معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

معرفی مطالب جالب با لینک منبع

راهنمای خرید فیروزه و انگشتر فیروزه مردانه

سنگ فیروزه یکی از سنگ های قیمتی بسیار محبوب در طول تاریخ است. در حالی که روند دنیای مد همیشه در حال تغییر است، توجه به کیفیت عالی هرگز از این دنیای مد خارج نمی شود. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را به شما متذکر شویم تا شما آنها را در هنگام خرید جواهرات فیروزه مخصوصا انگشتر فیروزه مردانه ، رعایت نمایید.

در هنگام خرید یک فیروزه باید به دنبال چه چیزی باشید؟

از آنجا که سنگ فیروزه یک سنگ مبتنی بر آب است که در میان سنگ های دیگر شکل می گیرد، شما همیشه قطعه ای از سنگ اصلی را درون سنگ فیروزه مشاهده خواهید کرد.

در مقایسه با الماس، فیروزه بسیار متخلخل است زیرا دارای مقدار کمی آب است. به طور کلی، فیروزه نیاز به یک سری فرایند دارد تا رنگ آن را افزایش دهیم و آن را برای ساخت جواهرات مناسب سازیم.

همیشه از فروشنده این سوال را بپرسید که قبل از خرید سنگ چه فرایندی برای پردازش آن بر روی آن انجام گرفته است.فیروزه ی طبیعی بسیار گران قیمت تر از نوع پردازش شده ی آن است و شما باید این اطمینان را حاصل کنید که برای خرید آن هزینه ای بیش از آنچه که ارزش آن را دارد پرداخت نمی کنید.

بعضی از فروشندگان فیروزه ای جعلی را به جای سنگ فیروزه اصل می فروشند و همیشه تشخیص نمونه جعلی از فیروزه اصل کار آسانی نیست، به خصوص اگر شما خرید آنلاین انجام می دهید.

به طور کلی، یک سنگ طبیعی دارای گوناگونی رنگی به شدت متفاوتی است و حدودا هیچ دو سنگ یکسانی را نمی توانید پیدا نمایید، در حالی که نمونه تقلبی آن بسیار ظریف و بی نقص است.

به خاطر داشته باشید که فروشندگان از نظر قانونی مجبورند تمام فاکتورهای مربوط به فیروزه ای که آنها به فروش می رسانند را افشا کنند و همچنین این نکته را متذکر شوند که آیا سنگ اصل است و یا خیر.

انواع سنگ فیروزه

سنگ فیروزه را می توانید در انواع مختلف مشاهده کنید، از جمله:

·         سنگ فیروزه طبیعی

هیچ تغییری در این سنگ انجام نمی شود. آنها را قبل از قرار دادن درون جواهرات، برش می دهند، شکل آنها را به فرم دلخواه در آورده و آنها را جلا می دهند.

فیروزه ای طبیعی هنگامی که در معرض مواد روغنی، نور، مواد شوینده و عرق بدن قرار می گیرد، رنگ خود را تغییر می دهند. باید متذکر شوم این نوع از  فیروزه نیز گران ترین نوع این سنگ است.

·         سنگ فیروزه تثبیت شده

مواد معدنی طبیعی این فیروزه با استفاده از اپوکسی و یا اکریلیک برای پرکردن منافذ سنگ به دلیل تقویت سنگ و محکم سازی آن اصلاح شده است. این فرآیند رنگ سنگ را حفظ می کند و تضمین می کند که در طول زمان تغییر نکند.

در حالی که این نوع سنگ فیروزه باعث می شود طلا و جواهرات بسیار زیبا به نظر برسد، اما قیمت آن باید کمتر از سنگ فیروزه طبیعی باشد.

·         سنگ فیروزه با رنگ تقویت شده

این فیروزه همان روند پردازش برای فیروزه تثبیت شده را پشت سر گذاشته است، اما به آن برای افزایش رنگ سنگ،رنگ اضافه می شود.

در این فرآیند از مواد نرم، گچی با رنگ آبی استفاده می کنند و این نوع سنگ می تواند به آسانی قابل تشخیص باشد زیرا رنگ فیروزه ای آن غیر طبیعی است.

با یک تیغه، این نوع سنگ فیروزه به راحتی می تواند بر خلاف فیروزه ی با کیفیت که در بالا به آن اشاره کردیم، خراشیده شود.

در مقایسه با سنگ فیروزه طبیعی و یا تثبیت شده، فیروزه رنگی در قیمت های بسیار پایین تری به بازار عرضه می شود.

·         سنگ فیروزه بازسازی شده

این نوع سنگ از فیروزه گچی ساخته شده است که آن را به پودر تبدیل کرده و با رنگ ها و اپوکسی مخلوط می شود و سپس به فرم جامد تبدیل می شود. سپس سنگ برش داده شده و در جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد.

این سنگ های جواهری شبیه به فیروزه ای طبیعی هستند اما قیمت بسیار کمتری از سنگ فیروزه اصلی دارند.

·         سنگ فیروزه شبیه سازی شده

این نوع از سنگ فیروزه از پلاستیک ساخته شده و در جواهرات ارزش چندانی ندارد این نمونه فقط یک کپی از سنگ فیروزه است.

این نوع از سنگها به عنوان جواهرات به کار رفته در البسه مورد استفاده قرار می گیرند و باید براساس کاربرد آنها آن قیمت گذاری شوند.

چیزهایی که باید بعد از خرید سنگ فیروزه آنها را بخاطر داشته باشید:

• هنگام انجام کارهای سنگین، از جواهرات فیروزه ای خود استفاده نکنید.

• آنها را دور از شرایط جوی نامناسب نگه داری نمایید (هوای بسیار سرد و یا بسیار گرم).

• از پاک کننده جواهرات برای تمیز کردن آنها استفاده نکنید زیرا مواد شیمیایی ممکن است به ساختار سنگ آسیب برساند. در عوض، با استفاده از یک پارچه نرم و آب گرم آنها را تمیز کنید.

• برای جلوگیری از ایجاد خراش بر روی سنگ، جواهرات فیروزه ای خود را به طور جداگانه از سنگ های دیگر نگه داری کنید.

امیدواریم ذکر این مطالب برای شما مفید بوده باشد و در انتخاب خود در هنگام خرید جواهرات فیروزه و انگشتر فیروزه زنانه و انگشتر فیروزه مردانه دقت لازم را به عمل بیاورید.


Google Monitor چیست

؟ Google 
Monitor چیست؟ محاسبه لغات با اهمیت تارنما ایج بر اساس جستجو گوگل در آن کشور انجام می شود نمایش داده شود . 
بررسی لغات دارای اهمیت تارنما ایج بر پایه جستجو گوگل در آن مرزوبوم انجام می شود سناریو داده شود . 

قابلیت تعیین بیش از پنجاه سرزمین که شامل آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، بولیوی، برزیل، کانادا، کاستاریکا، کوبا، دانمارک، اکوادور، فیجی، فنلاند، فرانسه، آلمان، گواتمالا، مجارستان، هند، اندونزی، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، جامائیکا، ژاپن، لوکزامبورگ، مالزی، مالت، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پاناما، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، سنگال، سیشل، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و کشور‌ایران (United Arab Emirates Persian) وجود داراست .و 
به چه شکل 
از قابل انعطاف افزار سئو Google Monitor به کار گیری کنیم؟ برای به کارگیری از این قابل انعطاف افزار کافیست آنگاه از دانلود آن که از ذیل همین مقاله می توانید لینک و پیوند اخذ آن را مشاهده فرمائید بر روی سیستم خویش این نرم افزار را نصب فرمایید و سپس از اجرای آن پروسه زیر را انجام دهید . 

1 . از نوار ابزار بالایی این قابل انعطاف افزار بر روی آیتم Add URL (دکمه سبز رنگ) کلیک کنید و در فریم ظواهر گردیده آدرس تارنما خود را وارد فرمائید و بر روی مورد OK کلیک نمایید . 

2 . در صفحه ظاهر شده شروع کنید به تالیف تک تک کلمه ها حساس که می خواهید مرتبه وب سایت خویش را در فیض جستجوی آن ها توسط کاربران در گوگل مشاهده کنید و آن‌گاه از وارد کردن هر کدام از آن ها بر روی دکمه Add کلیک نمائید تا به لیست لغات دارای اهمیت انتخاب گردیده شما طولانی تر شود . همچنین می توانید برای وارد کردن یکجای لغت ها خود از یک پوشه متنی (برای نمونه file .txt) از آیتم Import در این برگه استفاده نمائید . 

3 . هم اکنون کافی میباشد بر روی دکمه Search (در نوار ابزار بالایی آیکون ذره بین) کلیک فرمائید تا نتایج جستجوها تحلیل شود و به شما در سمت چپ برنامه نمایش داده شود که با کلیک بر روی هر یک از آن ها می توانید لیست نتایج پیدا شده را به ترتیب قرارگیری در صفحه جستجوی گوگل برای آن واژه و کلمه حیاتی ملاحظه کنید . 

به یاد داشته باشید که این اطلاعات به چهره اتوماتیک در این برنامه ذخیره سازی می شوند تا در جستجوهای بعدی بتوانیم متوجه کاهش و یا این که افزایش جایگاه وب سایت خود برای کلمه ها حساس مدنظر خویش شویم و بهترین تصمیم ها را برای تصحیح شیوه لینک و پیوند دهی داخلی سایت خود و همینطور اصلاح ساختار صفحه ها خود، برای با صرفه سازی وبسایت برای موتورهای کاوش بگیریم . 

برنامه مجانی گوگل مانیتور به شما یاری می کند تا مقام لغت ها اصلی اینترنت سایت خویش را بررسی فرمائید . این برنامه را می توانید از نشانی تحت دانلود کنید . 

CTR چیست؟

CTR 
چیست؟ در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد اشخاصی که روی اطلاع رسانی شما کلیک کرده اند به به افرادی که آگهی شما را آنگاه از جستجوی کلمه و واژه با اهمیت شما چشم اند CTR می گویند . به عنوان مثال در‌صورتی‌که صد نفر آگهی شما را چشم باشند و صرفا پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد پنج خواهد شد . 

در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد کسانی که روی آگهی شما کلیک کرده اند به به افرادی که اطلاع رسانی شما را بعد از آن از جستجوی کلمه با اهمیت شما چشم اند CTR می گویند . به عنوان مثال در حالتی که صد نفر آگهی شما را چشم باشند و صرفا پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد پنج خواهد شد . 

این درصد برای سیستم ادوردز بسیار دارای اهمیت می باشد و یک عدد از کارداران انتخاب کننده Quality Score می باشد یعنی دقیقا به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد . 





شیوه 
های افزایش CTR : 
√ از کلمه ها مهم مربوط به دسته فعالیت خود به کارگیری نمائید تا از این طرز مخاطبان وب سایت شما را پیدا کنند . 
√ مدل تعریف کلمات خویش را محدود کرده و از لغات عام دوری نمائید در مورد مثال بالا به هیچ تیتر از کلمه و واژه خالی علم آموزی به کار گیری نکنید . 
√ از کلماتی به کار گیری فرمائید که بارها و بارها پیش از این بوسیله کاربران پیشین کاوش گردیده باشند یعنی در ذهن موتورهای جستجو جانور باشند . 
√ از نوشته های مناسب مربوط به کار تجاری خویش و کلمه ها کلیدی به کارگیری فرمایید . یعنی کسی که کلمه و واژه شما را کاوش می کند دنبال اطلاع رسانی می باشد که مربوط به آن واژه و کلمه اصلی میباشد . برفرض نمونه در صورتیکه موسسه اعزام دانش جو به استرالیا هستید از متنی که در این ارتباط باشد به کارگیری فرمایید . 
√ از مجموعه های جداگانه برای تبلیغات در گوگل استفاده نمایید . تا آنجایی که می توانید تولید ها خود را گونه بندی کرده و برای هر کدام از آن ها یک گروه تشکیل دهید . 

نکات 
واجب در ارتباط با CTR : 
- اول از همه به یاد داشته باشید یک CTR قابل پذیرش حدود 5 می باشد . 

- دوم از جستجو کردن کلمه ها مهم خود در گوگل قطع دوری نمایید چون این عمل باعث می شود CTR شما زیر آید و فرآیند تماما منفی روی سیستم تبلیغات شما داشته باشد . 

CTR چیست؟ CTR


چیست؟ در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد اشخاصی که روی اطلاع رسانی شما کلیک کرده اند به به افرادی که آگهی شما را آنگاه از جستجوی کلمه و واژه با اهمیت شما چشم اند CTR می گویند . به عنوان مثال در‌صورتی‌که صد نفر آگهی شما را چشم باشند و صرفا پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد پنج خواهد شد . 
CTR 
چیست؟ 
در تبلیغات گوگل به اصطلاح درصد کسانی که روی آگهی شما کلیک کرده اند به به افرادی که اطلاع رسانی شما را بعد از آن از جستجوی کلمه با اهمیت شما چشم اند CTR می گویند . به عنوان مثال در حالتی که صد نفر آگهی شما را چشم باشند و صرفا پنج نفر کلیک کرده اند این درصد برای شما عدد پنج خواهد شد . 

این درصد برای سیستم ادوردز بسیار دارای اهمیت می باشد و یک عدد از کارداران انتخاب کننده Quality Score می باشد یعنی دقیقا به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد . 





شیوه 
های افزایش CTR : 
√ از کلمه ها مهم مربوط به دسته فعالیت خود به کارگیری نمائید تا از این طرز مخاطبان وب سایت شما را پیدا کنند . 
√ مدل تعریف کلمات خویش را محدود کرده و از لغات عام دوری نمائید در مورد مثال بالا به هیچ تیتر از کلمه و واژه خالی علم آموزی به کار گیری نکنید . 
√ از کلماتی به کار گیری فرمائید که بارها و بارها پیش از این بوسیله کاربران پیشین کاوش گردیده باشند یعنی در ذهن موتورهای جستجو جانور باشند . 
√ از نوشته های مناسب مربوط به کار تجاری خویش و کلمه ها کلیدی به کارگیری فرمایید . یعنی کسی که کلمه و واژه شما را کاوش می کند دنبال اطلاع رسانی می باشد که مربوط به آن واژه و کلمه اصلی میباشد . برفرض نمونه در صورتیکه موسسه اعزام دانش جو به استرالیا هستید از متنی که در این ارتباط باشد به کارگیری فرمایید . 
√ از مجموعه های جداگانه برای تبلیغات در گوگل استفاده نمایید . تا آنجایی که می توانید تولید ها خود را گونه بندی کرده و برای هر کدام از آن ها یک گروه تشکیل دهید . 

نکات 
واجب در ارتباط با CTR : 
- اول از همه به یاد داشته باشید یک CTR قابل پذیرش حدود 5 می باشد . 

- دوم از جستجو کردن کلمه ها مهم خود در گوگل قطع دوری نمایید چون این عمل باعث می شود CTR شما زیر آید و فرآیند تماما منفی روی سیستم تبلیغات شما داشته باشد .