معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

سئوی منفی چیست ؟

سئوی منفی چه است ؟ در این مطلب به بیان نکات و دانستنی های سئوی منفی می پردازیم تا شما را درباره آن باخبر کنیم و شما بتوانید از مشکل‌ها آن در امان باشید . این مطلب از تارنما سازان را تا انتها مطالعه کنید تا کلیه نکات درباره سئوی منفی را فرا بگیرید . 


سئوی مثبت به همگی اقداماتی که برای بهبود سکو یک برگه و یا این که یک دامنه فیس می گیرد، اعم از محتوای مناسب، URLهای درست و بهینه، لینک های اثر گذار و … گفته می شود . در پیش‌روی سئوی منفی به کارهایی گفته می شود که سبب ساز به سقوط و افت مرتبه یک برگه می شوند! سئوی منفی می تواند به خطا توسط خودتان انجام شود و یا آن که بوسیله رقیبانتان به مراد ذیل کشیدن شما فیس بگیرد . 

در هر صورت شما می بایست اطلاعات خودتان را در این مسئله بالا ببرید تا به اشتباه مشغول سئوی منفی نشوید و در چهره نیاز هم بتوانید با رقیبان خبیث خود رویارویی کنید!!! 

سئوی 

منفی چه است - دانستنی های سئوی منفی گوگل 

سئوی منفی را انکار می کند!!! در 

اینجا بایستی بگوییم که متاسفانه گوگل در این باره درست گو نیست! وقتی که شما می توانید با تغییر دست اندرکاران خارجی، رتبه سایتتان را بهبود ببخشید، مسلما یک فرد دیگر هم می تواند با انجام همین کار، ولی در جهت منفی منجر سقوط شما بشود! با گذر کرد زمان گوگل در اکنون کارایی بوده و می‌باشد تا بتواند تاثیر اینگونه اقدامات را به حداقل برساند ولی آن ها در درحال حاضر حاضر در نقطه ای نیستند که بتوانند داعیه نمایند سئوی منفی وجود ندارد! 

در 

زیر حرف های گوگل در رابطه سئوی منفی را می بینید: 

ما در سعی هستیم تا جلوی تاثیر بقیه وبمسترها بر روی وب سایت بقیه افراد را بگیریم! در صورتیکه شما وبسایت و یا این که وب سایت هایی دیدید که در اکنون جراحت رساندن به شما و یا این که سایت های دیگر هستند، به ما اطلاع دهید . 

گوگل به محتوای اینگونه صفحه های توجهی نخواهد کرد! به نظر می برسد که آن ها به دنبال اجرای سیستم هایی می‌باشند تا بتوانند کار های اشخاص مجاز و غیرمجاز برای یک وب سایت را از یکدیگر تشخیص دهند . 

شاید در حال حاضر به این قضیه چندان نزدیک نباشند ولی نمی توانایی این کار را غیرممکن دانست! 



سئوی منفی وجود دارد و به طور روزمره هم واقعه می افتد . اسپم های نابودگر در اینترنت (مانند محتوای غیراخلاقی، شرط بندی و …) به طور مستقیم برروی رتبه تارنما تاثیر منفی خواهند گذاشت و در صورتی که جلوی آن گرفته نشود، وبسایت را به نیستی می کشانند . بقیه سیستم ها نظیر آمازون نیز مشتمل بر سئوی منفی می شوند . 


سئوی 

منفی به عبارتی سئوی کلاه سیاه است؟! با توجه به مقررات و معیارهای گوگل می توانیم بگوییم که همگی اقدامات جان دار در سئوی کلاه سیاه، سئوی منفی را به توشه می آورند . در این مطلب بینش ما نسبت به سئوی کلاه سفید، کار کردن مطابق با ضوابط و معیارهای بیان گردیده از طرف گوگل میباشد و سئوی کلاه سیاه اقدامات کاربریست که با توجه به تجربیات و یا این که پیشنهادهای غیر اصولی کار می نماید . در مجموع بخش اعظمی از اقدامات سئو را نمی توان به طور دقیق در نوع ی خاصی قرار داد! اقدامات گوناگون در وضعیت گوناگون و با طرز های انجام مختلف، می توانند تاثیرات و نتایج متفاوتی به وجود آورند . 


سئوی 

منفی چه می‌باشد ؟! هک؟! بستگی دارد! با اعتنا به قانون ها ملی و اقداماتی که در این فعالیت چهره گرفته باشد می توانیم آن را هک بدانیم و یا این که ندانیم!!! به طور کلی دسترسی غیرمجاز و پنهانی به داده ها را می بضاعت و توان هک در نظر گرفت و در‌صورتی‌که چنین کاری رخ بگیرد، می توانیم بگوییم که برای سئوی منفی هک چهره گرفته می‌باشد . البته در کل بایستی ببینیم چه مواقعی در سئو اصلی می‌باشند و به وسیله ی آن ها قابلیت دارد که سئوی منفی ب وجود بیاید! با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مطلب این عوامل حیاتی را به شما معرفی کنیم . 


ما در این مقاله درباره دانستنی های سئوی منفی صحبت می کنیم تا با آگاهی از آن ها بتوانید شرایط قابل قبولی را برای سایتتان ایجاد فرمائید . شما می توانید برای کسب داده ها بخش اعظم و مطالعه بقیه مقاله‌ها آموزشی در حوزه ی بهینه سازی ، از کاغذ فراگیری سئو دیدن نمایید . 


پیوند 

ها ارسال 

صدها و هزاران لینک بد و بی ربط به URL زمینه نظر که می تواند باعث به نابودی بی نقص یک صفحه شود! ارسال 

لینک ها از صفحه ها و مجموعه های سوخته! صفحاتی که دارای ویژگی های منفی زیادی می‌باشند و دریافت پیوند از آن ها می تواند حکم ملازمت و همراهی با یک قاتل را داشته باشد!!! محتوا 

سئو در مشهد

کامنت های اسپم! کامنت ها و یا همان نظرات می توانند به تیتر محتوای یک کاغذ در نظر گرفته شوند و در صورتی که با تعداد بالا و با لغات حساس بد (غیرمرتبط و یا لغات ممنوعه) در برگه درج شوند می توانند تاثیرات منفی برروی سئو بگذارند . 

تولید و نشر محتوای بد! این مورد می تواند به وسیله خویش شما فیس بگیرد و یا آن که دشمنانتان با هک کردن شما، اقدام به تکثیر چنین مطالبی در سایتتان بکنند . محتوای بد می توانند دربرگیرنده مطالب بی ربط به زمینه سایت، مورد ها ممنوعه، محتوای تکراری و … شوند . 

بالا بردن حجم صفحات، و یا این که مسدود کردن پهنای باند به مراد پایین آوردن سرعت لود صفحه! به هر روشی ممکن است پهنای باند شما اشغال شود و سرعت لود ورقه سایتتان تحت بیاید که این فرمان تاثیرات منفی برروی سئو خواهد گذاشت . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.