معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

اثرات مثبت اینترنت بر سبک زندگی

آمارها 

نشان می دهد که ایران با حدود ۷۷ میلیون نفر جمعیت در سال ۲۰۱۰م، با ۲/۴۳ درصد ضریب نفوذ، بیشترین اندازه استعمال از وب را در خاورمیانه به خویش اختصاص داده هست . امروزه اینترنت، بخش مهمی از زندگی ایرانیان از گزاره کار، درس، سرگرمی و فعالیت های اجتماعی را در برگرفته می‌باشد . 

ارتقاء کیفیت و کمیت تحقیقات علمی، نزدیک شدن مردمان به یکدیگر، برقراری ارتباط صوتی و چهره ای با اقتصادی ترین روش، صرفه جویی در وقت و هزینه و قابلیت دسترسی به جدیدترین مباحث علمی روز، از گزاره مزایای به کار گیری از اینترنت می باشند . 

طراحی سایت

تبدیل 

جهان به دهکده جهانی ساخت تغییرات گسترده جهانی آنگاه از شکل گیری اینترنت، بسیاری را به این اعتقادوباور رسانده که اینترنت، استدلال بسیاری از تغییرات فرهنگی و فنی در حوزه های گوناگون معاش روزانه هست . 


قبض 

و گسترش باورها پژوهش ها مؤید ایده ها کارشناسان مذهبی در خصوص تأثیر منفی اینترنت بر باورها و نام‌و‌نشان فرهنگی جوانان جامعه است . 

این قضیه نشان دهنده این است که تأثیر نهادهایی زیرا آئین در هویت دادن به جوانان، در اینترنت، اندک رنگ گردیده است؛ اما نشان دهنده این هم می باشد که مؤلفه های نام‌و‌نشان یابی جوان ها در رسانه اینترنت، خارج از محاسبه مراجع فقهی و ساختارهای رسمی متولی تحلیل بر آن است و بی تردید تداوم این قلیل رنگ بودن تأثیر مراجع دینی در اینترنت، منجر به صورت گیری نسلی از جوان ها خواهد شد که آئین در زندگی آنها کمترین نقش را خواهد داشت . 

متأسفانه اکثر وقت ها برنامه های اجرا شده در اینترنت، به ویژه در موضوع های فرهنگی و اجتماعی، سوای مطالعه مخاطبین و فارغ از دقت به حالت علمی و فرهنگی آن ها تدارک چشم گردیده می باشد . 


خانواده 


بعد 

خانوادگی نتایج یک تحقیق انجام شده بر روی جمع ای از دانشجویان نشان می دهد که اندازه استفاده از اینترنت بر متغیرهای کاهش کار روزانه، بی اعتمادی پدر و مادر نسبت به فرزندان، کاهش ارتباطات چهره به چهره، کناره گیری و کاهش عمل های اجتماعی آنان، تأثیر داشته هست . علاوه بر این مسئله، استفاده غلط از اینترنت، موجب شکل گیری پدیده های ناخوشایندی در معاش خانواده ها گردیده می‌باشد . 

طراحی اپلیکیشن

تاثیر 

وب بر بعدها مختلف توسعه در خصوص دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه نسبت به ارتباطات گسترش اجمالا مطالب آورده شد . 

جمع ای از صاحبنظران حوزه ها و علوم متفاوت به تفصیل در رابطه پیامد های مثبت و منفی تاثیرات در بعدها متفاوت توسعه اعم از سیاسی ، فرهنگی ، اقتصاد ، اجتماعی و . . حرف گفته اند . 

توده ای معتقدند که اینترنت به همان میزان که در گسترش اقتصادی دولت ها می تواند مفید باشد، در آنگاه فرهنگی می تواند هزینه های ناخواسته ای اجبار نماید که این هزینه ها در کشورهای پیرامونی ، توسعه نیافته یا این که در حال گسترش به مراتب بیشتر میباشد . 


اشخاصی 

که از اینترنت استفاده می نمایند را می بضاعت به دو دسته تقسیم کرد: برخی از افراد گذشته از وارد شدن به اینترنت، انگیزه خود را مشخص می کنند و به محض برطرف شدن آن از وب خارج می شوند . 

تیم دیگری که وارد اینترنت می شوند، سوای آن که انگیزه خاصی داشته باشند به وب روی می آوردند تا شاید بتوانند از معضلات خویش رهایی پیدا نمایند . این مدل به کارگیری سبب می شود که ارتباط شخص با اطرافیان خود به تدریج قلیل شود . 

بشر 

ها 

از 

مزایای اینترنت این قابلیت را برای افراد فراهم می نماید که دسترسی به اطلاعاتی پیدا کنند که به راحتی در منابع چاپی نمی بضاعت و توان آن ها را یافت . 

وب مانند کتابخانه شبانه روزی میباشد . در هر ساعت از شبانه روز، در تمامی روزهای هفته و چه بسا در روزهای تعطیل، در وب به روی کلیه باز میباشد .

بسیاری از ما به جای آن که حول موضوعی که می خوا‌هیم در مورد آن اطلاعاتی به دست آوریم به تاءمل بپردازیم به راحتی به وب متصل می شویم و از آن به تیتر یک یار کمکی بسیار باهوش به کارگیری می کنیم . 

به برهان تاثیر اینترنت در فرآیند رشدی مغز انسان، کنیه زوال عقل دیجیتال را به اینترنت داده‌اند . 

اینترنت نه صرفا برای ما بلکه برای خردسال ها هم یک تهدید به حساب می‌آید، چرا که در مدارس به جای آموزش درست اندیشه کردن به خردسال ها فراگیری طرز صحیح کاوش کردن را می‌آموزند . 

اگر توان دریافت، پردازش و استعمال درست از اطلاعات را داشته باشیم به راحتی می توانیم ارتقا کاربرد‌های این داده ها را در معاش و کار‌های روزانه خویش مشاهده کنیم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
shirin یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 13:33 http://www.kafsabiiran.com

عالی بود.
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. کفسابی ایران

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.