معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ویژگی های یک اپلیکیشن موفق موبایل چیست ؟

نیازی به اعلام کردن نمیباشد که هر صاحب و مالک فرآورده قابل انعطاف افزار می خواهد برای تولید و روش اندازی یک برنامه موفق، عملکرد های بسیار فراوانی را انجام دهد . در اینجا 11 موردی که یک اپلیکیشن موفق گوشی تلفن همپا که میتواند اندروید یا IOS باشد را منتشر کردیم که این خصوصیت ها به قضیه اپلیکیشن شما بستگی ندارد و در هرحال باید رعایت شود . بسیاری از این کیفیت قابل اجرا در هر قابل انعطاف افزار گوشی تلفن یار اندروید یا این که ای وی اس هست . 

یک 
اپلیکیشن پیروز گوشی ( اندروید یا IOS ) در اصل چه میباشد ؟ پاسخ فراوان بی آلایش است: یک برنامه خوب و غالب برنامه ایست که نیاز های استفاده کننده آخرین خویش را در چهارچوب مسئله و قضیه توقع جنس ارضا کند . این ممکن هست تنها یک چیز را انجام دهید، ولی ان باید فراوان ظریف و درست باشد . 
که گفت، خب بیایید ببینیم غیر از کاربرد و زیبایی بصری و اسم عالی چه چیز دیگری با اهمیت است : 
بسط 
قابل انعطاف افزار گوشی تلفن همراه # 
1 • سادگی برای کاربر نهایی 
به عبارت دیگر، به این مفهوم گسترش یک رابط کاربری مطلوب و ناوبری ساده، بر شالوده دستورالعمل های طراحی برای پلت فرم گزینش گردیده هست . به حافظه داشته باشید این حیاتی ترین چیز در کیفیت اصلی هر برنامه گوشی تلفن یار است . در حالتی که یک اپلیکیشن ساده و کارآمد طراحی نمائید کاربر نیازی به رفتن سراغ برنامه های شبیه ندارد . هرچه امکانات برنامه را ساده خیس در پروژه بگنجانید و ارائه نمایید خوب تر است، و سبب میشود شما به مقدار قابل توجهی کاربران خویش را مجذوب کنید و آنها را از دست ندهید .این یک عدد از مهمترین مساله در با مسئولیت نگه داشتن یوزرها به برنامه شماست . کافیست فقط یک مجموعه خوب برای طراحی برنامه تان استعمال کنید که بداند چه‌طور یک نرم افزار عالی طراحی کند . 
قابل انعطاف 
افزار تلفن همراه توسعه و گسترش نرم افزار development mobile # 
2 • هر دو iOS و آندروید می بایست پوشش داده شود 
این دو سیستم استدلال از مهمترین ها میباشند که بایستی آن ها را در حیث بگیرید .شایان ذکر می باشد که پلتفرم های برای وصال به هدف و طراحی و توسعه و گسترش نرم افزار ها وجود دارا‌هستند از گزاره فون گپ، ReactNative و NativeScript-اند که تبدیل به راه حل مقرون به صرفه جویی در هزینه و زمان شده اند . 
توسعه کراس پلت فرم موجب صرفه جویی در دارایی روش اندازی شده و اذن می دهد تا برای ورود به بازار نخستین با راه و روش اندازی MVP، شرایطی موءثر ساخت کند گسترش 
نرم افزار گوشی تلفن همراه # 
3 • همت بالا 
نرم افزار شما بایستی برای اجرا زمان زیادی صرف نکند و کاربران را منتظر نگذارد همچنین ارائه در تمام موقعیت سعی بالا و شرایط پایداری داشته باشد که عملکرد آن را تضمین نماید . 
توسعه و گسترش 
قابل انعطاف افزار تلفن همراه # 
4 • امنیت 
این ویژگی برای بسط نرم افزار تخصصی در این صنعت های به عنوان بهداشت و درمان و مدیر دستگاه گوشی تلفن همراه، که در آن خصوصی بودن داده ها در مرحله قانونی حفظ حیاتی هست واجب است . این می بایست یک عدد از ملزومات اول قضیه بحث با گروه برنامه نویسی شما باشد .
نرم 
افزار گوشی تلفن یار توسعه 
5 • فعالیت آفلاین به طور طبیعی، بخش اعظمی از برنامه های اکثر برای در دسترس بودن اتصال به اینترنت تکیه می کنند . با این حال، دسترسی به امکانات و محتوای در حالت آفلاین می‌باشد می بایست داشته باشند حتی در سیستم های پیچیده شرکت های گران قدر . ویژگی های دقیق ممکن می‌باشد تا خاص میباشد که این دستور می تواند خلل آنان را مدل بندی نماید . 
نرم 
افزار تلفن همپا توسعه 
6 • به روز رسانی منظم 
برای ارائه یک نرم افزار تلفن همراه با محبوبیت پایدار، نیاز دارید به فیس مرتب آن را بروزرسانی داده و ارتقاء دهید .و در صورتیکه برنامه شما محتوا محور می‌باشد ( روزنامه ) اطمینان حاصل کنید که تروتمیز به روز می شوند . به روز رسانی نرم افزار با رفع خلل ها و بیشتر شدن ویژگی های جدید باد هم پا باشد .نرم افزار هایی که به چهره منظم پیدایش میگردند رویش میکنند . 
همپا 
بسط نرم افزار 
7 • انتقادات و پیشنهادات 
همیشه راهی برای نقدها و پیشنهادات برای قابل انعطاف افزار خود ارائه دهید تا کاربر بتواند مشکلاتش را بیان و نظرات خود را به گوش شما برساند . دستکم می توانید با به کار گیری از یک محل ورود نوشته معمولی این فعالیت را انجام دهید . 
نرم 
افزار تلفن یار توسعه 
8 • گزینه های شخصی سازی 
به کارگیری از گزینهای فردی سازی همیشه مطلوب می‌باشد ، این به انعطاف بخش اعظم برنامه شما امداد میکند مانند تغییر فونت ، رنگ ، اندازه نوشته و اکثری دیگر . باعث میگردد همه عاشقش شوند و به یوزرها شما احساس مطلوبی را منتقل میکند . 
9 • جستجو 
به کارگیری از قابلیت و امکان جستجو بصری با خصوصیت هایی مانند فیلترینگ های مختص یک مبادرت موثر هست . فراموش نکنید که دسترسی به هر برگه و قابلیت برنامه شما را آسوده خیس می نماید . 
10 • تجزیه و تحلیل 
حتمی می‌باشد که قابلیت تجزیه آنالیز و آمار دقیقی از برنامه خویش داشته باشید که میتواند به شما یاری کند . از طروق متعددی می‌توانید این فعالیت را انجام دهید و سیستم های زیادی برای این دستور وجود دارند از مهم‌ترین آنان parse می‌باشند . 
توسعه و گسترش 
نرم افزار تلفن همراه 
ادغام 11 • رسانه های اجتماعی 
قرار دادن قابلیت اشتراک گذاری به یک عدد از سرگرمی های رایج در میان یوزرها تبدیل شده می باشد که باعث می گردد محتوا شما را به دوستان آشنایان خویش و شبکه های اجتماعی معرفی کند . کاربران انتظارات بالایی از این بخش دارا‌هستند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.