معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

تعریف اینترنت - طراحی سایت

تعریف اینترنت اینترنت، سیستمی جهانی از کانال هایی از کامپیوترهای به نیز پیوسته میباشد که از پروتکل اینترنتی استانداردی (TCP/IP) برای خدمت رسانی به میلیاردها استفاده کننده در سراسر جهان به کار گیری می نماید . اینترنت، شبکه ای است که از میلیون ها کانال محلی یا این که سراسری مخفی، عمومی، دانشگاهی، تجاری، و مدنی تشکیل گردیده میباشد که به وسیله تکنولوژی های الکترونیکی، بی سیمی، و نوری به یکدیگر،متصل شده اند . اینترنت، محدوده وسیعی از منابع اطلاعاتی و خدمت ها مثل صفحات به نیز گره خورده اینترنتی در شبکه جهانی اینترنت (World Wide Web یا WWW) و یا پست الکرونیکی های الکترونیکی را در خود جای داده هست . 

طراحی سایت در مشهد


اکثر رسانه های سابق مانند تلفن، موزیک، فیلم و تلویزیون، با ظهور و پیشرفت اینترنت، در گیر دگرگونی گردیده اند . یک عدد از این دگرگونی ها، ظهور و ولادت خدمت های ارسال صوت از روش پروتکل های اینترنتی (VoIP) و IPTV می‌باشد . 


خبر نامه ها، کتاب ها، و انتشاراتی ها نیز، خود را با تکنولوژی وب وب سایت تطبیق داده اند . اینترنت، شکلی جدیدی از محاورات دربین مردم از روش ارسال پیام آنلاین، انجمن های اینترنتی، و شبکه های اجتماعی، بوجود آورده میباشد و یا به آن سرعت داده است . خرید آنلاین نیز نام و تکنولوژی جدیدی می باشد که ثمره ای از ظهور و ترقی وب در در بین مردم را نشان می دهد . 


منشاء اینترنت، به تحقیقات سال های 1960 میلادی بر می گردد . دولت ایالات متحده، در عملکرد برای ایجاد کانال ای مستحکم و بی عیب از کامپیوترها برای اهداف تجاری مخفی بود . در سال 1980 میلادی، هم زمان با بنیان گذاری هیات علمی جهانی در ایالات متحده، و همچنین با راهیابی موسسه ها و نهادهای سری در این هیات، باعث شد تا از تمامی جهان، کامپیوترهایی به این کانال به هم پیوسته بپیوندند و از تکنولوژی آن به کارگیری کنند . سری سازی این پروژه در سالهای 1990، سبب ساز شد تا شبکه میان المللی حاصله همگانی شود بطوریکه کلیه جنبه های معاش مدرن انسانها را ذیل تاثیر قرار بخشید . در سال 2009، طبق تخمینی که زده می شد، یک چهارم مردم سراسر دنیا، از اینترنت استفاده می کردند . 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اینترنت، هیچگونه مرکزیتی برای رئیس ندارد، چه در تکنولوژی بکار رفته در آن و چه در سیاست هایی که برای دسترسی و استعمال از آن در جهان اوضاع می شود . هر شبکه ای که به اینترنت متصل می شود، می تواند برای خود، قوانین و مقرارات خاصی را داشته باشد . تنها چیزی که توسط ارگانها و نهاد ها در عالم تحلیل می شود، تعاریفی از دسترسی برای دو اصل دارای اهمیت به اسم "فضای اسم ها" می باشد که شامل: فضای آدرس پروتکل اینترنتی و سیستم اسم دامنه می‌باشد که مسقیما توسط سازمانی به اسم اتحادیه اینترنتی برای تخصیص نام ها و شماره ها (ICANN)، محافظت می شوند . زیربنای فنی و استاندارد سازی هسته با اهمیت پروتکل ها (IPv4 و IPv6)، یا IETF، سازمانی غیر در آمدزا می باشد که عمل آن بوسیله داوطلبانی از سراسر جهان چهره می گیرد و هرکسی می تواند با داشتن مهارتهای فنی خاصی، در آن شرکت کند . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.