معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

سیر تکامل سئو: از آغاز تا امروز

نتایج 

محلی در ارتفاع چند سال گذشته، گوگل نتایج محلی خود را بارها و بارها تغییر داده می‌باشد . در اوایل ظهور سئو، به کارگیری از عبارات اساسی در اسم کسب و امور و اسپم کردن نتایج فراوان معمولی و سهل وآسان بود . اشخاص می توانستند از دایرکتوری های اسپم پیوند اخذ نمایند یا موقعیت دقیقِ کسب و کار خویش را با آن تغییر و تحول دهند . 


اما امروزه نتایج محلی صرفا به انتقاد و چک های مثبت یوزرها و برخی از سیگنال های جایگاه بندی سابق نظیر دارای ارتباط بودن و محتوای صفحه اهمیت می دهد . 

همۀ این ها وام دار الگوریتم Pigeon گوگل است! 

شبکه 

های اجتماعی پیش از آنکه فیسبوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به وجود بیایند و معاش آدم ها را زیر تاثیر قرار بدهند، اشتراک گذاری محتوا از روش پست الکرونیکی و اپلیکیشن های پیام رسان انجام می شد . دو محلی که تقریباً بر روی سئوی وب سایت هیچ تاثیری نداشتند . 


امروزه رسانه های اجتماعی همه جا حضور دارا‌هستند و بازاریابان دیجیتالی که این شبکه های ارتباطی را نادیده می گیرند، تنها شانس برد خود را تحت می آورند . شبکه های اجتماعی و سئو باید به چهره هم‌زمان به کار گیری شوند . در شرای بتوانید این دو رویکرد بازاریابی را به خیر و خوبی با یکدیگر مخلوط فرمائید مطمئن باشید میزان دوراندیشی از برند شما فراتر می رود، کسب و کارتان مخاطبان بیشتری را انگیزه می گیرد و مقدار تعامل مشتریان تان افزایش پیدا می نماید . 


سئوی مدرن از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و رواج محتوا استفاده می کند تا بتواند از نحوه اشتراک گذاری و لینک بیلدینگ مخاطبان بیشتری را به دست آورد . 


لینک و پیوند 

ها همانگونه که می دانید پیوند ها مدام فاکتور اصلی رتبه بندی سایت ها در موتورهای کاوش بوده اند، اما مراحل لینک و پیوند بیلدینگ در ارتفاع این سال ها دچار تغییرات اکثری گردیده می باشد . 


در روزهای اولیه ظهور سئو، لینک و پیوند بیلدینگ تنها به معنای داشتن لینک و پیوند مضاعف بود . هر چقدر وبسایت شما لینک و پیوند بیشتری داشت، خوبتر بود . در آن زمان انکر تکست ها ارزش زیادی داشتند . این زمینه به‌این معنا بود که لینک هایی که با انکر تکست هایی مملو از عبارات حیاتی ایجاد می شدند در نتایج جستجو خوب تر فعالیت می کردند . در آن روز ها به دست آوردن لینک و پیوند از وب سایت های گوناگون به شیوه یقین نکردنی راحت بود . صرفا کافی بود که به مدیران وب سایت ها پیام می دادید تا در ازای یک پیوند یا این که مبلغی پول، لینکی با انکر تکست دلخواهتان از سایتی با پیج رنک بالا دریافت نمائید . 


الگوریتم 

گوگل پنگوئن چه چیزی است و چه‌طور به سقوط رتبه گوگل سبب می‌شود؟حتما بخوانید: الگوریتم گوگل پنگوئن چه می باشد و چه گونه به سقوط رتبه گوگل سبب می‌شود؟ امروزه این حوزه هم در گیر تغییر و تحولات متعددی شده هست . دیگر تعداد لینک و پیوند ها و مقدار آن ملاکی برای درجه بندی وبسایت نیست، بلکه کیفیت این لینک و پیوند ها توسط موتورهای کاوش سنجیده می شود . لینک و پیوند هایی که از سایت های دارای اعتبار و مرتبط به دست می آیند می توانند تاثیر زیادی بر روی سایتتان بگذارند . این در حالیست که به دست آوردن پیوند از وب سایت های اسپمی در بهترین حالت قضیه دقت موتورهای جستجو قرار نمی گیرند و در صورتی‌که تعداد این لینک و پیوند ها بسیار شود، ممکن هست موجب گوگل پنالتی شود . علاوه بر این، گوگل دوست دارااست پروفایل لینک بیلدینگ سایت ها کاملاً ارگانیک باشد و اشکال مختلفی از پیوند ها همچون Follow و Nofollow، انکر تکست های غنی از کلمه ها اساسی و انکر تکست عادی در آن مشاهده شود . 


امروزه متخصص ها سئو باید بر روی ساخت محتوای با کیفیت تمرکز نمایند و به دنبال لینک های مرتبط و با قیمت باشند . آن ها همچنین باید بک پیوند های وبسایت خود را چک کنند و پیوند های های بی کیفیت را حذف کنند تا پروفایل لینک و پیوند سازی معتبری داشته باشند . 

طراحی سئو در مشهد

سئوی 

فنی راستش را بخواهید، سئوی فنی در ارتفاع سال های اخیر تغییر و تحول زیادی نکرده است و اصول بنیادین آن هنوز نیز اعمال می شوند . با اینحال متخصصان سئو می بایست مطمئن شوند که تارنما مشتریانشان به فیس ریسپانسیو پباده سازی شده میباشد و قابلیت بار گذاری پر سرعت محتوا را دارد . می بضاعت و توان اظهار کرد دانش سئوی فنی، بخش اعظم لازمه عمل طراحان وب سایت هست تا متخصصین سئو . 


فیض 

گیری روند سئو در ارتفاع سال ها تغییرات اساسی کرده هست و ما نیز باید خود را با این تغییرات وفق دهیم . شغل متخصص سئو از وضعیت سنتی به موقعیت امروزی تبدیل شده هست و به جای این که خود را متخصص با صرفه سازی وب سایت برای موتورهای کاوش بدانیم، خوب تر هست متخصص تجزیه، تحلیل و ساخت محتوا باشیم . 


بهینه سازی تارنما برای موتورهای کاوش اهمیت خود را از دست داده هست و حالا باید بر روی تجربه کاربری که وب سایت تان (گرافیک یا این که محتوا) به مخاطبان ارائه می کند، تمرکز فرمائید . درصورتی که بتوانیم باصرفه سازی وب سایت برای جذب مشتریان را به خوبی انجام دهیم، نتایج خیر و خوبی در موتورهای جستجو به دست می آوریم . 


حیث شما چیست؟ شما آتی سئو را چگونه پیش بینی می نمایید . پیشنهادات و ایده ها خود را با ما در در بین بگذارید تا بتوانیم با کمک یکدیگر به عده بندی بزرگتری برسیم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.