معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

آموزش ابزار Disavow گوگل


ابزار Disavow گوگل در این بخش از مقاله‌ها پباده سازی وبسایت شما را با یکی دیگر از ابزار های سئو آشنا می کنیم که به وسیله کمپانی گوگل پباده سازی شده می‌باشد . آیا تا به حالا از Disavow Tool گوگل به کارگیری کرده اید ، همگی ی وب مستر ها به آن احتیاج دارا هستند . و ابزار مضاعف با اهمیت و پیشرفته ای میباشد . به طور کلی در پباده سازی تارنما و سئو شما برای پیشرفت و توسعه و گسترش از ابزار های متعددی به کارگیری می فرمایید که یکی از ابزار های اساسی و پیشرفته ، ابزار Disavow گوگل می باشد . 


ابزار 

Disavow چیست؟ به لینک و پیوند های گرفته گردیده وب سایت تان نگاه نمائید ، درصورتی که به لینک های گرفته شده خوب اعتنا فرمایید متوجه بی کیفیتی و اسپم در لینک و پیوند ها می شوید که به سکو شما در گوگل لطمه میزند . اکثر لینک و پیوند ها را می توانایی از سایت حذف کرد البته بعضی از لینک ها به آسانی از وبسایت ها حذف نمی شوند . 


در سال 2013 گوگل ابزار Disavow را تولید کرد که با استعمال کردن از آن بتوان به گوگل فهماند که برخی از پیوند ها را در سئو و مرتبه بندی سایت در نظر نگیرد . در حالتی که از ابزار Disavow به نادرستی به کارگیری شود منجر افت جایگاه در جستجوی گوگل می شود . 


آموزش 

Disavow Tool گوگل 

پیوند 

های غیر طبیعی چه دسته لینک هایی میباشند ؟ پیوند های غیر طبیعی به پیوند های گفته می شود که درجه بندی شما را در نتایج کاوش گوگل زیر می آورند و سبب می شود که وبسایت شما ، از رقبای خویش عقب بیفتند . این پیوند ها شامل لینک و پیوند های خارجی و داخلی هستند که باعث افت مراحل نتایج جستجوی گوگل می شود . 

 سئو در مشهد

آیا 

پیوند های اینجانب غیر طبیعی هستند و منجر هشدار توسط گوگل می شوند ؟ برای 

این‌که لینک و پیوند های غیر طبیعی را تشخییص دهید به تعدادی موارد ذیل اعتنا نمائید : 

1) 

لینک های پولی 

2) 

تبادلات پیوند پیش از حد 

3) 

به چنگ آوردن لینک و پیوند از وب سایت های اسپم شده 

4) 

لینک و پیوند های ضعیف و بی کیفیت 

5) 

لینک های غیر مرتبط 

6) 

لینک های بیش از حد در تالار های گفتمان (در قالب پیوند های امضاء) 

شما با به کار گیری از گوگل اینترنت مستر می توانید ، پیوند های بی کیفیت در پباده سازی وبسایت خویش را ارزیابی و مشاهده نمایید . 


آیا 

استفاده بیش از حد لینک بیلدینگ منجر پنالتی می شود ؟ برای این که طراحی تارنما شما در گیر پنالتی نشود خوبتر می‌باشد که دریافت پیوند و پیوند های بیلدینگ به رخ ارگانیک انجام شود . لینک و پیوند دهی شما باید به جور ای باشد که در بازه بازه زمانی طولانی و زمان مشخصی سرگرم لینک و پیوند سازی باشید اینکار به نوعی ارگانیک خواهد بود و طراحی وب سایت شما در گیر دردسر یا پنالتی شدن بوسیله گوگل نمی شود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.