معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

سئو سایت با استفاده از ابزار‌های جدید بک لینک

بک 
لینک ابزارهای 
بک لینک و پیوند و پیوند سازی Link-building در 
این مطلب ما قصد داریم چهار ابزار منحصربه‌فرد به فرد که در لینک و پیوند سازی بهتر و برد در مورد بک لینک به شما امداد می کند را نظارت کنیم و ببینیم که چه‌گونه هر کدام می توانند به تجزیه و محاسبه صفحات وب و به تلاش های پیوند سازی شما یاری کنند، با ویرلن یاور باشید: 
در صورتی‌که می‌دانید که بک لینک چه چیزی است و به طور فعال در اکنون تولید بک لینک هستید، شاید خودتان نیز در موضوع بخش اعظمی از ابزارهای تولید لینک و پیوند چیزهای شنیده اید . در‌صورتی‌که وقت و بودجه تان اجازه می دهد، برخی از این ابزارهای با صرفه سازی موتور کاوش (SEO) یک سری منظوره را برای پیشبرد سعی های پیوند سازی تان بررسی نمائید . 

اینجانب ابزارها را به طور کلی پوشش می دهم و آن‌گاه به خصوصیت های مخصوص به شخص هر ابزار خواهم پرداخت تا شما بیشترین نتیجه را هنگام پیوند سازی (Link-building) و کمپین های بازاریابی محتوا خود کسب نمائید . 



ابزارهای 
پولی و حرفه ای بک لینک پیشین از معرفی این دو ابزار و خرید بک لینک و پیوند باید بدانید همانگونه که در مطلب تاثیر بک پیوند در سئو تارنما نیز گفتیم، همواره دریافت بک پیوند فالو مستمر از طریق تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری های پربیننده که اتوریتی بالایی دارند شایسته ترین و موثرترین راهکار سئو در کشور‌ایران میباشد . 



در 
این بخش به استراتژی هایی می پردازیم که آیتم های نیکی میباشند که کاربردهای مختلفی را ارائه می دهند البته باید برای آن ها هزینه کنید: 


Nightwatch .io 

این ابزارِ نسبتاً جدید دارای توانایی چک بر ۲۰ دامنه و ۱۰۰ کلمه و واژه دارای اهمیت می باشد . همانند بسیاری از ابزارها، Nightwatch به شما اذن می دهد تا جایگاه بندی (رنکینگ) خویش را دنبال کنید، بر بک پیوند های خویش بررسی فرمائید و از بقیه قابلیت های ابزار بهره مند شوید، اما در صورتیکه توان پرداخت دارید یا به دنبال ابزاری جدید هستید، این ابزار می تواند بها امتحان کردن را داشته باشد . 

تحلیل 
بک لینک 
این ابزار فراوان زیبا و دارنده قابلیت و امکان بصری عالی ای هست . شما می توانید آن را به Google Analytics و Search Console نیز متصل فرمایید . 



از نظر ایجاد لینک، در حالی که اینجانب هیچگاه به کسی پیشنهاد نمی کنم که صرفا بر روی رتبه بندی و یا هر ترازو دیگری به چهره واحد توکل کند، اما درک کردن این‌که آیا پیشرفتی در رنکینگ یا جایگاه بندی داشته اید یا این که نه، یا این‌که در ورقه اولیه گوگل (SERPs) باقی باقیمانده اید یا سقوط کرده اید، می تواند بسیار موءثر باشد . 



یک بخش عالی در ابزار Nightwatch وجود داراست که در آن شما می توانید نمودار موقعیت متوسط و کلی سئو و نتایج گوگل SERP خویش را در کنار رقبای خویش مشاهده نمائید . شما می توانید به سرعت گزارش های سکو بندی را بر پایه لغات با اهمیت ای که در لحاظ دارید، اخذ کنید و بفهمید که کدام کلمات حساس نیاز به عمل و بهبود سئو دارا هستند . در شرای برای صفحه ها خاصی پیوند می سازید و از (anchors) خاصی استعمال می کنید، می توانید این اطلاعات را بکار ببرید تا ملاحظه کنید که در کدام قسمت می بایست تمرکز بیشتری قرار دهید . فقط مشغول نوسانات روزمره رنکینگ نشوید، چون می تواند شما را عصبانی نماید . 

یکی دیگر از ویژگی های خوب که اینجانب اکثر زمان ها از آن استفاده می کنم این می باشد که سریعاً چگونگی رتبه بندی یک مشتری نسبت به مرتبه بندی رقبا را مقایسه نمایید و آن را به تصویر بکشید . این اطلاعات می تواند هنگام شروع یک کمپین لینک و پیوند سازی فراوان اثر گذار واقع شود . در شرای متوجه شدید که یکی از صفحه ها تان در حال نزول است، در حالی که رقبا در حالا ترقی هستند، این آرم نیکی خواهد بود که صفحه قضیه حیث نیاز به تغییر تحول یا ویرایش دارد . 



در صورتی که بخواهید چندین وبسایت را به طور به طور همزمان محاسبه فرمایید یا اطلاعات متعدد یک وب سایت را محاسبه کنید، می توانید آیتم ها را در داشبورد پین نمائید . در این چهره به راحتی می توانید داشبوردی بسازید که بلافاصله پس از ورود ، آنچه را که نیاز دارید در اختیارتان بگذارد . 

و اگر شما از جمله اشخاصی میباشید که مشتاق دیدن گزارش های مرتبه بندی به چهره روزانه هستند، می توانید از این ابزار به کار گیری فرمائید . 

ابزار 
بک لینک 
چیز دیگری که من در این ابزار دوست دارم، بخش اطلاعیه (Notifications) میباشد که لغت ها با اهمیت را ردیابی کرده و به شما پیشنهاداتی در زمینه کلید کلمه و واژه های جدید می دهد . اینجانب دلداده اخذ پیشنهادات لغت ها مهم هستم، مخصوصاً هنگامی که ایده و نظر جدیدی در ذهنم نمی گذرد یا این که وقتی که عملکرد می کنم شرکای بک‌لینک یا این که لینک و پیوند سازی تازه یا این که ایده هایی جدید برای ساخت محتوا پیدا کنم . 







LittleWarden .com 

این ابزار پرونده های تبادل پست الکرونیکی (MX) و تغییر و تحول مسیرها (ریدایرکت ها) را نظارت می کند . همچنین تغییرات عنوان صفحات را آنالیز می کند، که فراوان اثرگذار می‌باشد . سپس از تغییر و تحول عنوان صفحات من شاهد پیشرفت های نیکی در سئوی وبسایت و رتبه بندی و نرخ تبدیل (conversions) بوده ام . 

ابزار 
تجزیه تحلیل بک لینک 
این ابزار هرآنچه که اقتدار تاثیرگذاری سئو منفی بر مرتبه بندی شما را داشته باشد، محاسبه و آنالیز می نماید .یک عدد از این موارد برای اینجانب زمانی است که یک زمینه فنی در یک وبسایت فیس داده که از در اختیار گرفتن اینجانب خارج است، و هیچ فردی در گروه سئو را نمی بینم که بر آن بررسی داشته باشد . مطمئناً نمی خواهید بازه و همت زیادی صرف جذب کردن لینک‌های مختلف برای صفحه ای فرمائید که گوگل به آن دسترسی نداشته باشد . ویژگی نظارت این ابزار بی تردید در اینجا امداد خواهد کرد . 

بدون شک نمی خواهید که یک دامنه یا SSL (Secure Sockets Layer) منقضی داشته باشید . Little Warden مورخ های انقضا را تحت حیث خواهد داشت و وقتی که به مورخ نقطه پایان نزدیک می شوید، یک پست الکرونیکی یادآوری ماهانه ارسال می نماید . تمام خصوصیت های این ابزار را می توانایی به راحتی شما یاری کند، که دوچندان عالی هست . 

آنالیز 
بک لینک سازی 


ابزارهای 
مجانی تولید بک لینک دو ابزار بعدی ابزارهای اثرگذار بک لینک بدون پول هستند که بخش اعظم به وظیفه‌های خاصی اختصاص دارا هستند . 



Siteliner .com 

این ابزار به پیدا کردن پیوند های حاد و یا محتوای تکراری کمک می کند . 

لینک و پیوند های وخیم (Broken links) باعث به تجربه کاربری ضعیف می شوند . محتوای تکراری نیز به اندازه کافی نقص‌ ساز می باشد چراکه گوگل یک ورقه بی نقص در زمینه چگونگی رفع این ایراد در اختیار نهاده است، براین اساس در‌صورتی‌که چندین ورقه با محتوای فراوان مشابه یا این که تکراری داشته باشید، خوب تر می باشد از canonicalization ( یعنی تبدیل داده های تکراری به داده های استاندارد) استعمال فرمایید . 

تحلیل 
بک لینک و پیوند برای سئو 
ابزار 
های بک لینک و لینک و پیوند سازی 
بخش Skipped Pages دلایلی را لیست می نماید که چرا یک صفحه حذف شده است، که به طور بالقوه شما را با برخی از خلل ها ناگوار مانند ورقه ای که از Bing و ربات های گوگل مسدود گردیده باشد یا این که یک خطای ۴۰۴ مواجه می نماید . این اطلاعات می توانند برای سایت شما فراوان خوب باشد، ولی در حالتی که بدنبال یک سایت هدف برای ساخت پیوند (لینکدهی) هستید، مطمئنا نمی خواهید لینک تان را در یک برگه ای که مسدود شده است، یا این که ایندکس نمی شود قرار دهید . 

پیدا کردن لینک های وخیم در میان صفحه های وب با به کار گیری از این ابزار فراوان راحت هست . 

یک کلمه و واژه اساسی را کاوش نمایید و به دنبال وب سایت هایی بگردید که بتوانند سهم دار خیر و خوبی باشند . در ضمن محتوایی خوب با پیوند های کاربردی بسازید و در قالب رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های پربیننده منتشر نمایید . 



FirstIndexed .com 

این ابزاری رایگان می‌باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا وقتی که یک URL برای اولی بار ایندکس شده می باشد را کشف نمائید . این یک جور جستجویی است که تعدادی متغیر را به کاوش بیشتر می نماید تا عمل شما راحت تر شود . 

ابزار 
بک پیوند و پیوند سازی 
درصورتی که شما در تلاشید تا بک لینک و پیوند را در یک کاغذ قرار دهید، و اصلاً نمی دانید که آن کاغذ چقدر سابق است، این ابزار به شما اطلاعاتی در موضوع جریانات آن صفحه می دهد . در صورتیکه با یک برگه کار کشته مواجه شوید که او‌لین توشه ۱۰ سال پیش ایندکس شده، می بایست ارزیابی کنید تا مطمئن گردید که تمام محتوای درون آن هنوز مناسب و دقیق و دارای ربط می‌باشد . 

وقتی که مطالبی که به طور مرتب به روزرسانی می شوند،وارد بازی می شوند، دیگر صفحه ها دیرین همیشه مرجع خوب یا این که شریک لینکدهی نیکی نیستند . 

صفحه های قدیمی به احتمال دوچندان دارای لینک های حاد هستند، به این ترتیب شما همینطور می توانید از این ابزار برای نظارت لینک های حاد به کارگیری کنید . این مسئله نه صرفا برای ایجاد بک لینک مناسب است، بلکه یک منش عالی برای جلب اعتنا مدیر اینترنت است، یعنی در صورتی به او بگویید که چیزی ایراد دارااست و بایستی رفع شود . 


در 
انتها 
لینکدهی (لینک سازی) همیشه با چشم بسته انجام نمی شود و همچنان نیاز به پشتیبانی از صفحه های هوشمند و بهینه ای دارد تا تاثیر قابل توجهی بر جایگاه بندی داشته باشد . شما می توانید با محتوای گران بها و هوشمند لینک و پیوند های بسیار نیکی برای یک تارنما ایجاد کنید، البته این رویکرد رتبه بندی بهتر یا ارتقاء ترافیک را تضمین نمی کند . 

عوامل متعددی در بازی وجود دارااست که باید مورد توجه قرار گیرند و ابزارهای سئو که من ذکر کرده ام می تواند کمک بزرگی به مراحل لینک سازی (Link building) شما نماید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.