معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ویژگی های کلیدی یک اپلیکیشن موبایل خوب

طراحی اپلیکیشن در مشهد 

در جامعه امروزی که به کارگیری از نرم افزار های موبایلی فراوان رواج پیدا کرده و از روزانه های معاش امروزی شده می باشد خوب میباشد بدانید که یک نرم افزار گوشی عالی چه ویژگی هایی دارد . با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی پباده سازی وبسایت در اصفهان همپا باشید تا به تحلیل این زمینه بپردازیم . 


رابط 

کاربری مناسب بیش از هر چیز دیگری رضایت حداکثری کاربران از استفاده از نرم افزار تاثیر بسزایی بر کیفیت یک نرم افزار خواهد داشت . برای رسیدن به این دستور یک اپلیکیشن می بایست با رابط کاربری عالی و مناسبی پباده سازی شده باشد .به نوع ای که این رابط کاربری قابل فهم و شعور به وسیله همه باشد به نحوی که کاربران فارغ از گذراندن آموزشی بتوانند با آن فعالیت کنند و از قسمت های گوناگون آن به صدق به کارگیری کنند . همینطور در یک رابط کاربری خوب تناسب در بین مفاهیم و ظاهر برنامه هم بایستی رعایت شود . 


دقت 

به هدف ها نرم افزار تلفن همراه و کاربران آن در مقدمه بایستی در لحاظ داشت که کاربر به کارگیری کننده از اپ چه شخصی و در چه منزلت اجتماعی میباشد و انتظارات او از به کارگیری از این اپلیکیشن تلفن همراه چیست؟ ثانیا این اپ چه کمکی به او می کند؟ به تیتر مثال در طراحی یک اپ بازی بایستی چند قواعد رعایت شود تا کاربر را به خویش جذب کند و شامل موردها گرافیکی و رنگ بندی های متنوع باشد . در حالی که یک اپ فروشگاهی باید به جور ای طراحی شود که ظاهری قانونی داشته باشد و بخش بندی های متعدد را مشتمل بر شود . در عین حالی که رابط کاربری راحتی داشته باشد چرا که مخاطبان اینگونه نرم افزار ها اینچنین منظور هایی دارا‌هستند . 


نرم افزار 

اندروید 

حجم 

مناسب یکی از ویژگی هایی که یک نرم افزار خوب، خوبتر هست (نه الزامی) که داشته باشد حجم مناسب نرم افزار میباشد . چرا که هرچه حجم برنامه اکثر شود سرعت اجرای آن هم به صورت خودکار کمتر می شود . علاوه بر این حجم کمتر اپلیکیشن سبب ساز ترغیب عمده کاربران برای دانلود و استعمال از آن می شود . همینطور تجربه نشان داده که برنامه هایی که حجم کمتری دارند بر روی موبایل ها و وسایل کاربران دوام بیشتری خواهند داشت . 


بخش اعظم 

بدانید: حقیقت افزوده اصفهان 

لوگو 

و نام خوب یک عدد از مورد ها دیگری که بایستی زمینه دقت قرار گیرد لوگو و نامی است که برای اپلیکیشن گزینش می شود . درحال حاضر این‌که چه اسم و لوگویی برای یک اپ مطلوب است خویش جای مشاجره دارد . اما از دارای اهمیت ترین عوامل که سبب می شود یکه نام و یا یک لوگو برای یک برنامه مناسب باشد ازتباط آن با محتوای جانور در برنامه است به این مفهوم که با دیدن لوگوی برنامه یا شنیدن نام آن بتوان به محتوا و مدل کار اپلیکیشن پی موفقیت . 



افزونگی کم برای کاربر یکی از ویژگی هایی که در کیفیت اپلیکیشن نزد یوزرها تاثیر دارااست عدم داشتن افزونگی یا توشه طولانی تر برای وسیله ی آنهاست . به این معنا که برنامه خوبتر میباشد که در به کار گیری از داده ها و یا صرف انرژی وسایل کاربران محتاط باشد و توشه اضافی به وسایل آن ها نشود و منجر کندی و یا این که بروز خلل در دستگاهشان نشود و مصرف باتری را بالا نزاع . 


تجهیزات 

بیشتر نسبت به اپلیکیشن های مشابه در صورتی که اپلیکیشنی با کار مشابه موجود باشد اپی بهتر و با کیفیت تر است که در حوزه ی فعالیتش تجهیزات بیشتری به کاربران بدهد به بیان دیگر اپلیکیشنی خوب میباشد که نسبت به رقبا از بها افزوده ای برای استفاده کننده برخوردار باشد . 


برای دیدن نمونه های از نرم افزار های طراحی گردیده بوسیله تیم نواندیش تیم تخصصی پباده سازی اپلیکیشن اصفهان به مثال امور مراجعه کنین . 


هم 

چنین بخوانید: 

ثبت 

نرم افزار در اپ استور 

نرم افزار 

اندروید موبایل, اپلیکیشن موبایل, اپلیکیشن گوشی اصفهان, خوب است بدانید, رابط کاربری اپلیکیشن, طراحی نرم افزار اصفهان, پباده سازی نرم افزار اندروید, طراحی نرم افزار فروشگاه, پباده سازی نرم افزار گوشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.