داراهستند تا بتوانند تصاویری را که با تارنما شما هماهنگ می شوند، برش دهد . اکثر وقت ها صاحبان کسب و کار، قبلی از اینکه عمل را شروع کنند تحقیقات لازم را انجام نمی دهند و به سرعت همیاری با یک گسترش دهنده را آغاز می کنند . اذن ندهید که این حادثه برای شما صورت دهد، چون ممکن است، فعالیت روی اینترنت سایت شما متوقف شود . درصورتی که بخواهید داده ها بیشتر در مورد دوران وقتی که تارنما فروشگاهی تان می بایست شیوه اندازی شود؛کسب کنید، می توانید با یک متخصص پباده سازی وب تماس بگیرید .
تراز سوم – تمام مدارک و اسنادی را که برای یک کسب و کار رسمی نیاز دارید، تهیه و تنظیم کنید .
کسب و فعالیت خود را به رخ رسمی ثبت کنید، یک مجوز فروش اخذ نمائید و از مشاغل قانونی شروع کنید . برای ایجاد کسب و فعالیت خویش بایستی از یک وکیل امداد بگیرید . در شرای یک کمپانی غیرانتفاعی یا این که شرکتی با مسئولیت محدود را شروع می کنید، باید با قوانین مناسب اداره تان آن را ثبت کنید . علاوه بر این، درصورتیکه فروش مالیاتی را انجام می دهید، باید مجوز فروش را اخذ نمائید .
تراز چهارم – پلتفرم تجارت الکتروینک و میزبانی وب (هاست) خویش را مشخص کنید .
برای صرفه جویی در وقت و هزینه، یک پلتفرم تجارت الکترونیک را تعیین فرمایید . می توانید از، Shopify WooCommerce یا BigCommerce کمک بگیرید . عمده گسترش دهندگان اینترنت با این ها آشنا می باشند و این پلتفرم ها ساخت پلاگین و پردازش پرداخت را سهل و آسان می کنند .
سطح پنجم – تمی را پیدا فرمایید که با تجارت الکترونیک شما هم خوانی داشته باشد .
برای صرفه جویی در مدت می توانید از تم های آماده استفاده کنید و آن را از سایت هایی مثل ThemeForest خریداری فرمایید . برنامه ای را تعیین کنید که احساس و نگاه آن به نگرش تجارت شما نزدیک تر باشد . قالب ها و تم های بخش اعظمی به رخ مهیا وجود دارااست و شما می توانید به راحتی از آن ها سود ببرید .
سطح ششم – تارنما خویش را به فیس زنده و فعال پیش ببرید .
به محض این که شما متعهد به شروع کسب و کار خویش شدید، وب سایت تان را فعال کنید؛ حتی گذشته از اینکه لیست تولیدات خویش را فعال نمایید . به توسعه و گسترش دهنده وب خویش بگویید تا یک برگه " در رابطه ما " و یک صفحه " تماس با ما " ساخت نماید . حتمی نمی باشد که در مقدمه زیبایی داشته باشد، بلکه اصلی کاربردی بودن تارنما شما اصلی میباشد . چون در به عبارتی آغاز در نتایج جستجوی موتورهای جستجو قرار خواهید گرفت و این برای سئو سایت شما خیلی خوب هست .