معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

4 ابزار که باید درکیف لپ تاپ داشته باشید

اکثر ما لپ تاپ را برای استعمال از قابلیت های آن برای مطالعه، بازی، دسترسی به اینترنت، تماشای فیلم و یا انجام دادن کارهایمان، هر جایی که خواستیم،خریداری می کنیم . اما همیشه مشکلاتی بر راز شیوه می‌باشد که موانعی ناخوشایند بر سر راه و روش به اکانت می آیند . موانعی که اکثر زمان ها راهکارهای معمولی ای دارند ولی ابزار آنان در دسترس ما نیست . 

در اکثر مواقع مکانی که ما در آن هستیم، به تعداد کافی پریز برق ندارد، یا ارتباط بی سیم به هر دلیلی برقرار یا امن نیست . شاید هم مشکل ها دیگری در توقع ما باشد که بازدارنده عمل کردن یا به کارگیری آسان ما از لپ تاپ عزیزمان شود . ولی در ادامه خواهید دید که با به همپا داشتن یک‌سری وسیله ساده در کیف لپ تاپ، چه طور می توان از شر مشکلات خلاص شد . 





هاب USB 
لپ تاپ شما چند پورت USB دارد؟ یکی؟ دو تا؟ به هر حالا بیشتر از سه یا چهار پورت نخواهد داشت . البته اگر بخواهید وقتی در هم اکنون فعالیت با سیستم خود هستید به طور همزمان کول دیسک، دوربین دیجیتال، MP3Player، هارد اکسترنال و گوشی خود را هم به آن وصل نمایید، احتمالاً مبتلا نقص‌ کمبود پورت می شوید . برای حل این مشکل می توانید از یک هاب USB کوچک استعمال کنید . 

این ایام هاب USB به یک وسیله ارزان و کارآمد تبدیل گردیده و اما بخش اعظم آن ها اسلات ورودی گونه های کارتهای حافظه را هم دارند که به شما در استعمال از مموری ها هم یاری می رسانند . 





*سه 
راهی برق 
در حالتی که اضطراری باشد تنها یک وسیله اضافی در کیف لپ تاپ خویش داشته باشید، بدون شک وتردید پریز برق ضروری ترین آنهاست . در بیشتر مواقع ما با پریزهای برقی مواجه می شویم که اشغال شده اند . هم‌زمان شارژ لپ تاپ شما هم رو به اتمام می باشد و در عین هم اکنون نمی بضاعت و توان پریز برق را نیز برای استفاده آزاد کرد . 

در اینجا در صورتی‌که شما یکی از این سه راهی ها را به همپا داشته باشید، کارتان رویکرد می افتد . این سه راهی کوچک با وجود حجم و بیشتر وزنی که برای شما به هم پا می آورد، ارزشش را دارد . 




ابزار که باید درکیف لپ تاپ داشته باشید 




*کابل 
شبکه 
چه اعتقادوباور کنید چه نکنید، هنوز نیز در بسیاری از هتل ها و رستوران ها، اینترنت کابلی اشاعه داراست . و برای دسترسی به اینترنت به جای اینکه محیط را برای یافتن یک کانال بی سیم کاوش کنید، باید به دنبال یک کابل شبکه باشید . ضمناً احتمالاً از امنیت بیشتر رابطه کابلی نسبت به بی سیم هم آگاهی دارید . به همین مراد هم پا داشتن یک کابل 2 تا 3 متری با وجود اینکه جاگیر خواهد بود، در بسیاری موارد ممکن هست شما را از بلاتکلیفی نجات دهد . 

شاید شما برخی از این وسایل را پیشین از خواندن این مطلب نیز در کیف خویش داشته اید . به هر اکنون در شرای وسایل و ابزارهای مفید دیگری نیز به کار گیری می کنید، می توانید تجربه خویش را در اختیار ما و سایر خوانند‌گان نیز قرار دهید تا ما آن ها را به کیف مان بیش تر کنیم . 
سیم رابط تلویزیون 
یک سیم رابط به شما اجازه می دهد زمانیکه در هتل یا خانه دوستی هستید، یکی از فیلمهای لپ تاپ خود را در نمایشگری بزرگتر تماشا کنید . همچنین یک نمایشگر بزرگتر برای انجام دادن کارها برای کمتر کسی ناخوشایند هست . 

ولی سیم رابطی که می توانید به کار گیری کنید، بسته به دسته لپ تاپ شما متعدد هست . ممکن هست لپ تاپ شما با سیم S-Video به تلویزیون وصل شود یا مثل لپ تاپ های جدید به HDMI مجهز باشد . به هر حال توصیه می شود سیم رابط زمینه لحاظ خود را کشف کرده و یکی از آن ها را در کیف لپ تاپ خویش داشته باشید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.