معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

همه چیز درباره اپلیکیشن آوا پرداخت

نوا پرداخت نرم افزار کمپانی فن‌آوا کارت است . این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندورید و iOS میباشد . برای نصب این نرم افزار می‌توانید از نحوه کافه بازار و وبسایت شرکت فن‌آوا کارت اقدام فرمایید . 


اپلیکیشن موزیک پرداخت هر تعدادی روی دو سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل‌نصب میباشد البته با دو ورژن کاملاً مختلف ازلحاظ گرافیکی و فضای کاربری مواجه می شوید . این مقاله بر شالوده خدماتی که این نرم افزار در ورژن اندروید خود داراست، متن شده هست . 




ثبت‌نام 

اپلیکیشن آوا پرداخت پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، بایستی شماره همراهتان را وارد فرمایید و روی گزینه «ارسال» کلیک فرمایید تا کد فعال سازی برایتان اس ام اس شود . بعدازاینکه کد فعال‌سازی برایتان ارسال شد، آن را وارد نمائید و روی آیتم «ثبت‌نام» کلیک نمایید تا وارد برنامه شوید . 




منوی 

دارای اهمیت اپلیکیشن در 

منوی این نرم افزار ۴ سرویس به چشم میخورد که این ۴ خدمت به شرح پایین است: 

پرداخت 

قبض خرید 

بسته اینترنت خرید 

شارژ نیکوکاری 

همیشگی 



پرداخت 

قبض: 

در این قسمت میتوانید هم مبلغ قبضتان را استعلام بگیرید و هم قبضتان را پرداخت کنید . برای استعلام مبلغ قبضتان فقط می بایست «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد فرمایید و روی مورد «استعلام» کلیک نمائید . 


و برای پرداخت قبض از روش نرم افزار ترانه پرداخت، مقدمه باید «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد نمائید آن‌گاه شماره کارتتان را وارد نمائید و در انتها راز دوم کارتتان را وارد فرمائید و روی گزینه «استعلام» کلیک فرمایید تا داده ها قبض به شما نمایش داده شود . آنگاه روی گزینه «تایید» کلیک نمائید تا پرداختتان انجام شود . 




خرید 

بسته اینترنت: 

برای خرید بسته اینترنت همپا مقدمه باید شماره همراه موردنظرتان را وارد کنید، آن گاه دسته طرح (روزانه، هفتگی، ماهانه و یا این که بلندمدت) را انتخاب فرمائید . سپس از گزینش مدل طرح باید بسته اینترنت موردنظرتان را هم گزینش کنید . آن گاه شماره کارت و رمز دوم کارتتان را وارد فرمائید و روی مورد «تأیید» کلیک کنید تا اینترنت خریداری شود . 


* از نحوه این نصیب فعلاً تنها می توانید برای سیم‌کارت‌های ایرانسل، اینترنت خریداری نمایید . 




خرید 

شارژ: 

برای خرید شارژ ابتدا باید شماره همپا موردنظرتان را وارد کنید، آن گاه نوع طرح (عادی و یا شگفت‌انگیز) را تعیین کنید، آن گاه مبلغ شارژتان را گزینش نمائید و آنگاه شماره کارتتان را وارد فرمائید و در پایان رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی آیتم «تأیید» کلیک کنید . بعد داده ها خریدتان به شما نمایش داده میشود که در صورت صحیح بودن اطلاعات روی آیتم «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریداری شود . 




نیکوکاری: 


در این نصیب می توانید مبلغی را به‌عنوان خیریه، به مؤسساتی که در این اپلیکیشن قرار دارا‌هستند یاری فرمایید برای این عمل ابتدا بایستی یک عدد از این مؤسسات را انتخاب فرمایید . آنگاه مبلغ موردنظرتان را وارد فرمایید . بعد از واردکردن مبلغ، شماره کارت و راز دوم کارتتان را وارد نمایید و روی آیتم «تأیید» کلیک فرمائید . 

طراحی اپلیکیشن در مشهد



همیشگی: 


در این نصیب می‌توانید با کلیک روی آیتم «تأیید»، آخرین تراکنشی را که از روش این اپلیکیشن انجام داده بودید را مجدد تکرار نمائید . 




آهنگ پرداخت همچنین دارنده یک منوی فرعی نیز میباشد که در این منو، سرویس ها «مدیریت کارت‌ها»، «گزارش تراکنش‌ها»، «اشتراک‌گذاری» و «درباره ما» وجود دارد . 


مدیرت کارت‌ها: در این قسمت کارت‌هایی که در این نرم افزار ذخیره کرده‌اید مایش داده می گردد . 


گزارش تراکنش‌ها: در این بخش داده ها تراکنش‌هایی که انجام داده‌اید، وجود دارد . 


اشتراک‌گذاری: از شیوه این بخش می‌توانید این اپلیکیشن را به اشتراک بگذارید . 


در رابطه ما: در این نصیب اطلاعات کلی از این نرم افزار وجود داراست نظیر شماره پشتیبانی، نشانی وب‌سایت شرکت حرفه آهنگ کارت و نشانی نشانی اینترنتی کمپانی . 

طراحی سایت در مشهد



پشتیبانی 

نرم افزار موزیک پرداخت درصورتی‌که در هنگام نصب و یا عمل با نرم افزار نوا پرداخت با مشکلی روبه‌رو شدید، می توانید با شماره ۴۳۶۹۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا این که میتوانید از طریق نشانی پست الکرونیکی avainfo@fanavacard .ir با پشتیبانی این نرم افزار در رابطه باشید . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.