معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

قواعد و اصول پباده سازی سایت


برای این‌که بتوانید ترافیک سایت خود را ارتقا داده و کسب عمل خود را رونق اعطا کرد باید این نکات را در طراحی وب تارنما خود رعایت کنید . پس به نکات ذیل توجه کرده و پیشین از صرف هزینه برای رفع مشکلات سپس از پباده سازی سایت، آن ها را در فرایند طراحی اینترنت تارنما خویش پیاده نمایید تا نیز در بازه و هم در وقت صرفه جویی کرده باشید . 

اصول 
طراحی سایت 
گرافیک 
١) در این موضوع بایستی بگوییم که \"کوچک تامل کنید\" یعنی حدود ١۰ تا ١٢ کیلو بایت برای هر تصویر . عملکرد نمایید در طراحی اینترنت سایت خود از تصاویر کم حجم و کوچک به کار گیری فرمایید تا سرعت بارگذاری شدن کاغذ تحت نیاید . تصاویر بزرگ، یک عدد از کلیدی ترین عوارض پایین آمدن سرعت بارگذاری شدن ورقه است . سرعت ذیل بار گذاری شدن صفحه، یعنی هدر دادن برهه زمانی بازدیدکننده، که مسلماً هر بازدیدکننده ای می خواهد در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن به آن چه نیاز دارااست دست پیدا کند . پس سود آن کنار گذاشتن وب وبسایت شما بوسیله بازدید کننده خواهد بود . 

٢) مدام از گرافیک هایی به کار گیری نمایید که با محتوای شما تناسب و هماهنگی داشته باشد . از تصاویر و گرافیک هایی استفاده فرمائید که به متون، محتوا، مطالب و مورد کاری شما دارای ربط باشد . تصاویر و گرافیک های پباده سازی شده، از عناصری میباشند که طراحی وبسایت شما را تشکیل می دهند و می توانند محتوای شما را به خیر شرح داده و به نمایش در بیاورند، که این به تفهیم و ادراک بهتر محتوا و مطالب درون سایت، بسیار یاری می کند . 

٣) از تصاویر متحرک، چشمک زن و متغیر به کار گیری نکنید . و یا تا حد قابلیت و امکان از آن ها فراوان اندک استعمال نمایید . مطالعات متعددی که در سال های اخیر انجام شده، نشان می دهد که تصاویر چشمک زن در طراحی اینترنت تارنما برای بازدیدکنندگان آزار دهنده و مزاحم هستند . در حقیقت طبق مطالعاتی که رو یک تیم از مرورگرها انجام شد، مشاهده شد که بسیاری از آن ها برای این که بتوانند سایر مطالب و محتوای داخل وبسایت را بخوانند، به طور قلم و فیزیکی از نشان دادن و یا چه بسا باز کردن این تصاویر جان دار در طراحی سایت، صرف لحاظ می نمایند . 
فونت 
۴) در طراحی وب وبسایت خود برای هدینگ ها از فونت Serif و برای متن‌ها داخل سایت از Sans-Serif استعمال نمایید . فونت های Sans-Serif برای مطالعه متن ها در صفحه های وب دوچندان سهل خیس از فونت های دیگر میباشند . 

۵) مقدار فونت ها را محدود کنید . یکی از بهترین راه ها برای این که نشان دهید که طراحی تارنما شما بسیار ابتدایی انجام شده، آن هست که میزان فونت های متن ها داخل وبسایت را مکرراً عوض کنید . اما این غیر ممکن نیست، شما می توانید از هزاران مقدار فونت به کار گیری فرمایید . البته به کارگیری از ٢ و یا این که حداکثر ٣ سایز متعدد فونت و محدود کردن مقدار متون سایت به آن سایز ها، تلاوت مطالب سایت را آسوده خیس و طراحی اینترنت وب سایت شما را رشته ای تر نشان می دهد . 
تبلیغات 
۶) بر روی تبلیغات داخل وبسایت و تعداد آن ها در دست گرفتن داشته باشید . بازدیدکنندگان شما برای دیدن تبلیغات به سایت شما نمی آیند . آن ها برای محتوای وبسایت شما می آیند . درصورتی که تبلیغات داخل وبسایت سرتاسر محتوا را بپوشاند، بازدیدکنندگان سوای تلف کردن وقت، از وبسایت شما بیرون می شوند . ولی زیاد اصلی می‌باشد که از اینترنت تارنما خود کسب درآمد کنید، البته در حالتی که تبلیغات بیش از حد وب سایت شما، بازدیدکنندگان را از آن دور کند، شما پول خویش را نیز از دست خواهید داد . 

٧) همان گونه که با تصاویر باطن وب سایت برخورد می کنید، با تبلیغات برخورد فرمایید . 

تمامی تبلیغات داخل وبسایت را کوچک، بدون چشمک زدن و یا تحرک قرار دهید و تبلیغاتی را در تارنما قرار دهید که با محتوای شما دارای ارتباط باشد . این که می توانید در باطن وبسایت خویش تبلیغات کنید، کاملاً واضح و شفاف می‌باشد . البته به این معنا نمی باشد که حتماً می بایست در پباده سازی اینترنت وب سایت خود، تبلیغ قرار دهید . فقط در صورتی که محتوای شما برای بازدیدکنندگان و خواننده‌گان جالب باشد و با چیزی که آن ها می خواهند ارتباط داشته باشد، آن گاه بر روی تبلیغات کلیک خواهند کرد . 
خواننده‌گان 
را در نظر داشته باشید ٨) صفحه های وب وبسایت خویش را در مرورگرهای مختلف امتحان نمایید . طراحی سایت که فقط بر روی مدرن ترین مرورگر عمل کرده و به سناریو در آید، آزار دهنده خواهد بود . زیرا هر کسی نمی تواند وب تارنما شما را مشاهده نماید . و این به شدت ترافیک وبسایت شما را کاهش می دهد و بازدیدکنندگان را دفع خواهد کرد . پباده سازی اینترنت تارنما خود را طوری انجام دهید که عموم مردمان بتوانند آن را ببینند . 

٩) محتوایی بنویسید که مردمان و بازار انگیزه شما می خواهد . مگر این که قصد بر این داشته باشید که وب وب سایت را برای خودتان طراحی کنید، در صورتیکه به این نوع است، پس چرا آن را در وب منتشر می کنید؟ از متناسب بودن محتوای وب سایت با نیاز های خواننده گان و بازدیدکنندگان، اطمینان حاصل فرمائید . چیزی بنویسید که آن ها قصد قرائت آن را داشته باشند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.