معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

بهینه سازی تصاویر در پباده سازی سایت

سئو درمشهد 

در طراحی وب سایت و طراحی پرتال و بهینه سازی آن ها تصاویر بخش زیادی از صفحه های پباده سازی سایت شما را دربرگیرنده می شوند .به این ترتیب سئو وب سایت تصاویر برای موتورهای کاوش از اهمیت بسیار زیادی داراست . 

توانایی alt در یک تگ تصویری این بضاعت را برای شما به ارمغان می آورد تا توضیحی جایگزین را برای یک تصویر بنویسید . در پباده سازی اینترنت وبسایت و طراحی پرتال و طی پروسه بهینه سازی آن ها اگراین تصاویر در صفحه ها طراحی تارنما شما بالا نیاید ، این توضیحات خودکار جایگزین تصاویر می شوند و این تصاویر به توسط موتورهای جستجو خوانده وتجزیه و نظارت خواهند شد . 

در پباده سازی سایت و پباده سازی پرتال وقتی از یک تصویر به عنوان یک لینک و پیوند به کار گیری می شود متن های متن شده در alt از اهمیت خاصی برخوردار خواهند شد و نشانگر محتوای برگه پیوند شده هست . 

موتورهای جستجوی تصاویر مانند گوگل یا این که یاهو از این توضیحات برای خوب تر شدن جستجو به کار گیری می نمایند . 

در 

طراحی وبسایت و پباده سازی پرتال، تصاویر را در زیر شاخه های اختصاصی ذخیره کرده و از فرمت های استاندارد استعمال نمایید برای ساخت یک ساختار مطلوب ،سعی نمایید تصاویر را در یک زیرشاخه ی مستقل ذخیره کرده وحتما\" از فرمت های استاندارد در پباده سازی سایت و طراحی پرتال خویش به کارگیری شود .از اسم و توضیحات در خور برای تصاویر خود به کارگیری کنید .به کار گیری ی مطلوب از گونه بندی، اسم گذاری و توضیحات تصاویر در طراحی وب سایت و طراحی پرتال به توسط موتورهای جستجو،مورد تجزیه و چک قرار خواهند گرفت . از اسامی و توضیحات کوتاه،اما کاربردی به کارگیری فرمائید . 

برای نام گذاری تصاویر از این قاعده پیروی نمائید .صحبت 

اولیه کلمه و واژه ی اول کوچک و در لغت ها بعدی از حرف اولیه والا استفاده نمائید : EX) noNegarPardazesh .jpg , productName .gif 


در 

راستای با صرفه سازی سایت، پباده سازی وب سایت و طراحی پرتال جدا\" از انجام مورد ها زیر اجتناب فرمائید : • به کار گیری از نامهای معمولی و عمومی برای تصاویر ( image .jpg , pic .gif ,1 .jpg ) چون در طراحی وب تارنما و طراحی پرتال حجم مضاعف زیادی از تصاویروجود دارد می بایست توجه بیشتری نامگذاری تصاویر داشته باشید . 

• 

استفاده از نامهای بلند و مفصل • 

لبریز کردن بیش از حد توضیحات تصاویر در طراحی اینترنت سایت و طراحی پرتال به وسیله عبارات با اهمیت و غیر مرتبط • 

استعمال از توضیح طولانی به عنوان یک حقه • 

استفاده از تصاویر به تیتر لینک و پیوند های دسترسی با اهمیت و منو در وب سایت • 

استفاده از توضیح تصویر هنگام به کار گیری از تصاویر به عنوان لینک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.